153. forduló, 155. forduló, WA Schuppanzigh összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. márc. 20. 9h:14'
EZ A 182. JÁTÉKHETED, 154. FORDULÓD
183. játékheted kezdete: márc. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4680
SZÁMLA : XXXX

WA SCHUPPANZIGH KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,32] koordinátán.
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy furulya van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak. (ld. enc.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+126 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy láplidérc nyomára bukkansz. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 317.]

* 1. KP: v 6 4 9 elmormolod a 6. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 312.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 311.]

* 3. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 310.]

* 4. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy köpködő bruhatag. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A szörny savat lehel! Nincs időd félrehajolni. (22 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a köpködő bruhatag testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a köpködő bruhatag testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Nyelvével a köpködő bruhatag úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A köpködő bruhatag összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bruhatagnyelvet. (ld. enc.) 714 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

[1 pontot használtál fel, van még 309.]

* 5. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) [1 pontot használtál fel, van még 308.]

ef 2 502 energia fejlesztése 2
Ezt a képességet csak akkor fejlesztheted, ha már az előfeltétele ki van fejlesztve. [0 pontot használtál fel, van még 308.]

m 6 8 2 mozogsz nyugatra, északra, keletre
[99,32] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Észreveszel egy nekrofunt.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Egy sebesült szutykos remák repül el búvóhelyed felett. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy csontváz lord. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,31] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy fekete amőba. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a fekete amőba testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a fekete amőba testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A fekete amőba csápol, de mindhiába. A fekete amőba még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 514 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy szubreális vámpír. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [100,31] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy tesh alligátor. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tesh alligátor nyakát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a tesh alligátor hüllőtestét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A tesh alligátor fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A tesh alligátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 alligátorbőrt. (ld. enc.) 561 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy élőholt quwarg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. [30 pontot használtál fel, van még 278.]

m 3 mozogsz délkeletre
[101,32] A terep változik: ismét síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy arató csattanat. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az arató csattanat testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az arató csattanat testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Előremozdulva, az arató csattanat kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 845 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 268.]

jlk 3172 jelszó kimondása 3172
Nagyot krákogsz, majd elrebeged a jelszót. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet. Hiszen ez iszonyatos! Vinnyogva menekülsz a számodra nagyon veszedelmes szörny elől. (A merészséged nem volt elég magas.) [15 pontot használtál fel, van még 253.]

m 4 3 6 mozogsz délre, délkeletre, nyugatra
[101,33] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Utad során felfedezel egy óriás liánt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kardfogú fülemüle közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Ez iszonyatos, borzalmas, bele fogsz süketülni! Túl erős az ellenfeled. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! A fák között biztos búvóhelyet találsz. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ó! Hiszen ez egy drakolich. Amikor elhal a zaj, előmászol. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vadász varkaudar lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vadász varkaudar jobb lábát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a vadász varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [102,34] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Találsz egy móricserjét. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Önfeláldozóan odaszaladsz, és átveszed a szopókövet. [szerencséd 1 lett.] A következő pillanatban a sav az elf nyakába zúdul! A pajzs azonban tökéletesen védi a támadást. Az elf ezután néhány pillanat alatt végez ellenfelével. Ezután feléd fordul. Amikor meglátja, mit tettél, könnybe lábad a szeme. - Ezt nem fogadhatom el. - gyorsan kiveszi a kezedből az átkozott tárgyat, és tovainal, mielőtt még tiltakozhatnál. (+2 jóság.)
Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy nektoraf közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nektoraf bal karját. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a nektoraf bal lábát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a nektoraf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 69 életpontot vesztettél. A nektoraf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 nektoraf faggyút. 598 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ráismersz a távolodóra. Egy élőholt quwarg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [101,34] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.

Találsz egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [35 pontot használtál fel, van még 218.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Megkötözve mindig szalad,
Kioldozva helyben marad.
[5 pontot használtál fel, van még 213.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[100,33] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzrakó helyet. Az illatok megfognak. A tűz körül sertepertélő gnóm megkínál az épp most elkészült étekkel. Rendkívül finomnak találod a zsíros kígyóhúst, miközben a gyomrodba tuszkolod. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Kocsusz előtt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy csontváz lord. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. [10 pontot használtál fel, van még 203.]

kt 1167 elkészíted az 1167. tárgyat
Nincs elegendő alapanyagod ahhoz, hogy akár egyetlen Rodger kezdő üstjét is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

m 8 mozogsz északra
[100,32] A bozótos terep elmarad, mocsárvidéken vagy.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy zombi mester volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 193.]

szk 352 keresed a 352. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy láplidércet. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 183.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 173.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen.

[10 pontot használtál fel, van még 163.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 153.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 143.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 133.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 123.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 113.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön.

[10 pontot használtál fel, van még 103.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 93.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 92.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 150 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 52.]

tf 2 22 fejleszted a 2. tulajdonságodat 22 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 128 TVP-t kell elköltened.] [22 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Valami mozgolódik a hasadban. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a sullár. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 295 pontot. A következő körben tehát 325 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FURULYA (233. TÁRGY)
Egyenletesen lyukakat fúrva egy ormánygőte csont felületébe, majd megcsiszolva egy smirglilevéllel, és beledugva egy acélpengőkét a végébe, már készen is van a furulya, mindössze 14 TVP árán! A furulyát a H 233 paranccsal használhatod. Második paraméterként add meg, hogy hány TVP-ért akarsz furulyázni. A saját szórakoztatásodon kívül egyelőre fogalmad sincs, hogy mire jó ez a hangszer.

KÖPKÖDŐ BRUHATAG (773. SZÖRNY)
A köpködő bruhatag egy hatalmasra nőtt béka. Világoszöld teste olyan nyálkás, hogy ha ütőfegyvert használsz ellene, csapásaid rendre félre fognak csúszni - hacsak nem társul az ütések mellé jókora erő a karodban. A bruhatag a mocsarak lakója, többnyire a bűzös gyíkfűcsomokón sütkérezik, és termetéhez képest hatalmas elszántsággal támad arra, aki a közelébe merészkedik. Először köp, aztán hosszú nyelvét kiöltve megragadja áldozatát. Támadása akár még veszélyt is jelenthet rád, ha nem vagy elég ügyes kalandozó.

BRUHATAGNYELV (1230. TÁRGY)
Nem is volt nagy megerőltetés vérét venni a köpködő bruhatagnak, s ha már a harcra pazaroltad drága időd, legyen egy kis hasznod is belőle. Tehát nyúlj be a döglött teremtmény szájába, óvatosan fogd meg, amit ott találsz, kerülve a savas részeit, majd húzd ki a kezed. Ezt a legalább 60 centi hosszú, kicsit ragadós, néhol savas nyelvet ezután már könnyű lesz tőből lemetszeni. Eztán hajtogasd gurigára és így pont befér a hátizsákodba. A közeli vegyesboltban biztos jó pénzt adnak érte, ha mégsem, akkor eladod majd a királyi vagy helytartói aukción.

SZUTYKOS REMÁK (191. SZÖRNY)
A szutykos remák a mocsarak, sötét erdők és még sötétebb barlangok mélyén tenyésző, mágiával átitatott lény. Kb. akkora, mint egy rinocérosz, bőre teljesen fekete, lábak helyett hosszú fekete nyúlványok ezrei vannak a hasán, ezek segítségével, levitálva mozog. Feje óriási polipra emlékeztet. Csápjait az ellenfélbe mélyeszti, és közben negatív mentális kisugárzásának köszönhetően elszívja a célpont pszi- és tudati energiáját. [Az áldozatnál ez sokszor olyan sokkot jelent, hogy napokig nem képes visszanyerni ezeket az energiákat - ezt jelképezi az, hogy a pszi és TU pontod akár negatívba is lemehet.] A remák mentális képességeinek és különleges szaglásának köszönhetően megérzi a tőle rettegőket, tehát nem érdemes rá BA parancsot kiadni. Még ha mindez nem lenne elég, a szutykos remákot szinte lehetetlen elpusztítani, ugyanis a biztos halált a deus ex machináéhoz hasonlatos képességgel el tudja kerülni úgy, hogy messzire teleportál a csata helyszínéről (bár állítólag valamilyen tárgy tudja ezt a képességet semlegesíteni). A szutykos remákot gyakran használják a varkaudarok hátasállatnak, különleges életmentő képessége miatt. Varkaudaron kívül senkit sem enged a hátára, így te legfeljebb táborőrzőnek használhatod.

TESH ALLIGÁTOR (353. SZÖRNY)
A mocsarak veszélyes ragadozói az alligátorok, szerencsére a tesh fajba tartozók az apróbbak. Persze ezek a kétméteres "apróságok" is elég nagyot tudnak harapni, különösen, ha nem vigyázol, és sikerül egynek meglepnie. A tesh alligátor ellen a szúró a legjobb, az ütő a legkevésbé hatékonyabb, és harcművészeknek különösen kellemetlen ellenfél, a bőrén meredező tüskék miatt.

ALLIGÁTORBŐR (661. TÁRGY)
Ha egy alligátort zsákmányolsz, természetes, hogy lenyúzod és félreteszed a bőrét - a kereskedők szép pénzt fizetnek érte, hiszen minden városi dáma alligátorbőrből készült táskára és cipőre áhítozik. Persze, esetleg te is készíthetsz belőle valami hasznosat.

KARAKTERLAP

WA Schuppanzigh, egy barna, göndör hajú, kék szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 154. fordulód.

Erő: 25 (26) Szint: 18 Merészség: 2/1 Magasság: 168 cm
IQ: 32 Támadás: 17 Agresszió: 5 Testsúly: 92 kg
Ügyesség: 19 Védekezés: 21 Menekülés: 35 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 18 Életpont: 276/246 Jellem: jó (308) Tul. pont: 2
Szerencse: 20 Varázspont: 278/113 Pénz: 124 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 12/2
Eddig összesen 1060 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 620 TP-t kaptál. Jelenleg 331 815 TP-d van. A következő szinthez még 8 185 TP szükséges. Trófeáid: quwarg királynő, élőholt quwarg, élőholt sullár. A 145. fordulódban 206 arany került a bankszámládra. 212 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 21/68 (+10%) vágófegyverek: 8/65 ütőfegyverek: 21/72 (+5%)
lőfegyverek: 22/8 dobófegyverek: 1/10

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 .); vashegyű nyíl (#176) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
100,32 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 104

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 81 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 37/15 (+88%) 2. nyomkövetés: 30/10 (+9%) 3. mászás: 8/78
4. csapdakészítés: 11/72 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/14 6. gyógyítás: 24/99
7. titkosírás: 3/16 (+11%) 8. felderítés: 4/97 (+6%) 9. szörnyidomítás: 3/89
10. teológia: 12/52 (+5%) 11. taumaturgia: 16/26 12. szörnyismeret: 16/89 (+20%)
13. zárnyitás: 1/5 14. vadászat: 14/99 (+4%) 15. bányászat: 25/50

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 50 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer), gyíkfüvet (#201) (max. 10 darabot )
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: éhes
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 13, 14, 19, 27, 28, 29, 32, 33, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 5 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 702 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
1 * harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13) 1 vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
7 bronzhegyű nyíl (#94) 2 mérgezett tüske (#23) 23 ubuk tüske (#131)
12 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 ubuk dobónyíl (#138) 4 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * láncing (#222)
Sisakok
2 * vassisak (#160)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271) 2 tankány karom (#237)
Övek
1 * sárga erőöv (#276)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 aranylánc (#191) 1 * nap szimbólum (#141)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * obszidián karkötő (#229) 1 * smaragd karkötő (#707)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 ezüst gyűrű (#180) 1 * regeneráló gyűrű (#254)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 34 csepp tinta (#101), fér még: 6]
1 éjurna (#2368) [benne 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0]
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 21 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 27]
3 sullár hólyag (#168) [bennük 28 csepp spiritusz (#170), fér még: 32]
2 szent kehely (#257) [bennük 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 10]
13 uzbány csőr (#169) [bennük 39 csepp ugh méreg (#166), fér még: 117]
1 vizestömlő (#3) [benne 10 korty víz (#27), fér még: 10]
6 zöld üveg (#82) [bennük 12 csepp ragasztó (#83), fér még: 108]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
2 csontkulcs (#74) 3 + deus ex machina (#1) 1 fáklya (#36)
1 furulya (#233) 1 hebrencs csapda (#147) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 megsemmisítő (#1540) 3 nagy bronzkulcs (#185)
2 ork csodaszer (#1228) 3 rézkulcs (#75) 1 szeksztáns (#32)
1 szent jogar (#150) 3 + tüskecsapda (#242) 1 vaskulcs (#183)
1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 alligátorbőr (#661) 31 álompor (#396) 1 amniosz (#203)
26 aurach fog (#657) 1 berzerker tüske (#713) 1 bruhatagnyelv (#1230)
3 csillezsályalevél (#1253) 2 csuklyavirág (#133) 2 darázsszárny (#652)
25 drótszőr (#37) 13 elkarog szőr (#665) 1 fekete gyöngy (#99)
3 grákóbőr (#41) 2 grifftojás (#179) 1 gromak bőr (#268)
1 gyíkfű (#201) 14 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130)
2 ilkin érc (#232) 28 kaktusztüske (#114) 2 karbin plazma (#199)
1 kazmár gyökér (#205) 3 kőszem (#304) 1 kvazár (#244)
41 madártoll (#112) 1 mákrózsa virág (#56) 1 moa obszidián (#380)
5 móri gyümölcs (#116) 1 mutáns csont (#331) 1 nektoraf faggyú (#667)
26 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21) 2 pirkit (#153)
1 pular kristály (#239) 1 purifikátor háj (#269) 2 remák szív (#264)
28 rézdarab (#70) 5 rinóbőr (#651) 2 rókafarok (#124)
4 sámán erszény (#650) 8 smirglilevél (#29) 2 szárnyas hernyó (#69)
1 szivárványszív (#1529) 1 szulfagor agyar (#677) 1 szuperkötél (#209)
6 szvó-ektoplazma (#151) 2 téfea-agy (#172) 1 vapár ág (#110)
6 varányszem (#30) 10 vasérc (#152) 2 xirnox szív (#213)

Összsúly: 97.24 kg Megterheltség: 91%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 49 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 alligátorbőr (#661) 1 bruhatagnyelv (#1230) 1 furulya (#233)
1 nektoraf faggyú (#667)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

98 99 100 101 102 103
30
31
32
33
34
35
(99,31) fekete amőba (#364)
(99,32) nekrofun (#173), szutykos remák (#191)
(100,31) tesh alligátor (#353)
(100,32) köpködő bruhatag (#773), nekrofun (#173)
(100,33) nekrofun (#173), tűzrakó hely (#1169), oltár, művészi porolit (#720)
(101,32) oltár, phua-kúp (#372), arató csattanat (#144)
(101,33) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), kardfogú fülemüle (#146), vadász varkaudar (#108)
(101,34) phua-kúp (#372)
(102,34) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 44. jellempróba, nektoraf (#355)

Üzenet küldése a karakternek