Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. nov. 29. 9h:51' EZ A 407. JÁTÉKHETED, 154. FORDULÓD 408. játékheted kezdete: dec. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #4102 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 7 |
* 1. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | használod a 238. tárgyat |
* 3. KP: | VP spórolása: 15 |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
t 177 1 | támadod a 177. szörnyet |
lm 47 47 48 | mozogsz 47 47 48 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! (védelem tűz ellen védelmez.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz lord jobb oldalát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) Elmegy a kedved a harctól. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 35, gyógyulás: 7, összesen: -28 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontváz lord fejét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a csontváz lord rozsdás páncélját. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) Elmegy a kedved a harctól. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a csontváz lord zörgő csontját. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Vitalitásod redukálódik. (-1 egészség.) Nem akarsz kinyúlni. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
a 103 4144 1 | átadod a 103. tárgyat a 4144. kalandozónak (1 darabot) |
a 14 5230 6 | átadod a 14. tárgyat az 5230. kalandozónak (6 darabot) |
aa 9 197 203 | átadod a 9. tárgyat a 197. tárgyat a 203. tárgyat |
aa 198 172 677 | átadod a 198. tárgyat a 172. tárgyat a 677. tárgyat |
a 268 3070 1 | átadod a 268. tárgyat a 3070. kalandozónak (1 darabot) |
a 212 3070 1 | átadod a 212. tárgyat a 3070. kalandozónak (1 darabot) |
a 169 3070 1 | átadod a 169. tárgyat a 3070. kalandozónak (1 darabot) |
a 25 3070 1 | átadod a 25. tárgyat a 3070. kalandozónak (1 darabot) |
a 205 5280 10 | átadod a 205. tárgyat az 5280. kalandozónak (10 darabot) |
lm 1 1 | mozogsz 1 1 |
im 0 3 | imádkozol |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
m 3 4 | mozogsz a 4. ponthoz |
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
m 2 2 2 | mozogsz a 2. ponthoz |
m 2 2 2 | mozogsz a 2. ponthoz |
tim 60 | titkosírás megfejtése 1 pontért |
szk 43 | keresed a 43. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
KÁOSZTEKNŐC (235. SZÖRNY) AHHH, a káoszteknőc! Gigantikus méretű szörny, sebezhetetlen páncélban. Nagyon hatékonyan kell támadnod ahhoz, hogy a néhány, sebezhető részén keresztül komoly kárt tudjál benne tenni. Egy jól irányzott ütés a fejére, amikor kidugja, egy szúrás a lába mellé, vagy egy prezíc vágás a farkára - megteszi mindahány. Ha a káoszteknőcöt fel tudják bosszantani, hatalmasakat harap, de egyébként békés jószág. Pedig sokan vadásznak rá, hiszen páncélja igen hasznos alapanyag. A káoszteknőc főként mocsarakban található meg, és tökéletesen rejtőzködik: ha rád támad, általában már nincs idő távolsági fegyver használatára. |
SIVATAGI DOAREG (240. SZÖRNY) A sivatagokban elterjedt teherhordó a békés kérődző, a sivatagi doareg: irdatlan nagy súlyt képes a hátán hordani, és vízigénye minimális. Óriási, szőrös teremtmény, első pillantásra igen ijesztő ugyan, de nem vadabb, mint egy legelésző mammut. A vadon élő sivatagi doareget igen nehéz elfogni, egyszerűbb, ha a városi szörnytenyésztőktől vásárolsz egyet, ha szükséged van rá. |
RAIA SZENT LOVAGJA (239. ELLENFÉL) Sajnos, minden vallásnak megvannak a maga fanatikusai, így a jóság és a fény istenének, Raiának is. Raia szent lovagjai az eredeti tanítástól "kissé" elrugaszkodva azt vallják, hogy minden gonosznak pusztulnia kell. És arra sem néznek túl jó szemmel, aki nem jó. Azok a fanatikusok, akik különösen közel álltak már Raiához, megfelelő hatalommal rendelkeznek ahhoz, hogy az általuk elképzelt "tisztogatást" véghez is vigyék: ők Raia szent lovagjai. Egy jónak kevés problémája lesz velük, azonban a gonoszok reszkethetnek: a szent lovagok gonoszészlelő varázslata miatt a BA paranccsal sem menekülhetnek el a vélt/valós büntetés elől. |
NOTH SZELLEM (250. SZÖRNY) A noth szellem egy valaha élt gonosz elf bolyongó lelke. Már évszázadok, évezredek óta bolyong, és gonosztettei miatt, amiket életében elkövetett, nem talál megnyugvást. A noth szellem egyike a legfélelmetesebb élőholtaknak: érintése természetellenes öregedést okoz. Ha valakit "megölel" egy noth szellem, előfordulhat, hogy az ősi elf karjai közt fiatalemberből ráncos öreggé, kiszáradt múmiává válik néhány perc leforgása alatt. Mivel ennek köszönhetően permanensen elpusztulhatsz, úgy, hogy még a deus ex machina sem menthet meg, a noth szellemet csak akkor fogod megtámadni, ha FT parancsod van rá kiadva. A szellemet kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni. |
MNEBOLATH (237. SZÖRNY) A Mnebolath visszataszító, rücskös bőrű, magából hideget, rothadást és kárhozatot sugárzó Thargodan, a Sötét Föld lakója. Három méter magas, négy karja iszonyatos karmokban végződik, kutyafeje van, óriási bikaszarvakkal. A Mnebolath a Thargodanok közül a legkevésbé intelligens, varázsképessége minimális (legfeljebb egy elektromos pajzsra terjed ki), azonban hatalmas testi ereje miatt gyakran alkalmazzák a magasabb rangú Thargodanok testőr-rabszolgaként. Megsebzéséhez ezüst vagy mágikus fegyver szükséges (a normál fegyverek legfeljebb megkarcolni tudják), de még az ilyen sebzést is képes lassan visszaregenerálni, ha nem vagy képes egyből végezni vele. A Mnebolath különösen érzékeny a tűz és egyéb energia alapú varázslatokra. |
AGYAGELEMENTÁL (203. SZÖRNY) A földelemek közül a legkisebb hatalmú, aránylag kisméretű teremtmény. Egy mozgó agyagkupacra emlékeztet, amely éktelen zajt képes csapni, ha egy tolvaj gazdája holmija közelébe keveredik. Mivel az elementálok sosem alszanak, egy agyagelementál éberségét igen nehéz kijátszani. Az elementálokon kizárólag mágikus fegyver és varázslat képes sebet ejteni. |
TOLMOKOV-KOKTÉL (351. TÁRGY) Ez az igen hatékony dobófegyvert annak idején Ivanek Tolmokov, egy hírneves ember kalandozó találta ki. A recept: önts öt csepp spirituszt egy zöld üvegbe, és zárd le az üveget megfelelő fojtással (ehhez bozótos terepen kell állnod, ugyanis ott találsz megfelelő alapanyagot). Mindehhez a KT 351 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. A Tolmokov-koktél brutális sebzésű dobófegyver, a harc előtt meggyújtod, és az ellenfélhez vágódva felrobban. 6D6 pontnyi sebzést okoz, viszont harc után 100% az esélye, hogy nem fogod megtalálni. A Tolmokov-koktél olyan lények ellen is hatásos, amelyeket csak ezüst vagy mágikus fegyverrel lehet megsebezni. |
FEKETE KEHELY (283. TÁRGY) Ez a gyönyörűséges, de végtelenül gonosz kehely egyetlen obszidián kőből van kifaragva. Oldalára jól láthatóan Dornodon Rúnája van vésve, hogy elriasszon a Gonosz Istenek hívein kívül mindenkit a használatától. A Fekete Kehelyben kotyvasztott borzalmas folyadék titka könnyen megfejthető a kehely oldalára írt rúnák segítségével, azonban a komponensek beszerzése komolyabb problémát jelenthet. |
TÖRPE BAKANCS (475. TÁRGY) A törpék mágikus bakancsa ugyan nem annyira kényelmes és elegáns, mint egy zangrozi csizma, viszont sokkal előnyösebb, ha a föld alá ereszkedsz: ha a törpe bakancsot viseled, a labirintusban való alapmozgásod 5 helyett csak 3 TVP-be kerül! Ez elég tetemes megtakarítást jelenthet egy kétszintes, egyenként 80 referenciapontból álló labirintusban. Mellesleg a törpe bakancs ad 2-t a védettségedhez is. |
RÖVID ÍJ (107. TÁRGY) Rövid íjat bozótos vagy erdős terepen készíthetsz 40 pontért, a KT 107 paranccsal. Ehhez szükség van egy magszim bélre és egy smirglilevélre (alkalmas botot automatikusan keresel). Nyílvesszőket a rövid íjhoz szintén erdős és bozótos terepen készíthetsz a KT 108 paranccsal, 4 pontért, ha van madártollad. Ezek a nyilak d8+2 sebzést tudnak okozni. A bronzhegyű nyilak a rövid íjhoz sajnos nem jók (nem lehet őket vele elég erősen kilőni). A rövid íjat automatikusan használod élelemszerzésnél anélkül, hogy a nyilaid fogynának. |
Erő: | 26 | Szint: | 16 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 26 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 26 | Védekezés: | 27 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 15 (17) | Életpont: | 261/121 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 25 (27) | Varázspont: | 217/24 | Pénz: | 464 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/0 | EFejl: | 25 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | *19/100 | szúrófegyverek: | 11/70 | vágófegyverek: | 1/4 |
lőfegyverek: | 18/42 |
Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) (150%) << bunkósbot (#9) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/65 | 2. nyomkövetés: | 26/6 | 3. mászás: | 3/96 |
4. csapdakészítés: | 11/68 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/57 | 6. gyógyítás: | 22/33 |
7. titkosírás: | 3/80 | 8. felderítés: | 13/78 | 9. szörnyidomítás: | 6/14 |
10. teológia: | 17/98 (+37%) | 11. harcművészetek: | 19/0 | 12. zene: | 20/85 (+30%) |
13. szörnyismeret: | 8/76 | 14. vadászat: | 12/84 | 15. bányászat: | 3/95 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 45% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 9. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), tigroszlánt (#43) fedett veremmel (#219), púpos burástyát (#92) fedett veremmel (#219), gitongát (#76) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szintszívó (#96), csontváz lord (#177) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 12) |
9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Samael (#4658), nukleáris cickány (#155), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
szárazság (#48) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! |
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
Összsúly: 53.26 kg | Megterheltség: 85% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 87 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | amniosz (#203) | 4 | bunkósbot (#9) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | kaja (#2) | |||
1 | kavadu iszák (#25) | 1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | magszim bél (#103) | |||
3 | spiritusz (#170) | 6 | sünmedve tüske (#14) | 4 | szulfagor agyar (#677) | |||
3 | téfea-agy (#172) | 1 | trikornis szarv (#198) | 1 | uzbány csőr (#169) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bot (#4) |