153. forduló, 155. forduló, Romold Thralk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. máj. 9. 12h:06'
EZ A 156. JÁTÉKHETED, 154. FORDULÓD
157. játékheted kezdete: máj. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3471
SZÁMLA : XXXX

ROMOLD THRALK KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [96,108] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 2 hosszú íjat (150 arany kikiáltási áron), 2 sámán gyógykenőcsöt (400 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás 1. napján összefutsz Trollinával. Sheran bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy hatalom fülbevalóját, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ritualista amulettet, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy jégtroll trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy élőholt quwarg trófea ékesíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jellegtelen, mint minden semlegesé. Megpróbálod megnyerni a leányt: mesélsz neki kalandjaidról, és közben száját, szemét, alakját dicséred. Aztán büszkén kihúzva magad, átnyújtasz egy mákrózsa virágot. A lány érdeklődve hallgat, de ez inkább udvariasságából, mint az irántad való vonzalomból fakad. Nem vagy jó nála!
Régóta készülsz már erre a kalandra, így nem szalasztasz el a kijelölt időpontban a helyszínen lenni. Addig vártok, míg mindenki megérkezik. Itt van Stoneheart és Trollina. Stoneheart bemutatkozik neked, valóban nem találkoztatok még korábban. Megállapodtok, hogy Trollina lesz a vezér, mert kocsmaügyekben ő a legtapasztaltabb közületek. Kicsit izgultok, de azért már nagyon várjátok, hogy megmutathassátok, mit tudtok. A jelszó: "Halál az alkoholra!" Büszkén vonultok lefelé a lépcsőn az emeleti szobáitoktól. Mennyien vannak itt! Még az ablakokat is kinyitották, hogy az utcán bámészkodó nép belásson a földszinti csapszékbe. A rengeteg szájtáti már alaposan bemelegített a szurkoláshoz, a hangulat igen emelkedett! Odavonultok a pulthoz és előszeditek a bugyellárisokat. Sajnos 100 arany a nevezési díj, ami igen szép summa. Még szerencse, hogy biztosak vagytok saját győzelmetekben. Fennkölt magabiztossággal számlálod a pultra kitett óntányérba a 100 aranyat. Az utolsó öt érme pengését a bámészkodók hangosan veled együtt számolják, a századiknál pedig szabályos ováció tör ki. Mindegy ezeknek, csak legyen ok, amiért inni lehet - gondolod. Szétnyílik előttetek a tömeg, utat engedve a versenyzők asztalához. Pontosan öt szék van a kerek deszkaasztal körül. Alighogy elhelyezkedtek, öt kupica varkaudar pálinka kerül elétek. Aham! A bemelegítő ital! Módszeresen hozzáfogtok, egymást bíztatva. Minden lenyelt adag után hangosan éltet titeket a közönség. Miután elfogyott az aperitif, a "bárdolatlan bárdok" elnevezésű versenyszám következik. A tömeg megmondja, melyik kocsmadalt akarja hallani, összenéztek, megköszörülitek a torkotokat, aztán hadd szóljon! Ilyenkor sem a szöveg, sem a dallam nem sokat számít, elég, ha emlékeztet az eredetire. A lényeg a hangerő! A közönség igazán hálás, együtt énekel veletek. Amikor a nóta véget ér, megérkezik a második versenyszám kelléke, pár hordó wargpini vörös formájában. Mindenki elé kerül belőle. Bizony! Ez az "asztal alá ivás" fordulója. Mindenkinek egyedül kell meginnia a kis hordó bort! Ez nem okozhat gondot! A tömeg közben csillapíthatatlanul röhögéssel próbál buzdítani. Mikor kiürül a hordócska, úgy érzed, menten szétrobbansz a ledöntött iszonyatos mennyiségű piától, a fejed azonban furcsamód, viszonylag tiszta. Szerencsére most pár perc szünet következik, mikor a versenyzők kimehetnek, és könnyíthetnek magukon.
Mire visszaérsz a csehóba, a segédek már előkészítették a terepet. Most a csapat legjobb kártyásának kell kiállnia a kocsma ügyeletes szerencsevadásza ellen. Még józan fejjel is igen kétesek a győzelmi esélyek, de így, mámorosan... A "részeges kártyás" versenyszám következik. A győztes minden húzás után berághat egy kis kenyeret, egy darabka szalonnával, míg a vesztesnek egy kupica huertoli kerítésszaggatót kell ledöntenie. A gyilkos parti addig tart, amíg az egyik fél ki nem dől. Gyors eszmecserét követően Trollina mellett döntetek, neki van a legtöbb tapasztalata a helyzet megoldásában. Sajnos nem segíthetsz, te is csak egy vagy a szurkolók közül, bár te a csapattársadért szurkolsz, míg ez a csőcselék itt körülötted csupán szórakozik. Néhány leosztás után már nyilvánvalóvá válik, a szerencse társad mellett áll. Fél óra múlva már nyolc kupica hever ellenfele előtt üresen, és egyszer csak minden előzetes figyelmeztetés nélkül lebólintja az asztalt. Túl sokat vesztett, túl sok piát ivott, és keveset evett. Nyertetek! Jöhet a következő. Azt mondják a részeg boksz egyfajta titkos harcművész fogás. Persze ez nem így van, ez csak a következő versenyszám elnevezése a "kocsmatöltelékek" versenyen. A feladat pofonegyszerű: egyetlen ütéssel össze kell törni a kártyaasztalt! Csak az a baj, hogy igen vastag fából ácsolták ám! Gyorsan kitaláljátok, ki ért leginkább az ilyesmihez, aztán erősen szurkolni kezdtek, hisz már csak karnyújtásnyira a győzelem! A tömeg izgatottan elcsitul, látva a mutatványra való készülődést. A feladat ezirányú tapasztalatot igényel, ebből pedig Stoneheart rendelkezik a legtöbbel. Mindannyian akarjátok, erősen akarjátok, hogy sikerüljön, de az asztal valóban igen masszív, és nyilván ez nem véletlenül van így. Koncentráció, összpontosítás, és... reccs! Micsoda ütés volt! Ajjaj, nem az asztal reccsent, hanem egy kézcsont! Csapattársad úgy üvölt, mintha a bőrét nyúznák. Hááát, ez nem lehetett túl kellemes. Nincs több próbálkozás, ezt a próbát elbuktátok, és ezzel együtt elbuktátok a versenyt is. Legközelebb hozzatok magatokkal egy képzett harcművészt ehhez a versenyszámhoz! [50 pontot használtál fel, van még 274.]
Trollina, amikor összefutottatok, adott neked egy Sheran cserepét (ld. enc.). A teremtés zsákja létrehozott 1 bronzhegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktusztüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+71 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+60 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+29 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 279.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 274.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 269.]

* 4. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 264.]

tf 1 20 fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. (Befejlesztettél a tudati képességbe 2 TU-t.) Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 148 TVP-t kell elköltened.] Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Úgy gondolod, hogy a közeledő orgyilkos nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 11 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal iszonyatosan megcsapod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az orgyilkos fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 244.]

v 22 159 elmormolod a 22. varázslatot
13 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

m 1 mozogsz északkeletre
[97,107] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fény szentélyét. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) "
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy smaragdgólem.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 8 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a smaragdgólem fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 97 életpontot vesztettél. A smaragdgólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1008 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 120, gyógyulás: 0, összesen: -120 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+15 életerő.)
Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom reményében követed őt, és az általa mutatott sátorba lépsz. Első lépésként erőpróba következik. A neked szánt súlyzó elég nehéznek tűnik, de most már nem futhatsz el. Tenyereddel fogást keresel rajta, majd a magasba emeled. Most veszed csak észre, mennyire verejtékcseppes a homlokod, de nem számít, csak hogy megvan! Tovább... Egy kis gnóm bukkan fel előtted, majd egy tárgy elkészítésének módjáról hablatyol valamit. Monológja végén megkér rá, hogy ismételd el, amit mondott. Összerendszerezed gondolataidat, majd könnyedén megteszed amit kér... Ügyességpróba következik. Három labdát adnak a kezedbe, és elmondják a feladatot: zsonglőrködnöd kell. Határozottan kezded el a labdákat dobálni, kezdeti lelkesedésed viszont azonnal alábbhagy, amint azok a földön kötnek ki. 288 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan hagyod ott az alakváltó suhancot az összes elvetemült próbájával együtt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtető kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképű alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon.
- Van elég pénzed? - méreget gyanús tekintettel ellenfeled, így kénytelen vagy megnyugtatni csilingelő aranyérméid látványával. 100 darabot belőlük magad elé raksz az asztalra. 1. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Vérfürdető magszim, 1 Orzag bilincse, 1 Ellenvarázslat, 1 Aranyeső. Ez egy pár! Rövid licitálás kezdődik, de mivel mindketten bíztok a kezetekben lévő lapokban, következik a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Fél szemmel az árnymanót, a másik felével a lapokat vizslatod a kezedben: 3 Vérfürdető magszim, 1 Tisztítótűz, 1 Szerencsejáték. Ez terc! Rövid licitálás után megmutatjátok a lapjaitokat. A következő lapok voltak ellenfeled kezében: 1 Tisztítótűz, 1 Szerencsejáték, 1 Piromenyét, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Sötét motyogó. Nyertél. 2. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Tisztítótűz, 1 Szerencsejáték, 1 Vérfürdető magszim, 1 Kisebb quwarg istenség. Ez egy pár! Rövid licitálás kezdődik, de mivel mindketten bíztok a kezetekben lévő lapokban, következik a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Megnézed az új lapokkal együtt mi van a kezedben: 3 Tisztítótűz, 1 Influenza, 1 Illúziósárkány. Ez terc! Megmutatjátok a lapjaitokat. Az árnymanó lapjai a következők: 4 Ellenvarázslat, 1 Mákrózsa főzet. Ez póker! Vesztettél. 288 tapasztalati pontot kaptál. Úgy érzed 65 aranyat kidobtál az ablakon. Mérgesen hagyod ott profin játszó ellenfeled.
nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ha nem vagy gonosz, csatlakozz! Az Ősi hajnal lovagjai. " [49 pontot használtál fel, van még 195.]

ee 322 225 327 eladod a 322. tárgyat a 225. tárgyat a 327. tárgyat
Eladtál 1 ezüsttőrt. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 3 orgyilkos tőrt. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ezüstshurikent. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 195.]

ee 190 89 84 eladod a 190. tárgyat a 89. tárgyat a 84. tárgyat
Eladtál 1 mérg. vas dobónyilat. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bronzpajzsot. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 1 díszes rézpajzsot. 15 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 195.]

ee 65 277 eladod a 65. tárgyat a 277. tárgyat
Eladtál 1 szöges páncélt. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rejtőköpenyt. 14 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 195.]

ea 70 7 eladod a 70. tárgyat 7
Eladtál 7 rézdarabot. 7 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

ea 169 4 eladod a 169. tárgyat 4
Eladtál 4 uzbány csőrt. 24 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

ea 49 3 eladod a 49. tárgyat 3
Eladtál 3 kígyóbőr kesztyűt. 15 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

ea 107 1 eladod a 107. tárgyat 1
Eladtál 1 rövid íjat. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

ve 689 1 megveszed a 689. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

ve 30 1 megveszed a 30. tárgyat 1
Vásároltál 1 varányszemet. 2 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

ve 42 1 megveszed a 42. tárgyat 1
Vásároltál 1 távcsövet. 32 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

ve 82 2 megveszed a 82. tárgyat 2
Vásároltál 2 zöld üveget. 12 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

ve 83 20 megveszed a 83. tárgyat 20
Vásároltál 20 ragasztót. 40 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 195.]

ve 269 10 megveszed a 269. tárgyat 10
Mindössze 2 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 2 purifikátor hájat. 72 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

ve 1378 6 megveszed az 1378. tárgyat 6
Mindössze 4 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 4 póklábat. 8 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 195.]

ve 703 1 megveszed a 703. tárgyat 1
Vásároltál 1 medúzacsápot. 10 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 195.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[96,108] Még mindig a városban vagy. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, 18 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra innen. " északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.

Van itt egy ékszerbolt (586. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (589. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 186.]

tk 17 2455 többszemélyes kaland 17 2455
Lássuk, kik értek ide nálad is korábban: még senki. Ha megérkezik majd Trollina és a teljes csapat, közösen indultok kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 186.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 183.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Előhúzod a hangszert, és a pillanat tört része alatt zenére kiéhezett bámészkodók állnak körbe. Furulyázni kezdesz. Egy saját szerzeményt adsz elő, amely az árva bakkura kölykök szomorú sorsáról szól. Vége a számnak. Hát, úgy tűnik mégsem volt még az igazi! A közönség csalódottan távozik, egy arany nem sok, annyit sem dobnak a hegedűtokodba. Ez jól esett! (+4 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 143.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 143.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 90 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 103.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 50 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 63.]

tf 2 33 fejleszted a 2. tulajdonságodat 33 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 17 TVP-t kell elköltened.] [33 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 30, 14.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a karmos tankány. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 295 pontot. A következő körben tehát 325 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SHERAN CSEREPE (1271. TÁRGY)
Aranyló ugarhéjban egy marék föld, a legtermékenyebb területről, egy ritka erdő kicsiny tisztásáról. Ahogy megérinted, eláraszt a föld szeretete, és szinte érzed a szíve dobbanásait. Ahogy óvatosan belehelyezed valamely növényről szedett hajtásodat, akkor hirtelen gyorsasággal növekedni kezd, és hamarosan le is szüretelheted. A cserép működésbe hozatalához (vagyis valamelyik növény benne való csíráztatásához) a H 1271 <növénytermés> parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. Az elültetett növényt 10 csepp vízzel és 5 isteni könnycseppel kell meglocsolnod ahhoz, hogy Sheran cserepében rövid időn belül nagyra nőhessen (amint ez megtörtént, leszüreteled a termést, és utána újabb növény elültetésére használhatod a cserepet).
Sheran cserepének elkészítése 30 TVP-be kerül (az aranyló ugarhéjon kívül a föld kiválasztásához ásó kell), és csak a természet istenének papjai képesek rá. Az első növény, melyet rögtön a készítés után a földbe kell ültetni egy vapár cserje (vapár ágról növeszthető), mely hajtást ugyan nem fog hozni, de a földet kellően termékennyé teszi (ezt rögtön készítéskor, még Sheran cserepének kalibrálása érdekében megteszed). Egy fordulóban csak egyszer ültethetsz el növényt Sheran cserepébe, akkor is ha több lenne nálad e tárgyból.

RAGASZTÓ (83. TÁRGY)
A zöld üveg segítségével fel tudod fogni a Technokolin váladékát úgy, hogy az később is felhasználható, ragadós maradjon. Ez a váladék, amit a továbbiakban csak ragasztónak fogunk nevezni, egy ilyen jó tulajdonsággal bír: levegőn nagyon gyorsan megköt, és ha esetleg két felület közé kentük, VAGYIS RAGASZTOTTUNK VELE, akkor ezt a két felületet senki sem fogja egyhamar szétválasztani. Számos összetettebb tárgy készítéséhez szükséges ragasztó.

PÓKLÁB (1378. TÁRGY)
Ez a picit szőrös, picit koszos ízelt lábat egy pókszerű teremtmény testéről vághattad le, s most, mint olyan, a gyanús külsejű bigyók számát gyarapíthatja a hátizsákodban. Hacsak nem találsz ki minél előbb valamilyen módot a hasznosítására.

MEDÚZACSÁP (703. TÁRGY)
Néha egy partravetett medúza teteme még elég ép ahhoz, hogy lemetszd a csápját. Mivel a medúza testének nagy része víz, a rongyba, amibe tekered, csak egy kis nyálka szokott maradni - de talán ez is elég lesz bizonyos mágikus rítusokhoz.

KARAKTERLAP

Romold Thralk, egy kopasz, kék szemű troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Raia kisebb papja vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 154. fordulód.

Erő: 30 (34) Szint: 16 Merészség: 7/3 Magasság: 255 cm
IQ: 27 (29) Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 493 kg
Ügyesség: 20 (21) Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 21 (23) Életpont: 269/90 Jellem: jó (245) Tul. pont: 4
Szerencse: 30 (34) Varázspont: 224/0 Pénz: 437 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 7/0 Pszi pont: 55/22 EFejl: 30
Eddig összesen 528 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1904 TP-t kaptál. Jelenleg 133315 TP-d van. A következő szinthez még 46685 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar behemót, varkaudar bajnok, purifikátor. A 151. fordulódban 2643 arany került a bankszámládra. 2722 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/10 szúrófegyverek: 8/51 vágófegyverek: 10/26
ütőfegyverek: *21/101 lőfegyverek: 20/35 (+6%) dobófegyverek: 4/17

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) (1 -8.); vashegyű nyíl (#176) (9 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/69 2. nyomkövetés: 17/47 3. mászás: 7/76
4. csapdakészítés: 11/3 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/96 6. gyógyítás: 36/69 (+8%)
7. titkosírás: 2/0 8. felderítés: 4/66 9. szörnyidomítás: 6/4
10. teológia: 15/83 (+16%) 11. taumaturgia: 10/23 (+6%) 12. versengés: 6/13 (+27%)
13. zene: 9/74 (+46%) 14. szörnyismeret: 12/82 15. pszi: 8/49 (+9%)
16. zárnyitás: 3/30 17. vadászat: 12/47 18. bányászat: 16/45
19. testépítés: 15/49 (+23%) 20. főzés: 2/2 21. csapatmunka: 1/69

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 10 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
udvarolsz az 5. fajúaknak
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), botot (#4) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot, csak egyszer)
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang (11)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
kavadu (#19) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 12)
troll (#5), Kvazársziklák Népe (#9119), Idő Porszemei (#9130), Humán Páholy (#9145), Árnymenők (#9153), Raia hívők (#993), manifesztátor (#124), Amos Kaelpyr (#3338), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), vakító fény (#43)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988) tűzeső (#61) >> semlegesek (#989)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> purifikátor (#157) védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419)
védelem tűz ellen (#38) >> bíbor szulfagor (#358) védelem sav ellen (#36) >> xirnox (#122)
védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111) védelem tűz ellen (#38) >> griffőniksz (#106)
védelem tűz ellen (#38) >> piromenyét (#99) elektromos pajzs (#51) >> nők (#999)
elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
védelem tűz ellen (#38) >> ork sámán (#345) tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Hozz létre vasércet mesterséges úton!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
88 arany (#50) 1 bronzpajzs (#89) 1 díszes rézpajzs (#84)
1 ezüstshuriken (#327) 1 ezüsttőr (#322) 1 kaja (#2)
3 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mérg. vas dobónyíl (#190) 2 orgyilkos tőr (#225)
1 rejtőköpeny (#277) 7 rézdarab (#70) 1 rövid íj (#107)
1 szöges páncél (#65) 1 ubuk tüske (#131) 4 uzbány csőr (#169)
1 vashegyű nyíl (#176) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 kaktusztüske (#114) 1 medúzacsáp (#703)
4 pókláb (#1378) 2 purifikátor háj (#269) 20 ragasztó (#83)
1 távcső (#42) 1 varányszem (#30) 2 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(96,108) ékszerbolt (#586), tanácsadó bölcselő (#589), orgyilkos (#131)
(97,107) fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), fény szentélye (#376), smaragdgólem (#417)

Üzenet küldése a karakternek