153. forduló, 155. forduló, Ardal Elwenhill összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. szept. 16. 9h:12'
EZ A 771. JÁTÉKHETED, 154. FORDULÓD
772. játékheted kezdete: szept. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2929
SZÁMLA : XXXX

ARDAL ELWENHILL KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,71] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+116 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 306.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 301.]

* 3. KP: v 63 0 0 elmormolod a 63. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 301.]

ef 2 505 energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 287.]

v 96 100 80 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

121 122 123
70
71
72

[100,80] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. "
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Összefutsz egy fekete hajú, félszemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Fairlight bíborosa. Egy arany pikkelyvértet, egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy ezüst gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy igazgy. fülbevalót, egy Jerome köpenyét, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar ékkövet és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy harcos trófea, egy Lord Kovács József trófea és egy erszényes elkarog trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Fifikás Smug. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól.
Találkozol egy vörös, copfos hajú, zöld szemű ember férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre teljesen fehér! Egy aranyozott klipszet, egy bátorság medálját, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar íjász trófea, egy Poomr Ko trófea és egy varkaudar varázsló trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy hegyi szamár.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Veres Tramman. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összefutsz egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű gnóm férfival. Bőre bronzként csillog. Egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy hoarián sarut, egy kígyóbőr övet, egy koponya szimbólumot, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai ezüstmedált, egy örökkéval. zafírját, egy rémbőr tarkóvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy qwarg rohamosztagos trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Málhásállata egy zombi.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Alaran. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga "
[-50 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 277.]

ee 237 193 162 eladod a 237. tárgyat a 193. tárgyat a 162. tárgyat
Eladtál 1 tankány karmot. 10 aranyat kaptál.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
[0 pontot használtál fel, van még 277.]

ee 85 eladod a 85. tárgyat
Eladtál 3 óndarabot. 6 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 277.]

ea 117 eladod a 117. tárgyat
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 277.]

ea 152 15 eladod a 152. tárgyat 15
Eladtál 15 vasércet. 30 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 277.]

ve 40 megveszed a 40. tárgyat
Vásároltál 1 kis vaskulcsot. 6 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 277.]

ve 246 megveszed a 246. tárgyat
Vásároltál 1 nagy aranykulcsot. 48 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 277.]

ve 240 megveszed a 240. tárgyat
Vásároltál 1 kis aranykulcsot. 32 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 277.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[99,79] Folytatod sétádat a házak közt. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy orgyilkos került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az orgyilkos testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " Van itt egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.). Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [8 pontot használtál fel, van még 269.]

be 573 2 bemész az 573. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. Kiderül azonban, hogy még nincs elegendő gyakorlatod ahhoz, hogy magasabb szintre lépjél. Köszönsz és távozol. [5 pontot használtál fel, van még 264.]

vtn 77 varázslat tanulás: a 77. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: fúzió. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 229.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[122,71] A síkság után kisebb hegyek következnek. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy troll ritualista. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 27 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a troll ritualista testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a troll ritualista testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A troll ritualista többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A troll ritualista megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 8 életpontot vesztettél. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-10 életpont)! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Felfedeztél egy nekrofunt. Találsz egy oltárt. Elenios hívői építették. A földön meglátsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Délre egy olvasztókemence van. Nyugatra egy épület van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [123,71] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy dombi yeti közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dombi yeti jobb lábát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a dombi yeti testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a dombi yeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A dombi yeti meglök agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dombi yeti összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy vaskohót. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy púderszikla van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [16 pontot használtál fel, van még 213.]

kt 176 2 elkészíted a 176. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 vashegyű nyilat. [16 pontot használtál fel, van még 197.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[124,71] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy élőholt quwarg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 sallank nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg torát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod az élőholt quwarg bal középső lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 21 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Észreveszel egy teljesen lerombolt templomot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy álomvirágot. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Milyen lesz pusztulásom? A föld elárul, magához ölel. A többi kegyelem. " Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy törpemammut. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a törpemammut testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut fejét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut felkarcolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut kissé megtaszít. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A törpemammut összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [125,71] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy erszényes elkarog. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 26 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod az erszényes elkarog testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [126,70] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyíkfű csomót. (ld. enc.) Látsz egy mocsári penkét. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy lápi hajlékot. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Hmm, csak egy xirnox. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Itt csata lesz.

A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a xirnox testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a xirnox jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A xirnox meglök agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A xirnox nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A xirnox összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. (ld. enc.) 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

[24 pontot használtál fel, van még 173.]

m 2 4 6 mozogsz keletre, délre, nyugatra
[127,70] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északra fordítod, megpillantasz egy lápi hajlékot. Elrakod a távcsövet. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [127,71] Tovább gyalogolsz a lápvidéken.

Észreveszel egy nekrofunt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy tündöklő szobrot. Délnyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Elrakod a távcsövet. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [126,71] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délre látsz egy olvasztókemencét. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 149.]

tf 3 30 fejleszted a 3. tulajdonságodat 30 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 88 TVP-t kell elköltened.]

[30 pontot használtál fel, van még 119.]

gyk 181 30 gyakorolsz a 181. tárggyal 30 pontért
Ütéstechnikádat fejleszted hosszas gyakorlással. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy fekete amőba. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a fekete amőba bal oldalát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fekete amőba testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a fekete amőba gomolygó testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A fekete amőba elhibázza az ütést csápjával. A fekete amőba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 kobudera csont (ld. enc.). 490 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 89.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+6 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 59.]

* 1. BP: h 336 0 0 használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 58.]

* 2. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

* 3. BP: tf 3 5 0 fejleszted a 3. tulajdonságodat 5 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 83 TVP-t kell elköltened.] [5 pontot használtál fel, van még 53.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 23 fejleszted a 3. tulajdonságodat 23 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 60 TVP-t kell elköltened.]

[23 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. A szervezetedet méreg pusztítja (-2 életerő.) Kezdenek halványodni korábbi Közös Tudatod emlékei. (-5 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a ragyás burástya. Egy kaját töm magába a spagulár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól nagyhatalmú kalandozó helyett rettenetes hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +14 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 295 pontot. A következő körben tehát 325 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NAGY ARANYKULCS (246. TÁRGY)
Ez a tárgy már önmagában tetemes summát érhet. Értékét azonban megduplázza az, hogy speciális, a királyság kincstárnokai által használt zárakat lehet vele kinyitni. A finoman megmunkált nyélen hajszálvékony ezüst vonalak hirdetik az aranymíves céhét.

KIS ARANYKULCS (240. TÁRGY)
Ez az apró kulcs egy lakatos és egy aranyműves együttdolgozásának remekműve. Tolla különösen bonyolult, valószínűleg igen komplex zárak kinyitására alkalmas.

FÚZIÓ (77. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ámulva tanulod, hogy mire is jó ez a varázslat. Létezik három különös anyag, a ramit kő, az ilkin érc, és a pular kristály. A mágusok nagyon régen, még az ősidőkben rájöttek, hogy ez a három anyag fúzionálható egy speciális, különösen kemény és ellenálló, ámde hihetetlenül könnyű anyaggá. Ezt az anyagot kvazárnak nevezték el. (A régmúlt idők csillagjósai is használták ezt a szót, valamilyen csillagászati fogalomra, de ezt a másik jelentését már mindenki teljesen elfelejtette.) A fúzió a V 77 parancs hatására történik, 5 TVP-ért és 25 varázspontért. A három, felsorolt anyagból egy darab kvazár keletkezik. Ha egyszerre több kvazárt akarsz előállítani, 2. paraméternek add meg a mennyiséget.

GYÍKFŰ CSOMÓ (200. NÖVÉNY)
Különösen élénkzöld, hosszú szálú fűcsomót pillantasz meg a földön. Némi vizsgálódás után rájössz, hogy ez gyíkfű. A gyíkfű bizonyos időközönként terem, duzzadt, nedvedző szálakat. Ha ilyenkor bukkansz egy csomóra, automatikusan gyűjtesz belőle, TVP költség nélkül. Ha sikerül begyűjtened két adag gyíkfüvet, akkor a H 201 paranccsal, 4 TVP-ért a talpadra kenheted. Ilyenkor aktiválódik a fűben lapuló halvány mágikus erő, és beturbózza a lábaidat. Abban a körben, amikor a talpadra kented, 9 mezőt léphetsz.

XIRNOX (122. SZÖRNY)
Ez a kövér, lila szörny sötét árnyként magasodik elő a mocsár homályából. Kedvelt támadása a maró savköpet, majd kínban fetrengő ellenfelét, mielőtt az feltápászkodna, agyaraival felnyársalja. Különleges képessége, hogy nyelvével a varázstudók varázsenergiáját képes elszívni. E szuper-destruktív szörny ellen talán a vágófegyver a legeffektívebb.

XIRNOX SZÍV (213. TÁRGY)
Előveszed kőkésed, és kimetszed a xirnox csillogó szívét! Majd két csepp spirituszt csöpögtetsz rá, és tartósítod. Ez a tárgy különösen erős mágikus erővel bír, számos varázstárgyhoz és varázslathoz anyagi komponens.

FEKETE AMŐBA (364. SZÖRNY)
Ocsmány, vonagló massza a mocsárban - egy óriási méretűre hízott amőba! Legjobb, ha nagy ívben elkerülöd, hiszen ezek a teremtmények közel elpusztíthatatlanok. Ha pedig mégis megölöd, ugyan mit érsz vele?

KOBUDERA CSONT (705. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy humanoid lény koponyájának az állkapocs csontja - ahogy jobban megvizsgálod, megállapítod, hogy valószínűleg egy kobuderáé lehetett. A csont sérült állapotából arra is következtetsz, hogy az illető nem természetes halállal halt meg.

KARAKTERLAP

Ardal Elwenhill, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr hittérítője vagy. Papi hited: 71. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 154. fordulód.

Erő: 24 (31) Szint: 18 Merészség: 5/3 Magasság: 167 cm
IQ: 23 Támadás: 17 (18) Agresszió: 3 Testsúly: 85 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 31 (34) Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 19 Életpont: 267/270 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 20 (22) Varázspont: 272/178 Pénz: 3382 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 14/0
Eddig összesen 689 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 507 TP-t kaptál. Jelenleg 261 334 TP-d van. A következő szinthez még 78 666 TP szükséges. Trófeáid: hadroszaurusz, ryuku csapásvezető, élőholt quwarg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 20/96 (+8%) vágófegyverek: 10/77
ütőfegyverek: 17/54 (+19%) lőfegyverek: 12/55 (+8%) dobófegyverek: 16/5

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílvessző (#108) (10 -11.); mérg. ubuk tüske (#137) (12 -13.); ubuk dobónyíl (#138) (14 -15.); sallank nyíl (#129) (16 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1
126,71 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 100 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/59 2. nyomkövetés: 22/78 (+12%) 3. lopás: 3/43
4. mászás: 8/48 5. csapdakészítés: 10/43 (+5%) 6. csapdaészlelés: 2/13
7. gyógyítás: 39/35 8. titkosírás: 1/20 9. felderítés: 12/5
10. szörnyidomítás: 4/79 11. teológia: 22/87 (+3%) 12. taumaturgia: 16/32 (+15%)
13. zene: 13/24 (+30%) 14. szörnyismeret: 10/88 15. zárnyitás: 3/33
16. vadászat: 14/7 17. bányászat: 18/39 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
ásol max. 12 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 3 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 4 darabot, csak egyszer)
mászol max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
autentikus vámpír (#154), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168) csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes
ragyás burástya (#111) (málhás: +11 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1)

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 6 (limit: 729), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 615.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
kavicselementál (350)
földmágia (357)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 13 TU. szükséges még: 37 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

Összsúly: 64.88 kg Megterheltség: 78%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 110% alatt van.
Még 46 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
134 arany (#50) 2 madártoll (#112) 4 nyílvessző (#108)
3 óndarab (#85) 4 pirkit (#153) 1 sallank nyíl (#129)
2 spiritusz (#170) 1 tankány karom (#237) 17 vasérc (#152)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 elkarog szőr (#665) 1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kobudera csont (#705) 1 nagy aranykulcs (#246) 1 orgyilkos tőr (#225)
2 vashegyű nyíl (#176) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

121 122 123 124 125 126 127 128
69
70
71
72
(122,71) troll ritualista (#365), nekrofun (#173), Elenios oltár
(123,71) dombi yeti (#366), olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155), 46. jellempróba, érclelőhely
(124,71) élőholt quwarg (#202), oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), törpemammut (#115)
(125,71) erszényes elkarog (#354), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, 49. jellempróba
(126,70) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), mocsári penke (#148), xirnox (#122)
(126,71) nekrofun (#173), fekete amőba (#364)
(127,71) nekrofun (#173)

Üzenet küldése a karakternek