153. forduló, 155. forduló, Indalef mogof Men összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. nov. 28. 11h:19'
EZ A 188. JÁTÉKHETED, 154. FORDULÓD
189. játékheted kezdete: dec. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1510
SZÁMLA : XXXX

INDALEF MOGOF MEN KALANDJAI


Bónuszvásárlás: +1 TNO.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [171,12] koordinátán.
A játékvezető átadott Neked 1 sáfránykövet.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 36 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 borkonyó bibét. Varázserőd regenerálódik. (+64 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+60 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy tüskés harci gromak nyomára bukkanj. Familiárisod állandó csivitelésével próbál a zsákmány nyomára vezetni. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 81 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre rohansz. Végítélettel teljesen átszúrod a tüskés harci gromak bal vállát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 272 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 9, gyógyulás: 3, összesen: -6 ÉP}

És mintha ez nem volna elég, a táborozás alatt újabb lényre bukkantál a keresettből. A csata úgy néz ki elkerülhetetlen.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 72 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre támadsz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak meglök a szarvával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 272 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 349.]

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 344.]

p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 339.]

v 14 2 0 elmormolod a 14. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 334.]

h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 334.]

vv 224 4 23 elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 23. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 334.]
Beizzik a turbómágia. Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 332.]
Beizzik a turbómágia. Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 330.]

vv 27 16 26 elmormolod a 27. varázslatot a 16. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 328.]
Fürgén varázsolsz! Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 326.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 324.]

h 201 0 0 használod a 201. tárgyat
Óvatosan bekened magadat a két adag gyíkfűvel. Készen állsz a gyors mozgásra! [4 pontot használtál fel, van még 320.]

h 1225 0 0 használod az 1225. tárgyat
Felhasználsz egy adag íjászkencét. Már kenegetés közben érzed a hatást, ahogy a profi íjászok magabiztossága szétárad tagjaidban. (+1 lőfegyver támadás a következő fordulód elejéig.) [5 pontot használtál fel, van még 315.]

vv 182 57 364 elmormolod a 182. varázslatot az 57. varázslatot a 364. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 313.]
Beizzik a turbómágia. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 313.]
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Fürgén varázsolsz! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 311.]

h 305 0 0 használod a 305. tárgyat
Egy körben max. kétszer használhatsz varázskövet. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

* 2. KP: ek 215 7 0 t. energia kisütése: 215 7
72 varázspont felhasználásával előállítasz 6 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

* 3. KP: ef 4 519 0 energia fejlesztése 4
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-4 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [28 pontot használtál fel, van még 283.]

* 4. KP: ek 40 10 0 t. energia kisütése: 40 10
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 50 TVP-t. [-10 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 333.]

* 5. KP: kf 1570 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a Krough fejdíszét. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

kf 610 kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat
Leveszed a Krough fejdíszét, majd a fejedre teszed a pszi katalizátort. [0 pontot használtál fel, van még 333.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-58 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+3 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 328.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-67 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+3 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 323.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +106 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 323.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykövet. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 423.]

kf 1570 kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat
Leveszed a pszi katalizátort, majd a fejedre teszed a Krough fejdíszét. [0 pontot használtál fel, van még 423.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
EF 4 519 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 423.]

kpb kezd. parancs berakása:

ef 7 504 energia fejlesztése 7
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 374.]
[A parancs tárolásra került.]

ek 503 179 53 t. energia kisütése: 503 179 53
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

170 171 172
11
12
13
(171,12) tüskés harci gromakok (#156)

[179,53] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy óriás liánt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Syrac Hold hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Találsz egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Találsz egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy erdei bölcs háza (667. épület.). Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
[-3 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 369.]

be 667 bemész a 667. épületbe
Közelebb mész, és bekopogsz az ajtón. Valami motyogásféle hangzik bentről, amit igennek veszel. Belépsz. Odabent barátságos meleg fogad. Mindenfelé könyvek hevernek, és egy ócska, roskatag asztal mögött egy vénségesen vén öregapót pillantasz meg, orrán hatalmas okuláréval. Éppen egy megsárgult lapokból álló kötetet lapozgat. - Üdv, erdei bölcs! - köszöntöd az apókát, mire ő is feléd biccent. Röviden mesélsz kalandjaidról. - Sikerült! - közlöd az apókával mosolyogva. [6 312 tapasztalati pontot kaptál.] - Most már biztos vagyok benne, hogy sikerülni fog! - mondja a bölcs izgatottan. Remegő kézzel illeszti az elvékonyodó darabot az eddigiek végéhez. Iszonytató mennydörgés hallatszik, a szobában percekig villámok cikáznak! Mikor megdöbbenésedből magadhoz térsz, látod, hogy a botot körbefonó kígyótest valóban egy kék sárkányt formáz, amely pofáját a bot vége felé tátja. Micsoda izgalom! A bot most sem hagy benneteket cserben: ismét megjelenik a következő térképrészlet.

36 53
33 54 52
37 35
34 55 46
39 38 47
10 50 51 45
8
12 32
48 40
13 11 7 56 43
6 49 41 42 44
9
14 31 58 61
1 5 59 80 60
2 57
62
4 30 76 77 78 79 63
15 3
16 64
26 29 75 73 66
17 24 27 65
18 72
25 74 67
23 28 71 69
20 68
22 70
21 19
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
18: 2. térkép 1. pont
19: 2. térkép 11. pont
37: 2. térkép 24. pont
39: 2. térkép 12. pont
40: 2. térkép 42. pont
59: 2. térkép 43. pont
60: 2. térkép 47. pont
78: 2. térkép 48. pont
79: 2. térkép 63. pont
25
24 26
27
18
28 29 30 31 32
12 17 19 20
13 40 41 42 33
16
14 23 21 39 34
38 37 36
35
15 22
43 44 47
46
49 48 45
2 3 4 5 6 63
50 55 62 60 61
1 9 8 7 51 54 59
53 56 58
52
10 11 57
lépcsõk hova visznek:
1: 1. térkép 18. pont
11: 1. térkép 19. pont
12: 1. térkép 39. pont
24: 1. térkép 37. pont
42: 1. térkép 40. pont
43: 1. térkép 59. pont
47: 1. térkép 60. pont
48: 1. térkép 78. pont
63: 1. térkép 79. pont

Ez a 78. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 81, északra 21 mérföldre található.

- Elbúcsúzol a könyvmoly bölcstől, és kilépsz a parányi vályogházikó ajtaján. [5 pontot használtál fel, van még 364.]

m 6 mozogsz nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[171,12] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
[6 pontot használtál fel, van még 358.]

jlk 4111 jelszó kimondása 4111
Kimondod a megfejtést a találós kérdésre. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen! {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 28 ütő ellen.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 25 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. 184 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a massza hártyás szárnyát. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre támadsz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a massza jobb hátsó lábát. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a massza testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A massza csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (5 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A massza meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Néhány döfést ejt rajtad a massza agyarával. (5 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. 2 933 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 261, gyógyulás: 16, összesen: -245 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. ... Igen, megvan! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy igazgy. fülbevaló, egy bronzpáncél és egy gyöngymangó. No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [15 pontot használtál fel, van még 343.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +81 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +108 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +89 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 343.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[171,13] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban.
(Feltételes támadás:) Egy bűbájlidérc! Ezt kerested. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+12.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a bűbájlidérc jobb oldalát. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre ugrasz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a bűbájlidérc testét. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszurkálod a bűbájlidérc testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A bűbájlidérc csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 lidércesszenciát. 4 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 68, gyógyulás: 14, összesen: -54 ÉP}

Találsz egy smirglibokrot. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy szánalmas pondró. (ld. enc.) {támadása: 60.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a szánalmas pondró testét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Te persze ügyesen félreugrottál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Végítélettel tökéletesen perforálod a szánalmas pondró testét. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöfködöd a szánalmas pondró testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 58 életpontot sebeztél. A szánalmas pondró belecsíp a derekadba. (1 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Végítélettel több döféssel felnyársalod a szánalmas pondró testét. (5 támadással 286 életpontot sebezve.) Cápafoggal épp hogy megszúrod a szánalmas pondró testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a szánalmas pondró hasadba mélyeszti. (1 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 31 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 5 pondróvért. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis Notermanthi trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes szánalmas pondró trófeát. 5 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 949, sebződés: 269, gyógyulás: 48, összesen: -221 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +105 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +111 életerő.)

(Továbbmész...) [172,14] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kazmárt. Észreveszel egy manóodút. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz sötét kámzsát. (ld. enc.) Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy régészeti lelőhelyet. Délnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő ongóliant nem jelenthet komoly veszélyt. {támadása: 54.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 14 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant testét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (16 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Végítéletet a másikra ugrasz. Végítélettel több döféssel felnyársalod az ongóliant testét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszurkálod az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Végítélettel többször eltalálod az ongóliant ragyás lábszárát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy armageddon. 350 életpontot sebeztél. Cápafoggal megkarcolod az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 obszidián karkötő, egy nagy bronzkulcs és egy ezüst karkötő. 3 875 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 943, sebződés: 128, gyógyulás: 23, összesen: -105 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +118 életerő.)

(Továbbmész...) [173,15] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely északról folyik délre. Mohón iszol belőle. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal rájössz, hogy egy élőholt tigris ijesztett meg. {egyik sebzési módja: 1x 4d10+20.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

[18 pontot használtál fel, van még 325.]

v 181 183 31 elmormolod a 181. varázslatot
Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+470 varázspont.) Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

170 171 172 173 174
11
12
13
14
15
16
(171,12) tüskés harci gromakok (#156), phua-kúp (#372), Tharr oltár, massza (#217)
(171,13) bűbájlidérc (#761), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 40. jellempróba, szánalmas pondró (#792)
(172,14) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), manóodú (#698), Raia oltár, érclelőhely, ongóliant (#159)
(173,15) patak, 36. jellempróba, élőholt tigris (#766)

[183,31] Lakott területre érkeztél.

Nini, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.).
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 315.]

ve 170 30 megveszed a 170. tárgyat 30
Vásároltál 30 spirituszt. 60 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

ee 420 568 174 eladod a 420. tárgyat az 568. tárgyat a 174. tárgyat
Eladtál 1 agyartőrt. 100 aranyat kaptál.
Eladtál 1 biami kvazárlándzsát. 280 aranyat kaptál.
Eladtál 2 harci kalapácsot. 72 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 315.]

ee 389 327 157 eladod a 389. tárgyat a 327. tárgyat a 157. tárgyat
Eladtál 2 szigonyt. 28 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ezüstshurikent. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 2 nyu-shurikent. 24 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 315.]

ee 98 57 72 eladod a 98. tárgyat az 57. tárgyat a 72. tárgyat
Eladtál 1 rákpajzsot. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bőrsisakot. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 2 rézsisakot. 14 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 315.]

ee 160 271 317 eladod a 160. tárgyat a 271. tárgyat a 317. tárgyat
Eladtál 1 vassisakot. 22 aranyat kaptál.
Eladtál 1 szürke bőrkesztyűt. 31 aranyat kaptál.
Eladtál 1 varkaudar csizmát. 20 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 315.]

ee 74 2 40 eladod a 74. tárgyat a 2. tárgyat a 40. tárgyat
Eladtál 1 csontkulcsot. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 161 kaját. 161 aranyat kaptál.
Eladtál 1 kis vaskulcsot. 3 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 315.]

ee 186 75 76 eladod a 186. tárgyat a 75. tárgyat a 76. tárgyat
Eladtál 2 nagy vaskulcsot. 32 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rézkulcsot. 6 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bronzkulcsot. 9 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 315.]

ee 184 240 185 eladod a 184. tárgyat a 240. tárgyat a 185. tárgyat
Eladtál 6 ezüst kulcsot. 72 aranyat kaptál.
Eladtál 1 kis aranykulcsot. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 4 nagy bronzkulcsot. 56 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 315.]

ee 183 44 267 eladod a 183. tárgyat a 44. tárgyat a 267. tárgyat
Eladtál 1 vaskulcsot. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 3 királygyík bőrt. 9 aranyat kaptál.
Eladtál 5 fülemüle agyart. 25 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 315.]

ee 125 198 328 eladod a 125. tárgyat a 198. tárgyat a 328. tárgyat
Eladtál 6 mandibulapengét. 18 aranyat kaptál.
Eladtál 2 trikornis szarvat. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 10 Thargodan esszenciát. 200 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 315.]

ea 280 1 eladod a 280. tárgyat 1
Eladtál 1 tyrex csontot. 30 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

ea 99 21 eladod a 99. tárgyat 21
Eladtál 21 fekete gyöngyöt. 126 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

ea 268 1 eladod a 268. tárgyat 1
Eladtál 1 gromak bőrt. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

ea 153 12 eladod a 153. tárgyat 12
Eladtál 12 pirkitet. 24 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

ea 236 2 eladod a 236. tárgyat 2
Eladtál 2 lajhár csontot. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

m 3 mozogsz délkeletre
[184,32] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy őrült varázsló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 201-240.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 79 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal oldalát. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd az őrült varázsló bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 fekete gyöngy és egy rókafarok (ld. enc.). 2 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 92, gyógyulás: 3, összesen: -89 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +105 életerő.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Fairlight hívei emelték. Elhaladsz a mulatóhely előtt. Vajon még mindig keresnek itt kalandorokat? (43. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) Épületeket látsz: egy bank (624. épület.), egy kaszinó (638. épület.) és egy ékszerbolt (653. épület.). [6 pontot használtál fel, van még 309.]

pbe 4000 1889 beraksz a bankba 4000 aranyat az 1889. kalandozónak
Boázu számlájára átutalsz 4000 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

m 1 mozogsz északkeletre
[185,31] Továbbmész a város utcáján. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Blounther apó került az utadba. {egyik sebzési módja: 2x 3d6+16.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 40 életpontot vesztettél. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 41 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzvihar varázslatot, majd rád küldi. 63 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Blounther apó bal karját. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre rontasz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a Blounther apó testét. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod a Blounther apó testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A Blounther apó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 gyöngymangó és 2 púderkő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 balkezes gyűrű. 3 905 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 179, gyógyulás: 7, összesen: -172 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +88 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +115 életerő.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Tharr hívei emelték. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A következő épületeket látod: egy kvazár kohó (627. épület.) és egy fegyvermester háza (630. épület.). [6 pontot használtál fel, van még 303.]

be 630 2 bemész a 630. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 160 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 253.]

be 630 5 bemész a 630. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 125 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 203.]

m 8 mozogsz északra
[185,30] Továbbmész a város utcáján.

Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Dornodon hívei emelték. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fekete mágustorony (641. épület.). [6 pontot használtál fel, van még 197.]

be 641 bemész a 641. épületbe
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus kedves tanítványként üdvözöl, és elmondja, hogy mely varázslatok azok, amelyeket jelenlegi taumaturgia képzettségeddel képes lehetsz megérteni (zárójelben a varázslat sorszáma, amelyet a VTN parancs paramétereként kell megadnod):
tüskepajzs (#30) 15 aranyért, lángcsóva (#31) 25 aranyért, izomernyesztés (#33) 50 aranyért, mágiatörés (#35) 38 aranyért,
védelem sav ellen (#36) 75 aranyért, tompítás (#40) 38 aranyért, jégcsóva (#41) 80 aranyért, örvénykerítés (#42) 80 aranyért,
fehér glóbusz (#47) 64 aranyért, gigaököl (#49) 56 aranyért, elektromos pajzs (#51) 75 aranyért, varázslat olvasása (#67) 70 aranyért,
mágiafeloldás (#75) 36 aranyért, fúzió (#77) 94 aranyért, savhurrikán (#107) 1100 aranyért, varázsvédelem II (#108) 620 aranyért,
inst.szingularitás (#129) 4200 aranyért, varázslatfelejtés (#130) 350 aranyért, a halál szava (#152) 800 aranyért, varázslatlopás (#154) 400 aranyért,
tűzgolyó (#155) 850 aranyért, varázspáncél (#156) 700 aranyért, tűzmágia (#157) 510 aranyért, varázsszem (#184) 65 aranyért,
háló (#186) 5600 aranyért, állatvédelem (#192) 210 aranyért, villámmágia (#227) 462 aranyért, Thargodan illúzió (#242) 3000 aranyért,
filofaxáció (#277) 800 aranyért, mágikus gyorsítás (#330) 450 aranyért, emléktörlés (#338) 800 aranyért, sebezhetőség (#366) 5400 aranyért,
klónozás (#367) 2500 aranyért, szívküldi (#368) 10 aranyért, oldás (#372) 160 aranyért, banshee-sikoly (#373) 240 aranyért,
analízis (#375) 70 aranyért, böfögtető átok (#380) 140 aranyért, harci induló (#443) 200 aranyért, filofaxáció II. (#444) 800 aranyért,
Trinigan rúnája (#453) 100 aranyért, gázpajzs (#467) 75 aranyért, méregmágia (#480) 500 aranyért, ómatéria formázása (#542) 333 aranyért.
A húsgólem kikísér a bejárathoz. [5 pontot használtál fel, van még 192.]

vtn 33 varázslat tanulás: a 33. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: izomernyesztés. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 157.]

m 1 4 mozogsz északkeletre, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[173,15] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely északról folyik délre. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [173,16] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát.

Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Felfedeztél egy gumifát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [12 pontot használtál fel, van még 145.]

szk 979 keresed a 979. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy Hoxxurtont. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy áeratikus hasnyák. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 30.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (11 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre rontasz. Végítélettel több döféssel felnyársalod az áeratikus hasnyák jobb csápját. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd az áeratikus hasnyák egyik karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az áeratikus hasnyák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1 812 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 43, gyógyulás: 5, összesen: -38 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 135.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 132.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 492 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 129.]

* 3. BP: kf 315 0 0 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a Krough fejdíszét, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 129.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 29 TVP-t kell elköltened.] Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy norpadolótika közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 24 szúró, 40 vágó, 24 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 33 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a norpadolótika szőrös gömbtestét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a norpadolótika testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A norpadolótika fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A norpadolótika most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 48, gyógyulás: 10, összesen: -38 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 89.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 IQ.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kputtyintó csalán lehet. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+4.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 58 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 40 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet a másikra rontasz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a kputtyintó csalán bal oldalát. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöfködöd a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 3 125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 446, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 49.]

tf 2 19 fejleszted a 2. tulajdonságodat 19 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [19 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 2, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 295 pontot. A következő körben tehát 325 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI ISMÉTLÉS (519. TUDATI KÉPESSÉG)
A kasztroplanáris síkon nem csak a kiterjedés, de az idő is új értelmet kap. A múlt a jelen és a jövő összemosódik. E fogalmak jelentősen átértékelődnek, és kicserélődnek attól függően, hogy egy-egy történés, vagy esemény milyen fontos az itt rekedtek számára. A jelentéktelen eseményekről szükségtelen tudni, hogy azok a múltban estek-e meg, éppen most zajlanak, vagy majd még csak ezután történnek meg, hiszen épp ezért jelentéktelenek. A fontos események azonban ezen a síkon majdnem mindig tárgyiasulnak, megtestesülnek. Mintha az élet nagy fordulópontjaiból, egy-egy megdermedt pillanat testet öltene. A közös tudatokat érintő legjelentősebb események is ugyanígy tárgyiasulnak. Trófeák, vagy szobrok formájában kerülnek be a tudati erőd dicsőségtermébe, hogy bárki rápillantva felidézhesse emlékeiből a történtetek. Néha tervek, és a jelen nagy eseményei is ugyanilyen, folyton változó, formálódó emlékoszloppá szilárdulnak. Ha kifejlesztettétek ezt a képességet, bármelyikőtök megkapja a jogot, hogy saját életének jelentős eseményeit megörökítse a dicsőség termében, és persze azt a jogot is, hogy ezeket az emlékeket megsemmisítse. Ha összetörsz egy korpuszt a kollektív emlékezet dicsőségtermében, az súlyos következményekkel jár a valóságban is! A megsemmisített emlék azonnal, végleg, és visszahozhatatlanul törlődik minden érintett elméjéből! [A képesség kifejlesztését követően a felsőbb beavatkozás (388) varázslat segítségével nem egy, hanem fél évente tudsz egy általad már teljesített, többszemélyes kalandot meg nem történtté tehetsz a saját magad szempontjából Emellett az EXT parancs egy kategóriával több lemaradáshoz juttatja a karakteredet, mint ami egyébként a fordulószámától függően járna. Tehát pl. 150. fordulónál 20 EXT járna, de ehelyett a 100 alatt adott 25 forduló jár. Maximális fordulószámnál is mindig 3 EXTet fogsz kapni, nem pedig csak kettőt.]

SZÁNALMAS PONDRÓ (792. SZÖRNY)
Egy-egy alanori fogadóban töltött éjszaka után statisztikai tény, hogy gyarapodik az ember szókincse. Legalábbis néhány eddig soha máshol nem hallott cifra káromkodó kifejezést biztos, hogy magára szed az ember. Nos, a "szánalmas pondró"-val való hasonlatossá tevés már elég hétköznapinak számít ezeken a helyeken. Gondoltad volna, hogy ennek a kifejezésnek az alapja, az épp most előtted tornyosuló hatalmas kukac. Ocsmány hernyófeje vörös-rózsaszín, hosszú szelvényes testben folytatódik, mely mindenütt nyálkás, halványkék színű folyadéktól nedvedzik. Ezen a csúszós nedven közlekedik a szörnyeteg. Szánalmas látványt nyújt! Csáprágói már indulnak is feléd, hogy mint amint piciny rokona, az amniosz-fa levelein élősködő pillangólárva, bekebelezze az elé kerülő táplálékot. Már az aggódásra adhat okot, hogy belőled akár egy tucat is elférne a testében.

PONDRÓVÉR (1232. TÁRGY)
Ha van egy sólyomcsőr nálad, akkor csepegtethetsz bele néhány cseppet a kinyiffant pondró véréből. A halványkék-bíborvörös árnyalatú folyadék csupán félig nedves, félig már meg is alvadt. De a sólyomcsőrben megóvhatod ebben az állapotában, hogy később még felhasználd céljaidra. A misztikus mesék azt mondják, hogy aki pondróvért iszik, előbb-utóbb maga is azzá a szánalmas kukaccá válik, akit a kalandozók ezerszámra mészárolnak le nap mint nap Ghalla pusztáin. Persze ha nem hiszel a néphiedelemben, megpróbálhatod meginni a pondró vérét a tudományos munkákban világosságra hozott gyógyító hatásáért. Ehhez a H 1232 parancsot kell kiadnod. Amennyiben labirintusban jársz, és sebeid okán rászorulsz (FGY beállításod alapján), automatikusan kortyolni fogsz belőle.

MANÓODÚ (698. TEREPTÁRGY)
Megpillantasz egy sötéten ásítozó barlangnyílást. Valaki álcázni próbálta, de elég siralmasan! Kíváncsian, közelebb óvakodsz. A barlang mélyéből egy pislogó szempár világít. Kacagva szólalsz meg.
- Gyere elő nyugodtan, nem bántalak! - biztató szavadra egy rongyos árnymanó ólálkodik elő. Bizalmatlanul mér végig téged.
- Gazdagnak látszol, vándor kalandozó! Van valamim, aminek biztos hasznát vennéd! Persze, az alapanyagokat és a munkadíjat fizetned kell... Egy csinos sötét kámzsa! - először tiltakozni próbálsz, hogy neked ilyesmire semmi szükséged nincs - de aztán az árnymanó céloz rá, hogy később esetleg még jobb üzletekről is lehet szó. Lehet, hogy érdemes megcsináltatni vele azt a fránya kámzsát, és utána valami értelmes dolgot is szerezhetsz tőle...
[Figyelem: a küldetést bármely manóodúban leadhatod (több is van), nem csak ebben.]

SÖTÉT KÁMZSA (699. TÁRGY)
A sötét kámzsa elkészítéséhez az árnymanó mindössze egy aurach bőrt, 10 csepp tintát, és 50 aranyat kér tőled. Persze, a tárgy igazándiból egy kezdő tolvajnak lehet jó: ha viseli a KF 699 paranccsal, akkor, ha kudarcot vall lopáskor, a lopás szakértelme az átlagosnál jóval gyorsabban fejlődik. Ez azonban tényleg csak kezdőknek jó, a kámzsa 20-as lopás felett már nem csinál semmit. A tárgy elkészíttetéséhez a Küldetése Teljesítése: KT 699 parancsot add ki, 5 TVP-ért a manóodúnál.

RÓKAFAROK (124. TÁRGY)
Sokak szerint a tazunka farka szerencsét hoz, de hogy ehhez mit és hogyan kellene tenned, egyenlőre fogalmad sincs. Varázserejű vagy sem, mindenesetre mutatós hadizsákmány.

IZOMERNYESZTÉS (33. TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezt a varázslatot elmondva, részben megbéníthatod ellenfeled izmait. Ha a varázslat sikerrel jár (és ez részben taumaturgiádtól is függ) ellenfeled minden támadás-sorozatnál csak eggyel kevesebb ütés bevitelével próbálkozhat, mert izmai elernyednek. Szörnyek esetén a varázslat hatására a lény egyik támadási módját (pl. karom/csőr-ből a csőr támadásokat) elveszti, ha csak egyetlen támadási módja van, akkor azt eggyel kevesebbszer használja. Legalább egy támadást mindenképpen le fog tudni adni az ellenfeled. A varázslat elmondása 6 VP-be kerül, anyagi komponense három csepp víz.

KARAKTERLAP

Indalef mogof Men, egy kontyos ősz hajú, zöld szemű troll férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Elenios ministránsa vagy. A Szeretet Vándorai (#9138) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 154. fordulód.

Erő: 25 (39) Szint: 27 Merészség: 7/7 Magasság: 261 cm
IQ: 15 (28) Támadás: 48 (50) Agresszió: 3 Testsúly: 469 kg
Ügyesség: 11 (25) Védekezés: 58 (63) Menekülés: 30 % Életkor: 21/22 év
Egészség: 13 (25) Életpont: 554/537 Jellem: jó (342) Tul. pont: 4
Szerencse: 10 (50) Varázspont: 500/302 Pénz: 4504 arany Kép. pont: 37
Tudatpont: 66/0 Pszi pont: 143/5 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1522 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 39 835 TP-t kaptál. Jelenleg 2 050 869 TP-d van. A következő szinthez még 249 131 TP szükséges. Trófeáid: szánalmas pondró, agyaggólem, Kitaszított. A 148. fordulódban 20084 arany került a bankszámládra. 20264 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/28 szúrófegyverek: 32/2 (+2%) ütőfegyverek: 9/49
lőfegyverek: 25/3 (+3%) dobófegyverek: 8/67

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (12 -14.); vashegyű nyíl (#176) max. 2 db (15 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -20.); vashegyű nyíl (#176) (21 .); mérgezett vasnyíl (#187) (22 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
173,16 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 189
Kedvenc táborhely: 179,53
Legfeljebb 51 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/2 Max életkor 71 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/88 (+11%) 2. nyomkövetés: 24/69 (+11%) 3. mászás: 12/13
4. csapdakészítés: 14/24 (+7%) 5. csapdaészlelés: 7/7 6. gyógyítás: 7/87
7. titkosírás: 4/89 (+11%) 8. felderítés: 14/4 9. szörnyidomítás: 4/8
10. teológia: 34/96 (+19%) 11. taumaturgia: 34/67 (+45%) 12. szerencsejáték: 2/23
13. versengés: 11/18 14. zene: 11/66 15. szörnyismeret: 10/60 (+33%)
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 4/56 18. vadászat: 6/68 (+11%)
19. bányászat: 10/8 (+18%) 20. testépítés: 16/78 21. úszás: 9/8
22. főzés: 7/98 (+14%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 15 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot )
mászol max. 63 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a mély szakadék (154)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
szintszívó (#96), gonoszok (#988) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), oglyth (#374)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs III (#127) jellemrejtés (#23) csábmosoly (#16) tulajdonságpajzs (#26)
Symulf rúnája (#182) a lélek védelme (#57) tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
energiatüskék (#29), agykorbács (#97), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szárnyas gömböc (#12)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK
Familiárisod egy kékszajkó.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 78. labirintus (152,46). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). cirkuszi fősátor (713): 771. szörnyet kell befognod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 99, 192, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 12, 16, 20, 26, 33, 35, 36, 42, 43, 44, 46, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 101. Szerzett pont: 12600. Beállított erő: 0 Összpont: 24604

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, p 64, v 14 2, h 1100, vv 224 4 23, vv 27 16 26, h 201, h 1225, vv 182 57 364, h 305.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mennyei muzsika (182)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mentális fölény (270)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
rózsasziromáldozás (285)
varázstöltődés II. (296)
pszionikus védelem (307)
isteni muzsika (348)
türkiz szemek (399)
madárfamiliáris II (405)
rekultiváció (428)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 7 TU. szükséges még: 43 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3039 TU szükséges.)

Összsúly: 283.59 kg Megterheltség: 116%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 44 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 290 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2892 arany (#50) 1 agyartőr (#420) 1 biami kvazárlándzsa (#568)
1 bőrsisak (#57) 1 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74)
1 deus ex machina (#1) 7 drótszőr (#37) 6 ezüst kulcs (#184)
1 ezüstshuriken (#327) 19 fekete gyöngy (#99) 5 fülemüle agyar (#267)
2 gyíkfű (#201) 10 gyógykenőcs (#313) 2 harci kalapács (#174)
1 íjászkence (#1225) 159 kaja (#2) 3 királygyík bőr (#44)
1 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40) 2 lajhár csont (#236)
1 manakristály (#500) 6 mandibulapenge (#125) 1 mocsári penke (#148)
3 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186) 2 nyu-shuriken (#157)
12 pirkit (#153) 2 pszi kő (#248) 1 quwarg tojás (#360)
1 rákpajzs (#98) 1 rézkulcs (#75) 2 rézsisak (#72)
2 szigony (#389) 1 szürke bőrkesztyű (#271) 10 Thargodan esszencia (#328)
3 tinta (#101) 2 trikornis szarv (#198) 1 tyrex csont (#280)
2 varázskő (#305) 1 varkaudar csizma (#317) 1 vaskulcs (#183)
1 vassisak (#160) 1 sáfránykő (#979)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 1 balkezes gyűrű (#1549) 1 borkonyó bibe (#312)
1 bronzpáncél (#90) 1 ezüst karkötő (#158) 1 gromak bőr (#268)
5 gyöngymangó (#135) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 lidércesszencia (#1074)
2 obszidián karkötő (#229) 5 pondróvér (#1232) 2 púderkő (#119)
8 ragasztó (#83) 1 rókafarok (#124) 35 spiritusz (#170)
9 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

172 173 174
14
15
16
17
(173,15) patak, 36. jellempróba, élőholt tigris (#766)
(173,16) tavacska, gumifa (#38), oltár, áeratikus hasnyák (#243), norpadolótika (#226), kputtyintó csalán (#247)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2023.11.28 09:35 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Kisebb kív#ns#g TNO)
2023.11.28 10:56 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (S#fr#nykő (979. t#rgy) -> 13)
˙

Üzenet küldése a karakternek