152. forduló, 154. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 29. 12h:08'
EZ A 508. JÁTÉKHETED, 153. FORDULÓD
509. játékheted kezdete: febr. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [130,-37] koordinátán.
Zúgás, tompa dübörgés kél füledben - eljött a dagály ideje. A vér tengere kiemelkedik medréből, erővel töltve fel az üres kelyheket. Magadhoz térsz álomtalan álmodból, és utadra indulsz. Tudod, ha harcot hoz is az éj, végén mindig megtelik a kehely (a tested) a tenger erejével. Aztán mielőtt eljő a hajnal, s az apállyal visszahúzódik magába, összegyűjti a kelyhek gyümölcsét; téged pedig újra magával ragad a halálos álom...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+26 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

* 1. KP: tps 5 0 0 TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 288.]

* 2. KP: v 1 1 0 elmormolod az 1. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 283.]

* 3. KP: v 59 0 0 elmormolod az 59. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 rókafarok). [0 pontot használtál fel, van még 283.]

* 4. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

ek 6 3411 t. energia kisütése: 6 3411
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 63 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 283.]

vi 0 0 30 viselkedésed: 30
Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

a 21 2563 1 átadod a 21. tárgyat a 2563. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 ormánygőte csontot Hosszúkarom Kriton részére. [5 pontot használtál fel, van még 278.]

m 2 mozogsz keletre
[131,-37] Dombos terepre érkeztél. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kétfejű troll. Itt csata lesz.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Meglengetve a kőkést a másikra rohansz. Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod a kétfejű troll ragyás bőrét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a kétfejű troll ragyás bőrét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A kétfejű troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Kőkéssel kicsit megvagdalod a kétfejű troll jobb oldalát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Rövid karddal néhányszor súrolod a kétfejű troll testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A kétfejű troll csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 90, gyógyulás: 10, összesen: -80 ÉP}

Felfedeztél egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 bronzhegyű nyilat. IQ-d TF-elődött. [52 pontot használtál fel, van még 226.]

kt 94 2 elkészíted a 94. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 bronzhegyű nyilat. IQ-d TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 206.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[131,-38] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Az Ygrol síkság kietlen, vad pusztaságában barangolsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg harcos. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Kőkéssel néhányszor súrolod a quwarg harcos bal oldalát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 18 életpontot vesztettél. Kőkéssel kissé megkarcolgatod a quwarg harcos testét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a quwarg harcos torát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 15 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

Találsz egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [131,-39] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy erszényes elkarog. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog jobb karját. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel néhányszor megcsapod az erszényes elkarog fejét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az erszényes elkarog farkát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+35 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [131,-40] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy quwarg harcos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megmarkolva a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel párszor súrolva eltalálod a quwarg harcos bal hátsó lábát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a quwarg harcos testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 18 életpontot vesztettél. Kőkéssel néhányszor megkarcolod a quwarg harcos testét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 24 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 71, gyógyulás: 0, összesen: -71 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerű feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kővel, majd egy hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben. (+38 életerő.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy kőkorszaki szaki!

Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Meglengetve a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ezt a támadást elhibáztad! Mancsával a kőkorszaki szaki megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Úrrá lesz rajtad a rettegés, és visongani kezdesz. Félelmetes sebességgel mászol vissza a torony tövébe. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Nocsak, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Körbevizsgálódsz. Még egész friss elf nyomok vezetnek nyugatra. [124 pontot használtál fel, van még 82.]

m 8 mozogsz északra
[131,-41] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Hirtelen mozogni kezd a föld! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy epokitféreg. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel mély sebeket nyitva megvagdosod az epokitféreg bal oldalát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed az epokitféreg testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kőkéssel megvagdalod az epokitféreg testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod az epokitféreg szelvényes testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy smirglibokrot. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Megsimogatod a fejét, de nem értékeli túlságosan. Ezt abból látod, hogy úgy üvölt, mintha nyúznák. Lehet, hogy azért, mert a sebét fogdosod? Újra megpróbálod, és látod, hogy igazad volt. Addig próbálgatod, amíg a majomnak is tetszik, ugyanis már nem üvölt. Igaz, mást sem csinál. (+2 gonoszság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északra. [27 pontot használtál fel, van még 55.]

kt 29 10 elkészíted a 29. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 smirglilevelet. IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 45.]

a 29 2298 10 átadod a 29. tárgyat a 2298. kalandozónak (10 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 10 smirglilevelet Kova részére. [5 pontot használtál fel, van még 40.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[130,-42] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sóhajtó dorony közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Meglengetve a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a sóhajtó dorony bal hátsó lábát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a sóhajtó dorony bal első lábát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősi csatamezőt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Akhilleusz lábát masszírozza.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. A zsebeidben kotorászol némi apró után, de sajnos nem találsz elég aranyat benne. Bánatosan búcsút intesz mostani megmérettetésednek. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 28.]

kut 30 kutatsz 28 pontért
Átkutatod a környéket. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [28 pontot használtál fel, van még 0.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kut 20 kutatsz
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

m 7 mozogsz északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ef 2 509 energia fejlesztése 2
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 81 keresed a 81. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy tazunkarókát. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: tpf 5 0 0 TVP elővétele: 5 pontért
Felszabadítottunk neked 5 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) A szervezetedet méreg pusztítja (-5 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját bezabál a törpemammut. 2 kaját bezabál a garokk. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 294 pontot. A következő körben tehát 294 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EPOKITFÉREG (147. SZÖRNY)
Az epokitférgek a bozótos területek hihetetlenül visszataszító csúszómászói. Áldozatukra először ragadós bélnedved köpnek, amely szemet, szájat, orrot, néha célt tévesztve értékes tárgyakat ragaszthat össze. Szelvényes felépítése miatt igen sok csapás szükséges a leöléséhez, lehetőleg vágófegyverrel.

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 153. fordulód.

Erő: 17 (20) Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 157 cm
IQ: 26 (28) Támadás: 16 (17) Agresszió: 6 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 27 (29) Védekezés: 23 (26) Menekülés: 30 % Életkor: 160/160 év
Egészség: 18 (22) Életpont: 266/111 Jellem: gonosz (155) Tul. pont: 2
Szerencse: 18 (20) Varázspont: 221/0 Pénz: 3 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 20/10
Eddig összesen 911 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 324 TP-t kaptál. Jelenleg 203 601 TP-d van. A következő szinthez még 56 399 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, quwarg harcos, quwarg királynő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 21/28 vágófegyverek: 17/44 (+20%)
ütőfegyverek: 15/82 lőfegyverek: 17/62 (+8%) dobófegyverek: 8/50

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
130,16 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/28 2. nyomkövetés: 42/32 (+33%) 3. lopás: 4/60
4. mászás: 10/55 (+7%) 5. csapdakészítés: 16/41 (+5%) 6. csapdaészlelés: 4/95
7. gyógyítás: 21/63 (+66%) 8. titkosírás: 2/10 9. felderítés: 6/77 (+40%)
10. szörnyidomítás: 5/24 11. teológia: 12/26 (+2%) 12. taumaturgia: 9/50 (+10%)
13. versengés: 3/96 14. zene: 6/62 15. szörnyismeret: 17/42
16. zárnyitás: 3/35 17. vadászat: 18/88 18. bányászat: 15/99

FELTÉTELES PARANCSOK (még 29 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
lopsz az emberektől (1) hebrencs csapdát (#147), a törpéktől (3) hebrencs csapdát (#147), az árnymanóktól (4) hebrencs csapdát (#147), a trolloktól (5) hebrencs csapdát (#147), az alakváltóktól (7) hebrencs csapdát (#147), a kobuderáktól (8) hebrencs csapdát (#147), a gnómoktól (6) hebrencs csapdát (#147), az elfektől (2) hebrencs csapdát (#147)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 15 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 4 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
2.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!
3.) Áldozz fel oltáromnál egy Mágikus Koponyát!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 42 TU. szükséges még: 28 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 75.90 kg Megterheltség: 106%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 33 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 6 madártoll (#112) 6 óndarab (#85)
1 ormánygőte csont (#21) 6 rézdarab (#70) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 ragasztó (#83)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

129 130 131 132
-43
-42
-41
-40
-39
-38
-37
-36
(130,-42) sóhajtó dornyok (#112), ősi csatamező (#263), szent tölgyfa (#393), Fairlight oltár, művészi porolit (#720)
(131,-41) epokitféreg (#147), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 25. jellempróba
(131,-40) quwarg harcos (#201), márványtorony (#175), kőkorszaki szaki (#109)
(131,-39) erszényes elkarog (#354)
(131,-38) quwarg harcos (#201), Chara-din monolitja (#534), oltár
(131,-37) kétfejű troll (#163), olvasztókemence (#86)

Üzenet küldése a karakternek