152. forduló, 154. forduló, Ardal Elwenhill összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. szept. 14. 9h:14'
EZ A 771. JÁTÉKHETED, 153. FORDULÓD
772. játékheted kezdete: szept. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2929
SZÁMLA : XXXX

ARDAL ELWENHILL KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,71] koordinátán.
Aggódva veszed észre, hogy a múltkori csípés nyoma mennyire duzzadt. Kezelni kéne valamivel. Milyen kár, hogy nem figyeltél jobban annak idején édesanyádra, aki a különféle kenőcsöket készítette. Most tudnál mihez kezdeni, s nem kéne itt ülnöd kétségek közepette. Legalább segítene valaki... S ekkor érzed, hogy egy fényes burok vesz körül, emberek, elfek, kobuderák hajolnak feléd, mindegyik ugyanolyan jelvényt visel. Mormolnak valamit, s a duzzanat apadni kezd, egyre kisebb és kisebb lesz. S mikor végleg eltűnik, Te is felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+116 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 299.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 294.]

* 3. KP: v 63 0 0 elmormolod a 63. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 294.]

dd 268 85 70 eldobod a 268. tárgyat a 85. tárgyat a 70. tárgyat
Elhajítasz 7 gromak bőrt. Elhajítasz 3 óndarabot. Elhajítasz 4 rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

ef 2 505 energia fejlesztése 2
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 280.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[123,71] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Látsz egy vaskohót. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ilkin ércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy púderszikla van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy szeppent rákfatty. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szeppent rákfatty még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [124,71] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt templomot. Látsz egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Milyen lesz pusztulásom? A föld elárul, magához ölel. A többi kegyelem. " Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Elenios oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg harcos. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 10 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos torát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos jobb vállát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a quwarg harcos testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 17 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval eltalálod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a quwarg harcos fejét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 18 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [125,72] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy ryuku gárdista. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod a ryuku gárdista bal karját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mínosz-kúpot. Találsz egy oltárt. Sheran híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Ramirez Espanza egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Látsz egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [32 pontot használtál fel, van még 248.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Félve megtapogatod az ősi köveket, amelyekből a kúp épült, majd bemászol. Hatalmas kőszobrok, áldozati oltár, egyszerű díszítésű oszlopok - ez minden, amit találsz. Néhány szobor odébb tologatása (és eltörése) után a földön egy lezárt ajtót látsz, amin írás van.

Odakint is körülnézel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 228.]

kt 108 10 elkészíted a 108. tárgyat (10 darabot)
Legyártottál 10 nyílvesszőt. [40 pontot használtál fel, van még 188.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[124,73] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A feléd közeledő arató csattanat mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy phua-kúp van. Nyugatra egy barátság szent tüze van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy Elenios oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Békés nézelődésedet egy felbőszült massza zavarja meg. Hát ez vajon hogy kerül ide!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a massza egyik karját. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza nedves nyúlványát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a massza nedves nyúlványát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a massza végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A massza hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 1 107 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [123,74] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kardszárnyú pocok. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 27 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a kardszárnyú pocok bal szárnyát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a kardszárnyú pocok fejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a kardszárnyú pocok ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kinyílt phua-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy barátság szent tüze van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Alaposan figyelsz minden gyanús mozgásra. Nem is kell csalódnod megérzéseidben, mivel egy felbőszült massza törtetését hallod.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 22 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a massza fekete fejét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (5 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a massza nedves nyúlványát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a massza a bal válladat. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Fájdalmas sebet kapsz a mellkasodra a massza ollójától. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 1 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. [16 pontot használtál fel, van még 172.]

kt 176 2 elkészíted a 176. tárgyat (2 darabot)
Itt nincs vaskohó, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy vashegyű nyilat készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 172.]

flh 18 176 felt. lőfegyver haszn. 18 a 176. tárggyal
Ok, FLH 18 176 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 172.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 164.]

m 8 mozogsz északra
[123,73] Még mindig dombos terepen vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy dombi yeti. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dombi yeti szőrös mellkasát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a dombi yeti jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A dombi yeti Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Egy szikla mögé rejtőzöl. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy massza. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. [8 pontot használtál fel, van még 156.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 148.]

m 8 mozogsz északra
[123,72] Még mindig dombos terepen vagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy púdersziklát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Elenios oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. [8 pontot használtál fel, van még 140.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [8 pontot használtál fel, van még 132.]

m 8 mozogsz északra
[123,71] Amerre csak a szem ellát, dombok.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 124.]

m 6 mozogsz nyugatra
[122,71] A dombság átmegy hegységbe. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívei emelték. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy púdersziklát. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Nyugatra egy épület van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.

Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek keletre. [8 pontot használtál fel, van még 116.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 vasércet! [8 pontot használtál fel, van még 108.]

tf 3 25 fejleszted a 3. tulajdonságodat 25 pontért
A hárítást, a támadások elkerülését gyakorlod. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [25 pontot használtál fel, van még 83.]

gyk 181 25 gyakorolsz a 181. tárggyal 25 pontért
Teljes fizikai és mentális ellazítás után edzeni kezdesz fegyvereddel. A következő szinthez szükséges tudásodnak kb. egyharmada van meg. [25 pontot használtál fel, van még 58.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+6 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 28.]

gyk 127 5 gyakorolsz a 127. tárggyal 5 pontért
Vívóleckéket adsz magadnak. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [5 pontot használtál fel, van még 23.]

* 1. BP: h 336 0 0 használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 22.]

* 2. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

* 3. BP: tf 3 5 0 fejleszted a 3. tulajdonságodat 5 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [5 pontot használtál fel, van még 17.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. A szervezetedet méreg pusztítja (-11 életerő.) Kezdenek halványodni korábbi Közös Tudatod emlékei. (-5 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a ragyás burástya. Egy kaját habzsol be a spagulár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 17 pontod maradt, ebből a következő körre 17 pontot vihetsz át. Kapsz még 294 pontot. A következő körben tehát 311 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ardal Elwenhill, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr hittérítője vagy. Papi hited: 71. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 153. fordulód.

Erő: 24 (31) Szint: 17 Merészség: 5/3 Magasság: 167 cm
IQ: 23 Támadás: 16 (17) Agresszió: 3 Testsúly: 85 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 31 (34) Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 19 Életpont: 265/259 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (22) Varázspont: 258/138 Pénz: 3516 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/0
Eddig összesen 681 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 871 TP-t kaptál. Jelenleg 255 827 TP-d van. A következő szinthez még 4 173 TP szükséges. Trófeáid: hadroszaurusz, ryuku csapásvezető, élőholt quwarg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 20/88 (+5%) vágófegyverek: 10/77 (+1%)
ütőfegyverek: 17/35 (+24%) lőfegyverek: 12/47 dobófegyverek: 16/5 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílvessző (#108) (10 -11.); mérg. ubuk tüske (#137) (12 -13.); ubuk dobónyíl (#138) (14 -15.); sallank nyíl (#129) (16 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1
122,71 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 100 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/59 (+10%) 2. nyomkövetés: 22/66 (+32%) 3. lopás: 3/43
4. mászás: 8/48 5. csapdakészítés: 10/38 (+5%) 6. csapdaészlelés: 2/13
7. gyógyítás: 39/35 8. titkosírás: 1/20 9. felderítés: 12/5 (+20%)
10. szörnyidomítás: 4/79 11. teológia: 22/84 (+3%) 12. taumaturgia: 16/17 (+15%)
13. zene: 12/94 (+30%) 14. szörnyismeret: 10/88 15. zárnyitás: 3/33
16. vadászat: 14/7 17. bányászat: 18/29 (+55%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
ásol max. 12 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 3 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 4 darabot, csak egyszer)
mászol max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
autentikus vámpír (#154), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168) csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes
ragyás burástya (#111) (málhás: +11 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1)

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 6 (limit: 723), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 615.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
kavicselementál (350)
földmágia (357)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 11 TU. szükséges még: 39 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

Összsúly: 69.68 kg Megterheltség: 83%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 110% alatt van.
Még 51 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7 gromak bőr (#268) 7 kaja (#2) 10 madártoll (#112)
4 rézdarab (#70)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ilkin érc (#232) 2 moa kristály (#2203) 7 nyílvessző (#108)
3 vasérc (#152) 18 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

121 122 123 124 125 126
70
71
72
73
74
75
(122,71) nekrofun (#173), Elenios oltár, érclelőhely
(123,71) olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155), 46. jellempróba, érclelőhely, szeppent rákfatty (#186), érclelőhely
(123,72) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely
(123,73) dombi yeti (#366), barátság szent tüze (#484), Fairlight oltár, 45. jellempróba
(123,74) kardszárnyú pocok (#152), phua-kúp (#372), törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), Tharr oltár, művészi porolit (#720), 49. jellempróba, massza (#217)
(124,71) oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), quwarg harcos (#201)
(124,73) arató csattanat (#144), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 25. jellempróba, Tharr oltár, massza (#217)
(125,72) ryuku gárdista (#360), mínosz-kúp (#178), Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), 36. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek