152. forduló, 154. forduló, Hetedik Rogaf összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. ápr. 6. 21h:15'
EZ A 878. JÁTÉKHETED, 153. FORDULÓD
879. játékheted kezdete: ápr. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1727
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

HETEDIK ROGAF KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,48] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+46 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+10 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy piromenyét nyomára vezet. Sajnos sikertelenül. [7 pontot használtál fel, van még 313.]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 308.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 303.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 298.]

kt 258 2 elkészíted a 258. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 nehezéket. [20 pontot használtál fel, van még 278.]

f 258 kísérletezel a 258. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Eltelik egy óra... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy súlyzót. (ld. enc.) 72 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 268.]

kt 347 1 elkészíted a 347. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 súlyzót. [10 pontot használtál fel, van még 258.]

d 242 eldobod a 242. tárgyat
Elhajítasz 1 tüskecsapdát. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

v 67 elmormolod a 67. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a varázslat olvasása varázslatot! Hosszas böngészésbe kezdesz, hogy megfejthesd a kezed ügyébe került ryuku rúnatekercset. Hosszú perceket töltesz azzal, hogy többször, mindenféle irányban végigmenj a felvésett sorokon. És igen! Lassan összeáll, mit is tartalmaz az írás: azt, hogyan kell elsajátítani egy varázslatot, melynek neve ryuku átokvarázs. Most már te is képes leszel rá. (ld. enc.) Meglepetten tapasztalod, hogy miután az ábrák szétfolytak a kezedben tartott tekercsen, a papiros darabokra szakadva hull ki a kezedből. [-30 varázspont.] Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [20 pontot használtál fel, van még 238.]

v 67 elmormolod a 67. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a varázslat olvasása varázslatot! Hosszas böngészésbe kezdesz, hogy megfejthesd a kezed ügyébe került ryuku rúnatekercset. Böngészgeted a sorokat, hasonlítgatod az idegen ábrákat, de nem tudod megfejteni, mit is akart vele készítője. Csüggedten adod fel, az egyetlen érthető mondat kevés lesz a ryuku rúnatekercs megfejtéséhez. Meglepetten tapasztalod, hogy miután az ábrák szétfolytak a kezedben tartott tekercsen, a papiros darabokra szakadva hull ki a kezedből. [-30 varázspont.] Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 218.]

f 133 kísérletezel a 133. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Eltelik egy óra... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz A Végzet kulcsát. (ld. enc.) 483 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [10 pontot használtál fel, van még 208.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[96,48] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Utad során felfedezel egy oltárt. Raia híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő pattanóböde mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 42 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a pattanóböde testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (15 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod a pattanóböde testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A pattanóböde belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A pattanóböde szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 kaktusztüskét. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy változatos morf.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Tüzet köpsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. 82 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a változatos morf fejét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a változatos morf testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) A változatos morf újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 074 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 119, gyógyulás: 0, összesen: -119 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. A következő ellenfél egy brutális morf.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a brutális morf jobb hátsó lábát. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a brutális morf bal első lábát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a brutális morf többször is megmar! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő rézdarab felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 3 spirituszt. Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [97,47] A dombokból hegyek lesznek, méghozzá egyre magasabbak. Magashegységben vagy! Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy világítótornyot. Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy asztrális vortexet. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy nyuhaj karbin. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal tudod, hogy egy fémbontó szójer volt a rémület okozója. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Körbevizsgálódsz. Friss alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [98,46] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívei emelték. Felfedeztél egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy félig kész törpe bányát. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 170 pontot kell rákölteni.) Oldalt pillantva, meglátsz egy világítótornyot. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy mély szakadék van. Délre egy törpe bánya van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy bíbor szulfagor. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a bíbor szulfagor bal hátsó lábát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bíbor szulfagor bal első lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A bíbor szulfagor megtaszít agyarával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 szulfin. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 szulfagor agyart. 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy lomha morf.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 19 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a lomha morf bal oldalát. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lomha morf testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) A lomha morf harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Itt is, ott is célba talál a lomha morf ollója. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. A következő ellenfél egy védelmező morf.

Tüzet köpsz. 21 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a védelmező morf testét. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a védelmező morf testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a védelmező morf a jobb válladat. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A védelmező morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 874 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Találsz nála 4 rókafarkat. Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délre. [33 pontot használtál fel, van még 175.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 173.]

m 2 mozogsz keletre
[99,46] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy hóhérbimbót. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Leah híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy sziklafészek van. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy fémbontó szójer volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy védelmező morf áll veled szemben.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 36 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a védelmező morf testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a védelmező morf jobb lábát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Megcsipkedi a védelmező morf a bal válladat. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a védelmező morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 874 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. A következő ellenfél egy mágiamorfáló. {max. életpontja: 104-113.}

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a mágiamorfáló jobb hátsó lábát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a mágiamorfáló bal vállát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Bronzhegyű lándzsával eltalálod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A mágiamorfáló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Találsz nála 6 vashegyű nyilat. Körbevizsgálódsz. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délre. [9 pontot használtál fel, van még 164.]

kt 133 1 elkészíted a 133. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot. [3 pontot használtál fel, van még 161.]

kt 133 1 elkészíted a 133. tárgyat (1 darabot)
Már be lett gyűjtve a lehetséges maximális 1 csuklyavirág ezen a mezőn. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

kt 133 1 elkészíted a 133. tárgyat (1 darabot)
Már be lett gyűjtve a lehetséges maximális 1 csuklyavirág ezen a mezőn. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

kt 133 1 elkészíted a 133. tárgyat (1 darabot)
Már be lett gyűjtve a lehetséges maximális 1 csuklyavirág ezen a mezőn. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

kt 133 1 elkészíted a 133. tárgyat (1 darabot)
Már be lett gyűjtve a lehetséges maximális 1 csuklyavirág ezen a mezőn. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

m 4 mozogsz délre
[99,47] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Látsz egy mély szakadékot. Észreveszel egy világítótornyot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy sziklafészket. Délkeletre egy világítótorony van. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy bibircsók-óriás nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (2 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a bibircsók-óriás jobb karját. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bibircsók-óriás száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 152.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy púpos burástya!

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a púpos burástya jobb lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. [20 pontot használtál fel, van még 132.]

m 4 4 6 mozogsz délre, délre, nyugatra
[99,48] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy troll ritualista. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a troll ritualista bal karját. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a troll ritualista karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A troll ritualista megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 9 életpontot vesztettél. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-17 életpont)! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 803 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Elsőnek egy védelmező morf száll szembe veled.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 41 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a védelmező morf farkát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) A védelmező morf néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A védelmező morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 874 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. A következő ellenfél egy változatos morf.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 19 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a változatos morf testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Nem sikerült a változatos morf ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A változatos morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 074 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Találsz nála 1 Arsa potrohgyűrűjét. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívői építették. Találsz egy világítótornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 80 pontot kell rákölteni.) Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy sziklafészket. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összeakadsz Te#val. Tharr elsőáldozója. Egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval. zafírját, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy quwarg szabotőr trófea, egy pattanóböde trófea és egy nukleáris cickány trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. {max. varázspontja: 170; max. pszije: 0.} Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked.
Motyogni kezd: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [99,49] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy.

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy domináns morf áll veled szemben.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (13 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a domináns morf testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A domináns morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy brutális morf.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a brutális morf bal hátsó lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A brutális morf megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő óndarab felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A brutális morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 remák szivet. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Felfedeztél egy vaskohót. Bányászat képességeddel fémet (ilkin érc) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy rúnakő van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [98,49] Még mindig dombos terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran híveié. Felfedeztél egy vaskohót. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Egy éltető morf áll veled szemben.

Tüzet köpsz. 17 életpontot sebeztél. A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az éltető morf karmával. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - az éltető morf ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az éltető morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy domináns morf.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (15 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a domináns morf testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A domináns morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Találsz nála 4 fekete gyöngyöt. Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [39 pontot használtál fel, van még 93.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[98,48] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Észreveszel egy világítótornyot. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (vasérc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy szikla mögé rejtőzöl. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ez nem lehet más, mint egy fémbontó szójer. {támadása: 17.} Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy lomha morf száll szembe veled.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 41 életpontot sebeztél. A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lomha morf testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) A lomha morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Gyengül a védelmed - a lomha morf ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lomha morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. A következő ellenfél egy lomha morf.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a lomha morf testét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) A lomha morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a lomha morf összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a lomha morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 3 gyógykenőcsöt. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő bibircsók-óriás nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (2 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a bibircsók-óriás jobb vállát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Elhajolsz a bibircsók-óriás ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [97,47] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy világítótornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy asztrális vortexet. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Észreveszel valamit a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 69.]

szk 145 keresed a 145. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy pattanóbödét. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 66.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 36 fejleszted az 1. tulajdonságodat 36 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (testépítés: 1. szint). (ld. enc.) [36 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-46 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a mélységi grittang. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 294 pontot. A következő körben tehát 324 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÚLYZÓ (347. TÁRGY)
Meg akarod növelni az erőd növelésére irányuló tulajdonságfejlesztés hatásfokát? Igen? Akkor a legegyszerűbb, ha készítesz egy korszerű, ergonómikus súlyzót. Ehhez mindössze két nehezékre és egy fémrúdra van szükséged, és egy KT 347 parancsra, 10 TVP árán. Ha súlyzó van a birtokodban, és TF 1 <TVP> parancsot adsz ki, akkor minden 10 TVP-nyi fejlesztés 13 TVP-nyit fog számítani, azaz a súlyzó 30%-al növeli a gyakorlás hatásfokát.

RYUKU ÁTOKVARÁZS (280. TÁMADÓ VARÁZSLAT)
A ryuku hódító nép, akik bizony nem a véletlennek köszönhetik, hogy szigetek százait vonhatták már a fennhatóságuk alá. Fegyverarzenáljuknál csak páncélöltözeteik hatásosabbak, de eddig arról sajnos nem sokat hallottunk, hogy is viszonyulnak a varázslatokhoz. Most viszont a rúnatekercs tartalma megadta a választ: mágiájuk csupán kicsit különbözik a mienkétől, így hát te is elsajátíthattad különös átokvarázslatukat. A kín, amit ezzel a varázslattal ellenfeledre bocsáthatsz elviselhetetlen - áldozatod azonnal elveszíti életerejének 40%-át. Az átokvarázslat elmondása 45 varázspontot igényel, anyagi komponense pedig 2 csepp azúrharmat.

A VÉGZET KULCSA (2320. TÁRGY)
A Végzet Kulcsát bármelyik kalandozó elkészítheti, egy asztrális vortex energiáját felhasználva. Alapanyagként egy d.e.m-re lesz szükséged, és néhány növényre: 5 csuklyavirágra, 5 ovimon-bogyóra, 5 kazmár gyökérre és 5 móri gyümölcsre.
A Végzet Kulcsát a H 2320 paranccsal használhatod, 10 TVP árán. Az első használatkor megmutatja neked a Verem első szintjének térképét! A kulcsot legközelebb a következő fordulódban fogod tudni használni, ekkor elrepít a Verem 1. szintjének 1. pontjára. Vigyázz, a Veremben olyan kihívásokkal kell szembenézned, amelyek még egy hozzád hasonló tapasztalt kalandozó számára is rettenetesek lehetnek!
Ha valahogy mégis sikerül eljutnod a Verem következő szintjére vezető lépcsőhöz, megkapod a következő szint térképét, és automatikusan kiteleportálsz. A H 2320 paranccsal is ki tudsz teleportálni a Végzet Verméből a kiindulási mezőre. Egy körben legfeljebb egyszer teleportálhatsz be a Végzet Vermébe! A parancs kiadásakor meg lehet adni egy 2. paramétert is, ami a terület száma: 1- nyugat, 2 - kelet, 3 - ősi birodalmak, 4 - Sötét Föld, 5 - Ryuku szigetek, 6 - Kiégett Földek, 7 - Víz síkja, 8 - Föld síkja. Ha a karakter a parancs kiadásakor nem a paraméterben megadott területen van, a parancs nem jön létre, így a karakter nem megy be a Végzet Vermébe.
Pörhemór körével nem tudsz a Verembe visszateleportálni, térképelemzéssel, moa kémplelővel a Végzet Verméről sajnos nem tudsz extra információkat szerezni.

TESTÉPÍTÉS
A testépítés szakértelem leginkább az erejüket növelni, a testüket izmossá, tetszetőssé tenni akarók körében népszerű. Köztudott, hogy a súlyzó használata meggyorsítja az erő TF-elésének hatékonyságát: ha azonban rendelkezel a testépítés szakértelemmel, ez a dolog még fokozottabb! Ahányas a testépítés szakértelmed, annyi plusz százalékkal nő a súlyzó hatásfoka. A testépítés szakértelmed az erő TF-elése növeli, méghozzá igencsak gyorsan! A testépítés szakértelmed csak a szakértelmet kifejlesztő KT-k tagjai tudják növelni gyakorlással, még akkor is, ha valamilyen úton-módon (öröklés) megszerzik a képességet.

KARAKTERLAP

Hetedik Rogaf, egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd gránitszürke. Tharr tanítványa vagy. Papi hited: 92. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 153. fordulód.

Erő: 28 (33) Szint: 20 Merészség: 4/4 Magasság: 182 cm
IQ: 30 Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 32 Menekülés: 30 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 20 Életpont: 310/124 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 21
Szerencse: 18 (24) Varázspont: 394/129 Pénz: 108 arany Kép. pont: 26
Tudatpont: 4/0 Pszi pont: 17/7
Eddig összesen 1255 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17 591 TP-t kaptál. Jelenleg 503 196 TP-d van. A következő szinthez még 96 804 TP szükséges. Trófeáid: ryuku futárbérenc, élőholt quwarg, quwarg királynő.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 5/30 (+24%) vágófegyverek: 2/65 ütőfegyverek: 25/21 (+14%)
lőfegyverek: 23/38 (+8%) dobófegyverek: 6/2

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); tüske (#22) (3 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
97,47 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 116

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 178 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/45 (+44%) 2. nyomkövetés: 15/86 (+47%) 3. mászás: 6/44 (+7%)
4. csapdakészítés: 12/43 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/76 6. gyógyítás: 30/4
7. titkosírás: 3/10 8. felderítés: 2/76 9. szörnyidomítás: 3/9
10. teológia: 11/69 (+11%) 11. taumaturgia: 2/31 (+18%) 12. zene: 7/10
13. szörnyismeret: 13/22 (+20%) 14. pszi: 2/42 (+5%) 15. vadászat: 9/67
16. bányászat: 24/25 (+55%) 17. testépítés: 1/38 (+138%) 18. főzés: 3/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot )
elfogod kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
vízionár (#66), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), kisebb tűzlehelet (#110)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 22, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 253, az összesen kapott pontszám: 26210. (összesen ölhető: 396 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
kétkezes harc (338)
kavicselementál (350)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 626 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 2 méregfog (#1553) 9 orgyilkos tőr (#225)
1 ryuku kopja (#694)
Vágófegyverek
1 bronzpenge (#126) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13) 1 szögletes kő (#17)
1 * vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
3 ezüsttollú nyíl (#363) 1 ubuk tüske (#131) 9 vashegyű nyíl (#176)
1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
1 esszenciakristály (#350) 1 ezüstshuriken (#327) 7 nyu-shuriken (#157)
1 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 * nagy vaspajzs (#161)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Köpenyek
2 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
2 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
8 borostyán függő (#162)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 denevér szimbólum (#140) 2 ezüst nyaklánc (#117) 1 + hősiesítő medál (#1558)
1 * gránit szimbólum (#144) 1 nap szimbólum (#141)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 arany karperec (#194) 1 * arany papi karkötő (#309) 2 + Arsa potrohgyűrűje (#1541)
5 ezüst karkötő (#158) 1 * obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
33 * angyalok gyűrűje (#529) 3 ezüst gyűrű (#180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
8 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 51 csepp tinta (#101), fér még: 29]
4 fűszertartó (#210) [bennük 9 csepp sáfránypor (#211), fér még: 11]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 37 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 11]
8 kavadu iszák (#25) [bennük 56 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 24]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 34 csepp spiritusz (#170), fér még: 66]
3 szent kehely (#257) [bennük 30 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
11 uzbány csőr (#169) [bennük 77 csepp ugh méreg (#166), fér még: 55]
3 vizestömlő (#3) [bennük 28 korty víz (#27), fér még: 32]
6 zöld üveg (#82) [bennük 19 csepp ragasztó (#83), fér még: 101]
Eszközök, használati tárgyak
2 aenouth ködkürt (#1554) 2 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415)
1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76) 2 csontkulcs (#74)
5 + deus ex machina (#1) 2 dobóháló (#221) 8 Fairlight szütyője (#2108)
5 fáklya (#36) 2 fenőkő (#1618) 1 furulya (#233)
3 gernim balzsam (#1894) 7 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147)
115 kaja (#2) 2 keg gomba (#1615) 2 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265) 1 kulcskarika (#648)
10 leviatán hólyag (#2182) 5 manakristály (#500) 1 megsemmisítő (#1540)
2 morf esszencia (#2452) 2 nagy bronzkulcs (#185) 12 ork csodaszer (#1228)
5 pszi kő (#248) 5 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
3 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 súlyzó (#347) 1 szeksztáns (#32)
6 szent jogar (#150) 1 tapasztalatkő (#975) 2 távcső (#42)
1 titanitdukát (#1480) 2 tudás gyöngye (#522) 9 varázskő (#305)
2 vaskulcs (#183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 61 álompor (#396) 7 amniosz (#203)
2 antilopbőr (#48) 30 átlátszó morfplazma (#2451) 36 aurach fog (#657)
1 bakkura bőr (#95) 1 berzerker tüske (#713) 26 bíbor morfplazma (#2450)
4 bordacsont (#16) 3 csillezsályalevél (#1253) 2 csuklyavirág (#133)
7 darázsszárny (#652) 2 dözmöng szív (#122) 36 drótszőr (#37)
2 elkarog szőr (#665) 1 ezüstdarab (#326) 3 fabontó (#106)
19 fehér morfplazma (#2445) 19 fekete gyöngy (#99) 25 fekete morfplazma (#2446)
1 galachmit (#310) 10 grifftojás (#179) 29 gyöngymangó (#135)
5 hattyútoll (#1222) 10 ilkin érc (#232) 1 jégszív (#282)
30 kaktusztüske (#114) 3 karbin plazma (#199) 6 kazmár gyökér (#205)
23 kék morfplazma (#2442) 1 kőszem (#304) 2 kreiton esszencia (#892)
4 lajhár csont (#236) 3 lapkorong (#80) 26 lila morfplazma (#2448)
2 liumbe hajtás (#655) 116 madártoll (#112) 6 magszim bél (#103)
3 mákrózsa virág (#56) 2 mandibulapenge (#125) 11 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 moa zafír (#381) 1 mocsári penke (#148) 8 móri gyümölcs (#116)
4 mutáns csont (#331) 17 narancs morfplazma (#2449) 55 óndarab (#85)
3 ormánygőte csont (#21) 6 ovimon-bogyó (#207) 33 pirkit (#153)
5 púderkő (#119) 1 pular kristály (#239) 3 purifikátor háj (#269)
9 quwarg tojás (#360) 5 ramit kő (#226) 3 remák szív (#264)
41 rézdarab (#70) 6 rókafarok (#124) 43 sallank karom (#128)
1 sámán erszény (#650) 21 sárga morfplazma (#2447) 6 smirglilevél (#29)
73 sünmedve tüske (#14) 14 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529)
14 szulfagor agyar (#677) 2 szulfin (#676) 7 trikornis szarv (#198)
2 tükör (#43) 3 vadász tatu bőr (#15) 3 vámpírfog (#1221)
2 varányszem (#30) 18 varkaudar csont (#1113) 59 vasérc (#152)
26 vörös morfplazma (#2443) 2 xirnox szív (#213) 20 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 230.43 kg Megterheltség: 123%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 48 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 230 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 fémrúd (#104) 2 ryuku rúnatekercs (#1162)
20 szögletes kő (#17) 29 tüske (#22) 1 tüskecsapda (#242)
7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 2 átlátszó morfplazma (#2451) 1 csuklyavirág (#133)
1 fehér morfplazma (#2445) 4 fekete gyöngy (#99) 2 fekete morfplazma (#2446)
3 gyógykenőcs (#313) 1 ilkin érc (#232) 1 kaja (#2)
5 kaktusztüske (#114) 1 kék morfplazma (#2442) 2 lila morfplazma (#2448)
1 narancs morfplazma (#2449) 3 óndarab (#85) 1 remák szív (#264)
2 rézdarab (#70) 4 rókafarok (#124) 2 sárga morfplazma (#2447)
3 spiritusz (#170) 1 súlyzó (#347) 2 szulfagor agyar (#677)
1 szulfin (#676) 1 vasérc (#152) 6 vashegyű nyíl (#176)
3 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

94 95 96 97 98 99 100
45
46
47
48
49
50
(96,48) Raia oltár, vaskohó (#155), pattanóböde (#145), változatos morf (#7626), brutális morf (#7620)
(97,47) világítótorony (#156), phua-kúp (#372), asztrális vortex (#2324), nyuhaj karbinok (#110), fémbontó szójer (#150)
(98,46) Elenios oltár, vaskohó (#155), törpe bánya (#435), világítótorony (#156), érclelőhely, bíbor szulfagor (#358), lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622)
(98,48) vaskohó (#155), Sheran oltár, világítótorony (#156), olvasztókemence (#86), érclelőhely, fémbontó szójer (#150), lomha morf (#7621), bibircsók-óriás (#120)
(98,49) Sheran oltár, vaskohó (#155), éltető morf (#7625), domináns morf (#7624)
(99,46) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), Leah oltár, fémbontó szójer (#150), védelmező morf (#7622), mágiamorfáló (#7623)
(99,47) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), bibircsók-óriás (#120), púpos burástya (#92)
(99,48) troll ritualista (#365), védelmező morf (#7622), változatos morf (#7626), Raia oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), érclelőhely, Tea (5193. kalandozó)
(99,49) domináns morf (#7624), brutális morf (#7620), Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek