Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2023. nov. 27. 21h:24' EZ A 188. JÁTÉKHETED, 153. FORDULÓD 189. játékheted kezdete: dec. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1510 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
v 14 2 0 | elmormolod a 14. varázslatot |
h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
vv 224 4 23 | elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 23. varázslatot |
vv 27 16 26 | elmormolod a 27. varázslatot a 16. varázslatot a 26. varázslatot |
h 201 0 0 | használod a 201. tárgyat |
h 1225 0 0 | használod az 1225. tárgyat |
vv 182 57 364 | elmormolod a 182. varázslatot az 57. varázslatot a 364. varázslatot |
h 305 0 0 | használod a 305. tárgyat |
* 2. KP: ek 215 7 0 | t. energia kisütése: 215 7 |
* 3. KP: ef 4 519 0 | energia fejlesztése 4 |
* 4. KP: ek 40 10 0 | t. energia kisütése: 40 10 |
* 5. KP: kf 1570 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat |
v 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
tno 6 6 | növeled a 6. tulajdonságodat |
le 1657 | leveszed/lerakod az 1657. tárgyat |
kf 817 | kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat |
lm 34 34 33 | mozogsz 34 34 33 |
Elszántan a másikra rontasz. Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 114 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre támadsz. Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca tömzsi lábacskáját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a cápafogat a másikra támadsz. Cápafoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Cápafoggal teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
668 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a cápafogat ellenfeledre rontasz. Cápafoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Cápafoggal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 98 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
668 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
Megmarkolva a cápafogat a másikra rontasz. Cápafoggal tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
668 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a cápafogat ellenfeledre támadsz. Cápafoggal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 108 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
668 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Marokra fogva a cápafogat ellenfeledre rontasz. Cápafoggal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A nagyobb vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
1 118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 45, gyógyulás: 9, összesen: -36 ÉP}
Meglengetve a cápafogat a másikra támadsz. Cápafoggal több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A nagyobb vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 1 118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}
lm 33 33 | mozogsz 33 33 |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
kf 636 1 | kézbeveszed/felveszed a 636. tárgyat a jobb kezedbe |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 30 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Végítéletet a másikra ugrasz. Végítélettel megdöfködöd a purifikátor császár testét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöfködöd a purifikátor császár testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (6 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Purifikálódsz. (+4 gonoszság.) Végítélettel megdöfködöd a purifikátor császár testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Cápafoggal többször eltalálod a purifikátor császár testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) A purifikátor császár többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Purifikálódsz. (+4 gonoszság.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 633, sebződés: 151, gyógyulás: 31, összesen: -120 ÉP}
(Továbbmész...) [169,9] A homokos talajt füves, bokrokkal teli terep váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Találsz egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kputtyintó csalán. {támadása: 36.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre rohansz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszurkálod a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Végítélettel megérinted a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Cápafoggal megkarcolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 3 125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 55, gyógyulás: 13, összesen: -42 ÉP}
e 10 | élelemszerzés 10 pontért |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 72 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester torát. (5 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a Végítéletet a másikra rontasz. Végítélettel tökéletesen perforálod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Cápafoggal megbököd a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 409, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}
jlk 2230 | jelszó kimondása 2230 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 71 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a massza rengő gezemicéjét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Végítéletet ellenfeledre támadsz. Végítélettel eltalálod a massza nyakát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod a massza bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A massza Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fűszertartó, egy vas dobónyíl és egy obszidián függő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vasércet. 2 860 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 42, gyógyulás: 10, összesen: -32 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 81 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre támadsz. Végítélettel tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon ormányát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre armageddon varázslatot lősz. 307 életpontot sebeztél. Cápafoggal eltalálod a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 kaját. 2 942 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 672, sebződés: 70, gyógyulás: 15, összesen: -55 ÉP}
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 76 életpontot sebeztél. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy teljes őrület pszi hatás. Semmi eredménye! (Kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál fejét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra támadsz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a pszi őselementál testét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a pszi őselementál testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A pszi őselementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 322 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 48, gyógyulás: 10, összesen: -38 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 74 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. A támadása szerencsére hatástalan volt. (Mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál párolgó héját. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a pszi őselementál fejét. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd a pszi őselementál testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi őselementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 987 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 40, gyógyulás: 9, összesen: -31 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 74 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre rohansz. Végítélettel tökéletesen perforálod a Zinthurg testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a Zinthurg testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A Zinthurg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 6 arany és 2 vasérc. 2 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 28, gyógyulás: 7, összesen: -21 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 55 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai jobb lábát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (46 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Végítélettel több döféssel felnyársalod az Orkhan Thai jobb lábát. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Cápafoggal néhányszor teljesen átdöföd az Orkhan Thai tűztestét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy pular kristály és egy réz papi karkötő. 7 862 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 193, gyógyulás: 12, összesen: -181 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. Semmi hatás! Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi fejét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre ugrasz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a Notermanthi izmos testét. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöfködöd a Notermanthi kosfejét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 39 arany, egy trófea nyaklánc és 2 aranytű. 10 040 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 483, sebződés: 73, gyógyulás: 16, összesen: -57 ÉP}
e 10 | élelemszerzés 10 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 32 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre rontasz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Cápafoggal épp hogy megszúrod a kultúrmasztodon bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A kultúrmasztodon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 14 kaját. 2 942 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 65, gyógyulás: 14, összesen: -51 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 30 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet a másikra ugrasz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ryuku ostromteknős szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 692 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Elszántan a másikra támadsz. Végítélettel tökéletesen perforálod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Cápafoggal többször eltalálod a kputtyintó csalán bal oldalát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Végítélettel jól megszurkálod a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Cápafoggal megérinted a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 3 125 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 528, sebződés: 51, gyógyulás: 12, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [172,11] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy magger közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a magger testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre támadsz. Végítélettel tökéletesen perforálod a magger éles mandibuláját. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod a magger testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 mandibulapengét. 2 560 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 50, gyógyulás: 11, összesen: -39 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 11 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 40 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester torát. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Cápafoggal megbököd a quwarg nagymester testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tüskés harci gromak jobb első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Végítéletet ellenfeledre ugrasz. Végítélettel tökéletesen perforálod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a tüskés harci gromak bal vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Utolsó pillanatban ugrasz félre a tüskés harci gromak öklelő szarvai elől. A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 272 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 30 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Meglengetve a Végítéletet a másikra ugrasz. Végítélettel tökéletesen perforálod a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszurkálod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Végítélettel megdöfködöd a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Cápafoggal épp hogy megszúrod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kputtyintó csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 3 125 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 517, sebződés: 54, gyógyulás: 12, összesen: -42 ÉP}
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
szk 156 | keresed a 156. szörnyet |
e 10 | élelemszerzés 10 pontért |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén bal hátsó lábát. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Meglengetve a Végítéletet a másikra ugrasz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod a quwarg parafenomén jobb vállát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 28 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 47, gyógyulás: 4, összesen: -43 ÉP}
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 3. BP: kf 315 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat |
TROSNYOGÓ SZAKÓCA (192. SZÖRNY) A trosnyogó szakóca egyike a legártalmatlanabb víziszörnyeknek. Egy gumiszerű polipra emlékeztet, hat apró, tömzsi lábacskával. Szeret a tavacskák és patakok melletti sárban trosnyogni, vagy a vízben úszkálni. Nagyon buta, és még a nála nagyobb lényeket is megtámadja, beleértve a humanoidokat is. Apró szívókái nem jelentenek igazán veszélyt az úszásban jártas kalandozókra. |
NAGYOBB VÉRCÁPA (246. SZÖRNY) A vércápák a csatorna keleti partjának közelében jóval nagyobbak, és többen vannak. Nem csoda, hisz míg itt naponta öntik a vízbe a királyság szemetét, addig a nyugati parton jó, ha hetente egyszer vízbe ugrik egy őrült kalandozó. A nagyobb vércápák még a legtapasztaltabbak számára is inkább kínszenvedést jelentenek, mint víziharc gyakorlási lehetőséget. |
RÉZ MASSZARIASZTÓ (436. TÁRGY) A phua-kúpokban rejtőző géngenerátorok térhajlítását igencsak megzavarja ez a rejtélyes karperec, a réz masszariasztó. Ha felöltöd a karodra a KF 436 paranccsal, a phua-kúpok szörnygenerátora kisebb hatásfokkal fog működni, és nagy valószínűséggel gyengébb massza fog belőle előjönni, mint egyébként. A réz masszariasztónál is hatékonyabb a arany masszariasztó. A réz és arany masszariasztó hatása nem adódik össze. |
PURIFIKÁTOR CSÁSZÁR (393. SZÖRNY) Micsoda óriásira nőtt purifikátor ez? Császári látványosság, az bizonyos! Első gondolatod, hogy végre, egy ártatlan kérődző, amelyet lemészárolhatsz hájáért - aztán közelebbről ráébredsz, hogy íme, egy veszedelmes szörny, amely gyakorlatilag sebezhetetlen ütőfegyverrel! Persze még így is érdemes megkockáztatni a harcot - hiszen ki tudja, ha nyersz, talán épp ez az a purifikátor, amelynél a rég elveszett legendás császári kesztyű található! |
ORKHAN THAI (238. SZÖRNY) Az Orkhan Thai a magasabb rangú Thargodanok, a Thargodan lordok közül való. Odaát a Sötét földön Tguarkhanok, Zinthurgok és Mnebolathok kisebb serege lesi parancsait (és próbálja hátba döfni egy alkalmas pillanatban). Az Orkhan Thai öt méter magas, lángoló tűzoszlop alakban szeret leginkább megjelenni. Kedvencei a tűzvarázslatok, általában ilyeneket használ a harcban. Megsebezni kizárólag varázslatokkal ill. mágikus fegyverekkel lehet. Kevés olyan halandó létezik, aki képes volt eséllyel szembeszállni eme iszonyatos Thargodan lorddal. |
CRU FORMÁLÓ MINTA (300. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, halványkék színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy pajzsot formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Cru formázó minta. A Cru a bal kezet jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok pajzs alakúra formázni. |
Erő: | 25 (39) | Szint: | 27 | Merészség: | 7/7 | Magasság: | 261 cm |
IQ: | 14 (27) | Támadás: | 48 (50) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 469 kg |
Ügyesség: | 11 (25) | Védekezés: | 58 (63) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/22 év |
Egészség: | 13 (25) | Életpont: | 553/570 | Jellem: | jó (341) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 10 (50) | Varázspont: | 500/8 | Pénz: | 7396 arany | Kép. pont: | 37 |
Tudatpont: | 66/7 | Pszi pont: | 137/5 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/28 (+48%) | szúrófegyverek: | *31/100 (+22%) | ütőfegyverek: | 9/49 |
lőfegyverek: | *24/100 (+7%) | dobófegyverek: | 8/67 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (12 -14.); vashegyű nyíl (#176) max. 2 db (15 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -20.); vashegyű nyíl (#176) (21 .); mérgezett vasnyíl (#187) (22 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
171,12 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 189 |
Kedvenc táborhely: 179,53 |
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 71 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP | |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/77 | 2. nyomkövetés: | 24/58 (+22%) | 3. mászás: | 12/13 |
4. csapdakészítés: | 14/17 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 7/7 (+16%) | 6. gyógyítás: | 7/87 |
7. titkosírás: | 4/78 (+11%) | 8. felderítés: | 14/4 (+35%) | 9. szörnyidomítás: | 4/8 |
10. teológia: | 34/77 (+20%) | 11. taumaturgia: | 34/22 (+50%) | 12. szerencsejáték: | 2/23 (+9%) |
13. versengés: | 11/18 | 14. zene: | 11/66 (-300%) | 15. szörnyismeret: | 10/27 |
16. pszi: | *19/100 | 17. zárnyitás: | 4/56 (+8%) | 18. vadászat: | 6/57 (+33%) |
19. bányászat: | 9/90 | 20. testépítés: | 16/78 | 21. úszás: | 9/8 |
22. főzés: | 7/84 (+14%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
segítesz max. 15 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 63 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a mély szakadék (154) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
szintszívó (#96), gonoszok (#988) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), oglyth (#374) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | vízlélegzés (#185) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) |
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | jellemrejtés (#23) | csábmosoly (#16) |
tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) | a lélek védelme (#57) | tolvajvér (#364) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), agykorbács (#97), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | szárnyas gömböc (#12) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
Familiárisod egy kékszajkó. |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). cirkuszi fősátor (713): 771. szörnyet kell befognod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 99, 192, 193. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 12, 16, 20, 26, 33, 35, 36, 42, 43, 44, 46, 49, 51, 52. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 101. Szerzett pont: 12600. Beállított erő: 0 Összpont: 24604 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: p 71, p 64, v 14 2, h 1100, vv 224 4 23, vv 27 16 26, h 201, h 1225, vv 182 57 364, h 305. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mennyei muzsika (182) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mentális fölény (270) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
rózsasziromáldozás (285) |
varázstöltődés II. (296) |
pszionikus védelem (307) |
isteni muzsika (348) |
türkiz szemek (399) |
madárfamiliáris II (405) |
rekultiváció (428) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 86 TU. szükséges még: 4 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3050 TU szükséges.) |
Összsúly: 334.99 kg | Megterheltség: 137% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 22 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 290 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | drótszőr (#37) | 2 | gyíkfű (#201) | 8 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | halcsont (#390) | 1 | íjászkence (#1225) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 3 | tinta (#101) | 1 | varázskő (#305) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
37 | arany (#50) | 1 | arany papi karkötő (#309) | 2 | aranytű (#272) | |||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | cru formázó minta (#300) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | gromak bőr (#268) | 48 | kaja (#2) | |||
1 | kőszem (#304) | 1 | mágiaszilánk (#2668) | 2 | mandibulapenge (#125) | |||
5 | nyílvessző (#108) | 2 | nyu-shuriken (#157) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
1 | pular kristály (#239) | 21 | ragasztó (#83) | 1 | réz masszariasztó (#436) | |||
1 | réz papi karkötő (#307) | 1 | rézsisak (#72) | 1 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | trófea nyaklánc (#196) | 2 | vas dobónyíl (#189) | 3 | vasérc (#152) | |||
1 | vízionár szem (#102) |
168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | |
6 | |
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|