151. forduló, 153. forduló, Tar-Palantir JR. összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. júl. 6. 9h:35'
EZ A 460. JÁTÉKHETED, 152. FORDULÓD
461. játékheted kezdete: júl. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2509
SZÁMLA : XXXX

TAR-PALANTIR JR. KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,56] koordinátán.
A táborozás 3. napján találkozol Yabbagabb-bal. Mozgása könnyed, szinte már légies. Arca - mely a hűvös sírszobrok szépségét idézi - megmagyarázhatatlan keserűséget kelt benned... Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is gonosz. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-35 életerő.) Már éppen indulnál, amikor egy vérvörös rózsát veszel észre a hátizsákodra fektetve. Vajon hogyan kerülhetett oda? Nem tudsz ellenállni élénk színének és illatának, így óvatosan elteszed. Halk zeneszó furakszik bele az álmodba, majd hamarosan követik az illatok, a ruha simogatása testeden... Egy bál forgataga vesz körül, ahol majd' mindenki a terem közepén forgolódó párt nézi. Magas, fess fiatalember táncol egy karcsú, éjkék ruhákat viselő leánnyal. A lány tényleg gyönyörű, érthető partnere odaadása. A füledben mégis csak az a pár szó visszhangzik, amit suttognak: Szegény, hát nem tudja? A Herceg leánya...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+34 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+83 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 874. hetének nyerőszámai: 5, 20, 13. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy quwarg királynő nyomára vezet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [10 pontot használtál fel, van még 312.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[139,56] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kazmárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [138,56] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy Leah oltár van. Nyugatra egy friss csatamező van. Elrakod a távcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [137,56] Még mindig füves síkságon vagy. Találsz egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. Dögletes a bűz! A legtöbben úgy hevernek, ahogy levágták őket - vagy nem volt túlélő, aki tömegsírba hordta volna őket, vagy senki nem foglalkozott ilyesmivel. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy tetemember védelmezi a vadászterületét. Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Dark Angel, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a manaelementál testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Vasalt bunkóval gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. [50 pontot használtál fel, van még 262.]

m 3 2 1 mozogsz délkeletre, keletre, északkeletre
[138,57] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval párszor megpöccinted a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a manaelementál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Vasalt bunkóval néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a manaelementál testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [139,57] Szűnni nem akar a zöld síkság. Felfedeztél egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 54 pontot kell rákölteni.) Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Marcho Ven-Saak orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy friss csatamezőt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy épület van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg, egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Vasalt bunkóval néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a manaelementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}


(Továbbmész...) [140,56] Továbbra is síkságon vagy. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Vasalt bunkóval párszor megpöccinted a manaelementál testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Utad során felfedezel egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. Mindenhol hullahegyek. Vajon milyen homályos célért folyhatott a küzdelem? Nem mintha nagyon izgatna. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy tetemember támad rád. Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu.
Találsz egy oltárt. Leah hívői építették. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Bea Melindre hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. [50 pontot használtál fel, van még 212.]

ek 7 17 7 t. energia kisütése: 7 17 7
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+7 úszás.) [-7 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 212.]

m 2 mozogsz keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel megbököd a vércápa uszonyát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vércápa testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 52, gyógyulás: 11, összesen: -41 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [10 pontot használtál fel, van még 202.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +116 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 202.]

m 2 mozogsz keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vércápa testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP).
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 50, gyógyulás: 11, összesen: -39 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [10 pontot használtál fel, van még 192.]

m 2 mozogsz keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP).
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 44, gyógyulás: 10, összesen: -34 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [10 pontot használtál fel, van még 182.]

m 2 mozogsz keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!

Marokra fogva az orgyilkos tőrt a másikra rohansz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP).
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [10 pontot használtál fel, van még 172.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +84 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 172.]

m 2 mozogsz keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre támadsz. Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vércápa testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vércápa testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP).
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 68, gyógyulás: 14, összesen: -54 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. [10 pontot használtál fel, van még 162.]

m 2 mozogsz keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vércápa uszonyát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vércápa testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP).
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 59, gyógyulás: 13, összesen: -46 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [10 pontot használtál fel, van még 152.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +90 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 152.]

m 2 mozogsz keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel megérinted a vércápa uszonyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Orgyilkos tőrrel megbököd a vércápa testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP).
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 63, gyógyulás: 13, összesen: -50 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [10 pontot használtál fel, van még 142.]

m 2 mozogsz keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa uszonyát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Orgyilkos tőrrel megbököd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP).
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 49, gyógyulás: 10, összesen: -39 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [10 pontot használtál fel, van még 132.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +119 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 132.]

m 2 mozogsz keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!

Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Orgyilkos tőrrel megkarcolod a vércápa testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP).
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 62, gyógyulás: 13, összesen: -49 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [10 pontot használtál fel, van még 122.]

m 2 mozogsz keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Megmarkolva az orgyilkos tőrt ellenfeledre ugrasz. Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP).
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 52, gyógyulás: 11, összesen: -41 ÉP}

Áááá! Erről nem volt szó, ez a fürdőhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [10 pontot használtál fel, van még 112.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +94 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 112.]

m 2 mozogsz keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rohansz. Orgyilkos tőrrel megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc).
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 56, gyógyulás: 12, összesen: -44 ÉP}

Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [10 pontot használtál fel, van még 102.]

m 2 mozogsz keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Vad csatakiáltással, felemelve az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP).
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 50, gyógyulás: 11, összesen: -39 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. [10 pontot használtál fel, van még 92.]

m 2 mozogsz keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!

Meglengetve az orgyilkos tőrt a másikra rontasz. Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Orgyilkos tőrrel megérinted a vércápa uszonyát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP).
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}

Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [10 pontot használtál fel, van még 82.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +118 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 82.]

m 2 mozogsz keletre
Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!

Megmarkolva az orgyilkos tőrt a másikra támadsz. Orgyilkos tőrrel eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A vércápa a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP).
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 39, gyógyulás: 9, összesen: -30 ÉP}

Ajjaj... a békés fürdőzésből ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg kimenekülsz a vízből. [10 pontot használtál fel, van még 72.]

v 96 99 78 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(137,56) friss csatamező (#262), szent tölgyfa (#393), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), Raia oltár, manaelementál (#290)
(138,56) oltár
(138,57) manaelementál (#290), Leah oltár
(139,56) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86)
(139,57) oltár, művészi porolit (#720), manaelementál (#290)
(140,56) manaelementál (#290), friss csatamező (#262), Leah oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), vércápa (#193)

[99,78] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Úgy vágyom Rád, mint ha itt se lennél! Sok puszi: Elfi " Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 62.]

erki erőszakos kilépés
A K.T., amelynek tagja vagy, már nem felel meg az igényeidnek. Tudatodat megacélozva koncentrálni kezdesz, hogy elszakadhass. Iszonyatos fájdalmat érzel! A dolog sikerült, de milyen áron? (-1 IQ, -1 egészség, -4 max. életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 2, 1.
[20 pontot használtál fel, van még 42.]

kotb 9150 belépés K.T.-be: 9150
Belépésedet fogod kérni az Ars Magica K.T.-ba. [0 pontot használtál fel, van még 42.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 39.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 9 fejleszted a 4. tulajdonságodat 9 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 32 TVP-t kell elköltened.] [9 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 293 pontot. A következő körben tehát 323 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Tar-Palantir JR., egy ezüsthajú, piros szemű, kecskeszakállas gnóm férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Leah tanítványa vagy. Ez a 152. fordulód.

Erő: 30 (32) Szint: 14 Merészség: 7/3 Magasság: 122 cm
IQ: 25 (26) Támadás: 15 Agresszió: 5 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 16 (17) Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 100/100 év
Egészség: 16 (17) Életpont: 352/239 Jellem: gonosz (124) Tul. pont: -1
Szerencse: 24 (25) Varázspont: 275/225 Pénz: 680 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 632 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 48848 TP-d van. A következő szinthez még 26152 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar íjász, varkaudar behemót, élőholt quwarg. A 150. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5100 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3 (+2) szúrófegyverek: 13 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 22 lőfegyverek: 15

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); kerek kő (#19) (6 -); rézgolyó (#343) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 18 3. lopás: 1
4. mászás: 10 5. csapdakészítés: 10 6. csapdaészlelés: 2
7. gyógyítás: 33 8. titkosírás: 3 9. felderítés: 11
10. teológia: 19 11. taumaturgia: 15 12. zene: 18
13. szörnyismeret: 1 14. zárnyitás: 9 15. vadászat: 3
16. bányászat: 11 17. úszás: 8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12)
manaelementál (#290), mélységi grittang (#103), pordémon (#253), halálmadár (#351), piromenyét (#99), szintszívó lények (#9097), Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Bal Dahin (#3867), gonoszok (#988), nómenklatúra (#158)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vérbeli borzongás (#46, 9 VP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő gátvakondot.
2.) Valószínűleg nehéznek tartottad már az eddigi feladatokat is. Akkor mit szólsz ehhez: végezz három tetememberrel. (számláló: 0)
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 gyógykenőcs (#313) 3 kaja (#2) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 vérvörös rózsa (#1622)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE



Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Módosult a fekete nyílpuska, kristálynyíl és kristálydobónyíl elkészítése és statisztikái.

Üzenet küldése a karakternek