Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 19. 15h:04' EZ A 223. JÁTÉKHETED, 151. FORDULÓD 224. játékheted kezdete: okt. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3468 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
* 5. KP: kf 397 811 0 | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat a 811. tárggyal |
kf 817 | kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat |
h 1167 14 | használod az 1167. tárgyat |
t 360 | támadod a 360. szörnyet |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a ryuku gárdista jobb lábát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 9, gyógyulás: 26, összesen: +17 ÉP}
t 202 | támadod a 202. szörnyet |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Tüzet köpsz. 72 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg nyakát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal megdöföd az élőholt quwarg torát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 18 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 49, gyógyulás: 19, összesen: -30 ÉP}
m 3 1 3 | mozogsz délkeletre, északkeletre, délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku légiós testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a ryuku légiós jobb karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 17, gyógyulás: 27, összesen: +10 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Kitátod a szádat, és lehelsz. 59 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg fejét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt quwarg nyakát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Méregfoggal megdöföd az élőholt quwarg testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az élőholt quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 20 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 33, gyógyulás: 24, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [128,3] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku légiós. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a ryuku légiós testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 16, gyógyulás: 27, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) [129,4] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy ryuku ostromteknős. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Tüzet köpsz. 85 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel többször eltalálod a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal meghorzsolod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
h 2373 | használod a 2373. tárgyat |
m 1 4 3 | mozogsz északkeletre, délre, délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku légiós jobb karját. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal megdöföd a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 8, gyógyulás: 27, összesen: +19 ÉP}
(Továbbmész...) [130,4] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vérszomjas csüldő. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vérszomjas csüldő hájas testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Méregfoggal megdöföd a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a bal karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 6, gyógyulás: 25, összesen: +19 ÉP}
(Továbbmész...) [131,5] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő kérődző etra nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a kérődző etra jobb oldalát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Méregfoggal eltalálod a kérődző etra jobb hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A kérődző etra megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. A kérődző etra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
735 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 12, gyógyulás: 28, összesen: +16 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz ellenfeledre. 31 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a smaragdgólem testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a smaragdgólem testét. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Méregfoggal megbököd a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 278 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 760 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 364, gyógyulás: 45, összesen: -319 ÉP}
ek 273 1 16 | t. energia kisütése: 273 1 16 |
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tetemember testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Méregfoggal megdöföd a tetemember rotható húsát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A tetemember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}
(Továbbmész...) [133,4] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy gyilkos mókus előtt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
(Továbbmész...) [134,3] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Rhaegar Do'er orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku légiós. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a ryuku légiós testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a ryuku légiós testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 17, gyógyulás: 30, összesen: +13 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos jobb középső lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a quwarg harcos fejét. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a quwarg harcos torát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 18 életpontot vesztettél. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 30, gyógyulás: 34, összesen: +4 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 9, gyógyulás: 26, összesen: +17 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a quwarg harcos testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Méregfoggal megérinted a quwarg harcos torát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 16 életpontot vesztettél. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-16 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 22, gyógyulás: 33, összesen: +11 ÉP}
v 96 98 19 | elmormolod a 96. varázslatot |
125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | |
2 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[98,19] Épületek tűnnek fel. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Xantrox város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávatőleges): Júra-park 35 mérföld keletre és 20 északra, Trollkeltető Zóna 40 mérföld keletre és 50 délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 5 délre. Mindenkit szeretettel várunk! " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Feltöltöd a vizestömlőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sörsátrat. Találsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat.
m 1 | mozogsz északkeletre |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
szk 781 765 361 | keresed a 781. szörnyet a 765. szörnyet a 361. szörnyet |
ef 30 507 | energia fejlesztése 30 |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: le 811 0 0 | leveszed/lerakod a 811. tárgyat |
* 4. BP: kf 709 253 0 | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat a 253. tárggyal |
* 5. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
CRU FORMÁLÓ MINTA (300. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, halványkék színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy pajzsot formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Cru formázó minta. A Cru a bal kezet jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok pajzs alakúra formázni. |
SÚLYVÁLTOZTATÁS (24. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) Az alakváltás egyik sajnálatos korlátozása a súly: nem változhatsz át valamivé, ami sokkal nehezebb nálad. A súlyváltoztatás alakváltó képesség ezt a korlátot igyekszik átlépni, azzal, hogy teststruktúrád átalakításával, szabályozott sejtszaporítással, csonterősítéssel képes vagy testméretedet permanensen megváltoztatni! Ehhez az AV 24 <súly> parancsot kell kiadnod. Ha <súly> értéke 1-10, akkor ez azt jelenti, hogy súlyodat 1-10 kg-mal szeretnéd megnövelni. Ha a <súly> 11-15, ez azt jelenti, hogy súlyodat 1-5 kg-mal szeretnéd csökkenteni. Természetesen vannak korlátok, különösen a csökkentésnél, mint arra majd magad is rájössz. A súlyváltoztatás parancs 10 TVP-be és némi fájdalomba (ép veszteség) kerül. Az ép veszteség négyzetesen nő a változás mértékével. Ezenkívül a súlynöveléshez annyiszor 2 kaja kell, ahány kilóval növelni akarsz. |
Erő: | 16 (21) | Szint: | 25 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 26 (32) | Támadás: | 30 (32) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 16 (22) | Védekezés: | 32 (37) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/72 év |
Egészség: | 28 (30) | Életpont: | 400/389 | Jellem: | gonosz (192) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 17 (24) | Varázspont: | 614/159 | Pénz: | 157 arany | Kép. pont: | 21 |
Tudatpont: | 52/29 | Pszi pont: | 154/73 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 20/95 (+8%) | szúrófegyverek: | 20/20 (+4%) | vágófegyverek: | 29/21 (+1%) |
ütőfegyverek: | 2/98 | dobófegyverek: | 28/14 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (400%) << ryuku szablya (#695) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); bumeráng (#249) max. 1 db (13 -15.); bumeráng (#249) (16 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
99,18 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 135,3 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 139 |
Kedvenc táborhely: 96,19 |
Legfeljebb 55 TU-t válthatsz TVP-re. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 169 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 84/27 (+120%) | 2. nyomkövetés: | 46/80 (+50%) | 3. lopás: | 1/32 |
4. mászás: | 3/11 | 5. csapdakészítés: | 24/37 (+9%) | 6. csapdaészlelés: | 1/94 |
7. gyógyítás: | 17/82 | 8. titkosírás: | 1/97 | 9. felderítés: | 2/27 |
10. szörnyidomítás: | 6/67 | 11. teológia: | 35/18 (+60%) | 12. taumaturgia: | 39/58 (+71%) |
13. szerencsejáték: | 4/23 (+12%) | 14. versengés: | 12/61 (+27%) | 15. zene: | 2/42 |
16. szörnyismeret: | 26/47 (+22%) | 17. pszi: | 21/57 (+15%) | 18. zárnyitás: | 9/73 |
19. vadászat: | 3/9 | 20. vitalitás: | 2/67 | 21. bányászat: | 23/69 |
22. főzés: | 9/95 (+11%) | 23. csapatmunka: | 2/98 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot, csak egyszer), halálkristályt (#2372) (max. 100 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), rinóbőr övet (#685) (max. 1 darabot, csak egyszer), tűzfényt (#686) (max. 1 darabot, csak egyszer), hibátlan gyémántot (#680) (max. 1 darabot, csak egyszer), orvosságos zacskót (#682) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 5 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50) |
zombi (#49), csontváz (#48), csontlepke (#746), élőholt mirg (#135), Jerome (#956) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), manifesztátor (#124), tetemember (#123), élőholt mágus (#175), sírlidérc (#172), láplidérc (#352), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), purifikátor (#157), hegymélyi lidérc (#7084), drakolich (#760), élőholt tigris (#766), ezoterikus mardel (#184), inváziós ellenfelek (#9089), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 16 vp; taumaturgia: 16 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (9661,10) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | drónkeselyű (#208) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | vízionár (#66) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | óriás csontváz (#176) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | pszi elementál (#221) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | Pszinapszis (#974) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | nektoraf (#355) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | zombi mester (#251) | izomernyesztés (#33) | >> | élőholt tigris (#766) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | csontváz lord (#177) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | manifesztátor (#124) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | 15. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot! |
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 22, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 43, 44, 45, 50, 170, 175, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6. |
Kész: 5, 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1321 (limit: 1380), a megölt főholtak száma: 21, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 85970. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 47 TU. szükséges még: 23 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 798 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | * | méregfog (#1553) | ||||||
Vágófegyverek | ||||||||
2 | rövid kard (#171) | 2 | * | ryuku szablya (#695) | ||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | kőkalapács (#13) | 10 | szögletes kő (#17) | 2 | Trákin csákánya (#367) | |||
Lövedékek | ||||||||
2 | ezüsttollú nyíl (#363) | 32 | ubuk tüske (#131) | 9 | vashegyű nyíl (#176) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
3 | bumeráng (#249) | 9 | tolmokov-koktél (#351) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
Pajzsok | ||||||||
1 | kis vaspajzs (#159) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | gromak páncél (#270) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | harci maszk (#1739) | 2 | ryuku sisak (#688) | ||||
Köpenyek | ||||||||
1 | Jerome köpenye (#1527) | 3 | ryuku köpeny (#693) | 1 | * | szirén köpenye (#820) | ||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | boszorkánykendő (#1697) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
2 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Övek | ||||||||
1 | bíbor erőöv (#291) | 1 | * | ritualista öv (#709) | 1 | zafír erőöv (#397) | ||
Csizmák | ||||||||
1 | * | ryuku csizma (#692) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 5 | * | saválló fülbevaló (#1552) | |||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
1 | * | csontamulett (#711) | 1 | * | denevér szimbólum (#140) | 1 | gólem talizmán (#811) | |
1 | + | nap szimbólum (#141) | 3 | * | nekrofun medál (#253) | 1 | ritualista amulett (#708) | |
1 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | Tharr Keresztje (#287) | 2 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | ||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | 1 | mentát karkötő (#1551) | 1 | * | ryuku karvédő (#687) | ||
1 | * | umbatari karkötő (#278) | ||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
22 | angyalok gyűrűje (#529) | $1 | aranygyűrű ($193) | $1 | * | regeneráló gyűrű ($254) | ||
1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1) | ||||||||
1 | * | nodonrod kitűző (#1533) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
12 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 73 csepp tinta (#101), fér még: 47] | ||||||
6 | éjurna (#2368) | [bennük 7 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 53] | ||||||
3 | Fekete Kehely (#283) | [üres, kapacitás: 15] | ||||||
2 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
3 | huhogó bibe (#332) | [bennük 11 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 25] | ||||||
4 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
21 | sullár hólyag (#168) | [bennük 22 csepp spiritusz (#170), fér még: 398] | ||||||
8 | szent kehely (#257) | [üres, kapacitás: 80] | ||||||
23 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 276] | ||||||
4 | + | vizestömlő (#3) | [bennük 77 korty víz (#27), fér még: 3] | |||||
6 | zöld üveg (#82) | [bennük 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 117] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
6 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | + | Beholder csapda (#2107) | ||
1 | bőrkantár (#1125) | 12 | ¤ | deus ex machina (#1) | 1 | esszenciafókusz (#2373) | ||
28 | fáklya (#36) | 1 | fiatalság itala (#473) | 3 | fülemüle síp (#1576) | |||
2 | fűszerkeverék (#1170) | 5 | gernim balzsam (#1894) | 13 | gyógykenőcs (#313) | |||
2 | halálkristály (#2372) | 55 | kaja (#2) | 4 | Korrum pálcája (#1545) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | kristályfolyadék (#449) | 1 | kronokristály (#1636) | |||
1 | légiós hátizsák (#1560) | 1 | márványkulcs (#245) | 2 | mászókampó (#165) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 5 | megsemmisítő (#1540) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | |||
13 | ork csodaszer (#1228) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 11 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
2 | szeksztáns (#32) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | 3 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
84 | álompor (#396) | 3 | amniosz (#203) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
2 | bunthar bőr (#733) | 2 | cru formázó minta (#300) | 3 | csillezsályalevél (#1253) | |||
12 | + | csuklyavirág (#133) | 2 | darázsfarok (#654) | 8 | + | dözmöng szív (#122) | |
5 | elkarog szőr (#665) | 17 | ezüstdarab (#326) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
2 | főnixtoll (#563) | 2 | fülemüle agyar (#267) | 2 | galachmit (#310) | |||
20 | gyöngymangó (#135) | 5 | halálvirág (#2371) | 23 | halcsont (#390) | |||
12 | hattyútoll (#1222) | 1 | jegesmedve bunda (#1067) | $11 | kaktusztüske ($114) | |||
2 | kazmár gyökér (#205) | 5 | lidércesszencia (#1074) | 2 | liumbe hajtás (#655) | |||
13 | madártoll (#112) | 4 | mákrózsa virág (#56) | 1 | moa smaragd (#377) | |||
2 | nektoraf faggyú (#667) | 16 | ovimon-bogyó (#207) | 51 | pirkit (#153) | |||
4 | púderkő (#119) | 52 | quwarg tojás (#360) | 4 | remák szív (#264) | |||
2 | rinóbőr (#651) | 50 | sünmedve tüske (#14) | 20 | szárnyas hernyó (#69) | |||
2 | szivárványszív (#1529) | 1 | szulfin (#676) | 2 | teknősesszencia (#702) | |||
5 | trikornis szarv (#198) | 19 | varányszem (#30) | 12 | vasérc (#152) |
Összsúly: 113.38 kg | Megterheltség: 77% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 34 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (15 db, BANKSZÉF MÉRETE: 16) | 26 | éjkő (#2369) | 2 | esszenciakristály (#350) | 70 | isteni könnycsepp (#260) | 86 | kaja (#2) | 6 | keg gomba (#1615) | 1 | manakristály (#500) | 6 | mutáns csont (#331) | 6 | pszi kő (#248) | 13 | purifikátor háj (#269) | 23 | sáfránypor (#211) | 4 | tapasztalatkő (#975) | 25 | trikornis szarv (#198) | 4 | tudás gyöngye (#522) | 3 | vortexvessző (#2331) | 25 | xirnox szív (#213) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
101 | arany (#50) | 2 | mákrózsa virág (#56) | 4 | smirglilevél (#29) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | álompor (#396) | 2 | cru formázó minta (#300) | 8 | gyöngymangó (#135) | |||
8 | halcsont (#390) | 3 | kaja (#2) | 1 | kis vaspajzs (#159) | |||
56 | víz (#27) |
97 | 98 | 99 | 100 | |
17 | |
|
|
|
18 | |
|
|
|
19 | |
|
|
|
20 | |
|
|
|