150. forduló, 152. forduló, Marion összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. dec. 2. 12h:22'
EZ A 545. JÁTÉKHETED, 151. FORDULÓD
546. játékheted kezdete: dec. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1919
SZÁMLA : XXXX

MARION KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [133,56] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 30 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ezüstdarabot. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót. A méregtermő iszák termelt 4 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 4 gyenge mérget.) Varázserőd regenerálódik. (+36 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+37 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)

dd 65 9 eldobod a 65. tárgyat a 9. tárgyat
Elhajítasz 3 szöges páncélt. Elhajítasz 6 bunkósbotot. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

hu 65 9 hulladék: 65 9
Hulladék, ezért nem gyűjtesz szöges páncélt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bunkósbotot. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

v 1 99 elmormolod az 1. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [+1% teo] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 307.]

kf 182 kézbeveszed/felveszed a 182. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[134,56] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy áeratikus hasnyák került az utadba. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. [+1% tau] Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. [+3% teo] Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 12 életpontot vesztettél. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Méregfoggal jól megszúrod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az áeratikus hasnyák nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Siralmas támadást intéz farkával az áeratikus hasnyák, épp csak megsuhint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 26 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az áeratikus hasnyák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 5 spirituszt.) 1693 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 62, gyógyulás: 28, összesen: -34 ÉP}

Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 50 tüskét.

(Továbbmész...) [135,56] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Észreveszel egy oltárt. Sheran híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy tavacska van. Délnyugatra egy barátság szent tüze van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku csapásvezető. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 78 életpontot sebeztél. [+3% teo] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (5 támadással 30 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku csapásvezető nyakát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal meghorzsolod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A ryuku csapásvezető fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! Véres nyál csordul ki a ryuku csapásvezető száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy gyöngymangó és egy vas dobónyíl. 1802 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 18, gyógyulás: 20, összesen: +2 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [136,56] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kétfejű troll. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 79 életpontot sebeztél. [+3% teo] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a kétfejű troll testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-16 életpont). A kétfejű troll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1155 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Anathera Tsung vigyorog kajánul. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ilkin ércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy friss csatamezőt. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy tavacska van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [82 pontot használtál fel, van még 225.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[137,56] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy erszényes elkarog. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 68 életpontot sebeztél. [+3% teo] A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog testét. (5 támadással 69 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 1065 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. Dögletes a bűz! A legtöbben úgy hevernek, ahogy levágták őket - vagy nem volt túlélő, aki tömegsírba hordta volna őket, vagy senki nem foglalkozott ilyesmivel. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy zombi készül a lemészárlásodra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. [+1% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. [+3% teo] A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Még semmi! Azért nem adod fel. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy dögkeselyű támad rád.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a dögkeselyű jobb lábát. (5 támadással 24 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a dögkeselyű testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Méregfoggal megbököd a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Többször megcsíp a dögkeselyű. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A dögkeselyű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 madártollat. 933 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 16, gyógyulás: 24, összesen: +8 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy élőholt mágus jön feléd.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 84 életpontot sebeztél. [+3% teo] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 22 életpontot vesztettél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1147 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Ez az! Rábukkantál az igazi zsákmánytermő-vidékre: A következő kincseket találtad: 9 ubuk tüske, egy fekete bőrcsizma, egy kígyóbőr kesztyű, egy sallank nyíl és egy bőrsisak. A távolban nagyobb csapat élőhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegőt szívhatsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Találsz egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Dark Angel irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [138,56] Síkság, továbbra is csak síkság. Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy manaelementál került az utadba. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg királynő lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+1% tau] Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 68 életpontot sebeztél. [+3% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 5 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő torát. (5 támadással 28 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Méregfoggal megérinted a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 1 ugh mérget.) 1438 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}


(Továbbmész...) [139,57] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Marcho Ven-Saak vigyorog kajánul. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy friss csatamezőt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy művészi porolit van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg, egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

[44 pontot használtál fel, van még 181.]

m 3 mozogsz délkeletre
[140,58] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Kharón Nan Akherón vigyorog kajánul. Látsz egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északra fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: G'run'dyyg, egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.

Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy dehidrátor. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+1% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 78 életpontot sebeztél. [+3% teo] A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a dehidrátor ízelt testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Méregfoggal eltalálod a dehidrátor testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a dehidrátor, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 17, gyógyulás: 25, összesen: +8 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fényűző villa (605. épület.). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 173.]

be 605 bemész a 605. épületbe
Megtalálod a bejáratot - hatalmas, öntöttvas kapu. Nincs bezárva. Lassan betolod, és sétálni kezdesz a veranda márványlépcsői felé. A ház felől csilingelést hallasz. Kinyílik egy ajtó, és a házigazda siet eléd, hogy üdvözöljön. Magas, izmos férfi, fekete kecskeszakálla és hegyes bajusza van, szeme valószínűtlenül kék. Hegyes füle alapján felismered, hogy csakis egy elf lehet. Csak egy könnyű, adamantit szemcsékből készített láncinget visel. Oldalán halvány ezüstfényben vibráló varázskard fityeg. - Üdv újra! Örülök, hogy még mindig élve látlak. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. Hogy s mint? Csak nem azt akarod mondani, hogy máris teljesítetted a kiszabott próbát? Mosolyogva bólintasz. [1500 tapasztalati pontot kaptál.] A harmadik teszt a legkeményebb! - az elf intésére előkocog egy öreg, púpos, béna, félszemű gnóm. A háziúr a nyomorúságos teremtmény felé int. - Ez hűséges szolgám, Tralkultrippók. Vele kell megküzdened, hogy rátermettségedet bizonyítsd! Ne ijedj meg - ő csak fél kézzel fog harcolni, és a hátára kötünk egy hátizsákot ötven kiló kővel. Így, ha elég tapasztalt vagy, képes leszel legyőzni. A harc természetesen nem halálig megy: ezért kérlek, hogy csak akkor állj ki vele, ha van deus ex machinád. Így nem fogsz meghalni, ha esetleg nem vagy eléggé fölkészült. Szolgám a ház pincéjében fog rád várakozni, sem fegyverek, sem páncél nem lesz nála. Ha sikerült legyőznöd, siess vissza! [A pince normál labirintusként, valamilyen világítóalkalmatossággal és a BE paranccsal közelíthető meg. Nem árt a merészségedet magasra állítani, ha nem akarsz a szolgáló elől egyből elmenekülni.]

3
1 2 4
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 68. labirintus térképe. A bejárat innét 0 mérföldre található.

Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 168.]

be 68 bemész a 68. titkos labirintusba
A bejárat nagyon jól el van rejtve, de aránylag könnyen megtalálod az utasítások alapján, amelyeket kaptál. A járatban sötétség van. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 163.]

lm 3 4 1 mozogsz 3 4 1
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Innen csak egy út van: előre! [2. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [3. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy tömör kődobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 20 kaja. Gyorsan kiüríted a ládát. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [4. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy gnóm szolgáló. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. [+1% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 79 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 5 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a gnóm szolgáló fejét. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a gnóm szolgáló karját. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a gnóm szolgáló jobb vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A gnóm szolgáló a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 125, gyógyulás: 41, összesen: -84 ÉP}

A gnóm teste eltűnt: nyilván elrepítette a D.E.M. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Elérkezel a bejárathoz. No végre! Gyorsan kimászol. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [25 pontot használtál fel, van még 138.]

be 606 bemész a 606. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

e 19 élelemszerzés 19 pontért
A repülő majom elejtéséhez szükség volt némi ügyességre, a megevéshez legfeljebb némi üres gyomorra lesz szükség. (+3 kaja.) [19 pontot használtál fel, van még 119.]

ef 20 511 energia fejlesztése 20
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-17 TU.] [119 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: visszadátumozás kérelem
Ez a 545. játékheted és a 151. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [+1% teo] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 9, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a spagulár. 2 kaját habzsol be a ragyás burástya. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 292 pontot. A következő körben tehát 287 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Marion, egy szőke, göndör hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Tharr felszentelt papja vagy. Papi hited: 129. A Két Kard Testvérisége (#9118) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 151. fordulód.

Erő: 29 (41) Szint: 23 Merészség: 9/5 Magasság: 171 cm
IQ: 24 (33) Támadás: 41 (43) Agresszió: 5 Testsúly: 129 kg
Ügyesség: 19 (28) Védekezés: 47 (51) Menekülés: 30 % Életkor: 4/4 év
Egészség: 17 (24) Életpont: 344/324 Jellem: semleges Tul. pont: 6
Szerencse: 20 (31) Varázspont: 514/99 Pénz: 1103 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 47/24 Pszi pont: 164/629
Eddig összesen 1024 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14 066 TP-t kaptál. Jelenleg 1 111 209 TP-d van. A következő szinthez még 88 791 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, óriásféreg, varkaudar varázsló. A 139. fordulódban 19162 arany került a bankszámládra. 20311 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: 28/9 (+7%)
vágófegyverek: 6/11 ütőfegyverek: 10/33 lőfegyverek: 24/53 (+5%)
dobófegyverek: 6/0

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -12.); ubuk tüske (#131) (13 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
140,58 mezőn táborozol
Szkander vereségeid: 0 győzelmeid: 0
JLKzott minoszkúpok: 60, 57, 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 120 év

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/74 2. nyomkövetés: 12/84 (+4%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 8/72 5. csapdakészítés: 26/40 (+5%) 6. csapdaészlelés: 3/73
7. gyógyítás: 38/18 8. titkosírás: 2/95 9. felderítés: 10/4 (+10%)
10. szörnyidomítás: 6/78 11. teológia: 24/10 (+34%) 12. taumaturgia: 14/77 (-390%)
13. szerencsejáték: 1/54 14. versengés: 10/34 15. harcművészetek: 3/85
16. zene: 1/43 17. szörnyismeret: 18/82 18. pszi: *21/100
19. zárnyitás: 1/46 20. vadászat: 22/81 (+19%) 21. bányászat: 17/95 (+15%)
22. testépítés: 8/32 23. főzés: 1/0 24. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért
kutatsz max. 45 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 15 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot ), tüskét (#22) (max. 50 darabot ), kék orchideát (#68) (max. 25 darabot )
elfogod sörényes ubukot (#89) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
kék rothasztó (#421), Tguarkhan (#212) (csak egyszer), degradátor (#210), ongóliant (#159) (csak egyszer), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 9, max: 12)
manaelementál (#290), nektoraf (#355), Pszinapszis (#974), semlegesek (#989), jók (#990), varkaudar behemót (#189), Mnebolath (#237), smaragdgólem (#417), Tguarkhan (#212)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> Zinthurg (#180)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +11 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség; +2 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
3.) Imádkozz úgy, hogy trófeáid összértéke legalább 5000 Tapasztalati Pont!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 511, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 59 440.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
kasztrop.kitágulás (197)
azért a támadás... (221)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
vallási öntudat (290)
magiometer (314)
földmágia (357)
a mágia szeretete (393)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 13 TU. szükséges még: 37 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 46 TU. szükséges még: 24 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2302 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 bunkósbot (#9) 8 pirkit (#153) 3 szöges páncél (#65)
2 varázskő (#305) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
30 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 bőrsisak (#57)
1 elkarog szőr (#665) 1 ezüstdarab (#326) 1 fekete bőrcsizma (#247)
2 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232) 18 kaja (#2)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 6 madártoll (#112) 1 sallank nyíl (#129)
32 tüske (#22) 4 ubuk tüske (#131) 3 ugh méreg (#166)
1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

132 133 134 135 136 137 138 139 140 141
55
56
57
58
59
(133,56) a 67. labirintus bejárata
(134,56) áeratikus hasnyák (#243), szopógödör (#177), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534)
(135,56) Sheran oltár, ryuku csapásvezető (#778)
(136,56) kétfejű troll (#163), Fairlight oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), 24. jellempróba, érclelőhely
(137,56) erszényes elkarog (#354), zombi (#49), dögkeselyű (#174), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), szent tölgyfa (#393), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), oltár
(138,56) Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 41. jellempróba, manaelementál (#290), quwarg királynő (#153)
(139,57) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), 41. jellempróba, manaelementál (#290)
(140,58) fényűző villa (#605), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), Dornodon oltár, manaelementál (#290), dehidrátor (#151), gnóm szolgáló (#181)

Üzenet küldése a karakternek