14. forduló, 16. forduló, Kömörc összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. júl. 29. 19h:12'
EZ A 435. JÁTÉKHETED, 15. FORDULÓD
436. játékheted kezdete: aug. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5920
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 5

KÖMÖRC KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [9,7] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy drótszőrű pincsi nyomára bukkansz. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 dárda. Pár lövedéked átjárja a drótszőrű pincsi fejét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a drótszőrű pincsi fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A drótszőrű pincsi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [10 pontot használtál fel, van még 157.]

* 1. KP: le 2438 0 0 leveszed/lerakod a 2438. tárgyat
Elteszed az arany éjmedált. [0 pontot használtál fel, van még 157.]

m 2 mozogsz keletre
[10,7] A bozótost ritka erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Csak egy lebegő gomba. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 dárda. Alaposan megsorozod a lebegő gomba puha kalapját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fekete gránittorony (535. épület.). Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [12 pontot használtál fel, van még 145.]

kt 4 2 elkészíted a 4. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 botot. [16 pontot használtál fel, van még 129.]

kt 7 2 elkészíted a 7. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 kőhegyű lándzsát. [24 pontot használtál fel, van még 105.]

be 535 bemész az 535. épületbe
Összegyűjtve a bátorságodat, közelebb mész, és bekopogtatsz. Egy pillanatig semmi válasz, de azután egészen váratlanul szélesre tárul az ajtó. Egy délceg, páncélba öltözött harcos áll előtted.
- Üdvözöllek! - biccent feléd a harcos. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben.
- Mindjárt gondoltam, hogy megbízhatok benned! - mondja kitörő örömmel. [30 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 6 arany.] Átveszi a lándzsákat, és átnyújt cserébe egy zacskó aranyat. Nem tudom, fáraszthatlak-e még, de talán meg tudnál tenni nekem még egy apró szívességet. Egy szomszédos hűbérúr futárja elindult hozzám egy fontos térképpel, de sosem érkezett meg. Az a gyanúm, hogy a mirgek barlangjaiban veszett oda... A mirgek innét keletre, egy domb mélyén élnek. Szerencsére, elég megbízható leírásom van azokról a területekről. Ha volnál olyan kedves és körülnéznél arrafelé... - Megvizsgálod a leírást.

2 5
4
1 3
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 11. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 18, délre 12 mérföldre található.

Ezután elbúcsúztok, és folytatod utadat az erdőben. [5 pontot használtál fel, van még 100.]

f 80 14 kísérletezel a 80. tárggyal a 14. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Vadul gondolkozol... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz tüskecsapdát. (ld. enc.) 42 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 90.]

kt 242 elkészíted a 242. tárgyat
Legyártottál 1 tüskecsapdát. [5 pontot használtál fel, van még 85.]

m 3 2 3 mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre
[11,8] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sebesült gyilkos sallank. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 dárda. Alaposan megsorozod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gyilkos sallank száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sallank karmot. Magad mögé lököd a pitiáner százfogú trófeát, és diadalmasan beszerzel egy gyilkos sallank trófeát. 81 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [12,8] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy kaffogó hebrencs közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a kaffogó hebrencs jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. Eldobod az értéktelenné vált rájanyék trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő kaffogó hebrencs trófeát. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+10 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy rájanyék. Megvető mosollyal várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rájanyék tüskés farkát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a rájanyék testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A rájanyék néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A rájanyék összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 128 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+12 életerő.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [80 pontot használtál fel, van még 5.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

m 2 mozogsz keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

m 3 mozogsz délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

m 3 mozogsz délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

bpb bef. parancs berakása:

h 242 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (csapdakészítés: 1. szint). (ld. enc.) [1 pontot használtál fel, van még 4.]
[A parancs tárolásra került.]

ext visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 30 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 2.]

* 3. BP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 1.]

* 4. BP: kf 2438 0 0 kézbeveszed/felveszed a 2438. tárgyat
A ruhádra illeszted az arany éjmedált. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 154 pontot. A következő körben tehát 155 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÜSKECSAPDA (242. TÁRGY)
Ez talán a legprimitívebb csapda, amelyet a tolvajok elleni védekezésképp készíthetsz. Nem kell hozzá más, csak egy lapkorong, és öt sünmedve tüske, amelyet a lapkorongba szúrsz. Ehhez a KT 242 parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Ettől kezdve a tüskecsapdát minden körben, az utolsó mozgás parancsod után használhatod, a H 242 paranccsal, 1 TVP-ért. Ilyenkor a tüskecsapdát elhelyezed a motyód közelében, és beszórod némi porral. Ha szerencséd van, a közeledbe settenkedő tolvaj pont belelép, és veszít 1d4 életpontot.

CSAPDAKÉSZÍTÉS
Na végre! Itt volt az ideje, hogy kiagyalj valamilyen megoldást a tolvajok elleni védekezésre. A legésszerűbb valamilyen csapdát készíteni! Az, hogy hogyan kell egy bizonyos csapdát felállítani, és milyen körülmények között lehet, mindig az adott tárgynál lesz leírva. Minél magasabb a csapdakészítés képességed, annál kisebb eséllyel kerülik el a csapdáidat. Ez a szakértelmed a csapdák felállításakor fejlődik. Ha túl alacsony hozzáértésű ember túl bonyolult csapdával próbálkozik, előfordulhat, hogy megsebesül. Az igazán komoly csapdák akár azonnali halált is okozhatnak. A csapdák egy másik csoportját szörnyek elfogására használhatod, ezekről majd akkor kapsz részletesebb információt, ha egy ilyet szereztél/készítettél. A csapdaállítás parancs még akkor is végrehajtódik, ha már nincs elég TVP-d: ilyenkor a következő körre kapott TVP-idből előlegezzük meg a dolgot. Vigyázat, a szakértelem mindig csak a forduló végén fejlődik, ezért értelmetlen egy körben többször lerakni a csapdát!

KARAKTERLAP

Kömörc, egy tüsi ősz hajú, kék szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Ez a 15. fordulód.

Erő: 16 Szint: 6 Merészség: 6/1 Magasság: 113 cm
IQ: 9 Támadás: 5 Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 9 Védekezés: 2 Menekülés: 30 % Életkor: 67/67 év
Egészség: 17 Életpont: 166/62 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 1
Szerencse: 14 Varázspont: 0/0 Pénz: 7 arany Kép. pont: 4
Eddig összesen 61 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 499 TP-t kaptál. Jelenleg 1 870 TP-d van. A következő szinthez még 130 TP szükséges. Trófeáid: kaffogó hebrencs, gyilkos sallank.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 ütőfegyverek: 6 dobófegyverek: 5 (+1)

27,102 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 32

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 671 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 1 (+1) 5. gyógyítás: 6 (+1) 6. szörnyismeret: 3 (+1)
7. vadászat: 1 8. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
vízionár (#66)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 11. labirintus (33,35).

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 3, 4, 11.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 bunkósbot (#9) 1 csontszablya (#64) 1 * dárda (#10)
1 * kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 1 * szöges bunkó (#8)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany éjmedál (#2438)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 5 deus ex machina (#1) 2 fáklya (#36)
12 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
1 rézkulcs (#75) 1 tüskecsapda (#242)
Löttyök és porok, tartóstul
1 vizestömlő (#3) [benne 15 korty víz (#27), fér még: 5]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 bakkura bőr (#95) 12 drótszőr (#37) 1 hebrencs állkapocs (#130)
2 kavadu lebeny (#24) 1 királygyík bőr (#44) 3 madártoll (#112)
2 mandibulapenge (#125) 2 móri gyümölcs (#116) 2 óndarab (#85)
3 ormánygőte csont (#21) 5 sallank karom (#128) 4 smirglilevél (#29)
4 sünmedve tüske (#14) 1 tigroszlán fog (#63) 1 tükör (#43)
1 vadász tatu bőr (#15) 4 varányszem (#30)

Összsúly: 31.65 kg Megterheltség: 75%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 113 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 dárda (#10) 3 kőhegyű lándzsa (#7) 2 kőkés (#6)
1 lapkorong (#80) 5 sünmedve tüske (#14) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 arany (#50) 6 drótszőr (#37) 1 hebrencs állkapocs (#130)
1 kaja (#2) 5 sallank karom (#128) 1 tüskecsapda (#242)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

8 9 10 11 12 13
6
7
8
9
(9,7) drótszőrű pincsi (#22)
(10,7) lebegő gomba (#39), fekete gránittorony (#535)
(11,8) gyilkos sallank (#85)
(12,8) kaffogó hebrencs (#88), rájanyék (#58)

Üzenet küldése a karakternek