16. forduló, Tubacsák összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. máj. 29. 9h:16'
EZ A 16. JÁTÉKHETED, 15. FORDULÓD
17. játékheted kezdete: jún. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4342
SZÁMLA : XXXX

TUBACSÁK KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,9] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.)

tno 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

kno 3 képesség-növelés 3
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
[0 pontot használtál fel, van még 153.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gyilkos mókus. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Meglengetve a kőhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a gyilkos mókus jobb első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A gyilkos mókus harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gyilkos mókus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 10 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 133.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[47,10] Még mindig az erdőben vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kék orchideacserjét. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy mérges pók. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Marokra fogva a kőhegyű lándzsát a másikra rontasz. Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mérges pók testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [47,11] Még mindig az erdőben vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy manilla-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzrakó helyet. A gnóm, aki a tüzet csiholta mesél erről-arról, mi történt vele mostanában, közben megosztja veled finom vacsoráját. Csak úgy falod a mészáros módra sült szarvasflekkent. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Csak egy csodabogár. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csodabogár testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A csodabogár megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A csodabogár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [20 pontot használtál fel, van még 113.]

kt 92 2 elkészíted a 92. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 kötelet. [12 pontot használtál fel, van még 101.]

f 63 92 kísérletezel a 63. tárggyal a 92. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Eltelik egy óra... Sajna, nem sikerült semmit kitalálnod. [10 pontot használtál fel, van még 91.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[46,10] A terep továbbra is ritka erdő. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy korongfát. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy technokolin közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A szörny ragacsos lét öklend rád. Elfehéredsz: a birtokodban levő 8 tigroszlán fog annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Megmarkolva a kőhegyű lándzsát a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a technokolin bal hátsó lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csáprágójával a technokolin megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a technokolin bal hátsó lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a technokolin. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A technokolin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


(Továbbmész...) [45,9] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy megsebzett sóhajtó dorony volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

[20 pontot használtál fel, van még 71.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[44,8] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gorombilla közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Marokra fogva a kőhegyű lándzsát a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gorombilla fejét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A gorombilla leken néhány pofont. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A gorombilla szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. (ld. enc.) 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy technokolin közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Marokra fogva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a technokolin testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágójával a technokolin megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a technokolin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [43,7] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sebesült bo-skorpió. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megmarkolva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bo-skorpió bal hátsó lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágójával a bo-skorpió megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a bo-skorpió, épp csak megsuhint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 39 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Alaposan figyelsz minden gyanús mozgásra. Nem is kell csalódnod megérzéseidben, mivel egy felbőszült massza törtetését hallod.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a massza testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a massza nedves nyúlványát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Izzó fájdalom hasít beléd, amint a massza mellkasodba döf. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a massza fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Ügyesen manőverezve, a massza megtalálja egy védtelen pontodat, és megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Nincs esélyed legyőzni az ellenfeldet, ezért villámgyorsan olajra lépsz. [20 pontot használtál fel, van még 51.]

gy 15 gyógyítás 15 pontért
Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+4 életerő.) [15 pontot használtál fel, van még 36.]

e 15 élelemszerzés 15 pontért
Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy drótszőrű pincsi. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával felnyársalod a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 drótszőrt. (ld. enc.) 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[15 pontot használtál fel, van még 21.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy mérges nyukmár! (ld. enc.)

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Meglengetve a kőhegyű lándzsát a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mérges nyukmár testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A mérges nyukmár csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával többször eltalálod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

A rettegés megsokszorozza az erődet: sokkal gyorsabban kimászol a kútból, mint amennyi idő alatt leereszkedtél... Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 7.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-1 életerő.) Remélhetőleg most már teljesen lebomlott a szervezetben. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Hoppsz, micsoda ötlet született meg a búrádban! Feltételes Készítés! Rögtön tervezgetni is kezded a részleteket. (ld. enc.) Információ érkezik az agyadba: lehet lottózni! (ld. enc.)
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 154 pontot. A következő körben tehát 161 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYILKOS MÓKUS (29. SZÖRNY)
Az erdők e vérszomjas ragadozója ártatlan külsejével megtéveszti a gyanútlan utazókat. Amikor azonban valakinek a nyakába ugrik ez a csupa fog-karom harapógép, gyakran megváltozik az ember véleménye. Feltéve, ha túléli a támadást. Öreg, tapasztalt vándorok szerint a gyilkos mókus húsa ehető.

LAPOCKACSONT (33. TÁRGY)
Ha sikerül legyűrnöd egy gorombillát, kivághatod széles, nagy, lapos lapockacsontját.

DRÓTSZŐR (37. TÁRGY)
A drótszőrű pincsik szőre magas fémtartalmú, különösen szívós anyag. Ha egy ilyen szörnyet megölsz, levághatod néhány ép (a jövőben esetleg okosan felhasználható) szőrszálát.

MÉRGES NYUKMÁR (95. SZÖRNY)
A mérges nyukmár, a sötét helyeken megbúvó, másfél méter magas, ragyás, zöld bőrű, bogárszerű lény sokak szerint mérgező csípésű. Kedvenc taktikája, hogy áldozatát megragadja mancsával, majd csáprágójával átharapja a védtelen áldozat torkát. Tanulság: ne látogass sötét helyeket. Az erős, kitines páncél áttörésére talán az ütőfegyver a legjobb.

FELTÉTELES KÉSZÍTÉS
Unod, hogy mindig vissza kell mászkálnod a növényekhez a következő körben, ha szedni akarsz a termésükből? Unod, hogy állandó probléma a dobófegyvered/lőfegyver muníciód folyamatos pótlása? Nos, bizonyára már rég megszületett a fejedben a megoldás. A kalandozód tudata azonban csak most tágult ki annyira, hogy fejben tudjon tartani egy ilyen iszonyatosan bonyolult feltételes parancsot.
A Feltételes Készítés az FKT <tárgy> <mennyiség> parancs kiadásával történik. Működése igen egyszerű: Amint az adott tárgyból kevesebb van a birtokodban, mint a <mennyiség>, és rendelkezésedre áll minden feltétel a hiány pótlására, azonnal és teljesen automatikusan elkészíted a hiányzó mennyiséget. Például ha szükséged van 10 smirglilevélre, kiadod az FKT 29 10 parancsot, és amint látsz egy smirglibokrot, felpótolod a készleteidet tízre. Azért a "célmennyiséget" adja meg a második paraméter, és nem egy konkrét készítendő mennyiséget, mert elképzelhető, hogy időközben lopsz/találsz ill. más módon hozzájutsz néhányhoz a keresett tárgyból, akkor pedig minek fölösleget termelni?
Az FKT parancs automatikusan törlődik, ha egy sikeres végrehajtódás után az adott tárgyból rendelkezésedre áll a kívánt mennyiség. Ez szinte minden esetben igen hasznos. Kivételt képez azonban a lövedékek és a varázslatkomponensek gyűjtögetése, mert ezekre állandó szükség van. Ha az FKT parancsnak megadsz egy harmadik paramétert, egy 1-est, akkor az az FKT parancs érvényben fog maradni mindaddig, amíg nem törlöd. Ezt a Feltételes Parancs Listádon egy * jelzi (ha interneten játszol, ott a "csak egyszer" felirat láthatod azoknál a tárgyaknál, amit értelemszerűen csak egyszer akarsz legyártani).
Példa: FKT 19 10 1 ügyel rá, hogy amint alkalom adódik rá, mindig feltöltsd kerek kő-készleteidet tízre.
Az FKT parancs pontosan ugyanúgy működik, mint a KT parancs. Ha egy adott szituációban ugyanezekkel a paraméterekkel egy KT parancs sikeres lenne, akkor az FKT ugyanezt az eredményt fogja hozni. Az FKT parancsaid végrehajtásának lehetősége MINDEN SZABADBAN VALÓ MOZGÁS végén (tehát egy M 2 2 2 parancs esetén háromszor) kerül vizsgálatra. Egyéb parancsok esetén nem hajtódik végre! Az üres FKT az összes ilyen parancsot, egy adott paraméterű FKT parancs újbóli kiadása azt az egy FKT parancsot törli. A TVP költség végrehajtódáskor vonódik le.

LOTTÓ
Ezentúl Ghalla minden játékos kedvű polgára kipróbálhatja szerencséjét (vagyis mindenki, aki legalább a 15. fordulójánál tart). A 9 naponta lévő lottósorsolásra LOT <1. tipp> <2. tipp> <3. tipp> paranccsal lehet tétet elhelyezni. Egyszerre bárhány szelvénnyel játszhatsz. A tippelt számok 1-30-ig terjedhetnek. A parancs nem kerül TVP-be. Egy szelvény ára 10 arany, amelyet mindenhol, még a legeldugottabb zugban is jelenlevő Arany Magisztrátus-lottóügynököktől szerezhetsz be. Lottót csak készpénzért vásárolhatsz. A nyereményeket a húzást követő 35. napig lehet felvenni. (Aki az aktuális sorsolást követő 4. sorsolásig nem lép, annak elévül a szelvénye.) A nyereményeket a sorsolást követő fordulód elején személyesen adják át neked az ügynökök. A nyeremények kifizetéséért az Arany Magisztrátus Kereskedelmi és Innovációs Bank-Konszorzium - a Fairlight Bankhálózat független tagja - teljes anyagi garanciát vállal. Az első lottóhét kezdete 1998. nov. 17.

KARAKTERLAP

Tubacsák, egy barna hajú, barna szemű, bajuszos ember férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Ez a 15. fordulód.

Erő: 16 Szint: 5 Merészség: 5/5 Magasság: 167 cm
IQ: 16 Támadás: 4 Agresszió: 5 Testsúly: 100 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 5 Menekülés: 30 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 14 Életpont: 89/43 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 12 (13) Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 56 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 206 TP-t kaptál. Jelenleg 801 TP-d van. A következő szinthez még 199 TP szükséges. Trófeád: rőtmanó.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 6 (+1) ütőfegyverek: 3
lőfegyverek: 2

Feltételes fegyverváltás: kőhegyű lándzsa (#7) << bunkó (#5) << kőkés (#6)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) (4 -);
43,50 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 103 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 4 (+1) 3. mászás: 2 (+1)
4. gyógyítás: 6 5. vadászat: 3

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 mászókarom (#78) 1 * rőtmanó kacagány (#714)
Fegyverek és lövedékek
2 bot (#4) 2 bunkó (#5) 16 kerek kő (#19)
1 * kőhegyű lándzsa (#7) 1 kőkés (#6) 1 * parittya (#18)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 1 gyógykenőcs (#313)
4 kaja (#2) 2 kötél (#92)
Löttyök és porok, tartóstul
1 * vizestömlő (#3) [benne 9 korty víz (#27), fér még: 11]
2 zöld üveg (#82) [bennük 10 csepp ragasztó (#83), fér még: 30]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
5 drótszőr (#37) 1 királygyík bőr (#44) 1 lapkorong (#80)
1 lapockacsont (#33) 4 smirglilevél (#29) 6 varányszem (#30)

Összsúly: 33.94 kg Megterheltség: 80%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 127 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kerek kő (#19) 8 tigroszlán fog (#63) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 drótszőr (#37) 3 kaja (#2) 2 kötél (#92)
1 lapockacsont (#33) 7 ragasztó (#83)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

42 43 44 45 46 47 48
6
7
8
9
10
11
12
(43,7) Tharr rúnaköve, mély kút (#93), Tharr oltár, bo-skorpió (#54), massza (#217), drótszőrű pincsi (#22), mérges nyukmár (#95)
(44,8) gorombilla (#38), technokolin (#50)
(45,9) 28. jellempróba, sóhajtó dorony (#112)
(46,9) gyilkos mókus (#29)
(46,10) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), technokolin (#50)
(47,10) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), mérges pók (#20)
(47,11) Dornodon rúnaköve, manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), tűzrakó hely (#1169), csodabogár (#755)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A csatornától keletre 32 db BNJK karakter került be a játékba. Erről bővebb információ a beholder.hu TF oldalán olvasható.

Üzenet küldése a karakternek