14. forduló, 16. forduló, Thompson99 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. okt. 6. 9h:05'
EZ A 41. JÁTÉKHETED, 15. FORDULÓD
42. játékheted kezdete: okt. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1042
SZÁMLA : XXXX

THOMPSON99 KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [24,-5] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.)

ext visszadátumozás kérelem
Ez a 41. játékheted és a 15. fordulód. Nem használhatod a parancsot, hiszen lemaradásod van a játékhetedhez képest. [0 pontot használtál fel, van még 156.]

f 80 48 kísérletezel a 80. tárggyal a 48. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Lázasan töröd a fejed... Ezek a komponensek valahogy nem stimmelnek egymáshoz. [10 pontot használtál fel, van még 146.]

f 80 15 kísérletezel a 80. tárggyal a 15. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Lázasan töröd a fejed... Sajna, nem sikerült semmit kitalálnod. [10 pontot használtál fel, van még 136.]

gyk 7 30 gyakorolsz a 7. tárggyal 30 pontért
Rafinált szúrásokkal több tucatnyi képzelt ellenfeledet teríted le. Még sokat kell gyakorolnod. [30 pontot használtál fel, van még 106.]

m 4 6 4 mozogsz délre, nyugatra, délre
[24,-4] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy mérges pók került az utadba. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Marokra fogva a kőhegyű lándzsát a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával felnyársalod a mérges pók testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a mérges pók szőrös testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A mérges pók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mérges pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Találkozol egy fekete hajú, zöld szemű alakváltó férfival. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve John Deere. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [23,-4] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy drótszőrű pincsi. Nem jelenthet különösebb problémát. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Meglengetve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drótszőrű pincsi jobb hátsó lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a drótszőrű pincsi fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [23,-3] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő evaporőr nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az evaporőr testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az evaporőr hengertestét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 76.]

m 6 mozogsz nyugatra
[22,-3] Szűnni nem akar a zöld síkság. Jajgatásra leszel figyelmes. Látod, hogy a földön egy troll nő fekszik. Fél lába hiányzik! A nyomokat megvizsgálva, gyorsan rájössz, hogy a szerencsétlent valószínűleg egy tigroszlán vagy valamilyen hasonló vadállat támadta meg, de vagy a troll lady bunkózása, vagy viszonylagos jóllakottsága következtében "csak" a lábát harapta le. A seb, hála a trollok lassú regenerációs képességének, már begyógyult, de valószínűleg még hónapok kellenek ahhoz, hogy a lába újra kinőjön. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy botra, amelyből mankót készítesz neki, 20 TVP-ért (2. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy csontlepke nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Kőhegyű lándzsával jól megszúrod a csontlepke testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A csontlepke kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 5 életpontot vesztettél. Kőhegyű lándzsával megdöföd a csontlepke testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 1 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 66.]

se 2 segítesz: 2
Nincs nálad az a tárgy, ami a segítséghez szükséges lenne. [0 pontot használtál fel, van még 66.]

m 6 mozogsz nyugatra
[21,-3] Továbbra is síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély kutat. Apró, csetlő-botló kavadut pillantasz meg. Leölt szülője, lebenyétől megfosztva, mellette hever. Éhesen csipog a szerencsétlen. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a segítség nem kerül TVP-be (15. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy csontlepke. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megmarkolva a kőhegyű lándzsát a másikra támadsz. Nem találtad el! Kőkalapáccsal megütöd a csontlepke jobb szárnyát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 7 életpontot vesztettél. Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a csontlepke jobb szárnyát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a csontlepke testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 3 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}


Találkozol Godzillával. Egy bakkura csizmát és egy rőtmanó kacagányt visel. Ruházatát egy púpos burástya trófea és egy sörényes ubuk trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is semleges.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 56.]

se 15 segítesz: 15
Megeteted a kismadarat. Hálásan csipog, miközben rád pislog. Megsimogatod a buksi fejét, majd továbbmész. (+2 jóság.) [0 pontot használtál fel, van még 56.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[20,-2] A sík vidéket bozótos váltja fel. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy gonyolék. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [10 pontot használtál fel, van még 46.]

se 30 segítesz: 30
Nincs itt olyan szituáció, amiben segíteni akarsz. [0 pontot használtál fel, van még 46.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[19,-1] Még mindig bozótos. Két manógyerek vív előtted játékcsatát husángokkal, harsány kiáltásokkal. Nem látják, nem is láthatják a bozótban meglapuló, a húsos manoncokat nyálát csöpögtetve szemlélő bolhakutyát. Ha közbeavatkozol a gyerekeket segítve, 5 TVP-t kell elköltened (7. jellempróba). A földön meglátsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy sünmedve. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [18,-1] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy szárnyas gömböc. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megmarkolva a kőhegyű lándzsát a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szárnyas gömböc fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 26.]
Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Hoppsz, micsoda ötlet született meg a búrádban! Feltételes Készítés! Rögtön tervezgetni is kezded a részleteket. (ld. enc.) Információ érkezik az agyadba: lehet lottózni! (ld. enc.)
Ebben a körben 26 pontod maradt, ebből a következő körre 26 pontot vihetsz át. Kapsz még 154 pontot. A következő körben tehát 180 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉRGES PÓK (20. SZÖRNY)
Ezek a tenyérnyi, szőrös csúfságok inkább visszataszítóak, mint veszélyesek. Marásuk azért nem lebecsülendő, mert bár mérgük nem halálos, fájdalmas sebet tud okozni. Ha ügyes vagy, kinyerheted a mérgét, ami sok mindenre jó lehet.

EVAPORŐR (69. SZÖRNY)
Ez a lebegő, henger alakú, gumiszerű lény talán valamilyen másik létsíkról vagy planétáról csöppenhetett ide, annyira nem illik az itteni faunába. Nagy távolságról megérzi az élőlények közelségét, és tétovázás nélkül a zsákmány közelébe lebeg. Ezután fura szenzor-csápjaival megpróbál minél több vizet kinyerni az áldozat testéből. Hogy ezt hogyan is csinálja pontosan, az mindenki számára rejtély, de az biztos, hogy mindezt igen hatékonyan teszi. Megfigyelések szerint a szenzorok működése általában abbamarad, ha az evaporőrt apró miszlikekre vágják.

FELTÉTELES KÉSZÍTÉS
Unod, hogy mindig vissza kell mászkálnod a növényekhez a következő körben, ha szedni akarsz a termésükből? Unod, hogy állandó probléma a dobófegyvered/lőfegyver muníciód folyamatos pótlása? Nos, bizonyára már rég megszületett a fejedben a megoldás. A kalandozód tudata azonban csak most tágult ki annyira, hogy fejben tudjon tartani egy ilyen iszonyatosan bonyolult feltételes parancsot.
A Feltételes Készítés az FKT <tárgy> <mennyiség> parancs kiadásával történik. Működése igen egyszerű: Amint az adott tárgyból kevesebb van a birtokodban, mint a <mennyiség>, és rendelkezésedre áll minden feltétel a hiány pótlására, azonnal és teljesen automatikusan elkészíted a hiányzó mennyiséget. Például ha szükséged van 10 smirglilevélre, kiadod az FKT 29 10 parancsot, és amint látsz egy smirglibokrot, felpótolod a készleteidet tízre. Azért a "célmennyiséget" adja meg a második paraméter, és nem egy konkrét készítendő mennyiséget, mert elképzelhető, hogy időközben lopsz/találsz ill. más módon hozzájutsz néhányhoz a keresett tárgyból, akkor pedig minek fölösleget termelni?
Az FKT parancs automatikusan törlődik, ha egy sikeres végrehajtódás után az adott tárgyból rendelkezésedre áll a kívánt mennyiség. Ez szinte minden esetben igen hasznos. Kivételt képez azonban a lövedékek és a varázslatkomponensek gyűjtögetése, mert ezekre állandó szükség van. Ha az FKT parancsnak megadsz egy harmadik paramétert, egy 1-est, akkor az az FKT parancs érvényben fog maradni mindaddig, amíg nem törlöd. Ezt a Feltételes Parancs Listádon egy * jelzi (ha interneten játszol, ott a "csak egyszer" felirat láthatod azoknál a tárgyaknál, amit értelemszerűen csak egyszer akarsz legyártani).
Példa: FKT 19 10 1 ügyel rá, hogy amint alkalom adódik rá, mindig feltöltsd kerek kő-készleteidet tízre.
Az FKT parancs pontosan ugyanúgy működik, mint a KT parancs. Ha egy adott szituációban ugyanezekkel a paraméterekkel egy KT parancs sikeres lenne, akkor az FKT ugyanezt az eredményt fogja hozni. Az FKT parancsaid végrehajtásának lehetősége MINDEN SZABADBAN VALÓ MOZGÁS végén (tehát egy M 2 2 2 parancs esetén háromszor) kerül vizsgálatra. Egyéb parancsok esetén nem hajtódik végre! Az üres FKT az összes ilyen parancsot, egy adott paraméterű FKT parancs újbóli kiadása azt az egy FKT parancsot törli. A TVP költség végrehajtódáskor vonódik le.

LOTTÓ
Ezentúl Ghalla minden játékos kedvű polgára kipróbálhatja szerencséjét (vagyis mindenki, aki legalább a 15. fordulójánál tart). A 9 naponta lévő lottósorsolásra LOT <1. tipp> <2. tipp> <3. tipp> paranccsal lehet tétet elhelyezni. Egyszerre bárhány szelvénnyel játszhatsz. A tippelt számok 1-30-ig terjedhetnek. A parancs nem kerül TVP-be. Egy szelvény ára 10 arany, amelyet mindenhol, még a legeldugottabb zugban is jelenlevő Arany Magisztrátus-lottóügynököktől szerezhetsz be. Lottót csak készpénzért vásárolhatsz. A nyereményeket a húzást követő 35. napig lehet felvenni. (Aki az aktuális sorsolást követő 4. sorsolásig nem lép, annak elévül a szelvénye.) A nyereményeket a sorsolást követő fordulód elején személyesen adják át neked az ügynökök. A nyeremények kifizetéséért az Arany Magisztrátus Kereskedelmi és Innovációs Bank-Konszorzium - a Fairlight Bankhálózat független tagja - teljes anyagi garanciát vállal. Az első lottóhét kezdete 1998. nov. 17.

KARAKTERLAP

Thompson99, egy kopasz, félszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd világosabb az átlagosnál. Ez a 15. fordulód.

Erő: 17 Szint: 5 Merészség: 5/5 Magasság: 121 cm
IQ: 8 Támadás: 4 Agresszió: 4 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 8 Védekezés: 0 Menekülés: 35 % Életkor: 53/53 év
Egészség: 18 Életpont: 94/35 Jellem: semleges (+6) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 67 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 31 TP-t kaptál. Jelenleg 743 TP-d van. A következő szinthez még 257 TP szükséges. Trófeád: bo-skorpió.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 4 ütőfegyverek: 7

18,47 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 743 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 1 3. gyógyítás: 6
4. vadászat: 3 5. bányászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
Risara (#1529)

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 0 (limit: 789), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 1.

Összsúly: 29.71 kg Megterheltség: 67%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 124 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 drótszőr (#37) 15 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

17 18 19 20 21 22 23 24 25
-6
-5
-4
-3
-2
-1
0
(18,-1) tavacska, szárnyas gömböc (#12)
(19,-1) 7. jellempróba, sünmedve (#33)
(20,-2) gonyolék (#13), 22. jellempróba
(21,-3) mély kút (#93), 15. jellempróba, csontlepke (#746), Godzilla (3012. kalandozó)
(22,-3) 2. jellempróba, csontlepke (#746)
(23,-4) drótszőrű pincsi (#22)
(23,-3) evaporőr (#69)
(24,-4) mérges pók (#20), John Deere (2060. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - KT-vezető váltásnál ezentúl a régi és új vezető MxTu-ja nem cserélődik meg.
* - Megváltoztattuk minden istennél azt a küldetést, ahol 5 másik hívővel kell együtt imádkozni. Ezentúl 5 másik hívő helyett két másik hívő is elég a küldetéshez.

Üzenet küldése a karakternek