Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. jan. 6. 12h:18' EZ A 413. JÁTÉKHETED, 149. FORDULÓD 414. játékheted kezdete: jan. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5954 SZÁMLA : XXXX |
A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós nyakát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku légiós bal lábát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a ryuku légiós jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 808 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 3. KP: | használod a 73. pszi képességet |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 55 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus örvénylő köpenyét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vortexmágus bal vállát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a vortexmágus fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 54 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1134 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 109, gyógyulás: 0, összesen: -109 ÉP}
A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku légiós testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku légiós nyakát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a ryuku légiós bal vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 808 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [129,3] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Bea Melindre vigyorog kajánul. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy friss csatamező van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [130,3] A sík vidéket bozótos váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku légiós. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós testét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku légiós testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a ryuku légiós testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 808 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [132,3] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. A víz fölött sirályok köröznek. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy phua-kúp van. Elteszed a látcsövet.
(Továbbmész...) [133,3] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Quwarg szagot érzel! Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Lélegzeted visszafojtva elbújsz néhány bokor mögé. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ráismersz a távolodóra. Egy élőholt quwarg. Amikor elhal a zaj, előmászol.
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós bal karját. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a ryuku légiós testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 808 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [135,3] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku gárdista. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista bal lábát. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször eltalálod a ryuku gárdista testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a ryuku gárdista fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [136,4] Füves síkságra érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy friss csatamezőt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy gyilkos mókus formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy friss csatamezőt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy élőholt quwarg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
m 3 | mozogsz délkeletre |
szk 361 | keresed a 361. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 3 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 3 pontért |
ARANYTERMŐ ERSZÉNY (819. TÁRGY) Ez a vándorcirkuszban nyerhető tárgy csecsebecséktől és ékes díszítésektől mentes külseje ellenére minden kalandozó kedvence lehet, különleges tulajdonsága miatt: minden forduló elején aranyat termel gazdájának. A termelt arany mennyisége két dologtól függ: a kalandozó szintjétől és jelenlegi vagyonától. A tárgyat nem lehet átadni. |
Erő: | 23 (27) | Szint: | 17 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 140 cm |
IQ: | 28 | Támadás: | 18 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 21 (23) | Védekezés: | 34 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 171/171 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 267/161 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 21 (23) | Varázspont: | 349/51 | Pénz: | 1719 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 16/2 | Pszi pont: | 119/98 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 7/65 (+6%) | szúrófegyverek: | *20/102 | vágófegyverek: | 9/34 (+6%) |
ütőfegyverek: | 3/37 | lőfegyverek: | 21/69 (+18%) | dobófegyverek: | 1/0 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); tünde nyíl (#554) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
Eltaposott quwargok: össz.: 178 időszaki: 94 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 11/63 (+44%) | 2. nyomkövetés: | 22/98 (+30%) | 3. lopás: | 2/70 |
4. mászás: | 6/87 | 5. csapdakészítés: | 10/84 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/3 |
7. gyógyítás: | 34/18 (+102%) | 8. titkosírás: | 1/52 | 9. felderítés: | 14/14 |
10. szörnyidomítás: | 6/19 | 11. teológia: | 5/12 (+9%) | 12. taumaturgia: | 20/78 |
13. szerencsejáték: | 1/65 (+11%) | 14. versengés: | 3/25 (+36%) | 15. harcművészetek: | 5/56 |
16. zene: | 8/18 | 17. szörnyismeret: | 10/29 (+25%) | 18. pszi: | 19/36 (+20%) |
19. zárnyitás: | 2/10 | 20. vadászat: | 18/47 | 21. bányászat: | 13/28 |
22. főzés: | 2/33 (+25%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ) |
elfogod hegyi rákot (#61) fedett veremmel (#219), vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 64 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 6, max: 12) |
quwarg királynő (#153), vadász quwarg (#241), fémbontó szójer (#150), élőholt quwarg (#202), quwarg harcos (#201), ryuku ostromteknős (#362) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | tetemember (#123) | villámcsapás (#50) | >> | szintszívó (#96) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
oldás (#372) | >> | quwarg szabotőr (#301) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot! |
2.) Remélem jól haladsz a mágikus tudományokkal. Használj csatában villámcsapás varázslatot! |
3.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: quwarg-ász (101) mozgalom ereje (106) gyógyító totem (116) quwargok leigázása (122) a barátság melege (155) b. tudat formálása (162) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a bunkó megszólal (242) a butaság ára (273) a quwarg szaga (283) vérdíj (301) magiometer (314) erősebb quwargszag (319) kötélbűvölés (381) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 38 TU. szükséges még: 12 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4 TU szükséges.) kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 375. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
54 | arany (#50) | 3 | álompor (#396) | 1 | aranytermő erszény (#819) | |||
2 | drótszőr (#37) | 11 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) |