148. forduló, 150. forduló, WA Schuppanzigh összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. márc. 13. 12h:10'
EZ A 181. JÁTÉKHETED, 149. FORDULÓD
182. játékheted kezdete: márc. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4680
SZÁMLA : XXXX

WA SCHUPPANZIGH KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [81,14] koordinátán.
Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+30 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 6 4 9 elmormolod a 6. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 314.]

le 270 leveszed/lerakod a 270. tárgyat
Lecsatolod a gromak páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

kf 222 kézbeveszed/felveszed a 222. tárgyat
Magadra öltöd a láncinget. [0 pontot használtál fel, van még 314.]

a 270 3315 átadod a 270. tárgyat a 3315. kalandozónak
Tudatkinézist hajtasz végre! [-3 TU.] Ok, sikeresen átadtál 1 gromak páncélt Ebenezer Scrooge részére. [5 pontot használtál fel, van még 309.]

v 22 189 elmormolod a 22. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő egy vas dobónyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 vasérc, 4 pirkit, 1 madártoll. [-5 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 304.]

m 1 mozogsz északkeletre
[82,13] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Észreveszel egy márványtornyot. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Előhalászol erszényed mélyéről egy aranyat, és odaadod a trollnak. Elmeséli, hogy őt manyulával és nyunyóval gyógyították, ami igen jónak bizonyult. (+2 jóság.)
A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kérődző etra. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 26 életpontot sebeztél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kérődző etra testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a kérődző etra testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A kérődző etra rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 735 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 294.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy ragyás burástya!

A lény savat köp rád. Telibe kapod a savadagot. (21 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a ragyás burástya testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 1 vassisakot. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. [28 pontot használtál fel, van még 266.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[83,12] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy uzbány került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy csontváz száll szembe veled.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz bal vállát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 éjkövet. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy zombi.

Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi rotható húsát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 ubuk dobónyílat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 76 (limit: 280), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4811.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzbokrot.

(Továbbmész...) [84,11] Dombos terepre érkeztél. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy rőtmanó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a rőtmanó tüskés bőrét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rőtmanó testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A rőtmanó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy óriás csontváz száll szembe veled.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 913 tapasztalati pontot kaptál. Kinyered egy manakristály energiáját. (+252 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Felismered. Ez egy tetemember. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

(Továbbmész...) [85,11] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Elérted a rejtélyes nevű Gevözs-Teküs keleti határát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy ork sámán. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 10 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az ork sámán jobb lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 7 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy csontváz.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz jobb karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt mirg.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg jobb szárnyát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az élőholt mirg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg feléd csap csőrével, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 5 drótszőrt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 79 (limit: 280), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4967.
Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 228.]

m 1 3 mozogsz északkeletre, délkeletre
[86,10] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy legyengült ryuku légiós. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 25 életpontot sebeztél. A ryuku légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy csontlepke.

Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a csontlepke testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A csontlepke belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) A következő ellenfél egy élőholt mirg.

Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Belecsipked az élőholt mirg a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 madártollat. 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 regeneráló gyűrűt. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 81 (limit: 280), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 5071.
Közvetlenül előtted fekete halálbokor nő ki a semmiből. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy halálbokort.

(Továbbmész...) [87,11] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy grok-képződményt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sullár. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sullár hatalmas testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a sullár fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 208.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy bundás csirmáz!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a bundás csirmáz fejét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bundás csirmáz testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bundás csirmáz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a puha padlón találtál 1 aranyló ugarhéjat. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. [16 pontot használtál fel, van még 192.]

m 1 2 3 mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre
[88,10] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku gárdista. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 10 életpontot sebeztél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku gárdista fejét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy zombi.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a zombi nyakát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy láplidérc.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a láplidérc bal oldalát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a láplidérc jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 765 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 megsemmisítőt. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 83 (limit: 280), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 5175.
Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.)
Látsz egy oltárt. Sheran hívői építették.

(Továbbmész...) [89,10] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy hattyúkirály közeledik. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 29 életpontot sebeztél. A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Ez iszonytató! Belesüketülsz, ha még egy percig maradsz. Túl sok sebet kaptál. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy élőholt mágus áll veled szemben.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 30 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus jobb vállát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt mágus testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az élőholt mágus testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 011 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy sírlidérc.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 8 életpontot sebeztél. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 deus ex machinát.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 85 (limit: 280), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 5279.
Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy rőtmanó berzerker közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}


(Továbbmész...) [90,11] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal tudod, hogy egy szintszívó volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [50 pontot használtál fel, van még 142.]

szk 156 keresed a 156. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy tüskés harci gromakot. [0 pontot használtál fel, van még 142.]

tf 2 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az IQ-d. [0 pontot használtál fel, van még 142.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért

Mai vadászzsákmány: egy sánta, de kövér törpeantilop. (+5 kaja.) Rajzanak a repülőhalak (no de itt?). Nem sokat töprengesz a természet csodáin, lerugdosol néhány alacsonyan szállót. Ebből villásreggeli lesz! (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [40 pontot használtál fel, van még 102.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Levadásztál egy ízletes vándorteknőcöt. Fincsi! (+5 kaja.) Mandarinszüretet tartasz egy mandarinfánál. Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a Tied. (+4 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 62.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 61.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 60.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) [1 pontot használtál fel, van még 59.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) [1 pontot használtál fel, van még 58.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 57.]

e 1 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 56.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 55.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 25 fejleszted a 2. tulajdonságodat 25 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [25 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a hegyi szamár. 2 kaját nyel le a sullár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 290 pontot. A következő körben tehát 320 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


REGENERÁLÓ GYŰRŰ (254. TÁRGY)
Ez egy apró rúnákkal teleírt, vastag aranygyűrű. Szépsége mellett kevésbé nyilvánvaló a speciális gyógyító erő, amelyet viselőjére ruház. Akinek az ujján egy ilyen gyűrű van (KF 254) annak életpontja a táborozás alatt jobban regenerálódik.

MEGSEMMISÍTŐ (1540. TÁRGY)
A káoszra! Pedig micsoda pénzt kaphattál volna a Yaurr hadvezetéstől egy valódi ryuku császári parancs átadásáért! Sajnos Ayagira Tanakának maradt egy másodperce, hogy ezt a henger alakú, tenyérnyi eszközt beüzemelje. A megsemmisítő mindig a tartalmával együtt válik semmivé... Ha valamilyen csoda folytán sikerül épségben megszerezned, az csakis azért lehet, mert épp üres volt. Persze a magad javára is fordíthatod a felfedezést, hiszen ez a csodás kütyü nem válogat a beléhelyezett tárgyak között. A H 1540 parancs hatására a megsemmisítő magával együtt porrá omlasztja a második paraméterben megadott tárgyadat (legyen az akár átkozott is). A művelet 2 TVP-be kerül, és a harmadik paraméterben megadhatod a kívánt mennyiséget is.

KARAKTERLAP

WA Schuppanzigh, egy barna, göndör hajú, kék szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 149. fordulód.

Erő: 25 (26) Szint: 18 Merészség: 2/1 Magasság: 168 cm
IQ: 31 Támadás: 17 Agresszió: 5 Testsúly: 92 kg
Ügyesség: 19 Védekezés: 21 Menekülés: 35 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 18 Életpont: 275/228 Jellem: jó (292) Tul. pont: 2
Szerencse: 20 Varázspont: 263/185 Pénz: 106 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 12/0
Eddig összesen 1019 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 373 TP-t kaptál. Jelenleg 305 107 TP-d van. A következő szinthez még 34 893 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, élőholt quwarg, élőholt sullár. A 145. fordulódban 206 arany került a bankszámládra. 209 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: *20/100 vágófegyverek: 8/65 ütőfegyverek: 21/51 (+7%)
lőfegyverek: *21/100 dobófegyverek: 1/10

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 .); vashegyű nyíl (#176) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
90,11 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 81 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/31 (+22%) 2. nyomkövetés: 29/63 (+44%) 3. mászás: 8/65 (+13%)
4. csapdakészítés: 11/42 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/14 6. gyógyítás: 24/55
7. titkosírás: 3/5 8. felderítés: 4/85 9. szörnyidomítás: 3/89
10. teológia: 12/14 (+6%) 11. taumaturgia: 15/64 (+24%) 12. szörnyismeret: 16/5
13. zárnyitás: 1/5 14. vadászat: 14/69 (+96%) 15. bányászat: 25/17 (+16%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 50 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer)
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: nagyon éhezik
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 13, 14, 19, 27, 28, 29, 32, 33, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 21 TU. szükséges még: 9 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 969 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
1 * harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13) 1 szöges bunkó (#8)
1 vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
7 bronzhegyű nyíl (#94) 2 mérgezett tüske (#23) 23 ubuk tüske (#131)
9 vashegyű nyíl (#176) 1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 ubuk dobónyíl (#138) 4 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * láncing (#222)
Sisakok
2 * vassisak (#160)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271)
Övek
1 * sárga erőöv (#276)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 aranylánc (#191) 1 * nap szimbólum (#141)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 regeneráló gyűrű (#254)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 30 csepp tinta (#101), fér még: 10]
1 éjurna (#2368) [benne 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0]
1 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
2 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 10]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 18 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 30]
3 sullár hólyag (#168) [bennük 38 csepp spiritusz (#170), fér még: 22]
1 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 10]
12 uzbány csőr (#169) [bennük 19 csepp ugh méreg (#166), fér még: 125]
1 vizestömlő (#3) [benne 5 korty víz (#27), fér még: 15]
6 zöld üveg (#82) [bennük 8 csepp ragasztó (#83), fér még: 112]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
2 csontkulcs (#74) 3 + deus ex machina (#1) 1 éjkő (#2369)
1 fáklya (#36) 1 hebrencs csapda (#147) 13 kaja (#2)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 megsemmisítő (#1540)
3 nagy bronzkulcs (#185) 2 ork csodaszer (#1228) 3 rézkulcs (#75)
1 szeksztáns (#32) 3 + tüskecsapda (#242) 1 vaskulcs (#183)
1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
31 álompor (#396) 1 amniosz (#203) 26 aurach fog (#657)
1 berzerker tüske (#713) 3 csillezsályalevél (#1253) 1 csuklyavirág (#133)
1 darázsszárny (#652) 8 dorony tüdő (#212) 26 drótszőr (#37)
3 elkarog szőr (#665) 1 fekete gyöngy (#99) 3 grákóbőr (#41)
2 grifftojás (#179) 1 gromak bőr (#268) 1 gyíkfű (#201)
7 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130) 2 ilkin érc (#232)
28 kaktusztüske (#114) 2 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205)
3 kőszem (#304) 1 kvazár (#244) 40 madártoll (#112)
1 mákrózsa virág (#56) 1 moa obszidián (#380) 5 móri gyümölcs (#116)
1 mutáns csont (#331) 24 óndarab (#85) 5 ormánygőte csont (#21)
4 pirkit (#153) 1 pular kristály (#239) 1 purifikátor háj (#269)
2 remák szív (#264) 26 rézdarab (#70) 5 rinóbőr (#651)
2 rókafarok (#124) 5 sallank karom (#128) 4 sámán erszény (#650)
8 smirglilevél (#29) 2 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529)
2 szulfagor agyar (#677) 1 szuperkötél (#209) 5 szvó-ektoplazma (#151)
2 téfea-agy (#172) 3 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110)
6 varányszem (#30) 13 vasérc (#152) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 108.59 kg Megterheltség: 102%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 50 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
31 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 gromak páncél (#270)
1 manakristály (#500) 1 vas dobónyíl (#189) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranyló ugarhéj (#100) 1 deus ex machina (#1) 5 drótszőr (#37)
1 éjkő (#2369) 13 kaja (#2) 5 madártoll (#112)
1 megsemmisítő (#1540) 3 óndarab (#85) 4 pirkit (#153)
1 regeneráló gyűrű (#254) 1 sullár hólyag (#168) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 ubuk dobónyíl (#138) 3 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169)
2 vasérc (#152) 1 vassisak (#160)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91
9
10
11
12
13
14
15
(82,13) márványtorony (#175), 39. jellempróba, kérődző etra (#368), ragyás burástya (#111)
(83,12) uzbány (#102), csontváz (#48), zombi (#49), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(84,11) 31. jellempróba, olvasztókemence (#86), érclelőhely, rőtmanó (#55), óriás csontváz (#176)
(85,11) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), ork sámán (#345), csontváz (#48), élőholt mirg (#135)
(86,10) ryuku légiósok (#361), csontlepke (#746), élőholt mirg (#135), Dornodon rúnaköve, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(87,11) grok-képződmény (#149), 43. jellempróba, sullárok (#101), bundás csirmáz (#93)
(88,10) ryuku gárdisták (#360), zombi (#49), láplidérc (#352), 25. jellempróba, Sheran oltár
(89,10) 28. jellempróba, hattyúkirály (#776), élőholt mágus (#175), sírlidérc (#172), rőtmanó berzerker (#369)
(90,11) 25. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek