148. forduló, 150. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 24. 9h:06'
EZ A 507. JÁTÉKHETED, 149. FORDULÓD
508. játékheted kezdete: jan. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,-37] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+12 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+12 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy tazunkaróka fészket vagy búvóhelyet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Marokra fogva a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a tazunkaróka bal hátsó lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A tazunkaróka feléd harap, de sikertelenül. A tazunkaróka szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rókafarkat. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 282.]

* 1. KP: tps 5 0 0 TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 277.]

* 2. KP: v 1 1 0 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 272.]

* 3. KP: v 59 0 0 elmormolod az 59. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 15 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

* 4. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

ek 6 3411 t. energia kisütése: 6 3411
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 272.]

ek 6 3411 t. energia kisütése: 6 3411
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 44 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 272.]

vi 4 4 viselkedésed: 4 4
Mostantól egy kissé elővigyázatos vagy, kétszer is meggondolod, kivel kezdesz harcot. Merészségi szinted ettől kezdve 4. A szörnyeket és az ellentétes jellemű kalandozókat megtámadod, a többiekkel barátságos vagy. Barátsági szinted mostantól 4. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

m 8 5 7 mozogsz északra, délnyugatra, északnyugatra
[132,-38] Amerre csak a szem ellát, dombok. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy korinthai amőba. Már látod magad előtt szétmarcangolt tested, úgyhogy inkább amellett döntesz, nem bocsátkozol harcba ezzel a lénnyel. Kirohansz a céllövöldéből.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy szikla mögé rejtőzöl. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy Krogan, a pusztító. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.


(Továbbmész...) [131,-37] Még mindig dombos terepen vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kétfejű troll lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel néhányszor meglegyinted a kétfejű troll jobb fejét. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A kétfejű troll néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Kőkéssel néhányszor súrolod a kétfejű troll bal karját. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A kétfejű troll néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 103, gyógyulás: 4, összesen: -99 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Friss elf nyomok vezetnek keletre.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 bronzhegyű nyilat.

(Továbbmész...) [130,-38] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy márványtornyot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Sípcsonton rúgod a trollt. Az sem ma kezdte a verekedést, mert úgy nyakonvág, hogy elterülsz. Ezzel nem lesz jó kikezdeni, inkább elszaladsz. (+2 gonoszság.)
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy nyuhaj karbin! Sikoltozva ugrasz ki, és rettegve kapaszkodsz le a kötélen. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku légiós. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel kicsit megvagdalod a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Kőkéssel néhányszor megcsapod a ryuku légiós bal lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. [127 pontot használtál fel, van még 145.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[131,-39] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy erszényes elkarog. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel néhányszor megcsapod az erszényes elkarog jobb lábát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellőképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a művelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+34 életerő.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [131,-40] Továbbra is síkságon vagy. Találsz egy márványtornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku légiós. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan a másikra rontasz. Kőkéssel végigvagdosod a ryuku légiós jobb lábát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Kőkéssel megvagdalod a ryuku légiós jobb lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+32 életerő.) Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [84 pontot használtál fel, van még 61.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy ragyás burástya!

A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kőkéssel kissé megkarcolgatod a ragyás burástya bal lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Csápjaival a ragyás burástya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Ráébredsz, hogy itt semmi esélyed sem lenne. Mielőtt a szörny cafatokra tépne, gyorsan lemászol. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. [28 pontot használtál fel, van még 33.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[130,-40] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kérődző etra. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra támadsz. Kőkéssel végigvagdosod a kérődző etra jobb első lábát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A kérődző etra szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Te itt életveszélyben vagy. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [129,-39] Dombos terepre érkeztél. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kardszárnyú pocok. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Marokra fogva a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel néhányszor megcsapod a kardszárnyú pocok bal szárnyát. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a kardszárnyú pocok ollója. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Elmegy a kedved a harctól. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 9.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 1.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

im imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

im imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy piromenyétet. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

ef 3 509 energia fejlesztése 3
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: tpf 5 0 0 TVP elővétele: 5 pontért
Felszabadítottunk neked 5 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 1.]

* 3. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Nem is megy rosszul! Persze csak egyszerűbb dallamokkal próbálkozol. [1 pontot használtál fel, van még 0.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. 2 kaját fal föl a garokk. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 290 pontot. A következő körben tehát 290 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KROGAN, A PUSZTÍTÓ (7001. SZÖRNY)
Még gyerekkorodban hallottál regéket egy ongóliantról, aki intelligensebb volt társainál, talán még jóindulat is szorult belé. Persze ennek a fele csak legenda, egész pontosan az a fele, ami a jóindulatot illeti. Valóban él a csatornától keletre egy ongóliant, akitől még saját fajtársai is félnek. Állítólag Dornodon akarta felhasználni saját céljaira, ezért látta el ilyen iszonyatos hatalommal, de Krogannak valahogy sikerült kiszabadulnia az isteni befolyás alól. A "pusztító" jelzőt akkor kapta, amikor egyszer megpróbálta porig rombolni Zangroz városát. Bár a helyszínre érkező udvari mágusok segítségével sikerült visszaszorítani az erdők mélyére, de egy kisebb városrészt így is a földdel tett egyenlővé. Most, hogy megpillantottad ezt a gigászt, belátod, hogy a legendák egyáltalán nem túloztak. Hatalmas felsőtestét méteres acéltüskékkel borított bőrvért fedi, kezében pedig három méteres buzogányt lóbál.

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 149. fordulód.

Erő: 17 (20) Szint: 16 Merészség: 4/5 Magasság: 157 cm
IQ: 26 (28) Támadás: 15 (16) Agresszió: 4 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 27 (29) Védekezés: 17 (20) Menekülés: 30 % Életkor: 160/160 év
Egészség: 18 (22) Életpont: 261/55 Jellem: gonosz (139) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (20) Varázspont: 198/0 Pénz: 50 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 20/9
Eddig összesen 891 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 50 TP-t kaptál. Jelenleg 179 079 TP-d van. A következő szinthez még 921 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, quwarg harcos, quwarg királynő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 21/4 vágófegyverek: 16/98 (+24%)
ütőfegyverek: 15/73 lőfegyverek: 17/54 (+8%) dobófegyverek: 8/8

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
129,19 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/84 (+11%) 2. nyomkövetés: 41/39 (+22%) 3. lopás: 4/60
4. mászás: 10/25 (+13%) 5. csapdakészítés: 16/19 (+6%) 6. csapdaészlelés: 4/95
7. gyógyítás: 19/98 (+66%) 8. titkosírás: 2/10 9. felderítés: 5/93
10. szörnyidomítás: 5/24 11. teológia: 12/3 (+2%) 12. taumaturgia: 9/9 (+2%)
13. versengés: 3/87 (+9%) 14. zene: 5/99 (+1%) 15. szörnyismeret: 16/76 (+33%)
16. zárnyitás: 3/35 17. vadászat: 18/88 18. bányászat: 15/82 (+17%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 29 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
lopsz az emberektől (1) hebrencs csapdát (#147), a törpéktől (3) hebrencs csapdát (#147), az árnymanóktól (4) hebrencs csapdát (#147), a trolloktól (5) hebrencs csapdát (#147), az alakváltóktól (7) hebrencs csapdát (#147), a kobuderáktól (8) hebrencs csapdát (#147), a gnómoktól (6) hebrencs csapdát (#147), az elfektől (2) hebrencs csapdát (#147)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 15 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 4 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Áldozz fel oltáromnál egy Mágikus Koponyát!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 36 TU. szükséges még: 34 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1240 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 68.98 kg Megterheltség: 97%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 38 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
45 arany (#50) 11 kaja (#2) 3 madártoll (#112)
3 rézdarab (#70) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 rókafarok (#124)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

128 129 130 131 132 133
-41
-40
-39
-38
-37
-36
(129,-39) 35. jellempróba, kardszárnyú pocok (#152)
(130,-40) kérődző etra (#368)
(130,-38) márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 39. jellempróba, ryuku légiós (#361)
(131,-40) márványtorony (#175), ryuku légiós (#361), ragyás burástya (#111)
(131,-39) erszényes elkarog (#354)
(131,-37) kétfejű troll (#163), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(132,-38) vaskohó (#155), Krogan, a pusztító (#7001)
(132,-37) tazunkaróka (#81)

Üzenet küldése a karakternek