148. forduló, 150. forduló, Hetedik Rogaf összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. ápr. 3. 22h:06'
EZ A 878. JÁTÉKHETED, 149. FORDULÓD
879. játékheted kezdete: ápr. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1727
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

HETEDIK ROGAF KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,47] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+23 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+8 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy goldugar nyomára vezet. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a goldugar testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a goldugar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 312.]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 307.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 302.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 297.]

m 8 mozogsz északra
[99,46] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ez nem lehet más, mint egy fémbontó szójer. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy brutális morf.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 36 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a brutális morf testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a brutális morf többször is megmar! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő drótszőr felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A brutális morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy domináns morf.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 38 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a domináns morf testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (15 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a domináns morf testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A domináns morf belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 gyógykenőcsöt. Észreveszel egy hóhérbimbót. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Észreveszel egy templomot. Leah hívei emelték. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ramit kő) van!
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy sziklafészek van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 282.]

kt 133 1 elkészíted a 133. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot. [3 pontot használtál fel, van még 279.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[99,47] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély szakadékot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy sziklafészket. Délkeletre egy világítótorony van. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy drasmólyom nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a drasmólyom bal szárnyát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a drasmólyom bal szárnyát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. A drasmólyom még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [99,48] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy világítótornyot. Felfedeztél egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 80 pontot kell rákölteni.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ramit kő) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ramit követ! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy sziklafészket. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy emberevő. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Az emberevő karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy mágiamorfáló áll veled szemben. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.}

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 35 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mágiamorfáló testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mágiamorfáló bal első lábát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy brutális morf.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 37 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Nem találtad el. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a brutális morf testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a brutális morf többször is megmar! (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstdarab felszínére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. A brutális morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Találsz nála 1 kreiton esszenciát. (ld. enc.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss alakváltó nyomok vezetnek északra.
Összefutsz Te#val. Tharr elsőáldozója. Egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval. zafírját, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy quwarg szabotőr trófea, egy pattanóböde trófea és egy nukleáris cickány trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi.
Motyogni kezd: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,49] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy trappoló dinymák. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a trappoló dinymák testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trappoló dinymák bal első lábát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A trappoló dinymák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy éltető morf áll veled szemben.

Tüzet köpsz. 18 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az éltető morf testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - az éltető morf ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az éltető morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy mágiamorfáló.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 34 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a mágiamorfáló testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mágiamorfáló testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. A mágiamorfáló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Találsz nála 1 tudás gyöngyét. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Észreveszel egy vaskohót. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (vasérc) van!
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy rúnakő van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek északra. [39 pontot használtál fel, van még 240.]

h 233 20 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Megy a dolog! A dallam, a ritmus - mind stimmelnek! [20 pontot használtál fel, van még 220.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 190.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 188.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[98,50] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sóhajtó dorony. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sóhajtó dorony most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Elsőnek egy éltető morf száll szembe veled.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 35 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Nem találtad el. Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az éltető morf jobb lábát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Az éltető morf megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Itt is, ott is célba talál az éltető morf ollója. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az éltető morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Második ellenfeled egy változatos morf.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Tüzet köpsz. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a változatos morf testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a változatos morf bal lábát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) A változatos morf újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval eltalálod a változatos morf jobb lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A változatos morf újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A változatos morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 074 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Találsz nála 2 fenőkövet. (ld. enc.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő).

(Továbbmész...) [97,51] Szűnni nem akar a zöld síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szürke rinocérosz került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szürke rinocérosz jobb első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a szürke rinocérosz testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy harcias morf áll veled szemben.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcias morf farkát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) A harcias morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A harcias morf farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcias morf testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a harcias morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A harcias morf farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A harcias morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 013 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. A következő ellenfél egy lomha morf.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lomha morf bal oldalát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) A lomha morf megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Kemény ollójával a lomha morf végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 106 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Találsz nála 5 quwarg tojást. Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy művészi porolit van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-1 életerő).

(Továbbmész...) [96,52] A sík vidéket bozótos váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy manaelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a manaelementál testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyengén megütögeted a manaelementál testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Vasalt bunkóval gyengén megütögeted a manaelementál testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy grok-képződményt. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Felismered. Ez egy tetemember. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 40 tüskét. [67 pontot használtál fel, van még 121.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy bundás csirmáz! {max. életpontja: 25-30.}

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bundás csirmáz nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a bundás csirmáz testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A bundás csirmáz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 105 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 1 bakkura bőrt. Miután lemásztál, továbbindulsz. [16 pontot használtál fel, van még 105.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[95,53] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy védelmező morf áll veled szemben.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 23 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a védelmező morf testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a védelmező morf testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) A védelmező morf néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval eltalálod a védelmező morf jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a védelmező morf. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A védelmező morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 874 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy brutális morf.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 34 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a brutális morf testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a brutális morf jobb első lábát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) A brutális morf csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüst nyaklánc felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A brutális morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Találsz nála 8 angyalok gyűrűjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívői építették. Észreveszel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze nyugatra látsz egy fény szentélyét. Északnyugatra nézve látsz egy relikviagyűjtő házát. Északra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [94,53] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fény szentélyét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Van itt egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Találkozol Kensoival. Tharr misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea díszíti. Bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított goldugar. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges, mint Neked.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összeakadsz Mostharral. Raia misszionáriusa. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Málhásállata egy hegyi szamár. Auráját érzékelve máris tudod, tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben!
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol Békés Bodinnal. Sheran misszionáriusa. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea ékesíti. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). [18 pontot használtál fel, van még 87.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+13 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 85.]

ea 126 1 eladod a 126. tárgyat 1
Eladtál 1 bronzpengét. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 85.]

ee 107 343 96 eladod a 107. tárgyat a 343. tárgyat a 96. tárgyat
Eladtál 1 rövid íjat. 8 aranyat kaptál.
Eladtál 3 rézgolyót. 3 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bakkura csizmát. 11 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 85.]

ee 242 212 63 eladod a 242. tárgyat a 212. tárgyat a 63. tárgyat
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Eladtál 16 dorony tüdőt. 128 aranyat kaptál.
Eladtál 4 tigroszlán fogat. 4 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 85.]

ea 125 4 eladod a 125. tárgyat 4
Eladtál 4 mandibulapengét. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 85.]

ve 205 5 megveszed a 205. tárgyat 5
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 85.]

ve 133 4 megveszed a 133. tárgyat 4
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 85.]

ve 207 5 megveszed a 207. tárgyat 5
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 85.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[93,54] Folytatod sétádat a házak közt. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Az élet a halál előjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. "

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " Épületeket látsz: egy ékszerbolt (584. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (587. épület.). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Sorvadsz (-1 életerő). Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. " [9 pontot használtál fel, van még 76.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 73.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 erő.) Sorvadsz (-2 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 33.]

tf 1 3 fejleszted az 1. tulajdonságodat 3 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [3 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-20 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a mélységi grittang. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 290 pontot. A következő körben tehát 320 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KREITON ESSZENCIA (892. TÁRGY)
Egy rég halott kreiton esszenciáját tartod a kezedben. A ragacsos, pulzáló anyag még mindig mintha élne! Undorodsz tőle, de tudod: ha elnyeled, magadba szívhatod a kreitonok tudásának egy részét. Ha a H 892 paranccsal elhasználod, kapsz 10 fejlesztési pontot. Természetesen, nem átadható.

FENŐKŐ (1618. TÁRGY)
Egy átlagos kalandozó legalább fél tucat olyan tárgyat hordoz magánál, amit nem is tart számon, azok annyira hozzátartoznak a mindennapok életéhez. Az ilyen tárgyak csak akkor válnak fontossá egy vadonjáró számára, ha valamilyen oknál fogva nélkülözni kénytelen azokat. A fegyverek karbantartása általában nem igényel különleges eszközöket [ezért ezeket nem is jelöljük a karakterlapon], ám akadhat néha olyan eset, hogy az egyébként jól bevált tárgyaidat is lecserélnéd valami hatékonyabbra, tökéletesebbre, használhatóbbra. Nos, ilyen ez a tenyérnyi hosszú, levél alakú, lapos kődarab is. Az alakja túl szabályos, ami arra vall, hogy némi mágiát is igénybevettek a megalkotásakor. Ha ezzel a kővel fened meg a szúró, vágó és vízifegyvereidet, azok élesebbek lesznek még a vadonatúj állapotuknál is! A fenőkövet a H 1618 paranccsal használhatod 8 TVP-ért. Hatására a szúró-, vágó-, és vízifegyvereid, a fordulód végéig +1 sebzést okoznak majd ütésenként. A lövedékeid és dobófegyvereid egyesével való végigélezése olyan sokáig tartana, hogy arra inkább nem szánsz időt. Sajnálatos módon a fenőkő egy idő után elkopik (mivel nem tudni, mennyit használt fenőkövet találtál, lehet ez akár a következő használatkor, de kitarthat akár még húsz alkalmon keresztül is). A fenőkővel megélezett fegyver az olimpián szintén többet sebez.

KARAKTERLAP

Hetedik Rogaf, egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr tanítványa vagy. Ez a 149. fordulód.

Erő: 27 (32) Szint: 19 Merészség: 4/4 Magasság: 182 cm
IQ: 30 Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 34 Menekülés: 30 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 20 Életpont: 302/279 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 15
Szerencse: 18 (24) Varázspont: 363/76 Pénz: 211 arany Kép. pont: 24
Pszi pont: 17/8
Eddig összesen 1169 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 248 TP-t kaptál. Jelenleg 438 063 TP-d van. A következő szinthez még 11 937 TP szükséges. Trófeáid: ryuku futárbérenc, élőholt quwarg, quwarg királynő.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 3 vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 24
lőfegyverek: 23 dobófegyverek: 4 (+1)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); vas dobónyíl (#189) (2 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
93,54 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 116

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 178 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8 2. nyomkövetés: 14 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 12 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 30
7. titkosírás: 3 8. felderítés: 2 9. szörnyidomítás: 3
10. teológia: 10 11. taumaturgia: 2 12. zene: 6
13. szörnyismeret: 12 14. pszi: 2 15. vadászat: 9
16. bányászat: 23 (+1) 17. főzés: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot )
elfogod kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
vízionár (#66), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), kisebb tűzlehelet (#110)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 22, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 197, az összesen kapott pontszám: 20050. (összesen ölhető: 378 )

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 2 méregfog (#1553) 7 orgyilkos tőr (#225)
1 ryuku kopja (#694)
Vágófegyverek
1 bronzpenge (#126) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13) 1 szögletes kő (#17)
1 * vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
2 ezüsttollú nyíl (#363) 40 * tüske (#22) 1 ubuk tüske (#131)
1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
1 esszenciakristály (#350) 1 ezüstshuriken (#327) 7 nyu-shuriken (#157)
4 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 * nagy vaspajzs (#161)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Köpenyek
2 * Jerome köpenye (#1527)
Kesztyűk
1 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
8 borostyán függő (#162) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 ametiszt medál (#275) 3 aranylánc (#191) 1 denevér szimbólum (#140)
3 ezüst nyaklánc (#117) 1 + hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144)
1 nap szimbólum (#141) 2 trófea nyaklánc (#196)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 arany karperec (#194) 1 * arany papi karkötő (#309) 1 + Arsa potrohgyűrűje (#1541)
5 ezüst karkötő (#158) 1 * obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
33 * angyalok gyűrűje (#529) 5 aranygyűrű (#193) 3 ezüst gyűrű (#180)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
8 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 51 csepp tinta (#101), fér még: 29]
4 fűszertartó (#210) [bennük 9 csepp sáfránypor (#211), fér még: 11]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 34 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 14]
8 kavadu iszák (#25) [bennük 56 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 24]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
4 sullár hólyag (#168) [bennük 28 csepp spiritusz (#170), fér még: 52]
3 szent kehely (#257) [bennük 30 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
11 uzbány csőr (#169) [bennük 73 csepp ugh méreg (#166), fér még: 59]
3 vizestömlő (#3) [bennük 52 korty víz (#27), fér még: 8]
6 zöld üveg (#82) [bennük 19 csepp ragasztó (#83), fér még: 101]
Eszközök, használati tárgyak
2 aenouth ködkürt (#1554) 4 aranypikkely (#415) 2 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76) 2 csontkulcs (#74)
5 + deus ex machina (#1) 2 dobóháló (#221) 8 Fairlight szütyője (#2108)
5 fáklya (#36) 2 fenőkő (#1618) 1 furulya (#233)
3 gernim balzsam (#1894) 4 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147)
110 kaja (#2) 2 keg gomba (#1615) 2 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265) 1 kulcskarika (#648)
10 leviatán hólyag (#2182) 5 manakristály (#500) 1 megsemmisítő (#1540)
2 morf esszencia (#2452) 2 nagy bronzkulcs (#185) 12 ork csodaszer (#1228)
3 pszi kő (#248) 5 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
3 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32) 6 szent jogar (#150)
1 tapasztalatkő (#975) 2 távcső (#42) 1 titanitdukát (#1480)
2 tudás gyöngye (#522) 1 tüskecsapda (#242) 8 varázskő (#305)
2 vaskulcs (#183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 52 álompor (#396) 7 amniosz (#203)
2 antilopbőr (#48) 22 átlátszó morfplazma (#2451) 33 aurach fog (#657)
1 bakkura bőr (#95) 1 berzerker tüske (#713) 22 bíbor morfplazma (#2450)
4 bordacsont (#16) 3 csillezsályalevél (#1253) 1 csuklyavirág (#133)
6 darázsszárny (#652) 2 dözmöng szív (#122) 36 drótszőr (#37)
2 elkarog szőr (#665) 1 ezüstdarab (#326) 3 fabontó (#106)
15 fehér morfplazma (#2445) 13 fekete gyöngy (#99) 20 fekete morfplazma (#2446)
1 galachmit (#310) 4 grifftojás (#179) 21 gyöngymangó (#135)
3 hattyútoll (#1222) 8 ilkin érc (#232) 1 jégszív (#282)
20 kaktusztüske (#114) 3 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205)
18 kék morfplazma (#2442) 1 kőszem (#304) 1 kreiton esszencia (#892)
3 lajhár csont (#236) 3 lapkorong (#80) 21 lila morfplazma (#2448)
2 liumbe hajtás (#655) 112 madártoll (#112) 5 magszim bél (#103)
3 mákrózsa virág (#56) 2 mandibulapenge (#125) 9 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 moa zafír (#381) 1 mocsári penke (#148) 2 móri gyümölcs (#116)
1 mutáns csont (#331) 12 narancs morfplazma (#2449) 52 óndarab (#85)
2 ormánygőte csont (#21) 33 pirkit (#153) 5 púderkő (#119)
1 pular kristály (#239) 3 purifikátor háj (#269) 9 quwarg tojás (#360)
5 ramit kő (#226) 2 remák szív (#264) 35 rézdarab (#70)
2 rókafarok (#124) 43 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650)
17 sárga morfplazma (#2447) 6 smirglilevél (#29) 68 sünmedve tüske (#14)
13 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529) 12 szulfagor agyar (#677)
1 szulfin (#676) 7 trikornis szarv (#198) 2 tükör (#43)
2 vadász tatu bőr (#15) 2 varányszem (#30) 18 varkaudar csont (#1113)
57 vasérc (#152) 17 vörös morfplazma (#2443) 2 xirnox szív (#213)
13 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 192.58 kg Megterheltség: 104%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 46 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 230 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bakkura csizma (#96) 1 bronzpenge (#126) 15 dorony tüdő (#212)
1 ezüstdarab (#326) 4 kaja (#2) 4 mandibulapenge (#125)
3 rézgolyó (#343) 1 rövid íj (#107) 4 tigroszlán fog (#63)
2 vas dobónyíl (#189) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
145 arany (#50) 2 álompor (#396) 8 angyalok gyűrűje (#529)
1 aranyló ugarhéj (#100) 3 átlátszó morfplazma (#2451) 1 bakkura bőr (#95)
1 csuklyavirág (#133) 3 fekete morfplazma (#2446) 2 fenőkő (#1618)
2 gyógykenőcs (#313) 1 gyöngymangó (#135) 2 kék morfplazma (#2442)
1 kreiton esszencia (#892) 5 madártoll (#112) 5 quwarg tojás (#360)
3 ramit kő (#226) 3 sárga morfplazma (#2447) 6 tinta (#101)
1 tudás gyöngye (#522) 40 tüske (#22) 1 vasérc (#152)
1 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

92 93 94 95 96 97 98 99 100
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
(93,54) ékszerbolt (#584), tanácsadó bölcselő (#587)
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), nekrofun (#173), fény szentélye (#376), Kensoi (6122. kalandozó), Mosthar (6123. kalandozó), Békés Bodin (6124. kalandozó)
(95,53) védelmező morf (#7622), brutális morf (#7620), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 48. jellempróba
(96,52) manaelementál (#290), grok-képződmény (#149), Tharr oltár, 22. jellempróba, tetemember (#123), bundás csirmáz (#93)
(97,51) szürke rinocérosz (#346), harcias morf (#7619), lomha morf (#7621), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Fairlight oltár
(98,50) Fairlight rúnaköve, Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), sóhajtó dorony (#112), éltető morf (#7625), változatos morf (#7626)
(99,46) fémbontó szójer (#150), brutális morf (#7620), domináns morf (#7624), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), Leah oltár, érclelőhely
(99,47) goldugar (#65), mély szakadék (#154), világítótorony (#156), drasmólyom (#60)
(99,48) Raia oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), érclelőhely, emberevő (#119), mágiamorfáló (#7623), brutális morf (#7620), Tea (5193. kalandozó)
(99,49) trappoló dinymák (#118), éltető morf (#7625), mágiamorfáló (#7623), Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek