148. forduló, 150. forduló, Suitora Zolna összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. máj. 31. 12h:35'
EZ A 384. JÁTÉKHETED, 149. FORDULÓD
385. játékheted kezdete: jún. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 20 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1571
SZÁMLA : XXXX

SUITORA ZOLNA KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [193,113] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 35 pirkit (eladási ár: 660 arany, ebből a kezelési költség: 66 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 kyorg övcsatot (400 arany).
Sakamoto Takumi, amikor összefutottatok, adott neked egy Shengoroth karmát (ld. enc.). A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+10 tvp ).
A szendergésből azonnal magadhoz térsz, ahogy remegni kezd a föld. Felpattansz, és fejedet önkéntelenül nyugat felé fordítod. Elborzadva látod, hogy égig érő, az egész horizontot betöltő tűzfal tör ebbe az irányba, félelmetes sebességgel! Tehát mégis bekövetkezett - a Zan háborúja még a Túlélők Földjét sem kíméli! Ha túlélted egyszer, talán túlélheted még egyszer - gondolod, és rejtekhelyet keresel. Mivel nem látsz alkalmas helyet, kétségbeesetten futni kezdesz. A fal azonban egyre közelebb jön, már érzed a melegét...
Kinyitod a szemedet. Az arcodat a hajnali nap első sugarai cirógatják melegen. Álom volt hát! Vajon meddig fog ez a dolog még kísérteni? Nincs végzet, csak ha bevégzed... Varázserőd regenerálódik. (+364 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+37 pszi pont.) Vadászatod meghozta eredményét (+11 vérpont). A lottó 974. hetének nyerőszámai: 27, 15, 11. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy qwarg rohamosztagos nyomára bukkanj. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 300.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 295.]

* 2. KP: használod az 1100. tárgyat a 745. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 294.]
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 293.]

* 3. KP: beraksz a bankba a 347. tárgyat (100 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. [0 pontot használtál fel, van még 293.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 685. tárggyal a 615. tárgyat
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 293.]
Felcsatolod a rinóbőr övet. [0 pontot használtál fel, van még 293.]
A nyakadba akasztod az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 293.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 865. tárgyat a 839. tárggyal
A nyakadba akasztod a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 293.]
A füledre akasztod az ősplazmát. [0 pontot használtál fel, van még 293.]

kb 189 10 kiveszel a bankból a 189. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 293.]

ek 215 20 t. energia kisütése: 215 20
120 varázspont felhasználásával előállítasz 10 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 293.]

ek 7 5 16 t. energia kisütése: 7 5 16
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+16 csapdakészítés.) [-16 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 293.]

ek 40 14 t. energia kisütése: 40 14
Átalakítod a nyers tudati energiát. Előállítottál 70 TVP-t. [-14 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 363.]

kf 1520 1 kézbeveszed/felveszed az 1520. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a sárkányölő kardot, majd a jobb kezedbe veszed a Shengoroth karmát. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

h 1167 16 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag ropogós rókafarkat támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Micsoda szerencse, hogy észrevetted! Kicsit odébb 3 aranyérmét szórt el valaki. Magadhoz veszed! (+4 szerencse.) 787 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 362.]

kf 519 1345 1456 kézbeveszed/felveszed az 519. tárgyat az 1345. tárggyal az 1456. tárgyat
Lecsatolod az arany pikkelyvértet, majd magadra öltöd a tükörpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 362.]
Leveszed a ryuku nadrágot, majd felveszed a hoarián bőrnadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 362.]
Övedre csatolod a kyorg övcsatot. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

vv 19 28 53 elmormolod a 19. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 360.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 358.]
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+8 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 356.]

vv 88 364 elmormolod a 88. varázslatot a 364. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 356.]
Szupersebesen mormolsz. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 354.]

ft 217 1 támadod a 217. szörnyet
FT 217 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 354.]

h 1755 500 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+351 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 349.]

hh 1099 135 135 használod az 1099. tárgyat a 135. tárgyat a 135. tárgyat
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 348.]
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [3 pontot használtál fel, van még 345.]
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [3 pontot használtál fel, van még 342.]

m 6 1 1 mozogsz nyugatra, északkeletre, északkeletre
[192,113] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Oldalt pillantva, meglátsz egy quwargok által elpusztított phua-kúpot. Egy quwarg mozdul a földön. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [193,112] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Nini, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [194,111] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-5 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy kisebb quwarg isten! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott védelem sav ellen védelmed.) Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 33 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (47 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 406 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 101 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod a kisebb quwarg isten nyakát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pusztító szélvészként veti rád magát a kisebb quwarg isten. Harapásai nyomán ömlik a véred. (2 támadástól 267 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kisebb quwarg isten száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken, egy trófea nyaklánc, egy fűszertartó, egy kristálygömb (ld. enc.), egy réz papi karkötő, 30 arany, egy ametiszt medál, 2 vasérc és egy gyöngymangó. 14516 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 813, sebződés: 347, gyógyulás: 146, összesen: -201 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy gránátkaktuszt. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Délkeletre egy friss csatamező van. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy friss csatamező van. Északnyugatra egy kazmár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vadász quwarg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg potrohát. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával néhányszor megkarcolod a vadász quwarg testét. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével épp hogy eltalálod a vadász quwarg testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 100 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A vadász quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 2025 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 484, sebződés: 12, gyógyulás: 119, összesen: +107 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg parafenomén. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! És igen, sikerült neki! Egy ezüstdarab tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Megmarkolva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával kicsit megvágod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 83 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kissé megkarcolod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csáprágójával a quwarg parafenomén megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 49 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2162 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 54, gyógyulás: 104, összesen: +50 ÉP}

Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 gernim balzsam.
Összeakadsz Gordon Marloval. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Sheran félisten hatalmú szolgája. Az idézők rendjének nem egyszerű varázsló rangú tagja. Egy adamantit kesztyűt, egy arany papi karkötőt, egy che-vállszalagot, egy fekete bőrcsizmát, egy fűzött kagylósort, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy örökkéval.gyémántját, egy Rhatt páncélját, egy ryuku derékszíjat, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy sötét ölész trófea és egy varkaudar böllér trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: ő is semleges. Megpróbálsz vért szívni. Áldozatod képtelen ellenállni a belőled áradó természetfölötti kisugárzásnak... A magadhoz vett vér elég esszenciát tartalmaz, hogy csillapítsa éhségedet. Áldozatod vesztett 61 életpontot. Átadtál egy vérvörös rózsát. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [24 pontot használtál fel, van még 318.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[194,110] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Egy-két nyomorultul élni próbáló bokron kívül semmi élőt nem látsz. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy quwarg anyakirálynő! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg anyakirálynő potrohát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával néhányszor megkarcolod a quwarg anyakirálynő potrohát. (6 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a quwarg anyakirálynő potrohát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A quwarg anyakirálynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 17 csepp ugh mérget. 5338 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 502, sebződés: 38, gyógyulás: 89, összesen: +51 ÉP}

Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy ködmangó cserjét. Keletre nézve látsz egy gránátkaktuszt. Délkeletre egy márványtorony van. Délnyugatra egy friss csatamező van. Nyugatra egy kazmár van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy Leah oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy csapat qwarg rohamosztagos került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 101 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted a qwarg rohamosztagos testét. (6 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével súrolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (6 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A 7 qwarg rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2526 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 731, sebződés: 22, gyógyulás: 81, összesen: +59 ÉP}


(Feltételes támadás:) Egy quwarg szellem! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 95 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 50 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szellem fejét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (33 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Shengoroth karmát ellenfeledre támadsz. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a quwarg szellem ködlő potrohát. (4 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével kicsit megvágod a quwarg szellem ködlő potrohát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. 46 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A quwarg szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 695, sebződés: 150, gyógyulás: 69, összesen: -81 ÉP}

A következő kincseket találtad: egy dorony tüdő. Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [194,109] A halott vidék elmarad. Dimbes-dombos területen vagy. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont). Észreveszel egy oltárt. Leah híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy tűzfőnix, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy ködmangó cserjét. Délkeletre egy gránátkaktusz van. Délnyugatra egy kazmár van. Nyugatra egy márványtorony van. Jól kivehetőek a távolban.
(Feltételes támadás:) Egy ősquwarg! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 53 életpontot sebeztél. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod az ősquwarg gigantikus potrohát. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Meglengetve a Shengoroth karmát ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted az ősquwarg testét. (6 támadással 415 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 69 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod az ősquwarg jobb hátsó lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az ősquwarg csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. 6518 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 788, sebződés: 99, gyógyulás: 115, összesen: +16 ÉP}


(Feltételes támadás:) Egy quwarg ősmágus! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 23 életpontot vesztettél. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Shengoroth karmával néhányszor meglegyinted a quwarg ősmágus díszes potrohát. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg ősmágus rücskös torát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 36 életpontot vesztettél. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 23 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy téfea-agy és egy rókafarok. 3415 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 82, gyógyulás: 34, összesen: -48 ÉP}


(Feltételes támadás:) Egy quwarg ősmágus! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tisztítótűz. Szerencsére nem hatott rád. Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 31 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus fejét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Shengoroth karmával párszor súrolva eltalálod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (2 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a quwarg ősmágus bal oldalát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Semmi eredménye! Véres nyál csordul ki a quwarg ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 fekete gyöngy és 4 gyöngymangó. 3286 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 31, gyógyulás: 37, összesen: +6 ÉP}

Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy manifeszt.nyúlvány. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Ezt a szerencsét. 4 aranyérme fekszik előtted. Nem egy nagy összeg, de azért elteszed.

(Továbbmész...) [194,108] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy quwarg anyakirálynő! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Marokra fogva a Shengoroth karmát ellenfeledre rohansz. Shengoroth karmával kissé megkarcolgatod a quwarg anyakirálynő torát. (6 támadással 295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a quwarg anyakirálynő testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg anyakirálynő többször is megmar! (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 18 csepp ugh mérget. 5511 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 513, sebződés: 39, gyógyulás: 92, összesen: +53 ÉP}

Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Hoppsz, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy krómkaktuszt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy ködmangó cserje van. Délnyugatra egy márványtorony van. Északra egy Leah oltár van. Jól kivehetőek a távolban. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)
(Feltételes támadás:) Egy ősquwarg! Ezt kerested. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 103 életpontot sebeztél. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod az ősquwarg gigantikus potrohát. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra ugrasz. Shengoroth karmával kicsit megvagdalod az ősquwarg bal oldalát. (6 támadással 372 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Nitmák pengével megkarcolod az ősquwarg nyakát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az ősquwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. 6528 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 798, sebződés: 82, gyógyulás: 103, összesen: +21 ÉP}


(Feltételes támadás:) Egy quwarg ősmágus! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tisztítótűz varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Shengoroth karmát a másikra támadsz. Shengoroth karmával néhányszor súrolod a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Nitmák pengével megkarcolod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 49 életpontot vesztettél. Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 31 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rókafarok és 2 csuklyavirág. 3546 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 80, gyógyulás: 40, összesen: -40 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 18 arany. Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [27 pontot használtál fel, van még 291.]

h 1755 800 használod az 1755. tárgyat
Aranyakat szórsz a ládikóba, hamarosan meg is kapod a kívánt varázserőt. (+800 vp ). [5 pontot használtál fel, van még 286.]

hh 135 135 használod a 135. tárgyat a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [3 pontot használtál fel, van még 283.]
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [3 pontot használtál fel, van még 280.]

kf 289 1 kézbeveszed/felveszed a 289. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a Shengoroth karmát, majd a jobb kezedbe veszed a sárkányölő kardot. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[194,107] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont).
(Feltételes támadás:) Egy quwarg ősmágus! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Megmarkolva a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (2 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Nitmák pengével súrolod a quwarg ősmágus bal hátsó lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 38 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 gyöngymangó és 7 spiritusz (Nincs mibe rakni 7 spirituszt.). 3169 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 92, gyógyulás: 40, összesen: -52 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Leah híveié. Utad során felfedezel egy elpusztított álomvirágot. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Látsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze keletre látsz egy krómkaktuszt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.
(Feltételes támadás:) Egy Quwaxotix! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 69 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a Quwaxotix testét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (56 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a sárkányölő kardot a másikra támadsz. Sárkányölő karddal párszor súrolva eltalálod a Quwaxotix testét. (6 támadással 442 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Nitmák pengével kissé megkarcolgatod a Quwaxotix bal vállát. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). A szörny frontális támadást indít a bal lábad és kezed ellen csáprágójával. (2 támadástól 341 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +69 ÉP.) Sárkányölő karddal kicsit megvagdalod a Quwaxotix testét. (5 támadással 369 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Nitmák pengével épp hogy eltalálod a Quwaxotix testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 48 életpontot sebeztél. A Quwaxotix csáprágójával feltépi a torkodat. (2 támadástól 331 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +67 ÉP.)
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-28 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1339, sebződés: 797, gyógyulás: 348, összesen: -449 ÉP}

Amint minden elfeketedik előtted, rádöbbensz, hogy életed utolsó pillanatához érkeztél. Csak a Halál vigyorát látod... [9 pontot használtál fel, van még 271.]
Feltámadsz! (+396 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 271.]
(Feltételes támadás:) Egy quwarg ősmágus! Ezt kerested. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus bal oldalát. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Meglengetve a sárkányölő kardot ellenfeledre rohansz. Sárkányölő karddal kissé megkarcolgatod a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Nitmák pengével épp hogy megvágod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 43 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 44 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 púderkő és 2 sallank karom. 3272 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-31 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 87, gyógyulás: 37, összesen: -50 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 arany. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +89 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [193,106] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elpusztított smirglibokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kihívás tornyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elpusztított gyilkos csalánt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elpusztított raaba-fát. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. Találsz 1 aranyat! Ez aztán a szerencse! [9 pontot használtál fel, van még 262.]

kf 467 1158 kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat az 1158. tárggyal
Leveszed a rémbőr tarkóvédőt, majd a fejedre teszed a gyémántsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 262.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Vlalshela, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A feladat könnyű, minimális szinten teszi próbára zenei tudásodat. Meg kell futamítanod egy kardfogú fülemülét! A kezedbe nyomnak egy furulyát, aztán felbukkan a madár, és éktelen rikácsolásba kezd. Kiejted a kezedből a furulyát, és a füledre tapasztod a kezedet. Ennyit erről!
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [10 pontot használtál fel, van még 252.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. Az aránylag könnyű feladat a lopás szakértelmedet teszi próbára. A terem közepén három bibircsók-óriás kártyázik, hatalmas kőlapokat használva, és az egyikük zsákját kell elemelned. Lassan odaosonsz, és felemeled a zsákot. Nehezebb, mint gondoltad! Valami megcsörren a zsákban. Az óriások felüvöltenek, az egyik feléd csap bunkójával. Szerencsére mellé!
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 242.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Vlalhyll néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. A feladat igen érdekes: a kézügyességedet teszi próbára. El kell készítened egy rézpajzsot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Gyerekjáték - jegyzed meg. Előveszed a szükséges komponenseket, és elkészítesz egy rézpajzsot 220 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Laenshela néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A feladat a következő: a kalandmester mond harminc találós kérdést, legalább huszonötre helyesen kell válaszolnod. Minden válaszra 1 perced van maximum. Indul a játék. Úgy érzed, nem forog elég jól az agyad, meg a kérdések is elég idétlenek. A kérdéseknek kevesebb, mint felére tudsz csak válaszolni.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 222.]

kf 737 453 456 kézbeveszed/felveszed a 737. tárgyat a 453. tárggyal a 456. tárgyat
Leveszed a gyémántsisakot, majd a fejedre teszed a rémbőr tarkóvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 222.]
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 222.]
Lecsatolod a tükörpáncélt, majd magadra öltöd az arany pikkelyvértet. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

hu 166 hulladék: 166
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ugh mérget. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(192,113) phua-kúp (#372)
(193,106) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), kihívás tornya (#502), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Fairlight oltár, raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936), 37. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(194,107) quwarg ősmágus (#302), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 27. jellempróba, Quwaxotix (#961)
(194,108) quwarg anyakirálynő (#269), oltár, érclelőhely, ősquwarg (#300), quwarg ősmágus (#302)
(194,109) Leah oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely, ősquwarg (#300), quwarg ősmágus (#302)
(194,110) quwarg anyakirálynő (#269), oltár, qwarg rohamosztagos (#242), quwarg szellem (#676)
(194,111) kisebb quwarg isten (#213), Dornodon oltár, 47. jellempróba, vadász quwarg (#241), quwarg parafenomén (#248), Gordon Marlo (2349. kalandozó)

[144,61] Épületek tűnnek fel. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Látsz egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Észreveszel egy Arénagödröt. Látsz egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.)
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 212.]

fa 519 4309 1 feladod az 519. tárgyat a 4309. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Steven Spielberg részére szánod. Átadsz 1 tükörpáncélt. Ennek elküldése 34 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 209.]

m 6 mozogsz nyugatra
[143,61] Folytatod sétádat a házak közt.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Felfedeztél egy főutcát. Találsz egy fekete lótuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sárkánytanyát. Találsz egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Épületeket látsz: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Eladsz 292 ugh mérget 584 aranyért, 1 téfea-agyat 8 aranyért, 1 ametiszt medált 28 aranyért, 1 réz papi karkötőt 20 aranyért, 1 trófea nyakláncot 30 aranyért, 1 ezüstshurikent 8 aranyért.
[8 pontot használtál fel, van még 201.]

be 702 6 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. Kiderül azonban, hogy még nincs elegendő gyakorlatod ahhoz, hogy magasabb szintre lépjél. Köszönsz és távozol. [5 pontot használtál fel, van még 196.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[193,106] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elpusztított smirglibokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elpusztított gyilkos csalánt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Észreveszel egy elpusztított raaba-fát. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Találsz egy Chara-din monolitját. Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek.
[8 pontot használtál fel, van még 188.]

id 470 50 idomítod a 470. szörnyet 50 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

kb 347 1 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 188.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 149 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 178.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 135 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 168.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 121 TVP-t kell elköltened.] Jártadban belerúgsz 2 aranyba. Nahát, ki az aki csak úgy széthagyja a pénzét! Gyorsan összeszedegeted. [10 pontot használtál fel, van még 158.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 107 TVP-t kell elköltened.]

[10 pontot használtál fel, van még 148.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 93 TVP-t kell elköltened.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés).

[10 pontot használtál fel, van még 138.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 79 TVP-t kell elköltened.]

Nocsak, valaki itt elvesztett 3 aranyat. Szuper, te még biztos használni tudod valamire! [10 pontot használtál fel, van még 128.]

szk 242 241 keresed a 242. szörnyet a 241. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy vadász quwargot. [0 pontot használtál fel, van még 128.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 125.]

* 2. BP: kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

* 4. BP: leveszed/lerakod a 685. tárgyat a 615. tárgyat a 865. tárgyat
Lecsatolod a rinóbőr övet.
Leveszed az Ovgun nyakláncát.
Leveszed a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

* 5. BP: leveszed/lerakod a 615. tárgyat a 839. tárgyat
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 125.]
Kiveszed a füledből az ősplazmát. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 22 TVP-t kell elköltened.] A földbe nyomódva 3 aranyra bukkansz. Gazdag ugyan nem lettél, de biztos jól fog jönni! [40 pontot használtál fel, van még 85.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 erő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés).

[40 pontot használtál fel, van még 45.]

tf 1 15 fejleszted az 1. tulajdonságodat 15 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön.

[15 pontot használtál fel, van még 30.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 24, 7.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. 2 kaját nyel le a spagulár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 290 pontot. A következő körben tehát 320 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SHENGOROTH KARMA (1520. TÁRGY)
Shengoroth jobb első lábának középső "ujja" irreálisan nagyra nőtt, ráadásul feketébb is a többinél. Nem beszélve arról, hogy a vén dög rúnákat karcolt rá. Talán épp ebben az apró testrészben koncentrálódik Shengoroth összes mágikus hatalma? Kézbefogva rájössz, hogy tökéletes fegyver válhat belőle, a karom kiváló egyensúlyban van, a vége is pont ideális markolatnak (keresztvasa viszont sajnos nincs), belső éle pedig borotvaéles. Picit talán szokatlan a görbülete, olyan, mintha egy kasza pengéjével harcolnál. 35-ös vágófegyver szakértelemmel mégis tökéletesen tudod uralni ezt a 6D7 sebzésű fegyvert, amely minden harci körben nekromanta csókját lő, valamint a rád lőtt sav alapú varázslatok sebzését felezi.

KYORG ÖVCSAT (1456. TÁRGY)
Végre! Nagy vidáman akasztod le az övcsatot a hüllőpofájú kyorg derékszíjáról. Reméled legalább annyira értékes is, mint amennyire tündököl ez a tárgy. Amint kezed a felületére helyezed, a varázsenergia örvénylését is megérzed. Igen! A kyorgok mágiája járja át! Rögvest megtudod, hogy ez milyen tulajdonságokkal ruházza fel legújabb szerzeményed: ha az övedre csatolod, +1 védelmet kapsz és permanens esszenciavédelem vonja be tested: vagyis max. ÉP-det nem csökkenthetik szörnyek (persze léteznek brutálisabb szörnyek e világban, melyek képesek átszívni még az esszenciavédelmen is). Az övcsat használatához legalább 30. tapasztalati szintűnek kell lenned.

KRISTÁLYGÖMB (265. TÁRGY)
Átlátszó üveggömb, amely mágikus képességekkel bír. Ha erősen koncentrálsz egy kalandozóra, és a kristálygömböt a két kezedbe fogod, megpillanthatod a kalandozót, és azt is megtudhatod, jelenleg hol tartózkodik. Ehhez a H 265 <kalandozó> parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. A használattól a kristálygömb mágikus képessége megfogyatkozik: minden ilyen használat után van 10% esély, hogy a gömb elveszti mágikus képességét.

KARAKTERLAP

Suitora Zolna, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Bőröd mint a sírok márvány fehérje. Tharr bíborosa vagy. A Vértestvérek (#9146) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 149. fordulód.

Erő: 36 (43) Szint: 33 Merészség: 10/5 Magasság: 163 cm
IQ: 26 (32) Támadás: 39 (42) Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 21 (32) Védekezés: 78 (84) Menekülés: 15 % Életkor: 4/94 év
Egészség: 19 (20) Életpont: 382/423 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 31 (61) Varázspont: 1062/831 Pénz: 15334 arany Kép. pont: 36
Vérpont: 71/3 Pszi pont: 174/406 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1711 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 66558 TP-t kaptál. Jelenleg 4706169 TP-d van. A következő szinthez még 293831 TP szükséges. Trófeáid: ősquwarg, kisebb quwarg isten, őrjáratozó katona. Jóllakottság: 125%. A 148. fordulódban 6215 arany került a bankszámládra. 6246 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 7/75 szúrófegyverek: 7/54
vágófegyverek: 38/42 (+12%) ütőfegyverek: 7/42 lőfegyverek: 7/17
dobófegyverek: 30/95 (+8%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); vas dobónyíl (#189) (9 -25.); mihlanil dobótőr (#599) (26 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
193,106 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30/26 2. nyomkövetés: 48/18 (+37%) 3. lopás: 4/15 (+8%)
4. mászás: 15/74 5. csapdakészítés: 32/32 (+1606%) 6. csapdaészlelés: 4/52
7. gyógyítás: 1/99 8. titkosírás: 1/17 (+9%) 9. felderítés: 5/37
10. szörnyidomítás: 5/42 11. teológia: 86/0 (+64%) 12. taumaturgia: 55/68 (+39%)
13. versengés: 2/24 14. harcművészetek: 3/85 15. zene: 1/68 (+8%)
16. szörnyismeret: 28/51 (+26%) 17. pszi: 21/73 (+1%) 18. zárnyitás: 13/27
19. vadászat: 3/88 20. bányászat: 16/51 (+22%) 21. testépítés: 15/26 (+175%)
22. úszás: 2/52 23. főzés: 11/96 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
elfogod pikkelyes ptogot (#470) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 17, max: 50)
Zinthurg (#180) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt quwarg (#202), szintszívó (#96), quwarg ősmágus (#302), quwarg tűzköpő (#678), ősquwarg (#300), quwarg szellem (#676), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg anyakirálynő (#269), ongóliant (#159), Quwargamanga (#963), Quwaxotix (#961), kisebb quwarg isten (#213), kputtyintó csalán (#247) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095), massza (#217)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
hattyúkirály (#776), kardfogú fülemüle (#146)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Tharr haragja (#145, 16 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
savlehelet (#225, 10 ÉP)
Butaság ára beállítás: teológia: +23 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +9 vp 19 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14)
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28)
óriáserő (#53) tolvajvér (#364) a lélek védelme (#57)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> ryuku légiós (#361) izomernyesztés (#33) >> ryuku gárdista (#360)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)
villámcsapás (#50) >> élőholt quwarg (#202) villámcsapás (#50) >> ryuku csapásvezető (#778)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
villámcsapás (#50) >> tyrannoszaurusz rex (#160) villámcsapás (#50) >> ősquwarg (#300)
villámcsapás (#50) >> quwarg szellem (#676) savlehelet (#225) >> quwarg anyakirálynő (#269)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> kisebb quwarg isten (#213) varázsvédelem (#34) >> quwarg parafenomén (#248)
varázsvédelem (#34) >> quwarg ősmágus (#302) varázsvédelem (#34) >> quwarg tűzköpő (#678)
tüskepajzs (#30) >> quwarg őrparancsnok (#677) védelem sav ellen (#36) >> quwarg anyakirálynő (#269)
védelem sav ellen (#36) >> varkaudar varázsló (#271) védelem sav ellen (#36) >> gnóm szolgáló (#181)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) hhaar burka (#32) >> ryuku légiós (#361)
hhaar burka (#32) >> purifikátor (#157)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +10 védettség; +4 támadás;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
2.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1025, pontszámod: 12792.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
vámpír születése (241)
a butaság ára (273)
csepp a vérteng. (281)
halandóság álcája (325)
a vámpír álma (347)
halhatatlanság ára (358)
vérmágia (366)
a Szörny érintése (375)
hármas szövetség (383)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 20 TU. szükséges még: 50 TU.
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 7 TU. szükséges még: 103 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1709 TU szükséges.)
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
621 arany (#50) 6 drótszőr (#37) 1 ezüstdarab (#326)
1 fekete gyöngy (#99) 1 gyógykenőcs (#313) 6 kerek kő (#19)
5 mihlanil dobótőr (#599) 3 tinta (#101) 1 tükörpáncél (#519)
217 ugh méreg (#166) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 csuklyavirág (#133) 1 dorony tüdő (#212) 1 fűszertartó (#210)
3 gernim balzsam (#1894) 7 gyöngymangó (#135) 2 kaja (#2)
1 kristálygömb (#265) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 2 púderkő (#119)
1 rókafarok (#124) 1 sallank karom (#128) 10 vas dobónyíl (#189)
2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(193,106) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), kihívás tornya (#502), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Fairlight oltár, raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936), 37. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)

Üzenet küldése a karakternek