148. forduló, 150. forduló, Alex Zelpher összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 28. 9h:25'
EZ A 150. JÁTÉKHETED, 149. FORDULÓD
151. játékheted kezdete: aug. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1100
SZÁMLA : XXXX

ALEX ZELPHER KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [90,44] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, az 51. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 30 spiritusz (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany), 1 vadászkés (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany) ellenértékét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+116 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 674. hetének nyerőszámai: 11, 4, 19. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 26 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: gyógyítás 30 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 293.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 288.]

fog 33 220 elfogod a 33. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

fog 146 217 elfogod a 146. szörnyet a 217. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

dd 51 9 45 eldobod az 51. tárgyat a 9. tárgyat a 45. tárgyat
Elhajítasz 1 bőrpáncélt. Elhajítasz 1 bunkósbotot. Elhajítasz 1 kis bőrpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

lm 25 mozogsz 25
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [26. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [25. PONT.] [10 pontot használtál fel, van még 278.]

lm 24 23 20 mozogsz 24 23 20
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [24. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [23. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [20. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy élőholt mirg! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg jobb szárnyát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod az élőholt mirg fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 177 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[15 pontot használtál fel, van még 263.]

lm 21 19 22 mozogsz 21 19 22
Az út véget ér - egy zsákutca! [21. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 nagy bronzkulcs. Felpakolsz. Haladsz az ellenséges labirintusban. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [20. PONT.] Haladsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [19. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [22. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy bundás csirmáz van előtted! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 14 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bundás csirmáz bal első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 243.]

lm 18 15 3 mozogsz 18 15 3
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [19. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [18. PONT.] Dübörgést hallasz fentről, és látod, hogy a plafon egy része zuhanni kezd! Szerencsédnek köszönhetően csak 5 életpontot vesztettél. Iszonyatos ütést érzel, ahogy a lecsapó kőfal-csapda telibe talál.
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [17. PONT.] Haladsz előre. A szűk járat megint csak kanyarodik. [16. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [15. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A folyosó kanyarodik. [16. PONT.] Haladsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [3. PONT.] [35 pontot használtál fel, van még 208.]

lm 13 1 mozogsz 13 1
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [12. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [13. PONT.] Folytatod az utat. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [12. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [3. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [2. PONT.] Visszamész a bejárati lépcsőhöz, és elhagyod a labirintust. [30 pontot használtál fel, van még 178.]

fl 1 50 2 lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

fl 3 50 2 lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 178.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[91,44] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei!

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy púdersziklát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Elenios oltár van. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [92,45] Továbbra is dombság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívői építették. Észreveszel egy vaskohót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy Raia templomot. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet.


(Továbbmész...) [93,46] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Raia templom van. Elrakod a távcsövet. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy mélységi grittang lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 19 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 187 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő spagulár nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 18 életpontot sebeztél. A spagulár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 34 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 148.]

im 0 2 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Az oltárhoz vezeted az ijedt hegyi rákot. Még egy rövid ima, és látod, hogy a szörny aranyló sugárrá változva az égbe repül! Az áldozatot elfogadta istened. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tündérfény. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Fontos feladatunk a konkurrencia ritkítása. Végezz két varkaudar mágussal. 2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. 3.) Látványos áldozat lenne, ha be tudnál mutatni nekem egy xirnox szivet. [30 pontot használtál fel, van még 118.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed a xirnox szivet, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve méregsemlegesítés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Fontos feladatunk a konkurrencia ritkítása. Végezz két varkaudar mágussal. 2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. 3.) Ismerkedj meg a varázsló varázslatokkal is: használj harcban energiatüskéket! [30 pontot használtál fel, van még 88.]

tv 31 támadó/véd. varázslat a 31. varázslatot
31. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 88.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[93,47] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Találsz egy ovimon-bokrot. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vadász tatu. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász tatu jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vadász tatu összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Felismered. Ez egy tetemember. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.


Találkozol egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű mutáns nővel. Bőre teljesen fehér! Ruházatát egy kaszabolósáska trófea ékesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Jégvihar. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Találkozol Szépmező Szárnya. Tharr tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy alligátorbőr cipőt, egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy Métely páncélját, egy ryuku köpenyt, egy tankány karmot, egy Tharr Keresztjét, egy topáz erényövet és egy umbatari karkötőt visel. Felszerelését egy kérődző etra trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy karmos tankány trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 tüskét.

(Továbbmész...) [93,48] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal rájössz, hogy egy tetemember ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Oldalt pillantva, meglátsz egy móricserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [93,49] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen sünmedve nyomokra bukkansz! Dobóhálóval a kézben a szörny keresésére indulsz. Amikor rábukkansz, csendben odalopódzol, és megpróbálod rádobni. Ügyes voltál, a háló teljesen a sünmedve köré tekeredett, esélye sincs a szabadulásra. Jajjaj, a szörny tekergődzése elszakította a hálót! A gyorsan távolodó lény magával viszi csapdád maradékát. Fene az ebadtába! [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Délre fekszik egy helytartói város. " Találsz egy nekrofunt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívői építették. Észreveszel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Zöldek a fák, zöldek a szemeim, zöld a vérem. Zöld az Isten! Green W. Eagle " délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Az ici-pici, aranyos lányokat szeretem. Steven Spielberg. " Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [58 pontot használtál fel, van még 30.]

szk 124 keresed a 124. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy manifesztátort. [0 pontot használtál fel, van még 30.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 27.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 27.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 25, 30.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a karmos tankány. 2 kaját bezabál a sullár. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod.
Ebben a körben 27 pontod maradt, ebből a következő körre 27 pontot vihetsz át. Kapsz még 290 pontot. A következő körben tehát 317 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÜNDÉRFÉNY (25. VARÁZSLAT)
Mostantól nincs többé gondod a labirintusok sötétjére. Nem kell fáklyákat cipelned, nem kell attól rettegned, hogy két kör között a fáklyáidat ellopják. A tündérfénnyel fáklyafénynek megfelelő világosságot tudsz teremteni magadnak sötét helyeken. Ez azt jelenti, hogy ahol szükséged lenne egy fáklyára, automatikusan elmondod ezt a varázslatot, 1 VP-ért (akkor is, ha egyébként van fáklyád). Ez ilyenkor nem kerül TVP-be. Külön kiadott V 25 parancsnak nincs értelme.

MÉREGSEMLEGESÍTÉS (14. VARÁZSLAT)
Ha méregsemlegesítés varázslatot elmormolod, 10 VP-ért, azonnal megszüntetsz minden, a szervezetedben levő mérget. Ha a tested tiszta, akkor az utolsó varázsszót nem mondod ki, hanem a varázslat inaktívan lapul mindaddig, amíg valamilyen mérgezést nem kapsz. Ha pl. harcban mérgeződsz, akkor a harc végén automatikusan aktiválódik a varázslat. Ha a méregsemlegesítést V 14 1-el raktad fel, akkor ezután a méregsemlegesítést automatikusan megújítod. Ha egy harcban egyszerre kapsz bénító és sebző mérget, akkor azt ilyen esetben külön-külön kell semlegesíteni (vagyis a varázslat ebben az esetben 20 VP-be fog kerülni).
A varázslat nem működik azonnali hatású mérgeknél (pl. bo-skorpió, gyengén mérgezett tű), hiszen a méreg a vérbe jutás pillanatában hat, nincs idő ellene védekezni.

KARAKTERLAP

Alex Zelpher, egy barna, rövid hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight hittérítője vagy. Az Ars Magica (#9150) K.T. tagjai közé tartozol. A harci mágusok rendjének tanonc rangú tagja vagy. Ez a 149. fordulód.

Erő: 23 (25) Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 169 cm
IQ: 26 (27) Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 20 (22) Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 21 Életpont: 297/260 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (20) Varázspont: 256/127 Pénz: 570 arany Kép. pont: 18
Tudatpont: 15/14 EFejl: 41
Eddig összesen 630 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 512 TP-t kaptál. Jelenleg 194479 TP-d van. A következő szinthez még 65521 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, varkaudar bajnok, quwarg harcos. A 146. fordulódban 809 arany került a bankszámládra. 833 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 12/98 (+10%) vágófegyverek: 2/38 ütőfegyverek: 22/54
lőfegyverek: 22/66

Feltételes fegyverváltás: rövid kard (#171) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/78 (+20%) 2. nyomkövetés: 26/54 (+8%) 3. mászás: 5/75
4. csapdakészítés: 11/25 (+10%) 5. csapdaészlelés: 1/79 (-290%) 6. gyógyítás: 58/57
7. titkosírás: 1/40 8. felderítés: 5/54 9. szörnyidomítás: 5/21
10. teológia: 7/33 (+12%) 11. taumaturgia: 22/78 (+5%) 12. zene: 2/43
13. szörnyismeret: 18/4 14. zárnyitás: 1/0 15. vadászat: 12/23
16. bányászat: 7/56 (+32%) 17. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50)
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
elfogod sünmedvét (#33) háló-csapdával (#220), kardfogú fülemülét (#146) hurokcsapdával (#217)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
elektromos pajzs (#51), tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 12. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> 12. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Fontos feladatunk a konkurrencia ritkítása. Végezz két varkaudar mágussal. (számláló: 1)
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Ismerkedj meg a varázsló varázslatokkal is: használj harcban energiatüskéket!

Összsúly: 73.94 kg Megterheltség: 97%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 53 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrpáncél (#51) 1 bunkósbot (#9) 1 dobóháló (#221)
2 kaja (#2) 1 kis bőrpajzs (#45) 3 víz (#27)
1 xirnox szív (#213)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
26 arany (#50) 2 madártoll (#112) 1 nagy bronzkulcs (#185)
3 spiritusz (#170) 20 tüske (#22) 1 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(90,44) a 48. labirintus bejárata, élőholt mirg (#135), bundás csirmáz (#93)
(91,44) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), oltár, 26. jellempróba, érclelőhely
(92,45) Elenios oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(93,46) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Fairlight oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 23. jellempróba, mélységi grittangok (#103), spagulár (#82)
(93,47) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), 45. jellempróba, Tharr oltár, barátság szent tüze (#484), vadász tatuk (#10), tetemember (#123), Jégvihar (1605. kalandozó), Szépmező Szárnya (3344. kalandozó)
(93,48) tetemember (#123), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Tharr oltár, 32. jellempróba
(93,49) sünmedvék (#33), nekrofun (#173), 21. jellempróba, Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)

Üzenet küldése a karakternek