147. forduló, 149. forduló, Tűz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 2. 9h:15'
EZ A 339. JÁTÉKHETED, 148. FORDULÓD
340. játékheted kezdete: márc. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3808
SZÁMLA : XXXX

TŰZ KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [138,13] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 Ramirez feszítővasát (199 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
A teremtés zsákja létrehozott 1 mérg. ubuk tüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+70 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+66 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 648. hetének nyerőszámai: 28, 27, 29. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy quwarg királynő nyomára vezet. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 16 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő torát. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 306.]

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 306.]

* 2. KP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom ropogós rókafarok készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Rögtön találsz 6 aranyat a lábaidnál! Ez aztán a szerencse! (+4 szerencse.) 239 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 304.]

a 415 2019 1 átadod a 415. tárgyat a 2019. kalandozónak (1 darabot)
Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 304.]

a 415 2721 1 átadod a 415. tárgyat a 2721. kalandozónak (1 darabot)
Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 304.]

a 415 5012 1 átadod a 415. tárgyat az 5012. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 aranypikkelyt Kegyetlen Hurrikán részére. [5 pontot használtál fel, van még 299.]

kf 691 kézbeveszed/felveszed a 691. tárgyat
Felveszed a ryuku nadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Hideg szél borzolja a hátadat. Micsoda csata lehetett itt valaha! Több ezres seregek csaphattak össze, sejted a csatamező kiterjedéséből. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 18 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. Valami keményben koppan az ásód. Egy ép láda! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy nyu-shuriken. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy sírlidérc jön feléd.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 17 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a sírlidérc meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 20 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a sírlidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy csontváz lord védelmezi a vadászterületét. Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu. [30 pontot használtál fel, van még 269.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[137,12] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.

Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Kiforgatod a zsebeidet, de egyikben sem találsz 20 aranyat a belépőre. Szomorúan búcsút intesz ezeknek a különleges embereknek. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északnyugatra látsz egy friss csatamezőt. Északra nézve látsz egy Leah oltárt. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [136,11] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Találsz egy friss csatamezőt. Észreveszel egy oltárt. Elenios hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Elrakod a távcsövet.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. [14 pontot használtál fel, van még 255.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresgélni kezdesz a csatamező területén. Mindenhol hullahegyek. Nem szívesen vettél volna részt ebben az öldöklésben! Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy tetemember intéz feléd kihívást.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. {GYD:} Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Tíz perc sem telik bele, és máris valami használható akad a kezedbe: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy mérg. ubuk dobónyíl. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy sírlidérc támad rád.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 24 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Hosszadalmasan nézelődsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy autentikus vámpír jön feléd.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az autentikus vámpír testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az érintés borzalmasan hideg, elszívja életenergiádat! (-1 szint: -1 támadás, - 84730 TP, -7 max/akt. életerő, -3 tulajdonságpont, -15 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bronzpenge, egy tolmokov-koktél és egy sallank nyíl. A távolban nagyobb csapat élőhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegőt szívhatsz. [20 pontot használtál fel, van még 235.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[135,10] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy bávatag golombár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Alaposan megfigyeled a másikat, csakúgy ő is Téged. Aztán a lény otthagy.

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Gyanús mozgást látsz a fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy burástya királynő. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a burástya királynő testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (17 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a burástya királynő fejét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Mielőtt félreugorhatnál, valami golyószerű csusszan beléd. A burástya királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 905 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +116 életerő.) Találsz 5 aranyat! Ez aztán a szerencse! Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [134,10] A terep továbbra is ritka erdő.

[14 pontot használtál fel, van még 221.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[133,10] Fák, mindenütt csak fák. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [132,11] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy friss csatamezőt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy álomvirágot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Darlan irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Közelebb mész. A burástya lehel. A pajzs szerencsétlen módon elbillen (nyilván a kő miatt), és az elfet elborítja a sav. Gromak páncélja füstölögve tűnik el, arca félig összeégett, de azért még mindig megpróbál szembeszállni a lénnyel. Gyorsan lesújtasz a férfira hátulról, mire az arcára esik, és könnyű prédája lesz a burástyának. Ez volt ám a móka! (+2 gonoszság.)
Oldalt pillantva, meglátsz egy csodabazárt. Megtudod, hogyan szerezhetsz reflexélesítőt. (ld. enc.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Elteszed a látcsövet. [29 pontot használtál fel, van még 192.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekikezdesz a friss csatamező véletlenszerű átkutatásának. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Viszolyogva sétálsz a már megsárgult bőrű kobudera halottak között. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy dögkeselyű készül a lemészárlásodra.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a dögkeselyű testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dögkeselyű bal szárnyát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Belecsipked a dögkeselyű a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Szorgosan nézelődsz, egyelőre eredmény nélkül. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy tetemember támad rád.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tetemember rotható húsát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A tetemember még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Hosszadalmasan nézelődsz. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy élőholt mágus támad rád.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt mágus jobb karját. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 10 nyílvessző, egy bakkura csizma, egy bronzhegyű lándzsa, egy bronzhegyű nyíl és egy ubuk dobónyíl. Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [20 pontot használtál fel, van még 172.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[131,10] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Pterois volitans lábát masszírozza. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy friss csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [8 pontot használtál fel, van még 164.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +58 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 164.]

be 66 bemész a 66. titkos labirintusba
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. Bepillantasz: teljes a sötétség. Fáklyát gyújtasz. Vajon milyen titkokat rejthet ez az elhagyatott hely? Amint belépsz, magával ragad a felfedezés izgalma. [5 pontot használtál fel, van még 159.]

lm 2 3 12 mozogsz 2 3 12
Elszántan mész előre. Egy régi, rozsdás ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [2. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy sírlidérc van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [3. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [12. PONT.] [18 pontot használtál fel, van még 141.]

lm 16 21 24 mozogsz 16 21 24
Haladsz az ellenséges labirintusban. Kanyarodik a járat. [13. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [15. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 6 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Kanyarodik a járat. [16. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [19. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [20. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Haladsz az ellenséges labirintusban. [21. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. [22. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy sírlidérc! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sírlidérc testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mész tovább, előre. Kanyarodik a járat. [23. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! Az gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 11 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Továbbsuhansz a folyosón. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [24. PONT.] [54 pontot használtál fel, van még 87.]

lm 26 32 26 mozogsz 26 32 26
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtóba ütközöl. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! (-7 életpont). Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [26. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vark. nekromanta. Fegyvere egy bunkósbot. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vark. nekromanta jobb lábát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [27. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-0 varázspont).
Találsz 1 aranyat! Ez aztán a szerencse! Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [32. PONT.] Egy Zinthurgot veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg bal lábát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Zinthurg bal lábát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) A Zinthurg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy arany és egy vas dobónyíl. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Füstölögve, gőzölögve távozik a Zinthurg sötét lelke a Sötét Földre. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [27. PONT.] Haladsz előre. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [26. PONT.] [30 pontot használtál fel, van még 57.]

lm 25 39 mozogsz 25 39
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [24. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [25. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy régi, rozsdás ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. Elérkezel a bejárathoz. No végre! Gyorsan kimászol. [18 pontot használtál fel, van még 39.]

in 1844 180 304 leírod az 1844. kalandozónak a 180. szörnyet a 304. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Zinthurg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kőszemet. [0 pontot használtál fel, van még 39.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 29.]

m 8 mozogsz északra
[131,9] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Találsz egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Gunymák anyó előtt. Utad során felfedezel egy álomvirágot.

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre.
Összefutsz Antillával. Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy élőholt quwarg trófea, egy quwarg királynő trófea és egy ryuku ostromteknős trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy nyu-shuriken. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[8 pontot használtál fel, van még 21.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 18.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 9, 30.
Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-4 életerő.) Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 18 pontod maradt, ebből a következő körre 18 pontot vihetsz át. Kapsz még 289 pontot. A következő körben tehát 307 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RAMIREZ FESZÍTŐVASA (1261. TÁRGY)
"Mindig is utáltam, mikor egy fránya ajtó megakadályozta, hogy megtudjam, mit rejt! Egy ilyen alkalommal kezembe akadt egy fémrúd (ugyanis épp egy alakváltót könnyítettem meg vele). Akkor még nem sikerült erőkarként használni, és így kinyitni az ajtót, annál az egyszerű oknál fogva, hogy az istenért se sikerült beerőszakolni a kis helyre a durung végű rudat. El is határoztam: a legközelebbi vaskohónál ezt megváltoztatom! Így is lett, most már tökéletes, úgyhogy hajrá testvéreim, használjátok ti is ezt!"
A fentiekben Ramirez Crashed a tárgy születésének körülményeire való visszaemlékezését olvashatjátok.
A feszítővas legyártásához kell egy fémrúd, hat pirkit a vaskohó felfűtéséhez, az elmaradhatatlan kőkalapács és 20 TVP-nyi türelem. Ramirez Crashed feszítővasát akkor veszed elő, ha másképp nem tudsz kinyitni egy zárt ajtót, ekkor az erőd hetedével megnő az ajtóbetörő technikád.

BÁVATAG GOLOMBÁR (165. SZÖRNY)
A bávatag golombár a bibircsók-óriás nagytestvére. Nevét egy óriási hatalmú druidáról kapta, aki állítólag ezeket a lényeket azért teremtette, hogy békés paradicsomát, egy gyönyörűséges szigetet velük őriztesse. A bávatag golombárok egyáltalán nem gonosz teremtmények, és az óriásokhoz képest szokatlanul intelligensek. Ha alacsony agresszióval közelítesz hozzájuk, nincs mitől tartanod, de ha vicsorogva, harcra szomjazva lépsz be a felségterületükre, bizony védekezni fognak. Nemcsak sziklákat képesek dobálni, Golombár megtanította őket néhány egyszerű druida varázslatra is. Közelharcban óriási bunkóval harcolnak. Aki sok bávatag golombárt öl le, az könnyen kivívhatja Sheran haragját.

REFLEXÉLESÍTŐ KENŐCS (1407. TÁRGY)
A többi csodakencéjéhez képest kicsiny, zöld tégely, még lezárva is erős árvacsalán-szagot áraszt. A dilinyós feltaláló szerint ez ér a legtöbbet mind között, de te nem vagy meggyőződve erről. Az ezüstszínű, apró rúnák szerint: "Erősen mérgező, használata a csuklón és a bokán javallott!" Ha a fura, zselészerű anyagot magadra kened a H 1407 paranccsal, 3 TVP-ért, a végtagjaid mintha önálló akarattal rendelkeznének, tenni fogják a dolguk, mielőtt te magad a tudatára ébrednél, mit is akarsz csinálni. [Ügyességed az alap ügyességed értékével nő; és eme érték felével nő meg a támadásod és a védekezésed!] Ha vérbeli harcos vagy, ezt a lehetőséget nem hagyhatod ki! Adj át Niximilitinek valamelyik csodabazárban 3 halálhozó talizmánt a KT (Küldetés Teljesítése) 1407 paranccsal, 5 TVP-ért, és máris a birtokába kerülsz egy adagnak! Persze a hatása nem permanens, csak a forduló végéig tart, és az olimpián is tiltott szernek számít. Egy második adag már semmilyen plusz hatást nem vált ki, ezért fordulónként csak egy csodakenőcsöt kensz majd magadra. A reflexélesítő a legféltettebb szerzeményeid egyike, sosem fogsz önként megválni tőle!

ZINTHURG (180. SZÖRNY)
A Zinthurg a Sötét Földnek nevezett létsík lakói (Thargodanok) közül az egyik legalacsonyabb rangú. Mégis, természetes mágikus képességeiknél fogva nagyhatalmúnak számítanak Ghallán. A Thargodan egy sötét, fekete undormány, idegen létforma, minden szempontból ellentéte a fénynek, az életnek. A varkaudarok ugyan gonoszak, de részeit képezik ennek a világnak - a Thargodanokról ugyanez nem mondható el. A varkaudarok lelke sötét - A Thargodanoknak egyáltalán nincs lelke. Olyannyira veszedelmesek, hogy mégoly ritka megjelenésük Ghallán is általában katasztrófával jár. A Zinthurgok rabszolgái, talpnyalói a rangsorban felettük elhelyezkedő lényeknek, Ghallán azonban rengeteg náluk gyengébb lény van, és ezek felett uralkodhatnak - minden egyebet pedig igyekeznek elpusztítani. Egyetlen Thargodan sincs a test börtönéhez kötve, alakjukat kedvük szerint formálják. A Zinthurgok leginkább a közel három méter magas, ébenfekete testű, bikafejű, négy hatalmas, karomban végződő karral rendelkező formát kedvelik. A Zinthurg elpusztításához mágikus vagy ezüstből készült fegyver, ill. varázslat szükséges, egyéb fegyverek csak a felöltött külsőt képesek megsebezni, és ezt a lény egy szemvillanás alatt képes regenerálni. Ha egy Zinthurg fizikai formáját a Sötét Földön kívül pusztítod el, a lény maga nem semmisül meg, csak visszamenekül saját létsíkjára. A Sötét Földön elpusztított Thargodanok - kevés kivételtől eltekintve - végképp megsemmisülnek, de persze elpusztításuk itt jóval nehezebb, hiszen birtokában vannak teljes hatalmuknak.

KARAKTERLAP

Tűz, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon felszentelt papja vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 148. fordulód.

Erő: 30 (37) Szint: 18 Merészség: 5/5 Magasság: 152 cm
IQ: 24 (29) Támadás: 19 Agresszió: 4 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 28 (32) Védekezés: 49 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 19 (24) Életpont: 299/239 Jellem: gonosz (360) Tul. pont: -6
Szerencse: 21 (28) Varázspont: 332/0 Pénz: 13 arany Kép. pont: -4
Tudatpont: 7/1 Pszi pont: 30/16
Eddig összesen 998 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6778 TP-t kaptál. Jelenleg 266778 TP-d van. A következő szinthez még 73222 TP szükséges. Trófeáid: ryuku csapásvezető, borzalmas varkaudar, Ayagira Tanaka. A 148. fordulódban 6232 arany került a bankszámládra. 6232 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 25/8 (+4%) vágófegyverek: 10/14 lőfegyverek: 6/40
dobófegyverek: *22/100

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (230%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/11 2. nyomkövetés: 33/18 (+8%) 3. lopás: 6/40
4. mászás: 6/34 5. csapdakészítés: 12/14 (+5%) 6. csapdaészlelés: 4/44 (+20%)
7. gyógyítás: 29/89 8. titkosírás: 3/10 9. felderítés: 7/15 (+45%)
10. szörnyidomítás: 1/89 11. teológia: 14/6 12. taumaturgia: 19/9 (+18%)
13. versengés: 8/75 14. harcművészetek: 29/72 15. zene: 3/20
16. szörnyismeret: 19/80 (+30%) 17. pszi: 5/98 (+5%) 18. vadászat: 5/77
19. bányászat: 5/65 (+16%) 20. főzés: 9/33 (+9%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 38% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot )
elfogod pszi elementált (#221) hurokcsapdával (#217)
gonoszkodsz max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 12)
szintszívó (#96), mutáns pók (#117) (csak egyszer), borzalmas varkaudar (#166), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
kardfogú fülemüle (#146), pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 6 költség alatt;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
mágiatörés (#35), lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
sötét halál (#45) >> velociraptor (#161) tűzeső (#61) >> autentikus vámpír (#154)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
2.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! (számláló: 4)
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranypikkely (#415) 1 fáklya (#36) 2 gyógykenőcs (#313)
1 kaja (#2) 1 rókafarok (#124) 6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
13 arany (#50) 1 bakkura csizma (#96) 1 bronzhegyű lándzsa (#87)
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bronzpenge (#126) 1 bunkósbot (#9)
8 madártoll (#112) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mérg. ubuk tüske (#137)
10 nyílvessző (#108) 1 nyu-shuriken (#157) 1 sallank nyíl (#129)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138)
4 ugh méreg (#166) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(131,9) nekrofun (#173), Tharr oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Antilla (1844. kalandozó)
(131,10) a 66. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, sírlidérc (#172), vark. nekromanta (#173), Zinthurg (#180)
(132,11) friss csatamező (#262), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), 44. jellempróba, csodabazár (#1404), dögkeselyű (#174), tetemember (#123), élőholt mágus (#175)
(133,10) Raia rúnaköve
(135,10) bávatag golombár (#165), burástya királynő (#759)
(136,11) friss csatamező (#262), Elenios oltár, szent tölgyfa (#393), tetemember (#123), sírlidérc (#172), autentikus vámpír (#154)
(137,12) oltár
(138,13) quwarg királynő (#153), sírlidérc (#172)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Amennyiben elvesztetted szent szimbólumodat (pl. mert egy szörny lehelete elégette), fohászkodhatsz istenedhez az IM 5 paranccsal, hogy adjon egy újat.

Üzenet küldése a karakternek