147. forduló, 149. forduló, Indalef mogof Men összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2023. nov. 21. 11h:16'
EZ A 187. JÁTÉKHETED, 148. FORDULÓD
188. játékheted kezdete: nov. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1510
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 9

INDALEF MOGOF MEN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,31] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 33 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 királygyík bőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 8 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+90 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+61 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+56 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy részeg kalandozó nyomára bukkanj. Familiárisod állandó csivitelésével próbál a zsákmány nyomára vezetni. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [8 pontot használtál fel, van még 345.]

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 340.]

p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 335.]

v 14 2 0 elmormolod a 14. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 330.]

h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 330.]

vv 224 4 23 elmormolod a 224. varázslatot a 4. varázslatot a 23. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 330.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 328.]
Fürgén varázsolsz! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 326.]

vv 27 16 26 elmormolod a 27. varázslatot a 16. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 324.]
Beizzik a turbómágia. Karizmatikusabbá váltál. [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 322.]
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 320.]

h 201 0 0 használod a 201. tárgyat
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [4 pontot használtál fel, van még 316.]

h 1225 0 0 használod az 1225. tárgyat
Elhasználsz egy íjászkencét. Alaposan bekenegeted vele a lőfegyveredet, sőt, még a kezedre is jut belőle. Tuti hatás! (+1 lőfegyver támadás a következő fordulód elejéig.) [5 pontot használtál fel, van még 311.]

vv 182 57 364 elmormolod a 182. varázslatot az 57. varázslatot a 364. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 309.]
Gyorsvarázsolsz! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 309.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 307.]

h 305 0 0 használod a 305. tárgyat
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 307.]

* 2. KP: ek 215 7 0 t. energia kisütése: 215 7
84 varázspont felhasználásával előállítasz 7 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

* 3. KP: ef 4 519 0 energia fejlesztése 4
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 279.]

* 4. KP: p 70 0 0 használod a 70. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 277.]

* 5. KP: ek 40 10 0 t. energia kisütése: 40 10
Átalakítod a nyers tudati energiát. Előállítottál 50 TVP-t. [-10 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 327.]

kf 1570 kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a Krough fejdíszét. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

h 569 84 használod az 569. tárgyat
Hosszasan tanulmányozod Martian tekercsét, és közben arra gondolsz, hogy mennyire szeretnéd, ha képes lennél megtanulni a szörnyidézés varázslatot. Hirtelen nagy lobbanással a tekercs eltűnik, és a fejedben tisztán és világosan megjelennek a varázsszavak. Micsoda nagyhatalmú mágia! (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 327.]

kno 3 5 képesség-növelés 3
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
[0 pontot használtál fel, van még 327.]

fm 63 154 feltételes mászás 63 a 154. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[184,32] Továbbmész a város utcáján. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Fairlight hívői építették. Elhaladsz a mulatóhely előtt. Vajon még mindig keresnek itt kalandorokat? (43. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.)
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Az ötpróbás sátor felé veszed az irányt. Az előtte álló alakváltó fiúcska - felfigyelve érdeklődésedre - rögtön befelé tessékel. Úgy döntesz, próbát teszel. Az első feladat az erőpróba. Egy törpe után következel, aki apró termete ellenére meglepően könnyedén emeli magasba a neki jutó súlyzót. Amikor rád kerül a sor, rájössz, hogy nem is olyan egyszerű a dolog, mint kívülről látszott. A súlyzó csak nem akar mozdulni, izzadságcseppek jelennek meg homlokodon az erőlködéstől, de hiába, nem megy. 851 tapasztalati pontot kaptál. A kudarcérzéstől mérgesen továbbindulsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Felismered a közeledőt. Csak egy őrült varázsló. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 50 életpontot vesztettél. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló testét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Meglengetve a Végítéletet a másikra ugrasz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló jobb lábát. (3 támadással 145 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd az őrült varázsló testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy xirnox szív és egy manifeszt.nyúlvány. 2 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 63, gyógyulás: 3, összesen: -60 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +93 életerő.) Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Épületeket látsz: egy bank (624. épület.), egy kaszinó (638. épület.) és egy ékszerbolt (653. épület.). [16 pontot használtál fel, van még 311.]

be 624 bemész a 624. épületbe
Odamész a bejárati ajtóhoz. A mágikus erőtér automatikusan félrehúzódik, utat adva neked. Odabent kellemes hűvös fogad, valószínűleg a mágikus légkondicionálás eredménye. Az ajtó mellett őrködő kolosszus meg se rezzen érkezésedre. Egy elegánsan öltözött, mosolygó elf férfi siet elő. - Miben állhatok rendelkezésére?
Bemutatkozol az elfnek. Átnézi a bank papírját, aztán mosolyogva feléd fordul: - Jelenleg 32084 arany van a számláján. óhajt esetleg kivenni valamennyit? [5 pontot használtál fel, van még 306.]

pki 12000 kiveszel a bankból 12000 aranyat
Kiveszel a bankból 12000 aranyat. A számládon van még 20084 arany. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

m 4 4 6 mozogsz délre, délre, nyugatra
[184,33] Továbbmész a város utcáján. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy őrült varázsló. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról energiatüskék varázslatot lősz a másikra. 27 életpontot sebeztél. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló jobb karját. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Végítéletet ellenfeledre rohansz. Végítélettel több döféssel felnyársalod az őrült varázsló testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Cápafoggal megdöföd az őrült varázsló bal karját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 fekete gyöngy és 4 pirkit. 2 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 29, gyógyulás: 3, összesen: -26 ÉP}

Utad során felfedezel egy erődítményt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [184,34] Még mindig a városban vagy. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy csapat őrjáratozó katona. {max. életpontja: 935-1019.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Végítélettel néhányszor megkarcolod az őrjáratozó katona jobb vállát. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod az őrjáratozó katona testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (12 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Végítélettel kicsit megbökdösöd az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Cápafoggal kicsit megbökdösöd az őrjáratozó katona testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a 10 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (10 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Végítélettel kicsit megbökdösöd az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Cápafoggal kicsit megbökdösöd az őrjáratozó katona testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Bár ügyesen védekezel, a 8 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (8 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Végítélettel valamennyire megsebezgeted az őrjáratozó katona testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted az őrjáratozó katona fejét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A 6 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (6 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 668, sebződés: 356, gyógyulás: 57, összesen: -299 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +107 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +94 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +80 életerő.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[176,29] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy norpadolótika lehet. {támadása: 46.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika bal középső lábát. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a norpadolótika egyik csápját. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a norpadolótika egyik csápját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 64, gyógyulás: 13, összesen: -51 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy quwarg bolyt. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg nagymester! {egyik sebzési módja: 1x 4d6+10.}

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester torát. (5 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre rontasz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester bal középső lábát. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Cápafoggal kicsit megsebzed a quwarg nagymester testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 22, gyógyulás: 6, összesen: -16 ÉP}

Mágikus tárgyat újabb ellenfelet provokál csatára. Egy quwarg harcos! {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 18 ütő ellen.}

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg harcos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre rohansz. Végítélettel tökéletesen perforálod a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod a quwarg harcos bal első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 shinai gömböt (ld. enc.). Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +99 életerő.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
[53 pontot használtál fel, van még 253.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 253.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[175,28] A bozótost dombság váltja fel. Találsz egy hóhérbimbót. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Önfeláldozóan odaszaladsz, és átveszed a szopókövet. [szerencséd 1 lett.] A következő pillanatban a sav az elf nyakába zúdul! A pajzs azonban tökéletesen védi a támadást. Az elf ezután néhány pillanat alatt végez ellenfelével. Ezután feléd fordul. Amikor meglátja, mit tettél, könnybe lábad a szeme. - Ezt nem fogadhatom el. - gyorsan kiveszi a kezedből az átkozott tárgyat, és tovainal, mielőtt még tiltakozhatnál. (+2 jóság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy Thargodan csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő kardszárnyú pocok nem jelenthet komoly veszélyt. {támadása: 23.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a kardszárnyú pocok jobb szárnyát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kardszárnyú pocok jobb oldalát. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Kitines ollójával a kardszárnyú pocok bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A kardszárnyú pocok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 178 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 kerek követ. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [174,27] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kultúrmasztodon került az utadba. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+10.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon fejét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Cápafoggal meghorzsolod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 kaját. 2 942 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 57, gyógyulás: 13, összesen: -44 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Thargodan csatamezőt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Emella a Bombázó előtt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felkészültök az alany befogásához. A csalétket leteszed a nyílástól mintegy fél méterre, ezután te és a biológus lehasaltok az átellenes oldalon. Feszülten figyeltek. A görény egy fél óra múlva feladja: kimerészkedik a lukból. Ti azonnal rávetitek magatokat, mielőtt megpattanna a csemegével. A gnóm hálálkodik, majd buzgón hozzáfog a kutatáshoz. Te fülig érő szájjal indulsz tovább és csak arra gondolsz, hol lehetne kezet mosni. (+2 jóság.)
A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy jól irányzott csapással a másvilágra (és a déli ebédlőasztalra) küldesz egy mikrostruccot. (+4 kaja.)

(Továbbmész...) [174,26] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Utad során felfedezel egy rát-fát. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy friss csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Északra egy Leah oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. [38 pontot használtál fel, van még 215.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [30 pontot használtál fel, van még 185.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[173,25] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Felfedeztél egy mákrózsa bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [6 pontot használtál fel, van még 179.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Nincs semmilyen speciális dolog, amire ezt a tárgyat most használhatnád. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

m 6 mozogsz nyugatra
[172,25] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Utad során felfedezel egy márványtornyot. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Kikotrod a golyót, és átadod a gyereknek. Megígéri, hogy máskor jobban fog rá vigyázni. (+2 jóság.)
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy nyuhaj karbin! {védettsége: 13 szúró, 8 vágó, 13 ütő ellen.}

Megmarkolva a Végítéletet a másikra rohansz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a nyuhaj karbin zselés fejét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Cápafoggal teljesen átszúrod a nyuhaj karbin jobb oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 129 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A nyuhaj karbin összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mágikus tárgyat újabb ellenfelet provokál csatára. Egy kőkorszaki szaki! {védettsége: 60 szúró, 60 vágó, 10 ütő ellen.}

A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan a másikra rohansz. Végítélettel tökéletesen perforálod a kőkorszaki szaki testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Cápafoggal eltalálod a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A kőkorszaki szaki összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 786 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 1 kis vaspajzsot. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy ősi csatamezőt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Thargodan csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. [34 pontot használtál fel, van még 145.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [50 pontot használtál fel, van még 95.]

szk 227 keresed a 227. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy kultúrmasztodont. [0 pontot használtál fel, van még 95.]

h 234 30 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+6 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy kultúrmasztodon. {védettsége: 18 szúró, 38 vágó, 38 ütő ellen.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet a másikra rohansz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Cápafoggal megérinted a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 kaját. 2 942 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 81, gyógyulás: 17, összesen: -64 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 65.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Lekapsz két hamuludat. A Te reflexeid voltak a jobbak. (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kultúrmasztodon került az utadba. {támadása: 58.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon ormányát. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet ellenfeledre ugrasz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a kultúrmasztodon fejét. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Cápafoggal megkarcolod a kultúrmasztodon nyakát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 13 kaját. 2 942 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 86, gyógyulás: 18, összesen: -68 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +84 életerő.) [10 pontot használtál fel, van még 55.]

kf 315 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a Krough fejdíszét, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 55.]

h 1 50 10 használod az 1. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 55.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 52.]

* 2. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 425 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 49.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 19 fejleszted a 2. tulajdonságodat 19 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 68 TVP-t kell elköltened.] A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kultúrmasztodon. {támadása: 58.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Végítéletet ellenfeledre rohansz. Végítélettel tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon bal oldalát. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Cápafoggal megbököd a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A kultúrmasztodon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 14 kaját. 2 942 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 61, gyógyulás: 13, összesen: -48 ÉP}

[19 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 2, 25.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól széttápolt kalandozó lord helyett szaggatott fülűre tápolt kalandozó mester. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +3 max. varázspont, +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 289 pontot. A következő körben tehát 319 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÖRNYIDÉZÉS (84. VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal megidézhetsz egy bizonyos fajtájú szörnyet. Az anyagi komponens egy alkatrész, amelyet az adott szörnyfajból vágófegyverrel lehet kinyerni (pl. tigroszlán esetén egy tigroszlán fog). Nyilvánvaló tehát, hogy a varázslattal nem lehet olyan szörnyet megidézni, amelynek nincs kinyerhető alkotórésze ill. annak kinyeréséhez valamilyen speciális tárgy szükséges. A varázslat elmondása a V 84 <idézendő szörny száma> paranccsal történik, 72 VP-ért és 10 TVP-ért. A szörny 99% valószínűséggel jelenik meg, azon a mezőn, ahol a varázslat ki lett adva (de tenger mezőn, valamint labirintusban és egyéb zárt helyen nem működik). A megidézett szörny nem engedelmeskedik hívójának, de akár azonnal kiadható rá egy FT vagy FOG parancs is, feltéve, hogy azon a mezőn, abban a körben nem öltél már meg egy ugyanolyan fajú lényt. Figyelem: a szörnyidézés varázslatot egy körben max. háromszor használhatod, és a megidézett szörny leöléséért tapasztalati pont nem jár!

SHINAI GÖMB (348. TÁRGY)
A shinai gömb belsejébe egy nagyhatalmú varázslat, a restoráció van bezárva. Ha szintszívás áldozata leszel, egyszerűen csak össze kell törnöd a shinai gömböt, és visszanyered az elvesztett tapasztalati pontokat. A shinai gömböt a H 348 varázslattal törheted össze, 2 TVP árán.

KARAKTERLAP

Indalef mogof Men, egy kontyos ősz hajú, zöld szemű troll férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Elenios ministránsa vagy. A Szeretet Vándorai (#9138) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 148. fordulód.

Erő: 25 (37) Szint: 26 Merészség: 7/7 Magasság: 261 cm
IQ: 13 (24) Támadás: 47 (49) Agresszió: 3 Testsúly: 469 kg
Ügyesség: 11 (23) Védekezés: 56 (61) Menekülés: 30 % Életkor: 21/22 év
Egészség: 13 (23) Életpont: 554/485 Jellem: jó (340) Tul. pont: 3
Szerencse: 10 (48) Varázspont: 486/3 Pénz: 12299 arany Kép. pont: 34
Tudatpont: 60/6 Pszi pont: 137/2 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1416 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 27 312 TP-t kaptál. Jelenleg 1 725 153 TP-d van. A következő szinthez még 274 847 TP szükséges. Trófeáid: bűbájlidérc, agyaggólem, Kitaszított. A 148. fordulódban 20084 arany került a bankszámládra. 20084 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/53 szúrófegyverek: 31/20 (+18%) ütőfegyverek: 9/49
lőfegyverek: 24/47 (+10%) dobófegyverek: 8/67

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); vashegyű nyíl (#176) max. 1 db (12 -14.); vashegyű nyíl (#176) max. 2 db (15 -17.); vashegyű nyíl (#176) (18 -20.); vashegyű nyíl (#176) (21 .); mérgezett vasnyíl (#187) (22 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
172,25 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 189
Kedvenc táborhely: 179,53
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 71 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/67 2. nyomkövetés: 24/10 (+20%) 3. mászás: 11/81 (+515%)
4. csapdakészítés: 13/83 (+7%) 5. csapdaészlelés: 6/85 6. gyógyítás: 7/87
7. titkosírás: 4/67 8. felderítés: 12/34 (+91%) 9. szörnyidomítás: 4/8
10. teológia: 33/75 (+18%) 11. taumaturgia: 32/41 (+13%) 12. szerencsejáték: 2/14
13. versengés: 11/2 (+8%) 14. zene: 13/90 (+34%) 15. szörnyismeret: 9/74 (+20%)
16. pszi: 19/49 (+20%) 17. zárnyitás: 4/48 18. vadászat: 6/3 (+11%)
19. bányászat: 9/90 20. testépítés: 16/78 21. úszás: 9/8
22. főzés: 7/70 (+14%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
totem 80% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 15 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot )
mászol max. 63 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a mély szakadék (154)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
szintszívó (#96), gonoszok (#988) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), oglyth (#374)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24)
erőpajzs III (#127) jellemrejtés (#23) csábmosoly (#16) tulajdonságpajzs (#26)
Symulf rúnája (#182) a lélek védelme (#57) tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
energiatüskék (#29), agykorbács (#97), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szárnyas gömböc (#12)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK
Familiárisod egy kékszajkó.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül.
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 77. labirintus (169,7). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). cirkuszi fősátor (713): 771. szörnyet kell befognod. kémhálózat (744): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): 1. lépésnél tartasz. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. fejvadász központ (847): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 67, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 99, 192, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 12, 16, 20, 26, 33, 35, 36, 42, 43, 44, 46, 49, 51, 52.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 80. Szerzett pont: 9560. Beállított erő: 0 Összpont: 21564

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, p 64, v 14 2, h 1100, vv 224 4 23, vv 27 16 26, h 201, h 1225, vv 182 57 364, h 305.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mennyei muzsika (182)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mentális fölény (270)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
rózsasziromáldozás (285)
varázstöltődés II. (296)
pszionikus védelem (307)
isteni muzsika (348)
türkiz szemek (399)
madárfamiliáris II (405)
rekultiváció (428)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 46 TU. szükséges még: 44 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3172 TU szükséges.)

Összsúly: 318.10 kg Megterheltség: 133%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 36 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 290 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 1 drótszőr (#37) 2 gyíkfű (#201)
6 gyógykenőcs (#313) 1 íjászkence (#1225) 2 kaktusztüske (#114)
1 Martian tekercse (#569) 1 mocsári penke (#148) 1 quwarg tojás (#360)
3 spiritusz (#170) 3 tinta (#101) 2 varázskő (#305)
1 vashegyű nyíl (#176) 10 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
12033 arany (#50) 3 fekete gyöngy (#99) 1 gyöngymangó (#135)
53 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199) 5 kerek kő (#19)
1 királygyík bőr (#44) 1 kis vaspajzs (#159) 1 kőszem (#304)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 4 pirkit (#153) 1 shinai gömb (#348)
1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

171 172 173 174 175 176 177
24
25
26
27
28
29
30
(172,25) márványtorony (#175), 23. jellempróba, nyuhaj karbin (#110), kőkorszaki szaki (#109), kultúrmasztodon (#227)
(173,25) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56)
(174,26) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 30. jellempróba
(174,27) kultúrmasztodon (#227), Thargodan csatamező (#432), Raia oltár, művészi porolit (#720), 48. jellempróba
(175,28) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), olvasztókemence (#86), Dornodon oltár, 44. jellempróba, kardszárnyú pockok (#152)
(176,29) norpadolótika (#226), quwarg boly (#359), 30. jellempróba, quwarg nagymester (#214), quwarg harcos (#201)

Üzenet küldése a karakternek