146. forduló, 148. forduló, Larissia En Liriel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. jan. 5. 9h:07'
EZ A 413. JÁTÉKHETED, 147. FORDULÓD
414. játékheted kezdete: jan. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5954
SZÁMLA : XXXX

LARISSIA EN LIRIEL KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [112,20] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 fiatalság italát (200 arany kikiáltási áron), 1 aranyló ugarhéjat (450 arany kikiáltási áron), 1 aranyló ugarhéjat (451 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 2 aranyló ugarhéj (eladási ár: 1500 arany, ebből a kezelési költség: 150 arany) ellenértékét.
A teremtés zsákja létrehozott 1 óndarabot. A teremtés zsákja létrehozott 1 óndarabot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+25 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+57 pszi pont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 292.]

* 2. KP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 289.]

* 3. KP: használod a 73. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 279.]

kt 554 5 elkészíted az 554. tárgyat (5 darabot)
Legyártottál 5 tünde nyilat. [30 pontot használtál fel, van még 249.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+6% teo] [5 pontot használtál fel, van még 244.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] [+4% teo] [5 pontot használtál fel, van még 239.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 234.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

ef 16 502 energia fejlesztése 16
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-16 TU.] [112 pontot használtál fel, van még 122.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[113,19] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az Ygrol síkság kietlen, vad pusztaságában barangolsz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gumifát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Továbbmész...) [114,18] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északra egy phua-kúp van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy élőholt quwarg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.


(Továbbmész...) [115,17] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy megsebesített ryuku ostromteknős. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy phua-kúpot. Északra nézve látsz egy tavacskát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
Találkozol egy fekete hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfival. Fekete a bőre. Ruházatát egy dehidrátor trófea, egy quwarg királynő trófea és egy ryuku futárbérenc trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy kőkalapácsot, bal kezében egy kőkést tart. Érzékeled auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Összeismerkedtek. Az ő neve Kisrépi. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Azt mondod: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Mintha egész alakja elmosódna - mint egy szellemnek. Szellemalakok köröznek vészjóslóan körülötte. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+4 varázspont). Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[30 pontot használtál fel, van még 92.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[116,16] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő púpos burástya nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya melléd csap a farkával! A púpos burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nini, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku futárbérenc. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a ryuku futárbérenc jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku futárbérenc jobb oldalát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fűszertartó. Magad mögé lököd a pitiáner Öregsámán Krough trófeát, és kinyersz egy alkalmas ryuku futárbérenc trófeát. 1107 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+49 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).

(Továbbmész...) [117,15] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tyrannoszaurusz rex. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 sallank nyíl. Lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+49 életerő.) Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).

(Továbbmész...) [118,14] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Quwarg szagot érzel! A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg szabotőr. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Ellenfeled ragasztót köp! Elfehéredsz: a birtokodban levő 1 furulya annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 18 életpontot vesztettél. A quwarg szabotőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

[90 pontot használtál fel, van még 2.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

m 1 mozogsz északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -3.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 19 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 30, 11.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 288 pontot. A következő körben tehát 285 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU OSTROMTEKNŐS (362. SZÖRNY)
A félsziget északi részén partra szállt ryuku inváziós hadsereg hátasállatai ezek az óriási méretű, szárazföldi teknőcök. Ugyan igencsak lomhák, azonban hatalmas méretüknek és páncéljuknak köszönhetően megállíthatatlan harci gépezetek. Az ostromteknős étvágya igencsak kielégíthetetlen - talán ez az oka, hogy a partraszálló egységek kénytelenek voltak szabadon engedni állataik egy részét, és azok most szabadon kószálnak.

RYUKU FUTÁRBÉRENC (765. SZÖRNY)
Egy háborúhoz, amiben egy akkora kontinens gyarmatosítása a cél, mint Ghalla egésze, jókora hadsereg szükséges. Ennek eredményes összetartására viszont olyan hírhálózatot kell kiépíteni, ami lefedi az összes meghódított területet, hatékony és gyors üzenettovábbítást tesz lehetővé. A ryuku futárbérencek ennek az alapkövei, más dolguk sincs, mint le-föl szaladgálni a csapatok között. Persze sokszor kerülnek harcba, mikor egy magadfajta kalandozóval hozza össze őket a sors, de nem okoz számukra nehézséget megvédeni magukat. Vagy mégis? Végülis ők sem halhatatlanok.

TYRANNOSZAURUSZ REX (160. SZÖRNY)
Igen, ez AZ A tyrex! Mintha az évmilliókkal ezelőtti erdőkből lépett volna elő, egy életnagyságú és hamisítatlan csúcsragadozóval állsz szemben. Hogy hogyan került az őskornak ez az iszonyatos gyíkja a Túlélők Földjére? Ez egy határozottan jó kérdés. A választ csak sejteni lehet - valamilyen nagyhatalmú mágus bizarr és kétes kimenetelű kísérleteket folytatott, hogy életre keltsen valamit, aminek már nincs helye a mai világban. A tyrexnek naponta iszonyatos mennyiségű húst kell elfogyasztania, beleértve téged is, és a környéken tartózkodó összes egyéb szörnyet. Ha őrült módon mégis szembe akarsz vele szállni, gondolkodj el először, hogy mennyi esélye van egy darázsnak az emberrel szemben. Oké, a darázs csíp egyet - de ha a méreg nem volt elég halálos, ugye tudod, mi jön utána?

KARAKTERLAP

Larissia En Liriel, egy hosszú aranyhajú, kék szemű elf nő vagy. Fairlight hittérítője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 147. fordulód.

Erő: 23 (27) Szint: 16 Merészség: 5/5 Magasság: 140 cm
IQ: 28 Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 21 (23) Védekezés: 34 Menekülés: 30 % Életkor: 171/171 év
Egészség: 20 Életpont: 261/71 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (23) Varázspont: 330/4 Pénz: 1649 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 16/0 Pszi pont: 111/56 EFejl: 10
Eddig összesen 541 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2162 TP-t kaptál. Jelenleg 174138 TP-d van. A következő szinthez még 5862 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, ryuku futárbérenc, élőholt quwarg. A 143. fordulódban 3400 arany került a bankszámládra. 3502 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7/47 szúrófegyverek: *20/102 (+10%) vágófegyverek: 9/23 (+5%)
ütőfegyverek: 3/37 lőfegyverek: 21/36 (+9%) dobófegyverek: 1/0

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
Eltaposott quwargok: össz.: 171 időszaki: 87

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/8 (+11%) 2. nyomkövetés: 22/68 3. lopás: 2/70
4. mászás: 6/87 5. csapdakészítés: 10/72 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/3
7. gyógyítás: 32/48 (+50%) 8. titkosírás: 1/52 9. felderítés: 14/14
10. szörnyidomítás: 6/19 11. teológia: 4/91 (+13%) 12. taumaturgia: 20/78
13. szerencsejáték: 1/54 14. versengés: 2/89 15. harcművészetek: 5/56
16. zene: 8/18 17. szörnyismeret: 10/4 18. pszi: 18/96 (+20%)
19. zárnyitás: 2/10 20. vadászat: 17/86 21. bányászat: 13/28
22. főzés: 1/81 (+27%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot )
elfogod hegyi rákot (#61) fedett veremmel (#219), vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219)
mászol max. 64 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
quwarg királynő (#153), vadász quwarg (#241), fémbontó szójer (#150), élőholt quwarg (#202), quwarg harcos (#201)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tetemember (#123) villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> quwarg szabotőr (#301)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot!
2.) Remélem jól haladsz a mágikus tudományokkal. Használj csatában villámcsapás varázslatot!
3.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
a barátság melege (155)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a bunkó megszólal (242)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 38 TU. szükséges még: 12 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4 TU szükséges.)
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 375.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 acéltű (#334) 1 furulya (#233) 3 kaja (#2)
5 madártoll (#112) 1 sallank nyíl (#129) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
19 arany (#50) 1 fűszertartó (#210) 2 óndarab (#85)
3 spiritusz (#170) 5 tünde nyíl (#554)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(113,19) gumifa (#38)
(114,18) Elenios rúnaköve, Raia oltár, élőholt quwarg (#202)
(115,17) ryuku ostromteknős (#362), gumifa (#38), 32. jellempróba, Kisrépi (4231. kalandozó)
(116,16) púpos burástyák (#92), ryuku futárbérenc (#765)
(117,15) tyrannoszaurusz rex (#160), 37. jellempróba
(118,14) phua-kúp (#372), quwarg szabotőr (#301)

Üzenet küldése a karakternek