Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. szept. 15. 12h:07' EZ A 162. JÁTÉKHETED, 147. FORDULÓD 163. játékheted kezdete: szept. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 17 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3140 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: ek 362 0 0 | t. energia kisütése: 362 |
tno 6 3 | növeled a 6. tulajdonságodat |
kno 17 1 | képesség-növelés 17 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
p 72 | használod a 72. pszi képességet |
v 15 203 2 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 138 | elmormolod a 138. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ezoterikus mardel nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ezoterikus mardel testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod az ezoterikus mardel fejét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Az ezoterikus mardel szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 1 375 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 43, gyógyulás: 9, összesen: -34 ÉP}
Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt sullár zörgő csontjait. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt sullár testét. (5 támadással 136 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod az élőholt sullár zörgő csontjait. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az élőholt sullár szarva. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Patájával az élőholt sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 397 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. Felfénylik az állatvédelem! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szubreális vámpír jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a szubreális vámpír bal karját. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 251, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [126,71] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Felismered a közeledőt. Csak egy szutykos remák. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a szutykos remák testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szutykos remák testét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a szutykos remák testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-15 pszi pont.) (-1 TU.) A szutykos remák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1 286 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a hegymélyi lidérc testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hegymélyi lidérc bal lábát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Véres nyál csordul ki a hegymélyi lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [127,71] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mocsári penkét. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy tündöklő szobrot. Délnyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy mocsári ácsorgó. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a mocsári ácsorgó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mocsári ácsorgó jobb első lábát. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a mocsári ácsorgó testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény összetapos! 31 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a mocsári ácsorgó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 975 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 37, gyógyulás: 2, összesen: -35 ÉP}
Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Thargodan csontváz görbe csontjait. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan csontváz jobb vállát. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a Thargodan csontváz fejét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a Thargodan csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 322 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
v 58 | elmormolod az 58. varázslatot |
ek 302 3 | t. energia kisütése: 302 3 |
m 8 6 8 | mozogsz északra, nyugatra, északra |
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. 11 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a nómenklatúra testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Méregfoggal több döféssel felnyársalod a nómenklatúra testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A nómenklatúra feléd harap, de sikertelenül. Csápjaival a nómenklatúra lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A nómenklatúra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 972 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 16, gyógyulás: 1, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [126,70] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy köpködő bruhatag. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a köpködő bruhatag testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Marokra fogva a méregfogat ellenfeledre rontasz. Méregfoggal tökéletesen perforálod a köpködő bruhatag zöld, nyálkás bőrét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a köpködő bruhatag zöld, nyálkás bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A köpködő bruhatag bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A köpködő bruhatag szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bruhatagnyelvet. (ld. enc.) 721 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [126,69] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mocsári penkét. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy lápi hajlékot. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy fekete amőba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a fekete amőba testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fekete amőba testét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a fekete amőba gomolygó testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A fekete amőba elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 gnóm csont. 519 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a noth szellem testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a noth szellem testét. (5 támadással 146 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a noth szellem bal oldalát. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Öregedtél 2 évet. Elérted az öregkort. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 270, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a dermesztő lidérc egyik csápját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-6 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 764 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
m 2 6 2 | mozogsz keletre, nyugatra, keletre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a xirnox farkát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Meglengetve a méregfogat a másikra rohansz. Méregfoggal tökéletesen perforálod a xirnox jobb első lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a xirnox vékony nyelvét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A xirnox sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Nyelvét a xirnox feléd löki, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 xirnox szivet. 509 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a drakolich farkát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a drakolich fejét. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a drakolich jobb első lábát. (6 támadással 68 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Varkaudar szablyával kicsit megvágod a drakolich testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a drakolich jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A drakolich újból és újból a karodba harap, szörnyű sebeket ejtve. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 bordacsontot. 2 417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 154, gyógyulás: 32, összesen: -122 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt sullár testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt sullár jobb oldalát. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod az élőholt sullár hatalmas testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Patájával az élőholt sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 455 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 59, gyógyulás: 12, összesen: -47 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a láplidérc testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Meglengetve a méregfogat ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a láplidérc jobb oldalát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a láplidérc testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a láplidérc, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A láplidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 742 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [126,69] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár.
(Továbbmész...) [127,69] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy lápi hajlékot. Megtudod, hogyan szerezhetsz kis mágneses bigyót. (ld. enc.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északra fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal rájössz, hogy egy csontváz lord ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 147.]
le 708 | leveszed/lerakod a 708. tárgyat |
kb 331 1 | kiveszel a bankból a 331. tárgyat (1 darabot) |
kt 671 | elkészíted a 671. tárgyat |
kt 711 | elkészíted a 711. tárgyat |
kt 1266 | elkészíted az 1266. tárgyat |
m 3 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra |
Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Nyálad csöpög, ahogy engedelmesen átnyújtod a nálad levő 1 boszorkánykendőt. Hirtelen félelem lesz rajtad úrrá: hogy mertél szembeszegülni egy ilyen csodálatos teremtménnyel? Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [127,71] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Látsz egy mocsári penkét. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy tündöklő szobrot. Délnyugatra nézve látsz egy olvasztókemencét. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt sullár testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt sullár hatalmas testét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt sullár zörgő csontjait. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Az élőholt sullár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 455 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 73, gyógyulás: 15, összesen: -58 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a drakolich testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a drakolich bal hátsó lábát. (6 támadással 160 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a drakolich jobb oldalát. (6 támadással 73 életpontot sebezve.) A drakolich megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Varkaudar szablyával megkarcolod a drakolich bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a drakolich jobb vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A drakolich iszonyatos harapásai nyomán bal térdedből dőlni kezd a vér. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 bordacsontot. 2 417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 153, gyógyulás: 31, összesen: -122 ÉP}
ef 20 527 | energia fejlesztése 20 |
szk 353 | keresed a 353. szörnyet |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
TUDATI OSTROM II. (539. TUDATI KÉPESSÉG) A Tudati ostrom egyre gyakoribb használata nagyfokú önbizalmat fejleszt még azokban is, akik egyébként a valós életben nem sok vizet zavarnak. Lehetsz csenevész, ügyetlen vagy csúnyácska, ha a kasztroplanáris térben terrorizálod kicsit a nálad gyengébbeket, te is igazi tudati nagyúrrá válhatsz! Ehhez a továbbfejlesztett ostrom a legmegfelelőbb eszköz. Az eddig összegyűjtött tapasztalatot kamatoztatva a tudatcsata számodra még hatékonyabb lesz. Már ellenállás nélkül hatolhatsz át a tudatpajzsokon, de a zsákmány nem igazán meggyőző. Valami másra vágysz, valami többre! Némi kísérletezgetés után rájössz, hogy ha már behatoltál egy tudati barikád mögé, onnan nem csak tudati energiát tudsz zsákmányolni, hanem más egyebet is. Emlékeket, érzéseket, és igen: tudást és tapasztalatot is. Mikor idáig jutsz a gondolatmenetben, mosolyod gonosz vigyorrá torzul... [A győztes tudatcsaták során (EK 2 <kalandozó> parancs) 1000 TP-t kapsz az ellenfél minden egyes maxTU-ja után, de nem szerezhetsz így többet, mint az aktuális TP-d 1%-a.] |
KRÓNIKA (1725. TÁRGY) A világégés előtti időkből maradó ősi történeteket olvasva értékes tapasztalatokra tehetsz szert. Amíg a krónikák a birtokodban vannak (nem kell KF-elni őket, de a bankból nem fejtik ki hatásukat), rendszeresen újraolvasod őket, így folyamatosan élvezheted az előnyeiket. Ahány krónikád van, annyi plusz TVP-t kapsz minden normál fordulóban. Segít megérteni az ősi varázslatokat is, így minden egyes birtokolt krónika kettővel csökkenti az ősteológia és őstaumaturgia megvásárlásához szükséges teológia és taumaturgia szinteket. Ráadásul minden egyes krónika 1%-kal növeli a kapott tapasztalati pontokat. Ilyen értékes kincstől természetesen nem fogsz megválni, ezért a krónika nem átadható tárgy. |
EZOTERIKUS MARDEL (184. SZÖRNY) Az ezoterikus mardel nagytestű, közel két méter magas szőrös kutyára emlékeztető szörny. Speciális pszi képességekkel rendelkezik. Például megérzi a tőle rettegő kalandozók jelenlétét (tehát értelmetlen rá BA parancsot kiadni, ily módon nem tudod a harcot elkerülni). Ezenfelül képes gyilkos pszi-sugarakat kibocsátani, amelyek meggyengítik elmédet és gyakran elveszíted a közelmúltban szerzett tapasztalatokat. Az ezoterikus mardel hatalmas, agyarszerű fogazatával támad, olyan dühvel, hogy gyakran még percekkel az elpusztítása után is képes sebeket okozni (ezt is egyfajta pszi képességnek vélik a megfigyelők). Ezért az ezoterikus mardelt szó szerint miszlikbe kell aprítanod, ha el akarod pusztítani. Bármilyen fegyver egyformán jó ellene. Megjegyzés: egy Toborzásgátló Vlagyimir nevű, tapasztaltnak mondható kalandozó állítása szerint ha valakinek sikerül egy ezoterikus mardelt elfognia, akkor aránylag könnyen megszelídítheti. És kevés olyan enyveskezű mestertolvaj született még e világra, aki észrevétlenül meg tudna közelíteni egy ezoterikus mardel által őrzött tábort... |
MOCSÁRI ÁCSORGÓ (774. SZÖRNY) Ez a kosforma állat a mocsarak mélyén él. Tömzsi lábai szinte mindig a vízbe lógnak, és többnyire csak így áll órák hosszáig, fejét az ég felé tartva, mélyeket lélegezve a cseppet sem kellemes illatú levegőből. Jobb is számára, hogy nem mozdul, hiszen a szárazföldi teremtményeket ilyen tevékenység közben szokta ellepni a láp. Tudja a titkát, hogyan maradjon a felszínen, de hogy mire vár ebben a relaxációs testhelyzetben, azt bizony senki nem tudja. A mocsári ácsorgó nem egy agresszív teremtmény, ha azonban feldühítik - azzal pl. ha fegyverrel hadonásznak felé -, megvív ellenségeivel. Könnyű beidomítani arra, hogy téged kövessen, csak kérdés érdemes-e: hiszen egy kalandozó nem valószínű, hogy efféle, lassú mozgású hátasállatra vágyik. |
NÓMENKLATÚRA (158. SZÖRNY) Ez a csupa nyálka, trutyi és gyanúsan csavarodó izom szörny főként sötét vagy ködös helyeken fordul elő. Ne aggódj, az első pillantásra undorító zsezsgés egy félelmetes, és minden érzelmet nélkülöző, mélységesen gonosz lényt takar. Ebből a lényből csak úgy csöpög a méreg, a sav, ahogy azt majd az első pillantás alkalmával majd látni is fogod. Kezdeti pucolásnak érdemes egy alkalmas tisztítótűzzel kezdeni, aztán ragadj valamilyen steril fegyvert - lehetőleg vágót, ha az nincs, akkor esetleg szúrót - és aprítsd péppé. A trutyiban nem bizonyos, hogy érdemes a harc után nagyon nyúlkálni, mert előfordulhat, hogy valamilyen iszonyatosan gyilkos és idegen vírust is sikerül magadhoz venni. |
KÖPKÖDŐ BRUHATAG (773. SZÖRNY) A köpködő bruhatag egy hatalmasra nőtt béka. Világoszöld teste olyan nyálkás, hogy ha ütőfegyvert használsz ellene, csapásaid rendre félre fognak csúszni - hacsak nem társul az ütések mellé jókora erő a karodban. A bruhatag a mocsarak lakója, többnyire a bűzös gyíkfűcsomokón sütkérezik, és termetéhez képest hatalmas elszántsággal támad arra, aki a közelébe merészkedik. Először köp, aztán hosszú nyelvét kiöltve megragadja áldozatát. Támadása akár még veszélyt is jelenthet rád, ha nem vagy elég ügyes kalandozó. |
BRUHATAGNYELV (1230. TÁRGY) Nem is volt nagy megerőltetés vérét venni a köpködő bruhatagnak, s ha már a harcra pazaroltad drága időd, legyen egy kis hasznod is belőle. Tehát nyúlj be a döglött teremtmény szájába, óvatosan fogd meg, amit ott találsz, kerülve a savas részeit, majd húzd ki a kezed. Ezt a legalább 60 centi hosszú, kicsit ragadós, néhol savas nyelvet ezután már könnyű lesz tőből lemetszeni. Eztán hajtogasd gurigára és így pont befér a hátizsákodba. A közeli vegyesboltban biztos jó pénzt adnak érte, ha mégsem, akkor eladod majd a királyi vagy helytartói aukción. |
CSONTAMULETT (711. TÁRGY) A remete már ismerősként üdvözöl. - Ismét van valami, amit el tudnék készíteni számodra, kalandor! A legendás csontamulett! Szükségem lesz hozzá egy ritualista amulettre, és 1-1 mutáns, elf, troll, kobudera és gnóm csontra. Remélem, minél hamarabb sikerül ezeket megszerezned! A csontamulett átvételéhez a Küldetés Teljesítése: KT 711 parancsot add ki, 5 TVP-ért a lápi hajlékon. A csontamulettet ha a nyakadba akasztod a KF 711 paranccsal, 2-vel megnöveli a szerencsédet, eggyel a védettségedet, és a tolvajoknak kisebb az esélye arra, hogy lopjanak tőled - lopás szakértelmük 25%-kal kevesebbnek számít. |
KIS MÁGNESES BIGYÓ (1266. TÁRGY) Mikor fáradtan megérkezel a nyomorúságos kunyhóhoz, nem is tudod, hogyan keveredtél oda. A házigazda eléd siet, és barátságosan üdvözöl, aztán megkérdi, mi járatban vagy. Végigméred ezt a fura figurát. Hm... mit is várhatnál tőle? Aztán észreveszel a nyakában egy különös medált. Az újdonságok mindig lázba hoztak, most sem tudod megállni, hogy rá ne kérdezz, mi a csuda az. - Ez egy kis mágneses bigyó - mondja a remete vigyorogva. - Egy Nagy Mágneses Bigyóról szedtem le nem túl régen. Én nem tudom mire használni itt a mocsárban, ezért örömmel eladom neked, ha meg tudunk egyezni az árában. - No, de mégis, mire való? - tudakolod tőle, és érzed, hogy valami nagy-nagy titoknak kerültél a közelébe. - Óh, hát nem sokat tud, csupán magához vonzza az elhagyott fémtárgyakat... - legyint a gnóm. Az agyad egyből lázas munkába kezd. Hiszen ezt a kütyüt nagyszerűen lehetne használni a csatamezőkön! - Mit kérsz érte? - alig vagy képes palástolni az izgalmadat, hiába tudod, hogy ez rontja az alkupozíciód. - Lássuk csak... Ha hozol nekem egy Rodger féle, kezdő szakácsoknak való üstöt, szívesen neked adom. [Ha szeretnéd megvenni a gnómtól ezt a tárgyat, add ki a KT (Küldetés Teljesítése) 1266 parancsot egy lápi hajléknál, és máris megkapod. A kis mágneses bigyót 3 TVP-ért a H 1266 paranccsal tudod használni bármelyik csatamezőn (de egy csatamezőn fordulónként csak egyszer). Hatására véletlenszerű fémtárgyakat fogsz találni, de csak olyan csatamezőn használhatod, amit nem KUTattál még ki más módon. Az így szerzett kincsek mennyisége, és értéke természetesen függ attól, hogy melyik csatamezőn használod a medált. A bigyót nagy becsben tartod, ezért nem fogod átadni senkinek. |
Erő: | 27 (37) | Szint: | 25 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 107 cm |
IQ: | 30 (34) | Támadás: | 29 (31) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 39 kg |
Ügyesség: | 19 (26) | Védekezés: | 33 (38) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 28/73 év |
Egészség: | 25 (29) | Életpont: | 308/161 | Jellem: | semleges (-6) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 26 (30) | Varázspont: | 504/80 | Pénz: | 5750 arany | Kép. pont: | 20 |
Tudatpont: | 55/13 | Pszi pont: | 129/96 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 24/71 (+15%) | szúrófegyverek: | 23/27 (+3%) | vágófegyverek: | 29/6 (+7%) |
lőfegyverek: | 16/83 (+3%) | dobófegyverek: | 28/58 (+12%) |
Feltételes fegyverváltás: méregfog (#1553) (500%) << ököl (#28) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ezüsttollú nyíl (#363) max. 1 db (1 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -14.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
127,71 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 128 |
Feltételes varázskő használat: 6 százalék varázspont alatt. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 111 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 53/0 (+90%) | 2. nyomkövetés: | 25/27 (+5%) | 3. lopás: | 2/0 |
4. mászás: | 4/4 | 5. csapdakészítés: | 12/60 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/89 |
7. gyógyítás: | 24/43 | 8. titkosírás: | 3/16 | 9. felderítés: | 6/98 |
10. szörnyidomítás: | 6/84 | 11. teológia: | 14/30 (+22%) | 12. taumaturgia: | 23/30 (+27%) |
13. szerencsejáték: | 1/83 | 14. versengés: | 7/64 | 15. zene: | 2/26 |
16. szörnyismeret: | 22/21 (+20%) | 17. pszi: | *23/100 (+97%) | 18. zárnyitás: | 12/61 |
19. vadászat: | 4/47 | 20. vitalitás: | 4/30 (+5%) | 21. bányászat: | 22/51 |
22. testépítés: | 20/94 | 23. főzés: | 10/19 (+10%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 300 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 10 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097), autentikus vámpír (#154), élőholt mágus (#175), noth szellem (#250) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
zombi mester (#251) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
3.) Papjaim a természetben megbúvó legkisebb anomáliát is észreveszik. Imádkozz úgy, hogy felderítésed 8. szintű! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): új. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): többek közt 258. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
8, 9, 10, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 50, 51, 52, 53, 170. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1007 (limit: 1210), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 94052. |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLIX. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 31 TU. szükséges még: 99 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 875 TU szükséges.) |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
41 | bomló esszencia (#2367) | 1 | boszorkánykendő (#1697) | 1 | elf csont (#664) | |||
12 | elkarog szőr (#665) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | halálvirág (#2371) | |||
1 | kaja (#2) | 1 | kobudera csont (#705) | 1 | ritualista amulett (#708) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 2 | rókafarok (#124) | 1 | Tiume batyuja (#660) | |||
1 | troll csont (#704) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
94 | arany (#50) | 11 | bordacsont (#16) | 1 | bruhatagnyelv (#1230) | |||
1 | csontamulett (#711) | 9 | drótszőr (#37) | 1 | éjkő (#2369) | |||
1 | halálkristály (#2372) | 1 | kis mágneses bigyó (#1266) | 1 | lidércesszencia (#1074) | |||
11 | madártoll (#112) | 1 | nyomkereső talizmán (#671) | 2 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | remák szív (#264) | 1 | sullár hólyag (#168) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
9 | víz (#27) | 1 | xirnox szív (#213) |
123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | |
68 | |
|
|
|
|
|
|
69 | |
|
|
|
|
|
|
70 | |
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
|