146. forduló, 148. forduló, Rőt Szivacs összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. aug. 31. 9h:15'
EZ A 1162. JÁTÉKHETED, 147. FORDULÓD
1163. játékheted kezdete: szept. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1854
SZÁMLA : XXXX

RŐT SZIVACS KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [154,101] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet. Varázserőd regenerálódik. (+94 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+50 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.)

* 1. KP: v 443 0 0 elmormolod a 443. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a harci induló varázslatot! Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+1 támadás). [-50 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 321. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: h 507 0 0 használod az 507. tárgyat
Terülj, terülj, asztalkám! - mondod, és csodák csodája: Krugrog mama terítője máris roskadozik a finom falatoktól (+3 kaja, +5 korty víz). [0 pontot használtál fel, van még 321.]

* 3. KP: p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 311. Kapsz 4 VP-t.]

* 4. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 306. Kapsz 2 VP-t.]

kno 9 1 képesség-növelés 9
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szörnyidomítás.)
[0 pontot használtál fel, van még 306.]

fog 102 220 elfogod a 102. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

kf 1570 kézbeveszed/felveszed az 1570. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a Krough fejdíszét. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 545 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 304.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

153 154 155
100
101
102

[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Utad során felfedezel egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Észreveszel egy Arénagödröt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.)
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. A kék rothasztó csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá. Inadba száll a bátorságod. Az óriás csodálkozó tekintete előtt elrohanva elhagyod a céllövöldét.
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-50 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 284. Kapsz 8 VP-t.]

be 710 26 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 30 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy tulajdonságpajzs [A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 279. Kapsz 2 VP-t.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar behemót.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar behemót fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar behemót testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ryuku rövidkarddal megvágod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 133 életpontot vesztettél. A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 135, gyógyulás: 16, összesen: -119 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar behemót.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar behemót fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a varkaudar behemót testét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ryuku rövidkarddal felnyitod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Véres nyál csordul ki a varkaudar behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 3, gyógyulás: 17, összesen: +14 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar varázsló. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ryuku rövidkarddal megkarcolod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar behemót.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar behemót bikafejét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ryuku rövidkarddal végigvágod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 122 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 124, gyógyulás: 16, összesen: -108 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar íjász. {egyik sebzési módja: 2x 8d6+8.}

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 16 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar íjász jobb oldalát. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ryuku rövidkarddal végigvágod a varkaudar íjász fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rövid íj [rövid íj ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (143,61)-> 1 arany, -2 ÉP]. 1 928 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 28, gyógyulás: 15, összesen: -13 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy varkaudar bajnok. {támadása: 24.}

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 12 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar bajnok fejét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ryuku rövidkarddal megcsapod a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 25, gyógyulás: 11, összesen: -14 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy vark. nekromanta. {max. életpontja: 101-120.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vark. nekromanta fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vark. nekromanta jobb lábát. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ryuku rövidkarddal felnyitod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta lendületes ütése célt téveszt. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 12, gyógyulás: 14, összesen: +2 ÉP}

A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar iszákos.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 59 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (45 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar iszákos testét. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ryuku rövidkarddal végigvagdosod a varkaudar iszákos bal lábát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal végigvagdosod a varkaudar iszákos fejét. (2 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ryuku rövidkarddal kicsit megvágod a varkaudar iszákos testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 123, gyógyulás: 36, összesen: -87 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 194. Kapsz 34 VP-t.]
(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+62 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 154. Kapsz 16 VP-t.]

m 4 mozogsz délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[154,101] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő quwarg nagymester mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a quwarg nagymester torát. (5 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ryuku rövidkarddal végigvagdosod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ryuku rövidkarddal épp hogy eltalálod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 14, gyógyulás: 24, összesen: +10 ÉP}

Észreveszel egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
[6 pontot használtál fel, van még 148. Kapsz 2 VP-t.]

tim 100 titkosírás megfejtése 100 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Szárnyak nélkül repül, csőr nélkül szúr.
Szemek nélküli hegyes fej, röptében megöl egy madarat.
Elővéve minden tudásodat, nekilátsz, hogy megkeresd a megoldást. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). Yoppéé! Megtaláltad, megoldottad! Hangosan, jól érthetően mondod ki a megoldást. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen! {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 35 ütő ellen.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a massza zsezsgő csonkját. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a massza zsezsgő csonkját. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Ryuku rövidkarddal felnyitod a massza testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Hiába próbálsz hátrálni, a massza többször is megmar! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a massza, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. [acélpengőke ládikóba-> (186,106)-> 3 arany, -2 ÉP] 2 598 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 15, gyógyulás: 23, összesen: +8 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. ... Ez az! Megtaláltad! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bakkura csizma [bakkura csizma ládikóba-> (186,106)-> 11 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 pular kristály, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (187,107)-> 14 arany, -2 ÉP] és 5 nyílvessző [nyílvessző ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [100 pontot használtál fel, van még 48. Kapsz 40 VP-t.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[155,101] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy zoloboo törzsfő. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 191-220.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Meglengetve a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zoloboo törzsfő testét. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ryuku rövidkarddal megvágod a zoloboo törzsfő csontos karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 25 életpontot vesztettél. A zoloboo törzsfő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 8 mérg. ubuk dobónyilat. [mérg. ubuk dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 56 arany, -2 ÉP] 2 135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 30, gyógyulás: 25, összesen: -5 ÉP}

Felfedeztél egy amniosz-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

(Továbbmész...) [156,101] Az erdőt dombvidék váltja fel. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy woorgard. {támadása: 35.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard jobb oldalát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal végigvagdosod a woorgard testét. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ryuku rövidkarddal kicsit megvagdalod a woorgard szörcsögő hátát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal megvagdalod a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ryuku rövidkarddal párszor súrolva eltalálod a woorgard testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 621, sebződés: 12, gyógyulás: 52, összesen: +40 ÉP}

Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

(Továbbmész...) [157,101] Továbbra is dombság. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy woorgard. {max. életpontja: 801-900.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal végigvagdosod a woorgard testét. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ryuku rövidkarddal párszor súrolva eltalálod a woorgard idétlen masszáját. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal végigvagdosod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Ryuku rövidkarddal kicsit megvagdalod a woorgard testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) A woorgard csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 633, sebződés: 12, gyógyulás: 52, összesen: +40 ÉP}

Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kihívás tornyát. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Észreveszel egy oltárt. Elenios híveié. Találsz egy gyilkos csalánt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Köveket gyűjtesz, és a verembe dobálod. Lentről morgás hallatszik, ahogy az odalent lakó Valami felébred. A lélegzeted is eláll - minden vérszomjas csüldők ősapja kezd a föld alól előbukkanni! Csápjait a ketrec köré fonja, a mutáns rémült visítozása közepette. A ketrec tojáshéjként roppan össze, a mutáns pedig egyenesen az óriáscsüldő pofájába zuhan. Csámcsogás, böfögés, majd néhány mutáns csont repül elő. Egyet magadhoz veszel. Igazán fantasztikus élményben volt részed! Kipirult arccal állsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mutáns csontot. [mutáns csont ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]
A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [41 pontot használtál fel, van még 7. Kapsz 16 VP-t.]

m 3 mozogsz délkeletre
[158,102] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy tyrannoszaurusz rex. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 1x 10d10+20.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (5 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Ryuku rövidkarddal végigvagdosod a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ryuku rövidkarddal megkarcolod a tyrannoszaurusz rex jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> 30 arany, -2 ÉP] 3 368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 567, sebződés: 103, gyógyulás: 46, összesen: -57 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősi csatamezőt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku csapásvezető. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy elektromos pajzs varázst. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ryuku átokvarázs varázslatot lő rád. 215 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a ryuku csapásvezető testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ryuku rövidkarddal megvágod a ryuku csapásvezető bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ryuku csapásvezető szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fekete gyöngy és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 6 arany, -2 ÉP]. 1 905 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 219, gyógyulás: 21, összesen: -198 ÉP}

[6 pontot használtál fel, van még 1. Kapsz 2 VP-t.]

kut 30 kutatsz 1 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [1 pontot használtál fel, van még 0.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 2 mozogsz keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kf 315 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a Krough fejdíszét, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

bb 69 312 979 beraksz a bankba a 69. tárgyat (312 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 102 keresed a 102. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy uzbányt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 238 20 0 használod a 238. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 8. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 4. BP: h 892 5 0 használod a 892. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: bb 248 305 500 beraksz a bankba a 248. tárgyat (305 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Iszol a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) A szervezetedet méreg pusztítja (-52 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 22, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a mutáns pók. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a veteránok veteránja helyett széttápolt kalandozó lord. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +9 max. varázspont, +5 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 288 pontot. A következő körben tehát 285 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Rőt Szivacs, egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 147. fordulód.

Erő: 20 (29) Szint: 25 Merészség: 8/5 Magasság: 115 cm
IQ: 18 (29) Támadás: 42 Agresszió: 5 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 15 (49) Védekezés: 53 Menekülés: 30 % Életkor: 70/71 év
Egészség: 16 (25) Életpont: 475/311 Jellem: gonosz (122) Tul. pont: 34
Szerencse: 21 (47) Varázspont: 438/256 Pénz: 7809 arany Kép. pont: 5
Pszi pont: 111/8 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 952 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 28 092 TP-t kaptál. Jelenleg 1 422 204 TP-d van. A következő szinthez még 277 796 TP szükséges. Trófeáid: taalru, Notermanthi, Blounther apó. A 27. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5428 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6 ökölvívás: 6 vágófegyverek: 29
dobófegyverek: 25

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
158,102 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 202
JLKzott minoszkúpok: 83, 92, 85, 88, 84

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 655 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16 2. nyomkövetés: 19 3. mászás: 9
4. csapdakészítés: 15 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 32 (+1)
7. titkosírás: 7 (+1) 8. felderítés: 26 9. szörnyidomítás: 5 (+1)
10. taumaturgia: 39 11. szerencsejáték: 2 12. versengés: 10
13. harcművészetek: 8 14. zene: 19 15. szörnyismeret: 10
16. pszi: 16 17. zárnyitás: 1 18. vadászat: 8
19. bányászat: 9 (+1) 20. úszás: 7 21. főzés: 13

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 4 10. vp regeneráció: 2 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 60 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1000 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot )
elfogod ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 40 TVP-ért
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
Raia szent lovagja (#239), átokosztó (#372)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
purifikátor (#157), bűbájlidérc (#761), varkaudar hírnök (#686)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
méregfelhő II (#193, 20 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) harci induló (#443) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
oldás (#372), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98), tükörpajzs (#101), védelem sav ellen (#36)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 15. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): új. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
66, 68, 70, 71, 83, 84, 85, 88, 92, 99, 170, 244, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 8, 16, 44, 47, 49.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 fekete gyöngy (#99) 3 kaja (#2) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1147 arany (#50) 1 pirkit (#153) 2 pular kristály (#239)
1 rézdarab (#70)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

153 154 155 156 157 158 159
100
101
102
103
(154,101) quwarg nagymester (#214), phua-kúp (#372), massza (#217)
(155,101) zoloboo törzsfő (#268), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203)
(156,101) woorgard (#231), érclelőhely
(157,101) woorgard (#231), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), kihívás tornya (#502), olvasztókemence (#86), Elenios oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), 43. jellempróba, érclelőhely
(158,102) tyrannoszaurusz rex (#160), ősi csatamező (#263), 22. jellempróba, Elenios oltár, ryuku csapásvezető (#778)

Üzenet küldése a karakternek