Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. jan. 4. 9h:40' EZ A 413. JÁTÉKHETED, 146. FORDULÓD 414. játékheted kezdete: jan. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5954 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 3. KP: | használod a 73. pszi képességet |
* 4. KP: | használod a 73. pszi képességet |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
tv 50 | támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot |
m 8 8 7 | mozogsz északra, északra, északnyugatra |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 50 életpontot sebeztél. [+3% tau] Teljesítettél egy isteni küldetést! Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg felderítő testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 614 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [110,26] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyöngymangó bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy patak van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy uzbány. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 40 életpontot sebeztél. [+4% tau] Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 sallank nyíl. Alaposan megsorozod az uzbány jobb lábát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós bal karját. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku légiós testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a ryuku légiós testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 808 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [109,25] Továbbra is síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy százfogú!
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a százfogú testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A százfogú feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 sallank nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szürke rinocérosz bal oldalát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával eltalálod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz a szürke rinocérosz rúgása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 640 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [111,23] Továbbra is síkságon vagy. Quwarg szagot érzel! A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal tudod, hogy egy quwarg harcos volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [111,22] Síkság, továbbra is csak síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Találsz egy oltárt. Fairlight hívői építették.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy halálhozó.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (6 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a halálhozó hosszú csőrét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a halálhozó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 16 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 22 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1060 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
kt 69 5 | elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot) |
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 sallank nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg felderítő bal szárnyát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a quwarg felderítő testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg felderítő. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 614 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [112,20] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Quwarg szagot érzel! Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal rájössz, hogy egy quwarg harcos ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
f 112 334 | kísérletezel a 112. tárggyal a 334. tárggyal |
kt 334 5 | elkészíted a 334. tárgyat (5 darabot) |
kt 554 6 | elkészíted az 554. tárgyat (6 darabot) |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
tv 50 | támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot |
kpk 3 | kezd. parancs kivétele: 3 |
szk 91 | keresed a 91. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
TÜNDE NYÍL (554. TÁRGY) A tünde nyíl a tünde íjhoz való nyílvessző, amelyet egy elf készíthet el, bozótosban vagy erdőben. Szükséges hozzá 1 madártoll, 1 acéltű és 6 TVP. A tünde nyíl sebzése 3D6. A tünde nyíl, bár törékenynek látszik, nem az: még a vashegyű nyílnál is ritkábban sérül meg vagy veszik el. Ezenkívül használatakor a tünde íj bónuszán felül kapsz még +2 támadást a pontos lövéshez. |
Erő: | 23 (27) | Szint: | 16 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 140 cm |
IQ: | 28 | Támadás: | 17 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 21 (23) | Védekezés: | 34 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 171/171 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 261/117 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 (23) | Varázspont: | 330/2 | Pénz: | 325 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 16/16 | Pszi pont: | 111/39 | EFejl: | 9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 7/47 (+6%) | szúrófegyverek: | 20/92 (+8%) | vágófegyverek: | 9/18 (+5%) |
ütőfegyverek: | 3/37 | lőfegyverek: | 21/27 (+18%) | dobófegyverek: | 1/0 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
Eltaposott quwargok: össz.: 170 időszaki: 86 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/97 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 22/68 (+6%) | 3. lopás: | 2/70 |
4. mászás: | 6/87 (+7%) | 5. csapdakészítés: | 10/66 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/3 |
7. gyógyítás: | 31/98 (+34%) | 8. titkosírás: | 1/52 | 9. felderítés: | 14/14 |
10. szörnyidomítás: | 6/19 | 11. teológia: | 4/78 (+6%) | 12. taumaturgia: | 20/78 (+7%) |
13. szerencsejáték: | 1/54 (+11%) | 14. versengés: | 2/89 (+36%) | 15. harcművészetek: | 5/56 |
16. zene: | 8/18 | 17. szörnyismeret: | 10/4 (+20%) | 18. pszi: | 18/76 (+33%) |
19. zárnyitás: | 2/10 | 20. vadászat: | 17/86 | 21. bányászat: | 13/28 |
22. főzés: | 1/54 (+27%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ) |
elfogod hegyi rákot (#61) fedett veremmel (#219), vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 64 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 5, max: 12) |
quwarg királynő (#153), vadász quwarg (#241), fémbontó szójer (#150), élőholt quwarg (#202), quwarg harcos (#201) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | tetemember (#123) | villámcsapás (#50) | >> | szintszívó (#96) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
oldás (#372) | >> | quwarg szabotőr (#301) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot! |
2.) Remélem jól haladsz a mágikus tudományokkal. Használj csatában villámcsapás varázslatot! |
3.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: quwarg-ász (101) mozgalom ereje (106) gyógyító totem (116) quwargok leigázása (122) a barátság melege (155) b. tudat formálása (162) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a bunkó megszólal (242) a butaság ára (273) a quwarg szaga (283) vérdíj (301) magiometer (314) erősebb quwargszag (319) kötélbűvölés (381) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 28 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4 TU szükséges.) kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 375. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
33 | arany (#50) | 2 | drótszőr (#37) | 3 | kaja (#2) | |||
5 | kaktusztüske (#114) | 5 | rákfatty váladék (#333) | 10 | sallank nyíl (#129) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | acéltű (#334) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 2 | gyöngymangó (#135) | |||
5 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | tükör (#43) | 1 | tünde nyíl (#554) | |||
1 | uzbány csőr (#169) |