144. forduló, 146. forduló, Silverlard összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. aug. 6. 9h:35'
EZ A 734. JÁTÉKHETED, 145. FORDULÓD
735. játékheted kezdete: aug. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #5750
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

SILVERLARD KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [37,87] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Illian. Egy szürke bőrkesztyűt, egy bronzsisakot és egy bronzpáncélt visel. Felszerelését egy evaporőr trófea és egy goldugar trófea díszíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, mert gonosz. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Egy zöld liget közepén, a földön ülve meditálsz. Megtisztult elmével fürkészed bensődet, gyakorolva a benső energiák még tökéletesebb megismerését és felhasználását. Már rég megtanultad, hogy a test és a szellem összhangja mennyire fontos, s aki nem tudja ezeket uralni, mily keveset is érthet meg a világból. Neked, aki már tökélyre fejlesztetted a Haláltáncot, s aki mindent tud a belső energiákról, már nincs több tanulnivalód. Elérted az abszolút tökéletesség állapotát, s felébredsz.
Éppen a holmidat rendezgeted, amikor egy hang versidézetet kezd mormolni a fejedben: "Tépé, vépé, páncél, fémek - számok mondják, mennyit érek...?!" S bár A FÉNY hordozóinak hírnökének a hangja, ahogy jött, úgy tűnik el, mégis sokáig visszhangzik még a fejedben...
Varázserőd regenerálódik. (+41 varázspont.)

f 48 kísérletezel a 48. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Eltelik egy óra... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz bőrpáncélt. (ld. enc.) 24 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 305.]

kt 51 elkészíted az 51. tárgyat
Legyártottál 1 bőrpáncélt. [30 pontot használtál fel, van még 275.]

v 15 201 elmormolod a 15. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új gyíkfű. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 270.]

v 15 201 elmormolod a 15. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új gyíkfű. [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 265.]

kt 3 elkészíted a 3. tárgyat
Legyártottál 1 vizestömlőt. [20 pontot használtál fel, van még 245.]

a 99 1869 1 átadod a 99. tárgyat az 1869. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 fekete gyöngyöt Illian részére. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad az esőidézés varázslatot! Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 240.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 235.]

v 21 elmormolod a 21. varázslatot
A varázslatot nem tudod elmondani, mert nem adtad meg a 2. paramétert. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

a 3 1869 2 átadod a 3. tárgyat az 1869. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 vizestömlőt Illian részére. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[36,88] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.

Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délre látsz egy púdersziklát. Északnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [35,88] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő acéldarázs mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az acéldarázs torát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd az acéldarázs torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sünmedve. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-2 életpont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a sünmedve bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sünmedve, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tüskét.

(Továbbmész...) [34,88] Még mindig bozótos. Egy testet pillantasz meg a földön. Közelebbről látod, hogy egy elf férfi. Még él! Kemény csatát vívhatott valamilyen szörnnyel - törött botja a közelében hever. Még van remény a megmentésére, ha gyógyfüveket gyűjtesz neki és egyéb módon kezelésbe veszed. Ehhez 25 TVP-t kell elköltened (5. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manifesztátor közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A manifesztátor mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A manifesztátor mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét. [43 pontot használtál fel, van még 192.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 192.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[33,88] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ananászvirág illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bolhakutya lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel iszonyatosan megcsapod a bolhakutya jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a bolhakutya bal első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A bolhakutya feléd harap, de sikertelenül. A bolhakutya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy bokor tövében apró bakkura-porontyokat pillantasz meg! Mellettük hever az anyjuk, megnyúzva. Szerencsétlen apróságok! Nyilván az éhhalál vár rájuk. Ha gyűjtesz nekik némi ennivalót, 30 TVP-t kell elköltened (10. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy Sheran oltár van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [32,88] Ritkul a növényzet, és meredek kapatató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet.

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 168.]

kt 90 elkészíted a 90. tárgyat
Legyártottál 1 bronzpáncélt. [70 pontot használtál fel, van még 98.]

kf 90 kézbeveszed/felveszed a 90. tárgyat
Magadra öltöd a bronzpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 98.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 98.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
[32,87] A hegyvidéket síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Látsz egy rát-fát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy mély kutat. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kaffogó hebrencs közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kaffogó hebrencs bal első lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ököllel eltalálod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A kaffogó hebrencs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [33,86] Továbbra is síkságon vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy Leah oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy bolhakutya. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a bolhakutya jobb első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a bolhakutya testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A bolhakutya megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy piromenyét. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a piromenyét farkát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (11 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a piromenyét fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a piromenyét testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A piromenyét most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}


(Továbbmész...) [34,85] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy grákó denevér nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a grákó denevér testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a grákó denevér jobb szárnyát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A grákó denevér megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a grákó denevér száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 grákóbőrt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy smirglibokrot. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. [39 pontot használtál fel, van még 59.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 56.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 26 fejleszted az 1. tulajdonságodat 26 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 88 TVP-t kell elköltened.] [26 pontot használtál fel, van még 30.]
Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 286 pontot. A következő körben tehát 316 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BŐRPÁNCÉL (51. TÁRGY)
Megtudtad, hogy hogyan készíthetsz magadnak páncélt! Ez egy igen komoly lépés életben maradásod minimális esélyének megnövelése céljából. A dologhoz nem kell természetesen más, mint egy antilopbőr, és 30 pont (a dolog egy kicsit munkaigényes...). Ha viseled, kettővel jobb lesz a védettséged. Sok, nagyobb védettséget nyújtó páncél készítéséhez kiinduló alap a bőrpáncél. Ezért nem árt, ha mindig van nálad egy ilyen, akkor is, ha van már jobb páncélod.

KARAKTERLAP

Silverlard, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. Ez a 145. fordulód.

Erő: 29 (30) Szint: 16 Merészség: 5/5 Magasság: 134 cm
IQ: 27 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 26 Védekezés: 22 Menekülés: 40 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 269/269 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 16 (17) Varázspont: 218/189 Pénz: 14 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 591 szörnyet (7 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 636 TP-t kaptál. Jelenleg 154492 TP-d van. A következő szinthez még 25508 TP szükséges. Trófeáid: purifikátor, burástya királynő, epokitféreg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 9 (+1) szúrófegyverek: * 19 lőfegyverek: 18

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (90%) << vashegyű lándzsa (#182) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -8.); nyílvessző (#108) (9 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
34,85 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8 2. nyomkövetés: 26 3. lopás: 3
4. mászás: 4 5. csapdakészítés: 5 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 63 8. teológia: 11 9. taumaturgia: 9
10. harcművészetek: 5 11. zene: 1 12. szörnyismeret: 4
13. zárnyitás: 1 14. vadászat: 8 15. bányászat: 13

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
elfogod pókvadászt (#59) hurokcsapdával (#217)
mászol max. 28 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 8, max: 12)
fabontó szójer (#71), Griffhor siefu (#1629), nukleáris cickány (#155), ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150), Illian (#1869), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse I (#13)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
villámcsapás (#50), izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!

Összsúly: 93.40 kg Megterheltség: 133%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 52 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 antilopbőr (#48) 1 evaporőr háj (#105) 1 fekete gyöngy (#99)
1 kaja (#2) 6 óndarab (#85) 6 rézdarab (#70)
8 víz (#27) 1 vizestömlő (#3)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 2 aranypikkely (#415) 2 bordacsont (#16)
1 bronzpáncél (#90) 1 grákóbőr (#41) 2 gyíkfű (#201)
1 hebrencs állkapocs (#130) 2 pirkit (#153) 5 sünmedve tüske (#14)
5 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(32,87) Dornodon rúnaköve, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), kaffogó hebrencs (#88)
(32,88) olvasztókemence (#86)
(33,86) bolhakutya (#17), piromenyét (#99)
(33,88) bolhakutyák (#17), 10. jellempróba
(34,85) grákó denevér (#25), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 22. jellempróba
(34,88) 5. jellempróba, manifesztátor (#124)
(35,88) acéldarázs (#140), sünmedve (#33)
(36,88) Raia rúnaköve, xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Raia oltár

Üzenet küldése a karakternek