144. forduló, 146. forduló, WA Schuppanzigh összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. márc. 12. 9h:06'
EZ A 181. JÁTÉKHETED, 145. FORDULÓD
182. játékheted kezdete: márc. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4680
SZÁMLA : XXXX

WA SCHUPPANZIGH KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,-52] koordinátán.
A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Varázserőd regenerálódik. (+29 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 6 4 9 elmormolod a 6. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 310.]

fkt 22 30 felt. készítesz a 22. tárgyat (30 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

in 3315 150 leírod a 3315. kalandozónak a 150. szörnyet
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy fémbontó szójer. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

m 4 mozogsz délre
[99,-51] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy halálbokort. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sötét gnóm. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 17 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sötét gnóm fejét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Épületeket látsz: egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.).
Összefutsz Selymes Salinával. Elenios misszionáriusa. Egy aranygyűrűt, egy ezüst gyűrűt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy részeg kalandozó trófea, egy vadász quwarg trófea és egy quwarg nagymester trófea színesíti. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Egy mutáns pók a hátasa. Tisztán érzed auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz Süppeddel. Sheran fanatikusa. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy óriásféreg trófea díszíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. Bőre teljesen fehér! Fairlight apostola. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy sötét kámzsát, egy varkaudar csizmát, egy vas fejpántot, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Holmiját egy törpemammut cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: semlegesnek tűnik.
Nem tűnik túl barátságosnak. Továbbmész.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 298.]

ee 249 65 71 eladod a 249. tárgyat a 65. tárgyat a 71. tárgyat
Eladtál 1 bumerángot. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 1 szöges páncélt. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rézpáncélt. 24 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 298.]

ee 88 105 103 eladod a 88. tárgyat a 105. tárgyat a 103. tárgyat
Eladtál 1 bronzsisakot. 9 aranyat kaptál.
Eladtál 2 evaporőr hájat. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 magszim belet. 5 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 298.]

ve 174 megveszed a 174. tárgyat
Vásároltál 1 harci kalapácsot. 72 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

m 6 mozogsz nyugatra
[98,-51] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sötét gnóm. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 8 életpontot vesztettél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sötét gnóm testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a sötét gnóm testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elhajolsz a sötét gnóm ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 6 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Xantrox város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávatőleges): Júra-park 35 mérföld keletre és 20 északra, Trollkeltető Zóna 40 mérföld keletre és 50 délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 5 délre. Mindenkit szeretettel várunk! " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Feltöltöd a vizestömlőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sörsátrat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A következő épületeket látod: egy helytartói hivatal (563. épület.) és egy bank (564. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 288.]

pki 200 kiveszel a bankból 200 aranyat
Kiveszel a bankból 200 aranyat. A számládon van még 206 arany. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

m 8 mozogsz északra
[98,-52] Továbbmész a város utcáján. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy sötét gnóm nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 93 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sötét gnóm bal oldalát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a sötét gnóm jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 102, gyógyulás: 0, összesen: -102 ÉP}

A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (562. épület.) és egy fekete mágustorony (596. épület.). [10 pontot használtál fel, van még 278.]

vtn 96 varázslat tanulás: a 96. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: városi teleport. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 243.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[97,-51] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy orgyilkos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy jósda (561. épület.).

(Továbbmész...) [96,-50] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku gárdista. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 26 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku gárdista testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a ryuku gárdista bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 703 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ez nem lehet más, mint egy drakolich. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 30 tüskét.

(Továbbmész...) [95,-49] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy uzbány közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az uzbány testét. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az uzbány testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az uzbány bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az uzbány megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy csontváz lord. Amikor elhal a zaj, előmászol. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy mély kút van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [60 pontot használtál fel, van még 183.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[94,-48] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Az Ottomár hegység lábainál jársz. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy mélységi grittang közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mélységi grittang testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a mélységi grittang testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy Thargodan csontváz.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan csontváz jobb oldalát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a Thargodan csontváz fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 éjkövet. Egy szikla mögé rejtőzöl. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal tudod, hogy egy dermesztő lidérc volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy púdersziklát. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy dombi yeti. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dombi yeti otromba fejét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a dombi yeti testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a dombi yeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A dombi yeti meglök agyarával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}


(Továbbmész...) [94,-47] A dombság átmegy hegységbe. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély szakadékot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy vaskohót. A földön meglátsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (vasérc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 vasércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy sziklafészek van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 147.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy púpos burástya!

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a púpos burástya testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a púpos burástya nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbről megnézed - szereztél 1 mutáns csontot. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. [20 pontot használtál fel, van még 127.]

m 4 mozogsz délre
[94,-46] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " KOBUDERA társaim! A kí vezesse öklünket Pumpa ellen! - Kobuder Master. " Felfedeztél egy sziklafészket. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillezsályát. Látsz egy világítótornyot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy asztrális vortex van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kőszáli disznó. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kőszáli disznó testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy drasmólyom lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a drasmólyom jobb lábát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Van itt egy kolostor (558. épület.). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. [19 pontot használtál fel, van még 108.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! A fészek egy kiugró sziklaperemre épült. Hegymászóhoz illő feladat volt ide felkapaszkodni! Kilihegve magadat, körbenézel az óriási tollakból és ágakból épített alkotmányban. A fészek túlsó végében megmozdul egy óriási test. Egy óriás griff!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az óriás griff tollas testét. (4 támadással 14 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az óriás griff bal szárnyát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az óriás griff testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az óriás griff karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az óriás griff belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 madártollat. 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Hopp, valami van a fészekben! Találtál 1 csontkulcsot. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. [24 pontot használtál fel, van még 84.]

szk 359 keresed a 359. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy földsárkányt. [0 pontot használtál fel, van még 84.]

f 42 kísérletezel a 42. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Telik múlik az idő... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz szeksztánst. (ld. enc.) 132 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 74.]

le 1 leveszed/lerakod az 1. tárgyat
Már nem őrzöd annyira a deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 74.]

a 1 4012 átadod az 1. tárgyat a 4012. kalandozónak
Sajnálom, de az a kalandozó nincs itt (vagy legalábbis nem találod). [0 pontot használtál fel, van még 74.]

kf 1 3 kézbeveszed/felveszed az 1. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 74.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 73.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 87 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 33.]

tf 3 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat 3 pontért
Gólyalábakat építesz, és azokkal egyensúlyozva gyakorolsz. Sajnos a lábak túl gyengére sikerültek, hogy használni lehessen őket hosszabb távon, de legalább az egyensúlyérzékedet fejlesztetted. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 84 TVP-t kell elköltened.] [3 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a sullár. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 286 pontot. A következő körben tehát 316 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÁROSI TELEPORT (96. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ennek a varázslatnak a kifejlesztéséért főként a boltosok, bankok, fegyvermesterek és egyéb városi szolgáltatók a felelősek. Bár a szabad teleportálás sérti a GH.1670 II/4-es alanori rendelet szerint a személyes szabadsághoz való jogot, és ezért törvénytelen varázslat, a speciális célú teleport igen elterjedt és engedélyezett. Ezek egyike a városi teleport. Használója a varázslat elmondásakor egy maximum taumaturgia erősség x 4 mezőre levő, "lakott" tereptípusú mezőre fog teleportálni. A varázslat nem képes használóját keleti irányba mozgatni. Használata 10 TVP-be és 50 VP-be kerül, kiadása a V 96 <abszolút X koordináta> <abszolút Y koordináta> paranccsal történik, ahol az (X,Y) természetesen a célmező koordinátáit jelentik. A varázslat anyagi komponense egy szeksztáns, ami nem tűnik el a varázslat létrejöttekor. A varázslatról tudni kell, hogy hatása nem ér véget a teleportálás befejeztekor - amint a használó olyan mezőre lép, amely nem "lakott", automatikusan visszateleportál a kiinduló mezőre (történjen ez akár fordulók múlva). Megjegyzések: a visszateleportálás beleszámít a mozgáskorlátba (max. lépések egy körben) mivel rendes lépésnek számít, de az odateleportálás nem; a teleport kudarcot vall, ha nem "lakott" területet adsz meg célként; a városban való tartózkodás alatt minden parancsot normálisan használhatsz; a városban való kalandozásodról NEM kapsz térképet; amíg egy városi teleport érvényben van, nem adhatsz ki újabbat. Városi teleportot csak szabadban használhatsz.

SZEKSZTÁNS (32. TÁRGY)
Ha délben megméred ezzel az egyszerű eszközzel, hogy a nap milyen szögben látható a földről, éjjel pedig megteszed ugyanezt a függőleges tengely körül keringő holddal, a Zaonnal, megtudhatod, hogy kb. milyen hosszúsági és szélességi fokon vagy. Well, érthetőre lefordítva: ha van nálad szeksztáns, akkor mindig pontosan tudod, hogy milyen x,y koordinátákon vagy. Egy ilyen eszköz elkészítése persze nem könnyű feladat: szükséges hozzá egy tükör, egy távcső, és egy bot (amelyből az állványt készíted). A művelet 15 tevékenységpontba kerül.

KARAKTERLAP

WA Schuppanzigh, egy barna, göndör hajú, kék szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 145. fordulód.

Erő: 25 (26) Szint: 18 Merészség: 2/1 Magasság: 168 cm
IQ: 31 Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 92 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 22 Menekülés: 35 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 18 Életpont: 275/271 Jellem: jó (282) Tul. pont: 2
Szerencse: 20 Varázspont: 263/3 Pénz: 114 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 12/4
Eddig összesen 956 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 612 TP-t kaptál. Jelenleg 275 190 TP-d van. A következő szinthez még 64 810 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, Thargodan csontváz, élőholt sullár. A 145. fordulódban 206 arany került a bankszámládra. 206 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 20/76 (+18%) vágófegyverek: 8/65 ütőfegyverek: 21/23 (+8%)
lőfegyverek: 21/80 (+6%) dobófegyverek: 1/10

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 .); vashegyű nyíl (#176) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
94,24 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 81 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30/77 (+33%) 2. nyomkövetés: 28/97 (+4%) 3. mászás: 8/7 (+12%)
4. csapdakészítés: 11/19 (+6%) 5. csapdaészlelés: 2/14 6. gyógyítás: 24/11
7. titkosírás: 3/5 8. felderítés: 4/85 9. szörnyidomítás: 3/89
10. teológia: 12/1 (+4%) 11. taumaturgia: 15/20 (+12%) 12. szörnyismeret: 15/32
13. zárnyitás: 1/5 14. vadászat: 13/21 15. bányászat: 23/91 (+33%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 50 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot, csak egyszer)
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 13, 14, 19, 27, 28, 29, 32, 33, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 16 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1023 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
2 * harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13) 1 szöges bunkó (#8)
1 vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
11 bronzhegyű nyíl (#94) 2 mérgezett tüske (#23) 10 tüske (#22)
16 ubuk tüske (#131) 9 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 5 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * gromak páncél (#270) 1 láncing (#222)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271)
Övek
1 * sárga erőöv (#276)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 * nap szimbólum (#141)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 30 csepp tinta (#101), fér még: 0]
1 éjurna (#2368) [benne 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 18 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 30]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 35 csepp spiritusz (#170), fér még: 5]
11 uzbány csőr (#169) [bennük 16 csepp ugh méreg (#166), fér még: 116]
1 vizestömlő (#3) [benne 17 korty víz (#27), fér még: 3]
6 zöld üveg (#82) [bennük 5 csepp ragasztó (#83), fér még: 115]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
2 csontkulcs (#74) 3 + deus ex machina (#1) 1 éjkő (#2369)
1 fáklya (#36) 1 hebrencs csapda (#147) 3 kaja (#2)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 2 nagy bronzkulcs (#185)
2 ork csodaszer (#1228) 3 rézkulcs (#75) 1 távcső (#42)
3 + tüskecsapda (#242) 1 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
31 álompor (#396) 1 amniosz (#203) 23 aurach fog (#657)
1 berzerker tüske (#713) 3 csillezsályalevél (#1253) 1 csuklyavirág (#133)
1 darázsszárny (#652) 8 dorony tüdő (#212) 16 drótszőr (#37)
3 elkarog szőr (#665) 1 fekete gyöngy (#99) 3 grákóbőr (#41)
2 grifftojás (#179) 1 gromak bőr (#268) 1 gyíkfű (#201)
7 gyöngymangó (#135) 2 ilkin érc (#232) 28 kaktusztüske (#114)
1 kőszem (#304) 1 kvazár (#244) 12 madártoll (#112)
1 mákrózsa virág (#56) 1 moa obszidián (#380) 6 móri gyümölcs (#116)
1 mutáns csont (#331) 17 óndarab (#85) 5 ormánygőte csont (#21)
1 pular kristály (#239) 1 purifikátor háj (#269) 2 remák szív (#264)
19 rézdarab (#70) 5 rinóbőr (#651) 4 sámán erszény (#650)
8 smirglilevél (#29) 2 szárnyas hernyó (#69) 1 szvó-ektoplazma (#151)
2 téfea-agy (#172) 3 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110)
6 varányszem (#30) 8 vasérc (#152) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 99.80 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 65 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzsisak (#88) 1 bumeráng (#249) 2 evaporőr háj (#105)
4 kaja (#2) 1 magszim bél (#103) 1 rézpáncél (#71)
1 szöges páncél (#65) 2 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
94 arany (#50) 3 csillezsályalevél (#1253) 1 csontkulcs (#74)
1 éjkő (#2369) 1 harci kalapács (#174) 12 madártoll (#112)
1 mutáns csont (#331) 1 orgyilkos tőr (#225) 2 rézdarab (#70)
12 spiritusz (#170) 10 tüske (#22) 1 uzbány csőr (#169)
2 vasérc (#152) 17 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

93 94 95 96 97 98 99 100
-53
-52
-51
-50
-49
-48
-47
-46
-45
(94,-48) mélységi grittangok (#103), Thargodan csontváz (#297), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), 47. jellempróba, vaskohó (#155), Tharr oltár, érclelőhely, dombi yeti (#366)
(94,-47) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, púpos burástya (#92)
(94,-46) kolostor (#558), sziklafészek (#167), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), világítótorony (#156), kőszáli disznók (#34), drasmólyom (#60), óriás griff (#105)
(95,-49) uzbány (#102), Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(96,-50) Leah rúnaköve, oltár, ryuku gárdista (#360)
(97,-51) orgyilkos (#131), jósda (#561)
(98,-52) fegyvermester háza (#562), fekete mágustorony (#596), sötét gnóm (#132)
(98,-51) sötét gnóm (#132), helytartói hivatal (#563), bank (#564), szökőkút, sörsátor (#486), Vlagyimir szobra (#433)
(99,-51) fegyverbolt (#567), vegyesbolt (#568), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), sötét gnóm (#132), Selymes Salina (6119. kalandozó), Süpped (6120. kalandozó), egy elf férfi

Üzenet küldése a karakternek