Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 15. 9h:17' EZ A 223. JÁTÉKHETED, 145. FORDULÓD 224. játékheted kezdete: okt. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3468 SZÁMLA : XXXX |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Vad csatakiáltással, felemelve a méregfogat a másikra ugrasz. {CSTT:} Méregfoggal tökéletesen perforálod a halálmadár nyakát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a halálmadár bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A halálmadár csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A halálmadár csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 438 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 8, gyógyulás: 19, összesen: +11 ÉP}
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 5. KP: kf 291 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 291. tárgyat |
av 13 | alakváltás 13 |
v 24 | elmormolod a 24. varázslatot |
hu 225 660 268 | hulladék: 225 660 268 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
t 104 | támadod a 104. szörnyet |
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tisztítótűz varázslatot. 14 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a trikornis nyakát. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Rövid karddal végigvágod a trikornis fehér hátát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A trikornis meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Patájával a trikornis többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 22, gyógyulás: 28, összesen: +6 ÉP}
h 2373 | használod a 2373. tárgyat |
m 2 8 8 | mozogsz keletre, északra, északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tisztítótűz varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a trikornis fehér hátát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Rövid karddal felnyitod a trikornis testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz a trikornis rúgása elől. A trikornis összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 14, gyógyulás: 20, összesen: +6 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ryuku szablyával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Rövid karddal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Ryuku szablyával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolgatod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 519, sebződés: 10, gyógyulás: 88, összesen: +78 ÉP}
(Továbbmész...) [114,8] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ryuku szablyával néhányszor súrolod a manaelementál testét. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Ryuku szablyával néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 524, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [114,7] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy trikornis. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy tisztítótűz varázslatot dob rád a másik. 28 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a trikornis testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Rövid karddal végigvágod a trikornis testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Húsodat át- meg átjárja a trikornis szarva. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A trikornis patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 35, gyógyulás: 25, összesen: -10 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Ryuku szablyával néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Rövid karddal néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+8 vp). Ryuku szablyával kissé megkarcolgatod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 518, sebződés: 10, gyógyulás: 32, összesen: +22 ÉP}
ek 302 6 | t. energia kisütése: 302 6 |
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku gárdista jobb vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a ryuku gárdista bal oldalát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal végigvágod a ryuku gárdista bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [114,5] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Szinte eggyé válsz a gyér parti növényzettel, miközben próbálsz a szörny szeme elől eltűnni. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy purifikátor. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [115,4] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Itt-ott partra sodródott hínár csúfítja el az "aranypartot". Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku légiós került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku légiós bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku légiós bal oldalát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Rövid karddal megcsapod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A ryuku légiós vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 5, gyógyulás: 17, összesen: +12 ÉP}
ek 302 6 | t. energia kisütése: 302 6 |
m 3 1 3 | mozogsz délkeletre, északkeletre, délkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku légiós testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a ryuku légiós jobb lábát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megcsapod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A ryuku légiós feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [117,4] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Egy quwarg mozdul a földön. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Hmm, csak egy ryuku légiós. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku légiós testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku légiós testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Rövid karddal felnyitod a ryuku légiós jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 13, gyógyulás: 11, összesen: -2 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a partravetett medúza testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a partravetett medúza fejét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Rövid karddal megvágod a partravetett medúza testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A partravetett medúza elhibázza az ütést csápjával. A partravetett medúza csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A partravetett medúza csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 693 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 5, gyógyulás: 13, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [118,5] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy gyilkos sallank. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Marokra fogva a méregfogat a másikra rohansz. {CSTT:} Méregfoggal tökéletesen perforálod a gyilkos sallank bal oldalát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal kilukasztod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmaival a gyilkos sallank megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A gyilkos sallank most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az erszényes elkarog testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ryuku szablyával párszor kilyukasztod az erszényes elkarog bal lábát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megcsapod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
ek 302 6 | t. energia kisütése: 302 6 |
m 2 | mozogsz keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku gárdista testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a ryuku gárdista bal karját. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Rövid karddal felnyitod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 10, gyógyulás: 22, összesen: +12 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 7 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod az ork sámán jobb vállát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Rövid karddal felnyitod az ork sámán bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
425 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 19, gyógyulás: 19, összesen: +0 ÉP}
v 96 73 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | |
3 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
[73,59] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
pki 500 | kiveszel a bankból 500 aranyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Tüzet köpsz. 70 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát a másikra rontasz. {CSTT:} Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a korinthai amőba testét. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Rövid karddal néhányszor megcsapod a korinthai amőba bal oldalát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a korinthai amőba lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 339 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 412, sebződés: 48, gyógyulás: 20, összesen: -28 ÉP}
vtn 330 32 47 | varázslat tanulás: a 330. varázslatot |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
szk 781 765 | keresed a 781. szörnyet a 765. szörnyet |
ef 16 502 | energia fejlesztése 16 |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: kf 709 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
* 4. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
MÁGIKUS GYORSÍTÁS (330. VARÁZSLAT) A mágikus gyorsítás valójában nem egy varázslat, hanem egy képesség, melyet miután elsajátítottál egy mágusiskolában, varázspont elköltése nélkül, permanensen működik. Innentől egy parancsban három tárgyat is használni képes leszel. Ehhez a H parancs helyett a HH <tárgy> <tárgy> <tárgy> parancsot kell kiadnod. Az idő valamiképp máshogy múlik az ilyetén tárgyhasználat során. Hiába érzed úgy, hogy gyorsabb lettél, minden egyes sikeres H parancsod után +1 TVP-t el kell költened. A HH parancs paraméterének csak olyan tárgyat van értelme megadni, amelynek használata amúgy nem igényli második paraméter megadását (ugyanis olyan, mintha második paraméter nélkül adtad volna meg a H parancsot). Amennyiben a későbbiekben elfelejted vagy elfelejtetik veled a mágikus gyorsítást, a HH parancsot sem tudod majd használni. Két dolog van, amiben ennek a parancsnak a használatát korlátoznunk kell. Az egyik egy tárgy, melyet nem használhatsz a HH paranccsal, a sáfránypor (egy adag elhasználása 5 TVP-t ad), melynek kirívó táposságát eddig is a parancshely költsége gyengítette. A másik korlátozás a Sötét Földön gyakori mópat bolyokat érinti, ahol a mópatok különböző érdekes dolgokat csinálnak, ha H parancsot használsz bolyuk közelében. HH parancs használata esetén nem következnek be efféle reakciók. |
Erő: | 15 (18) | Szint: | 24 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 26 (30) | Támadás: | 29 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 16 (20) | Védekezés: | 32 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/72 év |
Egészség: | 27 | Életpont: | 385/511 | Jellem: | gonosz (184) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 17 (24) | Varázspont: | 580/86 | Pénz: | 24 arany | Kép. pont: | 17 |
Tudatpont: | 51/35 | Pszi pont: | 150/166 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 20/73 | szúrófegyverek: | 19/91 (+4%) | vágófegyverek: | 29/5 (+3%) |
ütőfegyverek: | 2/98 | dobófegyverek: | 27/99 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: méregfog (#1553) (600%) << ryuku szablya (#695) (150%) << ököl (#28) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (11 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
74,59 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 119,5 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 139 |
Kedvenc táborhely: 96,19 |
Legfeljebb 55 TU-t válthatsz TVP-re. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 169 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 76/71 (+132%) | 2. nyomkövetés: | 43/95 (+50%) | 3. lopás: | 1/32 |
4. mászás: | 1/28 | 5. csapdakészítés: | 23/79 (+11%) | 6. csapdaészlelés: | 1/94 |
7. gyógyítás: | 17/82 | 8. titkosírás: | 1/97 | 9. felderítés: | 2/27 |
10. szörnyidomítás: | 6/67 | 11. teológia: | 31/90 (+60%) | 12. taumaturgia: | 36/53 (+75%) |
13. szerencsejáték: | 3/51 (+12%) | 14. versengés: | 10/54 (+36%) | 15. zene: | 2/25 |
16. szörnyismeret: | 24/92 (+37%) | 17. pszi: | 20/96 (+6%) | 18. zárnyitás: | 9/73 |
19. vadászat: | 3/9 | 20. vitalitás: | 2/67 | 21. bányászat: | 23/45 |
22. főzés: | 9/29 (+11%) | 23. csapatmunka: | 2/98 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot, csak egyszer), halálkristályt (#2372) (max. 100 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), rinóbőr övet (#685) (max. 1 darabot, csak egyszer), tűzfényt (#686) (max. 1 darabot, csak egyszer), hibátlan gyémántot (#680) (max. 1 darabot, csak egyszer), orvosságos zacskót (#682) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 5 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50) |
zombi (#49), csontváz (#48), csontlepke (#746), élőholt mirg (#135), Jerome (#956) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), manifesztátor (#124), tetemember (#123), élőholt mágus (#175), sírlidérc (#172), láplidérc (#352), öregedést okozó lények (#9095) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), purifikátor (#157), hegymélyi lidérc (#7084), drakolich (#760), élőholt tigris (#766), ezoterikus mardel (#184), inváziós ellenfelek (#9089), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 14 vp; taumaturgia: 16 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (9734,10) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse II (#24) | esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | drónkeselyű (#208) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | vízionár (#66) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | óriás csontváz (#176) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | pszi elementál (#221) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | Pszinapszis (#974) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | nektoraf (#355) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | zombi mester (#251) | izomernyesztés (#33) | >> | élőholt tigris (#766) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | csontváz lord (#177) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | manifesztátor (#124) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | 15. szintű lényekre | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot! |
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 22, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 43, 44, 45, 50, 170, 175, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6. |
Kész: 5, 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1321 (limit: 1360), a megölt főholtak száma: 20, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 85720. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 43 TU. szükséges még: 7 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 301 TU szükséges.) |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | méregfog (#1553) | $1 | orgyilkos tőr ($225) | |||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 2 | * | rövid kard (#171) | 2 | ryuku szablya (#695) | ||
1 | * | vaskard (#2084) | ||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | kőkalapács (#13) | 10 | szögletes kő (#17) | 2 | Trákin csákánya (#367) | |||
Lövedékek | ||||||||
2 | ezüsttollú nyíl (#363) | 32 | ubuk tüske (#131) | 15 | vashegyű nyíl (#176) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
3 | bumeráng (#249) | 9 | tolmokov-koktél (#351) | 3 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Páncélok | ||||||||
$1 | bronzpáncél ($90) | 1 | * | gromak páncél (#270) | ||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | harci maszk (#1739) | 2 | ryuku sisak (#688) | ||||
Köpenyek | ||||||||
1 | Jerome köpenye (#1527) | 3 | ryuku köpeny (#693) | 1 | * | szirén köpenye (#820) | ||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | boszorkánykendő (#1697) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
2 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | mászókarom (#78) | $2 | tankány karom ($237) | ||
Övek | ||||||||
1 | bíbor erőöv (#291) | 1 | * | ritualista öv (#709) | $1 | sárga erőöv ($276) | ||
1 | zafír erőöv (#397) | |||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | ryuku csizma (#692) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
$1 | obszidián függő ($195) | 5 | * | saválló fülbevaló (#1552) | ||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
1 | * | csontamulett (#711) | 1 | * | denevér szimbólum (#140) | 1 | + | nap szimbólum (#141) |
3 | * | nekrofun medál (#253) | 1 | ritualista amulett (#708) | 4 | Tharr Keresztje (#287) | ||
1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | ||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | $1 | Eldaran karkötője ($373) | 1 | * | ryuku karvédő (#687) | ||
$1 | * | umbatari karkötő ($278) | ||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
22 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | aranygyűrű (#193) | $1 | * | regeneráló gyűrű ($254) | ||
1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1) | ||||||||
1 | * | nodonrod kitűző (#1533) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
12 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 68 csepp tinta (#101), fér még: 52] | ||||||
6 | éjurna (#2368) | [bennük 7 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 53] | ||||||
3 | Fekete Kehely (#283) | [üres, kapacitás: 15] | ||||||
2 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
3 | huhogó bibe (#332) | [bennük 11 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 25] | ||||||
4 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
21 | sullár hólyag (#168) | [bennük 18 csepp spiritusz (#170), fér még: 402] | ||||||
8 | szent kehely (#257) | [üres, kapacitás: 80] | ||||||
23 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 276] | ||||||
4 | + | vizestömlő (#3) | [bennük 76 korty víz (#27), fér még: 4] | |||||
6 | zöld üveg (#82) | [bennük 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 117] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
6 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | + | Beholder csapda (#2107) | ||
1 | bőrkantár (#1125) | 12 | ¤ | deus ex machina (#1) | 1 | esszenciafókusz (#2373) | ||
28 | fáklya (#36) | 1 | fiatalság itala (#473) | 3 | fülemüle síp (#1576) | |||
2 | fűszerkeverék (#1170) | 4 | gernim balzsam (#1894) | 13 | gyógykenőcs (#313) | |||
3 | halálkristály (#2372) | 21 | kaja (#2) | 4 | Korrum pálcája (#1545) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | kristályfolyadék (#449) | 1 | kronokristály (#1636) | |||
1 | légiós hátizsák (#1560) | 1 | manakristály (#500) | 1 | márványkulcs (#245) | |||
2 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 5 | megsemmisítő (#1540) | |||
1 | nyomkereső talizmán (#671) | 12 | ork csodaszer (#1228) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
11 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 2 | szeksztáns (#32) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | |||
1 | varázskő (#305) | 3 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
60 | álompor (#396) | 3 | amniosz (#203) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
3 | csillezsályalevél (#1253) | 10 | + | csuklyavirág (#133) | 2 | darázsfarok (#654) | ||
$1 | darázsszárny ($652) | $2 | dorony tüdő ($212) | 8 | + | dözmöng szív (#122) | ||
3 | elkarog szőr (#665) | 17 | ezüstdarab (#326) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
1 | főnixtoll (#563) | 4 | fülemüle agyar (#267) | 2 | galachmit (#310) | |||
$1 | gromak bőr ($268) | 12 | gyöngymangó (#135) | 4 | halálvirág (#2371) | |||
15 | halcsont (#390) | 12 | hattyútoll (#1222) | $11 | kaktusztüske ($114) | |||
5 | lidércesszencia (#1074) | 2 | liumbe hajtás (#655) | 13 | madártoll (#112) | |||
$1 | magszim bél ($103) | 1 | moa smaragd (#377) | 2 | nektoraf faggyú (#667) | |||
48 | pirkit (#153) | 4 | púderkő (#119) | 52 | quwarg tojás (#360) | |||
4 | remák szív (#264) | 2 | rókafarok (#124) | $11 | sallank karom ($128) | |||
4 | smirglilevél (#29) | 63 | sünmedve tüske (#14) | 7 | szárnyas hernyó (#69) | |||
2 | szivárványszív (#1529) | 2 | szulfin (#676) | $1 | szvó-ektoplazma ($151) | |||
2 | teknősesszencia (#702) | $4 | Tiume batyuja ($660) | 5 | trikornis szarv (#198) | |||
19 | varányszem (#30) | 11 | vasérc (#152) |
Összsúly: 116.14 kg | Megterheltség: 82% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 26 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (15 db, BANKSZÉF MÉRETE: 16) | 26 | éjkő (#2369) | 2 | esszenciakristály (#350) | 70 | isteni könnycsepp (#260) | 86 | kaja (#2) | 6 | keg gomba (#1615) | 6 | mutáns csont (#331) | 6 | pszi kő (#248) | 13 | purifikátor háj (#269) | 1 | rinóbőr (#651) | 23 | sáfránypor (#211) | 4 | tapasztalatkő (#975) | 25 | trikornis szarv (#198) | 4 | tudás gyöngye (#522) | 3 | vortexvessző (#2331) | 25 | xirnox szív (#213) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
490 | arany (#50) | 1 | csuklyavirág (#133) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
2 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | elkarog szőr (#665) | 3 | kaja (#2) | 2 | madártoll (#112) | |||
6 | sallank karom (#128) | 3 | trikornis szarv (#198) |
72 | 73 | 74 | 75 | |
58 | |
|
|
|
59 | |
|
|
|
60 | |
|
|
|