144. forduló, 146. forduló, Hosszúkarom Kriton összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. okt. 31. 12h:05'
EZ A 180. JÁTÉKHETED, 145. FORDULÓD
181. játékheted kezdete: nov. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2563
SZÁMLA : XXXX

HOSSZÚKAROM KRITON KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [127,32] koordinátán. Istened templomában pihented ki magad.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+13 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+20 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Elhagyod a templomot. A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+2 kaja.)

* 1. KP: v 15 135 1 elmormolod a 15. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új gyöngymangó. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 276.]

kno 8 2 képesség-növelés 8
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 felderítés.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 felderítés.)
[0 pontot használtál fel, van még 276.]

tps 244 TVP spórolása: 244 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 244 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [244 pontot használtál fel, van még 32.]

tf 1 30 fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 erő.) Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar felderítő lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Kitátod a szádat, és lehelsz. 34 életpontot sebeztél. Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 19 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a varkaudar felderítő bal lábát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a varkaudar felderítő bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a varkaudar felderítő jobb karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 varkaudar pálinka (ld. enc.). Messze hajítod a vacak kis élőholt quwarg trófeát, és kiszedsz egy varkaudar felderítő trófeát. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 147, gyógyulás: 0, összesen: -147 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [32 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 1 20 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tpf 244 TVP elővétele: 244 pontért
Felszabadítottunk neked 244 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 244.]

im 0 2 imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +3 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve erőpajzs I. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Papjaim a természetben megbúvó legkisebb anomáliát is észreveszik. Imádkozz úgy, hogy felderítésed 8. szintű! 2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! 3.) Harcunk a bolygót pusztulásra ítélő Dornodon hívei ellen állandó. Semmisíts meg oltáromnál egy denevér szimbólumot!
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [34 pontot használtál fel, van még 210.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+37 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 180.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 178.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 176.]

h 1 50 10 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[126,33] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő élőholt quwarg nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted az élőholt quwarg jobb első lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 22 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 20 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 107, gyógyulás: 0, összesen: -107 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [125,33] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg harcos. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos fejét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a quwarg harcos testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd a quwarg harcos torát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [124,33] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy karmos tankány. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány rovarfejét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a karmos tankány testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a karmos tankány bal középső lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A karmos tankány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy kék rothasztó. Inadba száll a bátorságod. Az óriás csodálkozó tekintete előtt elrohanva elhagyod a céllövöldét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [41 pontot használtál fel, van még 135.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[123,33] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő púpos burástya nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a púpos burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy smirglibokrot. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

(Továbbmész...) [122,33] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy arató csattanat. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az arató csattanat nyakát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted az arató csattanat testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Előremozdulva, az arató csattanat kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [121,33] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tetemember volt. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy mutáns pók. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mutáns pók bal oldalát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a mutáns pók testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mutáns pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[27 pontot használtál fel, van még 108.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[120,33] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.

Találsz egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Nem szívesen vettél volna részt ebben az öldöklésben! Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy tetemember védelmezi a vadászterületét. Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe.
Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Dark Angel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [119,33] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [118,32] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy bundás csirmáz!

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bundás csirmáz jobb vállát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a bundás csirmáz bal hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a bundás csirmáz, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A bundás csirmáz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy bundás csirmáz!

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a bundás csirmáz fejét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a bundás csirmáz testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 12 madártollat. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt.

[63 pontot használtál fel, van még 45.]

m 6 mozogsz nyugatra
[117,32] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 36.]

ef 10 507 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 1.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -4.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Kínzó dolog a szomjúság, egyre gyengébb vagy. (-3 életerő.) A főnixtollak szaporodnak. Micsoda öröm! Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 286 pontot. A következő körben tehát 282 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR PÁLINKA (1137. TÁRGY)
Testes üveg, testes alkohollal a belsejében. Hihetetlenül szerencsésnek mondhatod magad, hogy szert tettél egyre a varkaudarok földalatti városaiban párolt eredeti szeszek közül. Ezt az erős pálinkát a közhiedelmek szerint csak a varkaudarok szervezete képes kellő anyagcserével feldolgozni, az egyéb fajok képviselői már egy üvegtől kidobják a taccsot. Talán ez az üveg kisebb annál, mint amelyekről a mendemondák szólnak, hiszen nincs olyan kalandozó, akinek egy adag megárthat... mármint ha az elfogyasztásával járó enyhén spicces állapotot leszámítjuk. A H 1137 paranccsal te is megihatsz egy palackkal az édes ízű alkoholból, sőt akár többet is, ha megadsz egy második, mennyiségi paramétert (pl. H 1137 2 parancs hatására két üveg pálinkát is megpróbálsz felhajtani). Persze ha nem vagy elég tapasztalt hozzá, akár az első kortyok után is kidőlhetsz. Ha viszont nem, koordinációs készségeden tapasztalhatsz meglepő változásokat: egyrészt a harcban kezdeményezőbb leszel (a támadásod nő), viszont védtelenebb is, másrészt a következő üveg pálinkát a remegő kezeddel valószínűleg több időbe kerül kibontani.

ERŐPAJZS I. (12. VARÁZSLAT)
Az erőpajzs I. javítja ellenállásodat a fizikai támadásokkal szemben: 2-vel jobb lesz a védettséged. A varázslat elmondása 6 VP-be kerül, és egészen a következő táborozás végéig tart. Ez egy láthatatlan burok, amely körbeveszi egész testedet. Párhuzamosan létezhet mágia ellen védő pajzsokkal és páncélokkal, de más erőpajzsokkal nem.

KARAKTERLAP

Hosszúkarom Kriton, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 145. fordulód.

Erő: 18 (20) Szint: 18 Merészség: 6/4 Magasság: 186 cm
IQ: 19 (21) Támadás: 17 (18) Agresszió: 6 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 18 (23) Védekezés: 19 (22) Menekülés: 40 % Életkor: 36/36 év
Egészség: 16 (20) Életpont: 297/294 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (27) Varázspont: 203/3 Pénz: 700 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 27/10
Eddig összesen 924 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 370 TP-t kaptál. Jelenleg 316 291 TP-d van. A következő szinthez még 23 709 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar felderítő, áeratikus hasnyák, Ayagira Tanaka.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/33 szúrófegyverek: 23/67 (+4%) vágófegyverek: 10/3
ütőfegyverek: 15/25 (+19%) lőfegyverek: 11/90 dobófegyverek: 7/70

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << bronzkard (#2083) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (5 -7.); nyílvessző (#108) (8 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1
117,32 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 131
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 65

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 164 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/97 (+11%) 2. nyomkövetés: 19/77 (+14%) 3. mászás: 11/55 (+2%)
4. csapdakészítés: 14/1 5. csapdaészlelés: 3/4 6. gyógyítás: 32/15
7. titkosírás: 6/19 8. felderítés: 5/39 (+211%) 9. szörnyidomítás: 6/12
10. teológia: 12/66 (+20%) 11. taumaturgia: 7/70 (+14%) 12. versengés: 4/47 (+9%)
13. zene: 5/48 14. szörnyismeret: 16/37 15. zárnyitás: 4/94
16. vadászat: 4/48 17. bányászat: 18/83

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), ubuk tüskét (#131) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 3 darabot )
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), óriás patkány (#42)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
energiatüskék (#29), szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), kisebb tűzlehelet (#110)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaim a természetben megbúvó legkisebb anomáliát is észreveszik. Imádkozz úgy, hogy felderítésed 8. szintű!
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Harcunk a bolygót pusztulásra ítélő Dornodon hívei ellen állandó. Semmisíts meg oltáromnál egy denevér szimbólumot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. fekete gránittorony (530): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): 39. labirintus (88,25). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 11, 12, 19, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 46, 47, 48, 49, 65.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 36 TU. szükséges még: 34 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 831 TU szükséges.)
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 103.08 kg Megterheltség: 127%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 37 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
30 arany (#50) 4 kaja (#2) 3 kerek kő (#19)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 álompor (#396) 1 főnixtoll (#563) 1 gyöngymangó (#135)
12 madártoll (#112) 1 tankány karom (#237) 1 varkaudar pálinka (#1137)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128
31
32
33
34
(117,32) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 45. jellempróba
(118,32) grok-képződmény (#149), oltár, Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve, 39. jellempróba, bundás csirmáz (#93)
(119,33) 36. jellempróba
(120,33) friss csatamező (#262), 32. jellempróba, Raia oltár, Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720)
(121,33) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 49. jellempróba, tetememberek (#123), mutáns pók (#117)
(122,33) arató csattanat (#144)
(123,33) púpos burástya (#92), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 38. jellempróba
(124,33) karmos tankány (#137), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 23. jellempróba
(125,33) quwarg harcos (#201), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 43. jellempróba
(126,33) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 34. jellempróba, élőholt quwarg (#202)
(127,32) varkaudar felderítő (#7133)

Üzenet küldése a karakternek