144. forduló, 146. forduló, Hetedik Rogaf összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. ápr. 2. 18h:57'
EZ A 878. JÁTÉKHETED, 145. FORDULÓD
879. játékheted kezdete: ápr. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1727
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

HETEDIK ROGAF KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,47] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+23 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+8 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 280.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 275.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve auratranszformáció. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 270.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az oltár eltörlése varázslatot! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől. [10 pontot használtál fel, van még 260.]

f 326 kísérletezel a 326. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Hosszú idő telik el... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz ezüsttőrt. (ld. enc.) 69 tapasztalati pontot kaptál. Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 250.]

f 326 kísérletezel a 326. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Telik múlik az idő... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz ezüsthegyű nyilat. (ld. enc.) 75 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 240.]

t 10 támadod a 10. szörnyet
FT 10 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy vadász tatu! Ezt kerested. {egyik sebzési módja: 2x 1d3.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a vadász tatu testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A vadász tatu karma a fejed mellett suhan el! A vadász tatu összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


m 8 8 6 mozogsz északra, északra, nyugatra
[93,46] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy mélységi grittang közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan a másikra támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy változatos morf. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.}

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 18 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a változatos morf testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a változatos morf bal lábát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Nem sikerült a változatos morf ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy harcias morf.

Tüzet köpsz. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a harcias morf testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) A harcias morf megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt a harcias morf a farkával, de elhibázta! Vasalt bunkóval megütöd a harcias morf testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A harcias morf melléd csap a farkával! A harcias morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Találsz nála 1 keg gombát. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [93,45] A dombság átmegy hegységbe. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő drasmólyom mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 4 szúró, 7 vágó, 4 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a drasmólyom jobb lábát. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) A drasmólyom összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios híveié. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Szomjúságodat oltod. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Észreveszel egy vaskohót. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy bibircsók-óriás közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a bibircsók-óriás jobb oldalát. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a bibircsók-óriás bal oldalát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a bibircsók-óriás csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 6 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [92,45] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios híveié. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ilkin ércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy púderszikla van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gyilkos tetű. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy változatos morf száll szembe veled. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.}

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Tüzet köpsz ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a változatos morf bal oldalát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a változatos morf testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) A változatos morf újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. A változatos morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy védelmező morf.

Tüzet köpsz. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a védelmező morf testét. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a védelmező morf testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a védelmező morf. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A védelmező morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Találsz nála 2 hattyútollat. Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). [30 pontot használtál fel, van még 210.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+17 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 208.]

m 7 2 8 mozogsz északnyugatra, keletre, északra
[91,44] Még mindig dombos terepen vagy. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy mélységi grittang. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy változatos morf.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. 101 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a változatos morf jobb vállát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a változatos morf testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Elhajolsz a változatos morf ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a változatos morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 121, gyógyulás: 0, összesen: -121 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy védelmező morf.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 36 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a védelmező morf bal szárnyát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a védelmező morf jobb lábát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) A védelmező morf néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Találsz nála 3 ork csodaszert. Utad során felfedezel egy púdersziklát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [92,44] A dombság átmegy hegységbe. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy bíbor szulfagor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a bíbor szulfagor testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (9 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) A bíbor szulfagor agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A bíbor szulfagor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 szulfagor agyart. 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy domináns morf.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a domináns morf testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (13 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a domináns morf testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A domináns morf fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A domináns morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Második ellenfeled egy védelmező morf.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a védelmező morf fejét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a védelmező morf bal vállát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 szent kehelyt. Észreveszel egy vaskohót. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight templomot. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [92,43] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy szeppent rákfatty közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szeppent rákfatty bal oldalát. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy domináns morf áll veled szemben. {védettsége: 14 szúró, 20 vágó, 26 ütő ellen.}

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (13 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a domináns morf testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) A domináns morf megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A domináns morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. A következő ellenfél egy halálos morf. {egyik sebzési módja: 1x 4d10+6.}

Kitátod a szádat, és lehelsz. 44 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (14 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a halálos morf testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 varányszemet. Felfedeztél egy vaskohót. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Fairlight templomot. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). [30 pontot használtál fel, van még 178.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 176.]

m 1 2 5 mozogsz északkeletre, keletre, délnyugatra
[93,42] Továbbra is dombság. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Délre fekszik egy helytartói város. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy Fairlight templom van. Nyugatra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Az első ellenfél egy éltető morf. {max. életpontja: 96-115.}

Tüzet köpsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az éltető morf karmával. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával az éltető morf végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az éltető morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy harcias morf. {támadása: 20.}

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 21 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Elszántan a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcias morf testét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A harcias morf megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt a harcias morf a farkával, de elhibázta! Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a harcias morf farkát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A harcias morf állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A harcias morf farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 5 aranyat. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).

(Továbbmész...) [94,42] Továbbra is dombság.

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Elsőnek egy lomha morf száll szembe veled. {támadása: 27.}

Tüzet köpsz. 45 életpontot sebeztél. A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lomha morf testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) A lomha morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a lomha morf ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a lomha morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy védelmező morf. {támadása: 26.}

Tüzet köpsz. 38 életpontot sebeztél. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a védelmező morf bal szárnyát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Belecsipked a védelmező morf a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval eltalálod a védelmező morf testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a védelmező morf. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 esszenciakristályt. (ld. enc.) Utad során felfedezel egy vaskohót. Találsz egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Fairlight templom van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...) [93,43] A dombság átmegy hegységbe. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Fairlight hívői építették. Észreveszel egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy törpe bányát. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Elsőnek egy változatos morf száll szembe veled.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Tüzet köpsz. 17 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a változatos morf bal lábát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Nem sikerült a változatos morf ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. 16 életpontot vesztettél. A változatos morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Második ellenfeled egy halálos morf.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 32 életpontot sebeztél. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (14 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálos morf testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halálos morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A halálos morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Találsz nála 8 drótszőrt. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). [42 pontot használtál fel, van még 134.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 132.]

m 4 mozogsz délre
[93,44] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy szikla mögé rejtőzöl. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy nyuhaj karbin. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Két szörny jön szembe veled. Nyilvánvalóan morfok álcázzák magukat. Ebből csata lesz! Egy éltető morf áll veled szemben.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az éltető morf testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Az éltető morf megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál az éltető morf ollója. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az éltető morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy változatos morf.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Kitátod a szádat, és lehelsz. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Semmi hatás! Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a változatos morf jobb karját. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) A változatos morf kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. A változatos morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 spirituszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Találsz egy csillezsályát. (ld. enc.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy törpe bányát. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy Elenios oltár van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bibircsók-óriás került az utadba. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a bibircsók-óriás testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás csapása csak a levegőt találja. A bibircsók-óriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). [8 pontot használtál fel, van még 124.]

szk 65 keresed a 65. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy goldugart. [0 pontot használtál fel, van még 124.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 121.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 81.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 41.]

tf 1 11 fejleszted az 1. tulajdonságodat 11 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). [11 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a mélységi grittang. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 286 pontot. A következő körben tehát 316 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AURATRANSZFORMÁCIÓ (65. PSZI KÉPESSÉG)
Mostantól komoly mennyiségű pszi-energia felhasználásával képes vagy saját aurád formálására! Ehhez a P 65 parancsot kell kiadnod. Ha a jó irányba akarod aurádat transzformálni, akkor 2. paraméternek 1-et, ha a sötét út felé, akkor 2-t írjál. Mindez 10 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Amíg pszi szakértelmed alacsony, egy auratranszformációval csak egy jellempontot tudsz szerezni.

EZÜSTTŐR (322. TÁRGY)
Az ezüsttőr puha, törékeny, keveset sebző fegyver. Van azonban egy nagyon nagy előnye: sok olyan mágikus teremtményt is meg lehet vele sebezni, amelyet normál fegyverekkel (fa, csont, bronz, vas) nem. Az ezüsttőr 2d4+1 sebzésű szúrófegyver, balkezes fegyverként is használható. Elkészítéséhez 25 TVP, két ezüstdarab és egy olvasztókemence szükséges.

EZÜSTHEGYŰ NYÍL (323. TÁRGY)
Az ezüsthegyű nyíl elkészítéséhez egy ezüstdarab, egy olvasztókemence és egy madártoll szükséges, és a KT 323 paranccsal történik, 10 TVP árán. E nyílvessző sebzése mindössze 2d5+2, és aránylag könnyen kicsorbul, de használata mindenképpen ajánlott olyan lények esetén, amelyeket más fegyverrel nem lehet megsebezni. (A nyilat automatikusan használni is fogod ilyen lények ellen, ha az FLH 997 323 parancsot kiadod). Az ezüsthegyű nyíl kilövéséhez hosszú íj szükséges.

ESSZENCIAKRISTÁLY (350. TÁRGY)
Döbbenetes felfedezést tettél! Ha egy Moa katalizátorba egyenként beilleszted a kilenc ismert Moa ékszert, akkor egy hatalmas pulzálás, dübörgés kísértében létrehozható a legendás esszenciakristály! (Ehhez a KT 350 parancsot kell kiadni, 10 TVP-ért.] Ez az átlátszó, a szivárvány minden színében csillogó kristálydarab hihetetlen mágikus erővel bír. Belsejében vörös izzás látható, mintha a kristálynak valamiféle lelke lenne: néha ez az izzás alig látható, néha elemi erővel lüktet. A legendák alapján az esszenciakristály egyik legnyilvánvalóbb felhasználása az, hogy hozzávágod egy igazán nagyhatalmú, iszonyatos képességekkel rendelkező ellenfélhez. Az esszenciakristály összetörésekor felszabaduló energiák általában önmagukban elegendőek ahhoz, hogy végezzenek a célponttal, de ha ez nem lenne elég, az áldozat legtöbb mágikus képességét is elveszti. [Ehhez dobófegyverként kell KF-elned, mágikus sebzésű, hegyes dobófegyvernek számít.] Természetesen az esszenciakristály más, kevésbé nyilvánvaló képességekkel is rendelkezik. Létezik olyan tárgy, amivel az esszenciakristállyt votexvesszővé tudod alakítani.

CSILLEZSÁLYA (1252. NÖVÉNY)
A csillezsálya a sziklás terepet kedveli, ott is azokat a repedéseket, ahol gyakran lehet árnyékban. Ritkán nyílik, de ilyenkor álomszép, lila színű virágot bont. Már rátekinteni is igazi bódulatot okoz, hát még ha óvatosan leszedsz pár levelet a csillezsálya tövéről (KT 1253 parancs 3 TVP-ért, körönként max. 3-at) és az orrod alá dugva belélegzed azt a kellemes illataromát, melyet ez bocsát ki magából (H 1253 parancs 5 TVP-ért). Különös bódulat lesz úrrá rajtad, ami csupán néhány percig tart. Hatása lenyűgöző lehet: - vagy max. életerőd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával, - vagy szerencséd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával. Persze az is lehet (ha épp nincs szerencséd), hogy a zsályalevél beszippantása semmilyen változást nem okoz. A bódulat káros mellékhatásairól egyelőre nem tudni, remélhetőleg nincsenek is.
A csillezsálya virága szép látványt nyújt ugyan, de felhasználni semmire nem lehet.

KARAKTERLAP

Hetedik Rogaf, egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr tanítványa vagy. Ez a 145. fordulód.

Erő: 26 (31) Szint: 19 Merészség: 4/4 Magasság: 182 cm
IQ: 30 Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 38 Menekülés: 30 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 20 Életpont: 301/266 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 15
Szerencse: 18 (24) Varázspont: 355/64 Pénz: 161 arany Kép. pont: 24
Pszi pont: 17/9
Eddig összesen 1085 szörnyet (27 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19 518 TP-t kaptál. Jelenleg 371 553 TP-d van. A következő szinthez még 78 447 TP szükséges. Trófeáid: ryuku futárbérenc, élőholt quwarg, quwarg királynő.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 3 vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 24
lőfegyverek: 23

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
93,44 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 116

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 178 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 2. nyomkövetés: 13 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 12 (+1) 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 30
7. titkosírás: 3 8. felderítés: 2 9. szörnyidomítás: 3
10. teológia: 9 11. taumaturgia: 2 12. zene: 6
13. szörnyismeret: 11 14. pszi: 2 (+1) 15. vadászat: 9
16. bányászat: 20 (+1) 17. főzés: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot )
elfogod kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
vízionár (#66), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), kisebb tűzlehelet (#110)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! (teljesítve)
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 238 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 22, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 135, az összesen kapott pontszám: 13500. (összesen ölhető: 372 )

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 2 méregfog (#1553) 7 orgyilkos tőr (#225)
1 ryuku kopja (#694)
Vágófegyverek
2 bronzpenge (#126) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13) 1 szögletes kő (#17)
1 * vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 rövid íj (#107)
Lövedékek
1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 ubuk tüske (#131) 1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
1 esszenciakristály (#350) 1 ezüstshuriken (#327) 7 nyu-shuriken (#157)
8 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 * nagy vaspajzs (#161)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 * Jerome köpenye (#1527)
Kesztyűk
1 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
8 borostyán függő (#162) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 ametiszt medál (#275) 3 aranylánc (#191) 1 denevér szimbólum (#140)
3 ezüst nyaklánc (#117) 1 + hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144)
1 nap szimbólum (#141) 2 trófea nyaklánc (#196)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
4 arany karperec (#194) 1 * arany papi karkötő (#309) 1 + Arsa potrohgyűrűje (#1541)
5 ezüst karkötő (#158) 1 * obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
25 * angyalok gyűrűje (#529) 5 aranygyűrű (#193) 3 ezüst gyűrű (#180)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 41 csepp tinta (#101), fér még: 19]
4 fűszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 18]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 24 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 24]
8 kavadu iszák (#25) [bennük 56 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 24]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
4 sullár hólyag (#168) [bennük 22 csepp spiritusz (#170), fér még: 58]
3 szent kehely (#257) [bennük 5 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 25]
11 uzbány csőr (#169) [bennük 73 csepp ugh méreg (#166), fér még: 59]
3 vizestömlő (#3) [bennük 60 korty víz (#27), fér még: 0]
6 zöld üveg (#82) [bennük 19 csepp ragasztó (#83), fér még: 101]
Eszközök, használati tárgyak
2 aenouth ködkürt (#1554) 4 aranypikkely (#415) 2 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76) 2 csontkulcs (#74)
5 + deus ex machina (#1) 2 dobóháló (#221) 8 Fairlight szütyője (#2108)
5 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 3 gernim balzsam (#1894)
2 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147) 118 kaja (#2)
2 keg gomba (#1615) 2 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
1 kristálygömb (#265) 1 kulcskarika (#648) 10 leviatán hólyag (#2182)
3 manakristály (#500) 2 nagy bronzkulcs (#185) 12 ork csodaszer (#1228)
2 pszi kő (#248) 5 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
3 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32) 6 szent jogar (#150)
1 tapasztalatkő (#975) 2 távcső (#42) 1 titanitdukát (#1480)
1 tudás gyöngye (#522) 1 tüskecsapda (#242) 5 varázskő (#305)
2 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 50 álompor (#396) 7 amniosz (#203)
2 antilopbőr (#48) 15 átlátszó morfplazma (#2451) 33 aurach fog (#657)
1 berzerker tüske (#713) 16 bíbor morfplazma (#2450) 4 bordacsont (#16)
6 darázsszárny (#652) 10 dorony tüdő (#212) 2 dözmöng szív (#122)
36 drótszőr (#37) 2 elkarog szőr (#665) 1 ezüstdarab (#326)
3 fabontó (#106) 14 fehér morfplazma (#2445) 13 fekete gyöngy (#99)
13 fekete morfplazma (#2446) 1 galachmit (#310) 4 grifftojás (#179)
14 gyöngymangó (#135) 3 hattyútoll (#1222) 5 ilkin érc (#232)
1 jégszív (#282) 20 kaktusztüske (#114) 1 karbin plazma (#199)
1 kazmár gyökér (#205) 11 kék morfplazma (#2442) 1 kőszem (#304)
3 lajhár csont (#236) 3 lapkorong (#80) 16 lila morfplazma (#2448)
2 liumbe hajtás (#655) 98 madártoll (#112) 5 magszim bél (#103)
3 mákrózsa virág (#56) 6 mandibulapenge (#125) 8 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 moa zafír (#381) 1 mocsári penke (#148) 2 móri gyümölcs (#116)
1 mutáns csont (#331) 9 narancs morfplazma (#2449) 50 óndarab (#85)
2 ormánygőte csont (#21) 26 pirkit (#153) 5 púderkő (#119)
1 pular kristály (#239) 1 purifikátor háj (#269) 4 quwarg tojás (#360)
1 ramit kő (#226) 26 rézdarab (#70) 2 rókafarok (#124)
43 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650) 15 sárga morfplazma (#2447)
6 smirglilevél (#29) 68 sünmedve tüske (#14) 13 szárnyas hernyó (#69)
1 szivárványszív (#1529) 8 szulfagor agyar (#677) 4 trikornis szarv (#198)
2 tükör (#43) 2 vadász tatu bőr (#15) 2 varányszem (#30)
18 varkaudar csont (#1113) 45 vasérc (#152) 16 vörös morfplazma (#2443)
2 xirnox szív (#213) 10 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 180.84 kg Megterheltség: 99%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 54 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 230 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 isteni könnycsepp (#260) 40 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
16 arany (#50) 1 átlátszó morfplazma (#2451) 1 bíbor morfplazma (#2450)
8 drótszőr (#37) 1 esszenciakristály (#350) 2 fehér morfplazma (#2445)
3 fekete morfplazma (#2446) 2 hattyútoll (#1222) 1 ilkin érc (#232)
1 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615) 2 kék morfplazma (#2442)
5 madártoll (#112) 1 narancs morfplazma (#2449) 3 óndarab (#85)
3 ork csodaszer (#1228) 3 rákfatty váladék (#333) 2 rézdarab (#70)
3 sárga morfplazma (#2447) 8 spiritusz (#170) 1 szent kehely (#257)
2 szulfagor agyar (#677) 1 vadász tatu bőr (#15) 2 varányszem (#30)
1 vasérc (#152) 60 víz (#27) 1 vörös morfplazma (#2443)
4 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

90 91 92 93 94 95
41
42
43
44
45
46
47
48
(91,44) mélységi grittang (#103), változatos morf (#7626), védelmező morf (#7622), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), oltár
(92,43) szeppent rákfatty (#186), domináns morf (#7624), halálos morf (#7618), vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely
(92,44) bíbor szulfagor (#358), domináns morf (#7624), védelmező morf (#7622), vaskohó (#155), világítótorony (#156), oltár
(92,45) Elenios oltár, 36. jellempróba, vaskohó (#155), érclelőhely, gyilkos tetű (#116), változatos morf (#7626), védelmező morf (#7622)
(93,42) vaskohó (#155), Tharr oltár, érclelőhely, éltető morf (#7625), harcias morf (#7619)
(93,43) Fairlight oltár, vaskohó (#155), világítótorony (#156), érclelőhely, változatos morf (#7626), halálos morf (#7618)
(93,44) nyuhaj karbin (#110), éltető morf (#7625), változatos morf (#7626), világítótorony (#156), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), bibircsók-óriás (#120)
(93,45) drasmólyomok (#60), világítótorony (#156), Elenios oltár, tavacska, vaskohó (#155), bibircsók-óriás (#120)
(93,46) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Fairlight oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 49. jellempróba, mélységi grittangok (#103), változatos morf (#7626), harcias morf (#7619)
(93,47) vadász tatuk (#10)
(94,42) lomha morf (#7621), védelmező morf (#7622), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), oltár, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek