143. forduló, 145. forduló, Ardal Elwenhill összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. szept. 2. 10h:00'
EZ A 560. JÁTÉKHETED, 144. FORDULÓD
561. játékheted kezdete: szept. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2929
SZÁMLA : XXXX

ARDAL ELWENHILL KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,82] koordinátán.
Mi is az ember? - meditálsz magadban. Minden fajnak van valami előnye, kivéve nekik. Ennek oka kell, hogy legyen! Ó, hiszen egyszerű! Az istenek mindazt, ami valamelyik fajból ért valamit, összegyúrták, s megszületett a tökéletes mű, melyet embernek neveznek! Mert ő okos, mint egy gnóm, erős, mint egy troll, ügyes, mint egy elf, kitartó, mint egy törpe, s gyors, mint egy harcművész. Persze fajon belül is vannak kiválóságok, itt vagy például Te! Okos, mint egy troll, erős, mint egy gnóm, ügyes, mint egy törpe, kitartó, mint egy elf... azaz izé, hogy is van ez? Szerencsédre nincs már időd ezen gondolkozni, mert eljő a reggel.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+46 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+59 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 279.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 274.]

* 3. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 269.]

* 4. KP: elmormolod a 63. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 tükör). [0 pontot használtál fel, van még 269.]

kt 108 2 elkészíted a 108. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 nyílvesszőt. [8 pontot használtál fel, van még 261.]

kt 129 2 elkészíted a 129. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 sallank nyilat. [6 pontot használtál fel, van még 255.]

d 49 eldobod a 49. tárgyat
Elhajítasz 1 kígyóbőr kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

kf 276 kézbeveszed/felveszed a 276. tárgyat
Felcsatolod a sárga erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+49 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 215.]

v 1 2 elmormolod az 1. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 210.]

dd 57 94 331 eldobod az 57. tárgyat a 94. tárgyat a 331. tárgyat
Elhajítasz 1 bőrsisakot. Elhajítasz 1 bronzhegyű nyilat. Elhajítasz 1 mutáns csontot. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[131,81] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő.


(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Észreveszel valamit a földön. Friss emberi nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [130,80] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy arató csattanat. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 13 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod az arató csattanat testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Méregfoggal megdöfködöd az arató csattanat jobb vállát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 845 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 9, gyógyulás: 10, összesen: +1 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Bonus Mortalis. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy friss csatamezőt. Elrakod a távcsövet. Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku csapásvezető került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 13 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 sallank nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető támadó karját. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a ryuku csapásvezető jobb karját. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A ryuku csapásvezető fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a ryuku csapásvezető testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a ryuku csapásvezető támadó karját. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku csapásvezető nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 sallank nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 75, gyógyulás: 14, összesen: -61 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [130,79] Továbbra is síkságon vagy.

Felfedeztél egy friss csatamezőt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely északról folyik délre. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 186.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresgélni kezdesz a csatamező területén. Dögletes a bűz! Itt egy átvágott torkú elf hever, amott egy kibelezett törpe. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy zombi védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi foszladozó testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Méregfoggal felnyársalod a zombi jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
28 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! Az első tíz perc nem hoz eredményt, de majd csak lesz valami. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy tetemember jön feléd. Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe. [20 pontot használtál fel, van még 166.]

m 8 mozogsz északra
[130,78] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy márványtornyot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy kőkorszaki szaki!

Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 nyu-shuriken. Nem találtad el. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a kőkorszaki szaki bal oldalát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Mancsával a kőkorszaki szaki végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kőkorszaki szaki száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 30 aranyat. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku légiós. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 8 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós jobb lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a ryuku légiós testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megütöd a ryuku légiós testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. [36 pontot használtál fel, van még 130.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+23 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [20 pontot használtál fel, van még 110.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[131,78] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kardfogú fülemüle került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kardfogú fülemüle fejét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a kardfogú fülemüle testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kardfogú fülemüle. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A kardfogú fülemüle összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 729 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [132,78] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 217 pontot kell rákölteni.) Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Raia templomot. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [133,77] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mínosz-kúpot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Ramirez Espanza irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját.

[24 pontot használtál fel, van még 86.]

m 8 mozogsz északra
[133,76] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy nektoraf közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nyu-shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 nyu-shuriken. Pár lövedéked átjárja a nektoraf jobb lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nektoraf testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a nektoraf fejét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a nektoraf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled regenerálódik! Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a nektoraf jobb lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a nektoraf testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a nektoraf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A nektoraf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 598 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Miért élünk jobban másoknál? Ússz át a csatornán! Az igazság odaát van... Ö.K. " Utad során felfedezel egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 78.]

tf 3 15 fejleszted a 3. tulajdonságodat 15 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 3 TVP-t kell elköltened.] [15 pontot használtál fel, van még 63.]

gyk 181 15 gyakorolsz a 181. tárggyal 15 pontért
A levegőben csapkodva, egy képzelt ellenféllel küzdve fejleszted ütőfegyver ismeretedet. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan.

[15 pontot használtál fel, van még 48.]

ef 2 502 energia fejlesztése 2
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 34.]

h 233 10 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. [10 pontot használtál fel, van még 24.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 23.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 23.]

* 3. BP: fejleszted a 3. tulajdonságodat 5 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 ügyesség.) [5 pontot használtál fel, van még 18.]
Iszol a vizestömlőből. Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a ragyás burástya. 2 kaját habzsol be a spagulár. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 18 pontod maradt, ebből a következő körre 18 pontot vihetsz át. Kapsz még 285 pontot. A következő körben tehát 303 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Ardal Elwenhill , egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Bőröd gránitszürke. Tharr eljövendő papja vagy. Papi hited: 75. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 144. fordulód.

Erő: 24 (31) Szint: 17 Merészség: 5/3 Magasság: 167 cm
IQ: 23 Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 85 kg
Ügyesség: 25 Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 19 Életpont: 294/112 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (21) Varázspont: 253/20 Pénz: 554 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/4
Eddig összesen 607 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3631 TP-t kaptál. Jelenleg 200227 TP-d van. A következő szinthez még 59773 TP szükséges. Trófeáid: hadroszaurusz, quwarg királynő, élőholt quwarg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 20/12 (+5%) vágófegyverek: 10/76
ütőfegyverek: 15/52 (+20%) lőfegyverek: 11/79 (+4%) dobófegyverek: 15/48 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); nyu-shuriken (#157) (6 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -13.); sallank nyíl (#129) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/79 2. nyomkövetés: 21/22 (+16%) 3. lopás: 3/43
4. mászás: 8/28 (+8%) 5. csapdakészítés: 9/93 (+5%) 6. csapdaészlelés: 2/13
7. gyógyítás: 37/3 (+45%) 8. titkosírás: 1/20 9. felderítés: 11/15 (+10%)
10. szörnyidomítás: 4/9 11. teológia: 22/7 (+10%) 12. taumaturgia: 15/52 (+3%)
13. zene: 11/34 (+10%) 14. szörnyismeret: 10/88 15. zárnyitás: 3/33
16. vadászat: 13/27 17. bányászat: 15/44

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
ásol max. 12 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 3 darabot, csak egyszer)
mászol max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
autentikus vámpír (#154), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6) csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
ragyás burástya (#111) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
isteni kapcsolat (168)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
az őrzők ébersége (312)
álomharc (332)
az élet forrása (337)
kavicselementál (350)
földmágia (357)
kötélbűvölés (381)
a mágia szeretete (393)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 39 TU. szükséges még: 11 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 777 TU szükséges.)

Összsúly: 70.94 kg Megterheltség: 98%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 110% alatt van.
Még 51 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bőrsisak (#57) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 4 kaja (#2)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 2 madártoll (#112) 1 mutáns csont (#331)
2 ragasztó (#83) 2 sallank karom (#128) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
30 arany (#50) 3 álompor (#396) 2 fülemüle agyar (#267)
1 kőszem (#304) 1 nektoraf faggyú (#667) 2 sallank nyíl (#129)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(130,78) márványtorony (#175), 28. jellempróba, kőkorszaki szaki (#109), ryuku légiós (#361)
(130,79) friss csatamező (#262), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, patak, zombi (#49)
(130,80) arató csattanatok (#144), gumifa (#38), tavacska, művészi porolit (#720), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ryuku csapásvezető (#778)
(131,78) kardfogú fülemülék (#146)
(132,78) oltár
(133,76) nektoraf (#355), nekrofun (#173), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, barátság szent tüze (#484), 39. jellempróba
(133,77) mínosz-kúp (#178), oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)

Üzenet küldése a karakternek