143. forduló, 145. forduló, Hszüan Lung összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. aug. 24. 12h:05'
EZ A 144. JÁTÉKHETED, 144. FORDULÓD
145. játékheted kezdete: aug. 30.
A következő fordulódat legkorábban a 145. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2440
SZÁMLA : XXXX

HSZÜAN LUNG KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [48,74] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+2 tvp ). Minden varázserőd visszatért. (+55 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 1195. hetének nyerőszámai: 29, 16, 23. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

* 2. KP: h 233 10 0 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [10 pontot használtál fel, van még 289.]

* 3. KP: h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 269.]

ef 2 508 energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 255.]

be 836 bemész a 836. épületbe
Belépsz az évezredes falak közé. Hosszú folyosón találod magad, melyen enyhe mágikus szellő fújdogál. Valahonnan a mágustorony mélyéről érkezik. Hívó szavakat sodor feléd. Követed az útmutatást: mindig csak előre. Azonban a folyosó nem vezet sehová, egyszer csak véget ér. Úgy tűnik mégsem téged várnak a falak. Talán ha majd nagyobb varázshatalommal rendelkezel, megfejtheted a rettenetes mágustorony titkát. Addig azonban csak a távozás mellett dönthetsz. Elhagyod a mágustornyot. [5 pontot használtál fel, van még 250.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[49,74] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy agglomerátor lehet. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd az agglomerátor zsezsgő matériáját. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az agglomerátor zsezsgő matériáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az agglomerátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 282 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egyre éhesebb vagy.

(Továbbmész...) [50,74] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Raia oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy szintszívó. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


(Továbbmész...) [51,74] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Az Árnyékmocsár szélénél jársz. Ez egy sötét, gonosz hely, a legtöbben messze elkerülik. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Északra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy varkaudar. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan a másikra rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 130 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Jó lenne valami kaját keresni. [18 pontot használtál fel, van még 232.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[52,74] A terep változik: ismét síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő kaffogó hebrencs mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a kaffogó hebrencs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Sheran oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 fáklyát. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [53,74] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy alattomos manó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 13 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd az alattomos manó testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az alattomos manó hadonászó öklét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az alattomos manó meglök egy kicsit. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Szereztél 1 tüskecsapdát. 265 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Mohón a kajára veted magad. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [54,74] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Elérted Maad nyugati határát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vérszomjas csüldő. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas csüldő hájas testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

[21 pontot használtál fel, van még 211.]

m 1 mozogsz északkeletre
[55,73] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Találsz egy mínosz-kúpot. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Korgó gyomrod figyelmet követel. [6 pontot használtál fel, van még 205.]

jlk 1181 jelszó kimondása 1181
Izgatottan lépsz be a mínosz-kúpba, és hadarva mondod ki a jelszót. Pezsgő mágia mutat be számodra egy labirintustérképet, miközben megnyílik a mélybe vezető ajtó. 77 tapasztalati pontot kaptál.

5
8 7 4 3 2 1
6
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 24. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 200.]

be 24 bemész a 24. titkos labirintusba
Ahogy a kőlap félrecsusszan, a mélyből egy pillanatra futurisztikus, kék fény árad. A szag azonban nem fejlett technikára, inkább orkokra utal. Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. Lelépkedsz a fényes és sima lépcsőkön. Mintha valamilyen furcsa, földalatti vár beljesében mászkálnál. A falon felirat villan fel: "Csontszablya nemgyűjtési utasítás elmulasztása komoly túlterheltséghez vezethet". [5 pontot használtál fel, van még 195.]

lm 2 3 5 mozogsz 2 3 5
A hátsó szoba falai fehérek és simák, a keleti részen pedig hatalmas, kőből készült gépszerű furcsaságok állnak. Nem sokat tudsz kezdeni velük. [2. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy Duer-ork lakik itt. Fegyvere egy csontszablya. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel iszonyatosan megcsapod a Duer-ork büdös testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a Duer-ork testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A Duer-ork fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát.
Elszántan mész előre. Egy régi, rozsdás ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Belépsz egy nagyobb terembe. Úgy tűnik, az itt élők ezt a piszkos helységet használják szállásnak. [3. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy Tugt-ork lakik itt. Fegyvere egy csontszablya. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel kegyetlenül megütöd a Tugt-ork jobb lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Tugt-ork testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A Tugt-ork vágása nem talált el. A Tugt-ork összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
69 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Duer-ork. Fegyvere egy csontszablya. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan a másikra ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Duer-ork büdös testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a Duer-ork jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A Duer-ork vágása nem talált el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát.
Továbbmész. Egy sima, fából készült ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! A 4. pontnál levő elágazáshoz érkeztél. A távolból furcsa, duruzsoló hang szűrődik el hozzád. [4. PONT]
Elérkezel az 5. őrposzthoz. [5. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy Duer-ork lakik itt. Fegyvere egy csontszablya. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a Duer-ork nyakát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a Duer-ork testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A Duer-ork szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát.
[36 pontot használtál fel, van még 159.]

lm 7 8 1 mozogsz 7 8 1
Egy nagy, furcsa jelekkel teleírt kapuhoz érsz. A falra felszerelt dobozból különös ritmusú zene szól. [7. PONT]
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Óriási terem tárul előtted fel. A plafon legalább 5 méter magasan van, amely jól látható a falakat mindenhol megvilágító különös fáklyák fényében. Megpróbálod magadról lerázni a hely különös, anakronisztikus hangulatát. Sikerült! [8. PONT] Hirtelen egy Tugt-orkot veszel észre magad előtt. Fegyvere egy csontszablya. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a Tugt-ork bal lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a Tugt-ork jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a Tugt-ork, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A Tugt-ork összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 69 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Tugt-ork. Fegyvere egy csontszablya. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a Tugt-ork nyakát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a Tugt-ork testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a Tugt-ork vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 69 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar van előtted! Fegyvere egy csontszurony. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a varkaudar testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar bal karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a varkaudar fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 varkaudar csontot. 130 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt és 1 csontkulcsot. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő csontkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 38 arany, 14 ubuk tüske, 2 gyöngymangó és 2 kaja. Gyorsan kiüríted a ládát. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-2 kaja.)
Egy nagy, furcsa jelekkel teleírt kapuhoz érsz. A falra felszerelt dobozból különös ritmusú zene szól. [7. PONT]
Elérkezel az 5. őrposzthoz. [5. PONT]
A 4. pontnál levő elágazáshoz érkeztél. A távolból furcsa, duruzsoló hang szűrődik el hozzád. [4. PONT]
Belépsz egy nagyobb terembe. Úgy tűnik, az itt élők ezt a piszkos helységet használják szállásnak. [3. PONT]
A hátsó szoba falai fehérek és simák, a keleti részen pedig hatalmas, kőből készült gépszerű furcsaságok állnak. Nem sokat tudsz kezdeni velük. [2. PONT]
Visszatérsz a furcsa gépek között meghúzódó lépcsőhöz, és kimész.
[72 pontot használtál fel, van még 87.]

* 1. BP: h 163 0 0 használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 82.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 79.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). Éhes vagy. [40 pontot használtál fel, van még 39.]

tf 1 9 fejleszted az 1. tulajdonságodat 9 pontért
Előveszed a súlyzódat, és hosszasan pumpálod magad. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [9 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 129 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 4, 28.
Hosszú és kimerítő nap áll mögötted, de remek kiképzésednek köszönhetően javadra vált a sok fáradtság. (+1 max. életerő.) Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Éhen pusztult a szerencsétlen a sullár! Elásod a tetemet. Éhenhalt a hegyi szamár, szegényke. Eltemeted a lassan büdösödő tetemet. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 285 pontot. A következő körben tehát 315 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TAUMATURGIA MENTOR (522. TUDATI KÉPESSÉG)
Manapság már nem divat az óidők varázsló-módszerét követni az oktatás terén. Nem szokás már hosszú órákon át, néma csendben követni a mestert, amint az lassan lépdelve osztja meg tanítványaival tudást. Régen tucatnyi novícius követte így mesterét, csüggve annak megfontolt, szabatosan fogalmazott, bölcs szavain. Bizony, az élet túlhaladta ezt az ósdi módszert. Ma már a tanítványok a mágustornyok tantermeiben, palatáblákról másolják a rúnákat varázskönyvükbe, és a mester sem fordít már annyi figyelmet az oktatásra, mint régen. A bölcs elődök azonban jól tudták, hogy mi a legjobb módszer a mágia művészetté fejlesztéséhez, és immár te is ismered ezt a módszert. Mostantól képes leszel tanítani a nálad képzetlenebb mágusokat, és ez a tanítás neked, a mesternek is hasznodra válik majd! [Ha egy barátságos kalandozóval találkozol - akár tudati portya közben is -, és barátságosak vagytok egymással, akkor a nagyobb tudású mágus tanítani kezdi majd a tapasztalatlanabbat. Ez automatikusan megtörténik, nem igényel semmilyen parancs kiadását, és nem kerül külön TVP-be. Ha mindketten birtokoljátok az őstaumaturgia szakértelmet, akkor első lépésben annak szintjét vizsgáljuk, ha csak az egyikőtök, vagy egyikőtök sem ismeri azt, akkor a taumaturgia szakértelmeteket hasonlítjuk össze. Mindig a magasabb szakértelemszintű - ő lesz a mester - tanítja az alacsonyabb szintűt - ő lesz a tanítvány -, amely oktatás következtében a tanítvány szakértelme 50% eséllyel fejlődik majd +1%-ot. Ha ez nem következik be, akkor 25% eséllyel a mester szakértelme fejlődik +1%-ot. Ha a szakértelmetek szintje pontosan megegyezik, akkor az aktív karakter lesz a mester és a táborozó a tanítvány. Az összehasonlításkor mindig az aktuális (varázslatokkal, tárgyakkal vagy tudatturbóval módosított) szakértelemszintet vesszük figyelembe. Fontos: Aktuális szakértelemfejlődés csak akkor történik, ha az adott karakter birtokolja ezt a KT képességet!]

KARAKTERLAP

Hszüan Lung, egy tüsi ősz hajú, csillogó szemű, hosszú szakállas kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: ágyútöltelék (43). Ez a 144. fordulód.

Erő: 43 (49) Szint: 17 Merészség: 7/5 Magasság: 145 cm
IQ: 14 (32) Támadás: 22 Agresszió: 5 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 14 (19) Védekezés: 17 Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 17 (20) Életpont: 476/476 Jellem: semleges (+11) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (25) Varázspont: 149/139 Pénz: 2678 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 16/0
Eddig összesen 897 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 954 TP-t kaptál. Jelenleg 221 130 TP-d van. A következő szinthez még 38 870 TP szükséges. Trófeáid: erszényes elkarog, quwarg királynő, quwarg harcos. A 125. fordulódban 1377 arany került a bankszámládra. 1542 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: *21/100 szúrófegyverek: 13/86 (+12%) vágófegyverek: 7/66
dobófegyverek: 13/44

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 3
55,73 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 131 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/9 (+14%) 2. nyomkövetés: 23/8 3. mászás: 4/15
4. csapdakészítés: 11/94 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/12 6. gyógyítás: 16/70
7. titkosírás: 3/95 (+20%) 8. felderítés: 1/83 9. szörnyidomítás: 4/44
10. taumaturgia: 13/57 (+3%) 11. harcművészetek: 17/0 12. zene: 11/9 (+10%)
13. szörnyismeret: 3/0 14. zárnyitás: 1/55 15. vadászat: 10/26
16. bányászat: 10/45 17. testépítés: 39/25 (+39%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot )
mászol max. 42 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 24 TU. szükséges még: 46 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1840 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
4 csontszurony (#12) 1 kőhegyű lándzsa (#7) 2 * orgyilkos tőr (#225)
1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 bronzpenge (#126) 6 csontszablya (#64) 2 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
2 bot (#4) 1 kőkalapács (#13)
Lövedékek
4 kerek kő (#19) 59 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
1 bumeráng (#249) 1 ezüstshuriken (#327) 2 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51) 1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
2 bőrsisak (#57) 1 * Krough fejdísze (#1570) 1 rézsisak (#72)
1 vassisak (#160)
Köpenyek
1 * tépett lobogó (#1864)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 2 * tankány karom (#237)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
2 borostyán függő (#162)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 aranylánc (#191)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * Huddens alkarvédője (#1550)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1)
1 * nodonrod kitűző (#1533) 1 * örökkéval.tűzopálja (#1518)
Löttyök és porok, tartóstul
5 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 49 csepp tinta (#101), fér még: 1]
1 fűszertartó (#210) [benne 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 2]
7 huhogó bibe (#332) [bennük 27 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 57]
5 kavadu iszák (#25) [bennük 50 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 94]
8 uzbány csőr (#169) [bennük 63 csepp ugh méreg (#166), fér még: 33]
6 vizestömlő (#3) [bennük 59 korty víz (#27), fér még: 61]
2 zöld üveg (#82) [bennük 7 csepp ragasztó (#83), fér még: 33]
Eszközök, használati tárgyak
1 ásó (#34) 5 bronzkulcs (#76) 6 csontkulcs (#74)
3 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 ezüst kulcs (#184)
4 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 201 gyógykenőcs (#313)
1 + hebrencs csapda (#147) 1 karócsapda (#163) 5 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 2 krónika (#1725) 1 lant (#238)
3 leviatán hólyag (#2182) 2 mérleg (#81) 1 moa varázsdoboz (#1133)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 olló (#335) 2 rézkulcs (#75)
1 sáfránykő (#979) 1 sáfránykristály (#675) 1 súlyzó (#347)
1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150) 1 távcső (#42)
1 tüskecsapda (#242) 2 vaskulcs (#183)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
8 acélpengőke (#231) 2 alligátorbőr (#661) 44 álompor (#396)
2 antilopbőr (#48) 3 aurach bőr (#658) 39 aurach fog (#657)
5 bakkura bőr (#95) 2 berzerker tüske (#713) 9 bordacsont (#16)
1 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654) 6 darázsszárny (#652)
5 dorony tüdő (#212) 3 dözmöng szív (#122) 44 drótszőr (#37)
3 elkarog szőr (#665) 12 evaporőr háj (#105) 28 fabontó (#106)
3 fekete gyöngy (#99) 6 fülemüle agyar (#267) 5 grákóbőr (#41)
4 grifftojás (#179) 2 gyíkfű (#201) 4 gyöngymangó (#135)
2 halcsont (#390) 4 hebrencs állkapocs (#130) 3 kaktusztüske (#114)
1 kavadu lebeny (#24) 4 királygyík bőr (#44) 7 lajhár csont (#236)
3 lapockacsont (#33) 77 madártoll (#112) 7 magszim bél (#103)
8 mákrózsa virág (#56) 4 mandibulapenge (#125) 1 mocsári penke (#148)
6 móri gyümölcs (#116) 4 nektoraf faggyú (#667) 5 óndarab (#85)
2 ormánygőte csont (#21) 26 pirkit (#153) 1 rakolits por (#669)
2 rákpáncél (#97) 7 rézdarab (#70) 4 rinóbőr (#651)
2 rókafarok (#124) 18 sallank karom (#128) 3 sámán erszény (#650)
10 smirglilevél (#29) 6 surranó kígyó bőr (#47) 6 szárnyas hernyó (#69)
6 szulfagor agyar (#677) 5 téfea-agy (#172) 1 Thargodan esszencia (#328)
14 tigroszlán fog (#63) 2 vadász tatu bőr (#15) 6 varányszem (#30)
25 varkaudar csont (#1113) 21 vasérc (#152) 16 vízionár szem (#102)
1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 199.81 kg Megterheltség: 144%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 12 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
179 arany (#50) 1 csontkulcs (#74) 6 csontszablya (#64)
1 csontszurony (#12) 2 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130)
1 tüskecsapda (#242) 14 ubuk tüske (#131) 2 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

47 48 49 50 51 52 53 54 55 56
72
73
74
75
(48,74) rettenetes mágustorony (#836)
(49,74) agglomerátor (#138), egy ismeretlen isten rúnaköve
(50,74) szintszívó (#96)
(51,74) varkaudar (#64)
(52,74) kaffogó hebrencs (#88), Sheran rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(53,74) alattomos manó (#756)
(54,74) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 42. jellempróba, vérszomjas csüldő (#114)
(55,73) mínosz-kúp (#178), 35. jellempróba, Duer-ork (#45), Tugt-ork (#46), varkaudar (#64)

Üzenet küldése a karakternek