Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. dec. 29. 11h:36' EZ A 412. JÁTÉKHETED, 143. FORDULÓD 413. játékheted kezdete: jan. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5954 SZÁMLA : XXXX |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a homokféreg testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a homokféreg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A homokféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod az 1167. tárgyat |
ek 7 3 12 | t. energia kisütése: 7 3 12 |
v 76 | elmormolod a 76. varázslatot |
v 364 | elmormolod a 364. varázslatot |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
h 135 | használod a 135. tárgyat |
fl 5150 50 | lopsz az 5150. kalandozótól az 50. tárgyat |
v 96 74 58 | elmormolod a 96. varázslatot |
[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.
fv 37 20 45 | felveszed a 37. tárgyat (20 darabot) 45 |
m 4 | mozogsz délre |
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az útonálló testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod az útonálló bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 698 5 | bemész a 698. épületbe |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az útonálló testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed az útonálló bal karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
89 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos jobb vállát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az orgyilkos bal vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [72,59] Még mindig a városban vagy. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy útonálló. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az útonálló testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
89 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
im | imádkozol |
im | imádkozol |
ve 94 15 | megveszed a 94. tárgyat 15 |
ve 129 15 | megveszed a 129. tárgyat 15 |
pki 500 | kiveszel a bankból 500 aranyat |
ve 1558 1 | megveszed az 1558. tárgyat 1 |
ve 105 2 | megveszed a 105. tárgyat 2 |
m 6 8 8 | mozogsz nyugatra, északra, északra |
(Továbbmész...) [102,42] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában.
Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a smaragdgólem nyakát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a smaragdgólem jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 91 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 129, gyógyulás: 0, összesen: -129 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [60 pontot használtál fel, van még 4.]
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
* 1. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
AMIT TUDNI AKARTÁL A LOPÁSRÓL... Bizonyára már régóta izgatja a fantáziádat, hogyan is működik, mitől függ a lopás sikere. Mivel már elég tapasztalt tolvaj vagy, most megismerheted ezt a titkot... Amennyiben a célpont rendelkezik csapdával, először is ezt kell leküzdened. Az, hogy belelépsz-e a csapdába, avagy sem, a te csapdaészlelésedtől, a célpont csapdakészítésétől, és magától a csapdától függ. Egy bonyolultabb csapdát nehezebb észrevenni, mint egy egyszerűt. Természetesen a siker eldöntésében szerepe van a véletlennek is, egy kockadobás formájában, ami a csapdaészlelésedhez adódik hozzá. Az óvatosságodnak (OV) és a célpont szintjének NINCS jelentősége. Ha a csapdát leküzdötted, jön a második teszt, hogy elég csendes voltál-e. Itt főként a te lopás szakértelmed számít, és a célpont szintje. A lopás szakértelem kb. másfélszer akkora súllyal van figyelembe véve, mint a meglopandó karakter szintje. A sikert befolyásolhatják még varázslatok (éber kakukk, láthatatlanság, stb), az, hogy mit akarsz lopni (aranynál az alapesély feleződik, deus ex machinánál még ennél is kisebb), és hogy hol (városban valamivel kisebb a siker esélye). Ezenkívül csökkentheti a sikeres lopás esélyét a tábort őrző szörny (minél magasabb "ébersége" van, annál jobban), és növelhetik még egyéb, kevésbé ismert faktorok. Végezetül a kezdő (1-2. szintű) játékosokat az etikus szabály védi, tőlük egy picit nehezebb lopni. Ha nem konkrét tárgyra adsz ki lopást, a GYJ parancsod 3. paramétere be van állítva valamilyen értékhatárra, és ilyen értékű tárgy nincs a célpont birtokában, a lopás automatikusan kudarcot vall. Pl. GYJ 0 0 2 hatására csak 1 aranynál értékesebb tárgyak lopásával fogsz foglalkozni. (Ez persze nem vonatkozik magára az ARANYRA (#50)). Függetlenül attól, hogy mennyire jó tolvaj vagy, a sikeres lopás esélye soha nem mehet 85% fölé. A lopás parancs végre sem hajtódik, ha 1.) volt már sikertelen lopásod a célpontra és azóta nem lépett, 2.) BA parancsod van rá kiadva vagy ő is ugyanannak a Közös Tudatnak a tagja, 3.) jártál már abban a fordulóban azon a mezőn. |
KITARTÓ LÓ (19. VARÁZSLAT) Ezt a 10 VP-be kerülő varázslat jelentősen megnöveli a karaktered kitartását: abban a fordulóban, amikor ezt elmondod, maximum 10 mezőt léphetsz (nem pedig 8-at). Előfordulhat, hogy egy magasabb szintű alakváltó ezt a varázslatot már semmire sem tudja használni, mert neki ez természetes képessége. |
SZAPORÍTÁS (15. VARÁZSLAT) Ezzel a különösen hasznos varázslattal képes vagy egy birtokodban levő növényt vagy egyéb élőlényt (amelyet valamilyen bokorról, fáról szakítottál, szereztél KT paranccsal) csíráztatni, megduplázni. Ilyen például a smirglilevél vagy a fáklya. A parancs második paramétereként kell megadnod a tárgy sorszámát. Példa: V 15 29 hatására csinálsz egy smirglilevelet. Figyelem: a varázslattal mindig csak olyan tárgyat csinálhatsz, amilyen már van a birtokodban, és egyszerre csak egyet! Elmondása 7 VP-be kerül. Figyelem! Új módosítások a varázslathoz: I. Egy körben maximum 6 db tárgyat állíthatsz elő szaporítással. II. A varázslatnak mennyiségi paramétere van, tehát pl. a V 15 <tárgy> 6 paranccsal 6 darabot készítesz 42 VP árán <tárgy>-ból. (Természetesen több tárgy előállítása több TVP-be is kerül.) |
HŐSIESÍTŐ MEDÁL (1558. TÁRGY) Aha! Szóval ezért volt közel sebezhetetlen ez a Ciang Csí... Ha ezt a láncra fűzött tenyérnyi medaliont (amit az ő nyakából szedtél le), a sajátodba akasztod, és hagyod, hogy a bőröddel érintkezzen, azonnal érezni fogod az elszántságot, az ellenállhatatlan erőt, és a mindent lebíró akaratot! Erődet 2-vel, támadásodat eggyel növeli meg a medál, de jobb, ha tudod, mielőtt vigyorogva KF-elnéd: a szörnyekkel szemben beállított merészséged mostantól nem számít, szintedtől és szintjüktől függetlenül megtámadod a szembejövő szörnyeket. (Természetesen, amire BA parancsod van, vagy FT kell rájuk a megtámadáshoz, azokat továbbra sem támadod meg.) A hősiesítő medál viseléséhez legalább 15. szintűnek kell lenned. |
![]() Ez a szörny a gólemek családjának talán legkülönlegesebb tagja. Testfelépítésileg a varázstudók által megalkotott elődeinek tulajdonságát örökölte, robosztus méreteit gyilkolásra tervezték. A nagy különbség azonban testének anyagában mutatkozik meg, ennek a lénynek minden porcikája úgy tündököl, mint egy drágakő, és igen, legalább olyan szilárd is. Ha egy ilyen szörnyet támadsz, készülj fel arra, hogy a smaragdkemény karok könnyen összeroppanthatnak. |
Erő: | 23 (25) | Szint: | 16 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 140 cm |
IQ: | 28 | Támadás: | 16 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 21 (23) | Védekezés: | 37 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 171/171 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 259/99 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 (23) | Varázspont: | 330/49 | Pénz: | 414 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 16/0 | Pszi pont: | 104/84 | EFejl: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 7/11 (+18%) | szúrófegyverek: | 20/70 (+6%) | vágófegyverek: | 9/1 (+6%) |
ütőfegyverek: | 3/37 | lőfegyverek: | 21/3 (+1%) | dobófegyverek: | 1/0 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
Eltaposott quwargok: össz.: 156 időszaki: 72 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/87 (+311%) | 2. nyomkövetés: | 22/32 (+12%) | 3. lopás: | 17/70 (+1506%) |
4. mászás: | 6/50 | 5. csapdakészítés: | 10/48 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 6/3 (+300%) |
7. gyógyítás: | 31/39 (+59%) | 8. titkosírás: | 1/52 | 9. felderítés: | 14/14 |
10. szörnyidomítás: | 6/19 | 11. teológia: | 4/29 (+4%) | 12. taumaturgia: | 20/68 (+16%) |
13. szerencsejáték: | 1/32 | 14. versengés: | 2/17 (+9%) | 15. harcművészetek: | 5/56 |
16. zene: | 8/18 | 17. szörnyismeret: | 9/84 (+34%) | 18. pszi: | 17/77 (+7%) |
19. zárnyitás: | 5/10 (+300%) | 20. vadászat: | 17/25 | 21. bányászat: | 12/77 |
22. főzés: | 1/27 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ) |
elfogod hegyi rákot (#61) fedett veremmel (#219), vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
quwarg királynő (#153), vadász quwarg (#241), fémbontó szójer (#150), élőholt quwarg (#202) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | láthatatlanság (#76) | tolvajvér (#364) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | tetemember (#123) | villámcsapás (#50) | >> | szintszívó (#96) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
oldás (#372) | >> | quwarg szabotőr (#301) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: nagyon éhezik |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot! |
2.) Remélem jól haladsz a mágikus tudományokkal. Használj csatában villámcsapás varázslatot! |
3.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: quwarg-ász (101) mozgalom ereje (106) gyógyító totem (116) quwargok leigázása (122) a barátság melege (155) b. tudat formálása (162) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a bunkó megszólal (242) a butaság ára (273) a quwarg szaga (283) vérdíj (301) magiometer (314) erősebb quwargszag (319) kötélbűvölés (381) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 28 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 33 TU szükséges.) kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 375. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
105 | arany (#50) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
3 | tinta (#101) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
20 | drótszőr (#37) | 2 | evaporőr háj (#105) | 1 | gyíkfű (#201) | |||
1 | hősiesítő medál (#1558) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | rézdarab (#70) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 14 | sallank nyíl (#129) | 58 | víz (#27) |