142. forduló, 144. forduló, Larissia En Liriel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. dec. 29. 11h:36'
EZ A 412. JÁTÉKHETED, 143. FORDULÓD
413. játékheted kezdete: jan. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5954
SZÁMLA : XXXX

LARISSIA EN LIRIEL KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,43] koordinátán.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 rézdarabot. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyíkfüvet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+21 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+25 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+47 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy homokféreg nyomok után kutattál. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a homokféreg testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a homokféreg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A homokféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 280.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 275.]

* 2. KP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 275.]

ek 7 3 12 t. energia kisütése: 7 3 12
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+12 lopás.) [-12 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 275.]

v 76 elmormolod a 76. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] [+4% tau] [5 pontot használtál fel, van még 270.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] [+5% tau] [5 pontot használtál fel, van még 265.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+42 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 225.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 223.]

fl 5150 50 lopsz az 5150. kalandozótól az 50. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

v 96 74 58 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(102,43) homokféreg (#121)

[74,58] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 11250 TVP épült bele.) Van itt egy Ördögi Kör (709. épület.) és egy Gonoszság Temploma (771. épület.).
[-50 varázspont.] [+7% tau] [10 pontot használtál fel, van még 213.]

fv 37 20 45 felveszed a 37. tárgyat (20 darabot) 45
Rábukkansz a rejtekhelyre! Magadhoz vettél 20 drótszőrt. [4 pontot használtál fel, van még 209.]

m 4 mozogsz délre
[74,59] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy útonálló került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az útonálló testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod az útonálló bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Észreveszel egy teljesen lerombolt vaskohót. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy sárkánytanyát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Épületeket látsz: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [10 pontot használtál fel, van még 199.]

be 698 5 bemész a 698. épületbe
A lépcsők sokáig kanyarognak lefelé, mígnem egy hatalmas csarnokba nem érsz, ahol szilaj csatákat vívnak egymással harcospapok s kalandozók vegyesen egy-egy mester irányítása alatt. Megakad a szemed egy hatalmas troll harcospapon, aki a küzdő és gyakorlatozó csoportok között járkál, itt is, ott is tanácsokat adva. Mint az itteni harcospapok többsége, ő is olyan, akár egy kőszobor, de gránitszürke bőre és kőkemény támadásai és védései ellenére, könnyed és gyors, szeme pedig gnómokat megszégyenítő intelligenciáról árulkodik. Melléd érve közvetlen tekintetét kérdőn fordítja feléd. Elmondod, hogy szeretnél bepillantást nyerni a lőfegyverek szakértelem rejtett misztériumaiba. Laza küzdőállásban lesed mestered szavait, kifinomult mozdulatait, majd igyekszel pontosan végrehajtani tanácsait. A küzdelmi gyakorlatok már sokszor inkább a rejtett érzékeid finomítják, tested szinte magától hajtja végre a szükséges mozdulatokat, miközben előre érzed ellenfeled mozdulatait, szándékát. Jó érzéssel tölt el tudásod gyarapodása. (+1 lőfegyverek.) Büszkén emeled tisztelgésre fegyvered, a gyakorlás véget ért. Csekély 105 aranyat tartalmazó erszényt ejtesz a szentély fogadalmi ajándékai közé cserébe az új tapasztalatokért. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 149.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[73,59] Folytatod sétádat a házak közt. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fény szentélyét. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Feltöltöd a vizestömlőt. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy útonálló. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az útonálló testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed az útonálló bal karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
89 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy orgyilkos. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos jobb vállát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az orgyilkos bal vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " A következő épületeket látod: egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.).
(Feltételes lopás:) Hamar felfedezed azt a helyet, ahol David Carradine letáborozott. Megvárod a megfelelő pillanatot. Megpróbálsz hangtalanul a közelébe jutni a figura zsákjához. Elcsented a kiszemelt tárgyat (1 aranyat). A siker után olaj! (+1 gonoszság.) Istened ennek örülni fog. Ráébredsz néhány titokra a lopással kapcsolatban. (ld. enc.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [72,59] Még mindig a városban vagy. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy útonálló. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az útonálló testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
89 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.). Utad során felfedezed egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű alakváltó férfi táborát. Bőre mint a sírok márvány fehérje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemének izzó pillantása szinte átfúrja lelkedet... Úgy látszik, a másik tökéletesen lát téged! Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [25 pontot használtál fel, van még 124.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve kitartó ló. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot! 2.) Remélem jól haladsz a mágikus tudományokkal. Használj csatában villámcsapás varázslatot! 3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. [30 pontot használtál fel, van még 94.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve szaporítás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot! 2.) Remélem jól haladsz a mágikus tudományokkal. Használj csatában villámcsapás varázslatot! 3.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét! [30 pontot használtál fel, van még 64.]

ve 94 15 megveszed a 94. tárgyat 15
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 bronzhegyű nyilat. 7 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 64.]

ve 129 15 megveszed a 129. tárgyat 15
Mindössze 14 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 14 sallank nyilat. 56 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 64.]

pki 500 kiveszel a bankból 500 aranyat
Kiveszel a bankból 500 aranyat. A számládon van még 3400 arany. [0 pontot használtál fel, van még 64.]

ve 1558 1 megveszed az 1558. tárgyat 1
Vásároltál 1 hősiesítő medált. 405 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 64.]

ve 105 2 megveszed a 105. tárgyat 2
Vásároltál 2 evaporőr hájat. 14 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 64.]

m 6 8 8 mozogsz nyugatra, északra, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[102,43] Homok, homok mindenfelé: sivatagos terepre értél. A Kegyetlen Sivatag mélyén vagy. A távolból az itt oly gyakori homokférgek dübörgését hallod. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Egy kiszáradt kaktuszhoz tapadva próbálsz eltűnni szem elől. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ó! Hiszen ez egy tormikus egér. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Találsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy quwarg mozdul a földön. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [102,42] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában.

Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Csillag előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy smaragdgólem. (ld. enc.)

Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a smaragdgólem nyakát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a smaragdgólem jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 91 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 129, gyógyulás: 0, összesen: -129 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+45 életerő.)
Nincs elég TVP-d az ötpróba kipróbálásához.
Nincs elég TVP-d a kártyabarlang kipróbálásához.
Nincs elég TVP-d a labirintus kipróbálásához. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [60 pontot használtál fel, van még 4.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [+4% teo] [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -1.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 1 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 4, 30.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 284 pontot. A következő körben tehát 283 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AMIT TUDNI AKARTÁL A LOPÁSRÓL...
Bizonyára már régóta izgatja a fantáziádat, hogyan is működik, mitől függ a lopás sikere. Mivel már elég tapasztalt tolvaj vagy, most megismerheted ezt a titkot...
Amennyiben a célpont rendelkezik csapdával, először is ezt kell leküzdened. Az, hogy belelépsz-e a csapdába, avagy sem, a te csapdaészlelésedtől, a célpont csapdakészítésétől, és magától a csapdától függ. Egy bonyolultabb csapdát nehezebb észrevenni, mint egy egyszerűt. Természetesen a siker eldöntésében szerepe van a véletlennek is, egy kockadobás formájában, ami a csapdaészlelésedhez adódik hozzá. Az óvatosságodnak (OV) és a célpont szintjének NINCS jelentősége.
Ha a csapdát leküzdötted, jön a második teszt, hogy elég csendes voltál-e. Itt főként a te lopás szakértelmed számít, és a célpont szintje. A lopás szakértelem kb. másfélszer akkora súllyal van figyelembe véve, mint a meglopandó karakter szintje. A sikert befolyásolhatják még varázslatok (éber kakukk, láthatatlanság, stb), az, hogy mit akarsz lopni (aranynál az alapesély feleződik, deus ex machinánál még ennél is kisebb), és hogy hol (városban valamivel kisebb a siker esélye). Ezenkívül csökkentheti a sikeres lopás esélyét a tábort őrző szörny (minél magasabb "ébersége" van, annál jobban), és növelhetik még egyéb, kevésbé ismert faktorok. Végezetül a kezdő (1-2. szintű) játékosokat az etikus szabály védi, tőlük egy picit nehezebb lopni. Ha nem konkrét tárgyra adsz ki lopást, a GYJ parancsod 3. paramétere be van állítva valamilyen értékhatárra, és ilyen értékű tárgy nincs a célpont birtokában, a lopás automatikusan kudarcot vall. Pl. GYJ 0 0 2 hatására csak 1 aranynál értékesebb tárgyak lopásával fogsz foglalkozni. (Ez persze nem vonatkozik magára az ARANYRA (#50)). Függetlenül attól, hogy mennyire jó tolvaj vagy, a sikeres lopás esélye soha nem mehet 85% fölé.
A lopás parancs végre sem hajtódik, ha 1.) volt már sikertelen lopásod a célpontra és azóta nem lépett, 2.) BA parancsod van rá kiadva vagy ő is ugyanannak a Közös Tudatnak a tagja, 3.) jártál már abban a fordulóban azon a mezőn.

KITARTÓ LÓ (19. VARÁZSLAT)
Ezt a 10 VP-be kerülő varázslat jelentősen megnöveli a karaktered kitartását: abban a fordulóban, amikor ezt elmondod, maximum 10 mezőt léphetsz (nem pedig 8-at). Előfordulhat, hogy egy magasabb szintű alakváltó ezt a varázslatot már semmire sem tudja használni, mert neki ez természetes képessége.

SZAPORÍTÁS (15. VARÁZSLAT)
Ezzel a különösen hasznos varázslattal képes vagy egy birtokodban levő növényt vagy egyéb élőlényt (amelyet valamilyen bokorról, fáról szakítottál, szereztél KT paranccsal) csíráztatni, megduplázni. Ilyen például a smirglilevél vagy a fáklya. A parancs második paramétereként kell megadnod a tárgy sorszámát. Példa: V 15 29 hatására csinálsz egy smirglilevelet. Figyelem: a varázslattal mindig csak olyan tárgyat csinálhatsz, amilyen már van a birtokodban, és egyszerre csak egyet! Elmondása 7 VP-be kerül.
Figyelem! Új módosítások a varázslathoz: I. Egy körben maximum 6 db tárgyat állíthatsz elő szaporítással. II. A varázslatnak mennyiségi paramétere van, tehát pl. a V 15 <tárgy> 6 paranccsal 6 darabot készítesz 42 VP árán <tárgy>-ból. (Természetesen több tárgy előállítása több TVP-be is kerül.)

HŐSIESÍTŐ MEDÁL (1558. TÁRGY)
Aha! Szóval ezért volt közel sebezhetetlen ez a Ciang Csí... Ha ezt a láncra fűzött tenyérnyi medaliont (amit az ő nyakából szedtél le), a sajátodba akasztod, és hagyod, hogy a bőröddel érintkezzen, azonnal érezni fogod az elszántságot, az ellenállhatatlan erőt, és a mindent lebíró akaratot! Erődet 2-vel, támadásodat eggyel növeli meg a medál, de jobb, ha tudod, mielőtt vigyorogva KF-elnéd: a szörnyekkel szemben beállított merészséged mostantól nem számít, szintedtől és szintjüktől függetlenül megtámadod a szembejövő szörnyeket. (Természetesen, amire BA parancsod van, vagy FT kell rájuk a megtámadáshoz, azokat továbbra sem támadod meg.)
A hősiesítő medál viseléséhez legalább 15. szintűnek kell lenned.

SMARAGDGÓLEM (417. SZÖRNY)
Ez a szörny a gólemek családjának talán legkülönlegesebb tagja. Testfelépítésileg a varázstudók által megalkotott elődeinek tulajdonságát örökölte, robosztus méreteit gyilkolásra tervezték. A nagy különbség azonban testének anyagában mutatkozik meg, ennek a lénynek minden porcikája úgy tündököl, mint egy drágakő, és igen, legalább olyan szilárd is. Ha egy ilyen szörnyet támadsz, készülj fel arra, hogy a smaragdkemény karok könnyen összeroppanthatnak.

KARAKTERLAP

Larissia En Liriel, egy hosszú aranyhajú, kék szemű elf nő vagy. Fairlight hittérítője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 143. fordulód.

Erő: 23 (25) Szint: 16 Merészség: 5/5 Magasság: 140 cm
IQ: 28 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 21 (23) Védekezés: 37 Menekülés: 30 % Életkor: 171/171 év
Egészség: 20 Életpont: 259/99 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (23) Varázspont: 330/49 Pénz: 414 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 16/0 Pszi pont: 104/84 EFejl: 7
Eddig összesen 519 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1129 TP-t kaptál. Jelenleg 160571 TP-d van. A következő szinthez még 19429 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, Öregsámán Krough, élőholt quwarg. A 143. fordulódban 3400 arany került a bankszámládra. 3400 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7/11 (+18%) szúrófegyverek: 20/70 (+6%) vágófegyverek: 9/1 (+6%)
ütőfegyverek: 3/37 lőfegyverek: 21/3 (+1%) dobófegyverek: 1/0

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
Eltaposott quwargok: össz.: 156 időszaki: 72

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/87 (+311%) 2. nyomkövetés: 22/32 (+12%) 3. lopás: 17/70 (+1506%)
4. mászás: 6/50 5. csapdakészítés: 10/48 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/3 (+300%)
7. gyógyítás: 31/39 (+59%) 8. titkosírás: 1/52 9. felderítés: 14/14
10. szörnyidomítás: 6/19 11. teológia: 4/29 (+4%) 12. taumaturgia: 20/68 (+16%)
13. szerencsejáték: 1/32 14. versengés: 2/17 (+9%) 15. harcművészetek: 5/56
16. zene: 8/18 17. szörnyismeret: 9/84 (+34%) 18. pszi: 17/77 (+7%)
19. zárnyitás: 5/10 (+300%) 20. vadászat: 17/25 21. bányászat: 12/77
22. főzés: 1/27

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot )
elfogod hegyi rákot (#61) fedett veremmel (#219), vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
quwarg királynő (#153), vadász quwarg (#241), fémbontó szójer (#150), élőholt quwarg (#202)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) láthatatlanság (#76) tolvajvér (#364) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tetemember (#123) villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> quwarg szabotőr (#301)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot!
2.) Remélem jól haladsz a mágikus tudományokkal. Használj csatában villámcsapás varázslatot!
3.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
a barátság melege (155)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a bunkó megszólal (242)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 28 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 33 TU szükséges.)
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 375.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
105 arany (#50) 1 gyöngymangó (#135) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
3 tinta (#101)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
20 drótszőr (#37) 2 evaporőr háj (#105) 1 gyíkfű (#201)
1 hősiesítő medál (#1558) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 rézdarab (#70)
1 sáfránypor (#211) 14 sallank nyíl (#129) 58 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(102,42) művészi porolit (#720), smaragdgólem (#417)
(102,43) homokféreg (#121), tormikus egér (#218), Chara-din rúnaköve

Üzenet küldése a karakternek