142. forduló, 144. forduló, WA Schuppanzigh összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. márc. 10. 13h:08'
EZ A 181. JÁTÉKHETED, 143. FORDULÓD
182. játékheted kezdete: márc. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4680
SZÁMLA : XXXX

WA SCHUPPANZIGH KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [100,-64] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+28 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy tüskés harci gromak nyomok után kutattál. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés harci gromak fejét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 280.]

* 1. KP: v 6 4 9 elmormolod a 6. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 275.]

kf 691 kézbeveszed/felveszed a 691. tárgyat
Felveszed a ryuku nadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[99,-63] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy arató csattanat. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 16 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 845 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Látsz egy phua-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy patakot. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy phua-kúp van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 265.]

jlk 1312 jelszó kimondása 1312
Kimondod a megfejtett szót, remélve, hogy helyes lesz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza!

Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 60 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-9 védelem.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (11 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a massza jobb első lábát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a massza testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A massza szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 816 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 83, gyógyulás: 0, összesen: -83 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. Kutatsz, kutatsz... Megvan! KIIIINCSS! A következő kincseket találtad: egy bronzsisak, egy rézpáncél, egy kristálygömb (ld. enc.), egy bumeráng, 6 arany és egy szöges páncél. Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [15 pontot használtál fel, van még 250.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[98,-62] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ryuku gárdista nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a ryuku gárdista bal oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 703 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ez nem lehet más, mint egy zombi mester. Amikor elhal a zaj, előmászol. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Délre fekszik egy helytartói város. " Találsz egy gyöngymangó bokrot. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy halálbokort. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Északra nézve látsz egy phua-kúpot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [97,-61] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku légiós lehet. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós fejét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a ryuku légiós testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+49 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ráismersz a távolodóra. Egy noth szellem. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Észreveszel egy tűzbokrot. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy tűzrakó helyet. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy törpemammut közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a törpemammut bal oldalát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a törpemammut testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A törpemammut összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [96,-60] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy tűzrakó helyet. Északra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő uzbány nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az uzbány testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ráismersz a távolodóra. Egy szubreális vámpír. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [72 pontot használtál fel, van még 178.]

m 6 7 2 mozogsz nyugatra, északnyugatra, keletre
[95,-60] A sík vidéket bozótos váltja fel. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy ryuku gárdista közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku gárdista fejét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy noth szellem. Amikor elhal a zaj, előmászol. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [94,-61] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy ryuku légiós nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós testét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a ryuku légiós bal vállát. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós bal lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a ryuku légiós testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy Thargodan csontváz.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan csontváz testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a Thargodan csontváz jobb oldalát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a Thargodan csontváz testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A Thargodan csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy csontváz lord. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ráismersz a távolodóra. Egy tetemember. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [95,-61] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy hegymélyi lidérc. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy halálbokort. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy manifesztátor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A manifesztátor mancsával csapásokat mér karjaidra. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A manifesztátor mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Úgy döntesz, ebből elég volt. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 142.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[96,-61] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Felfedeztél egy amniosz-fát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy tűzrakó helyet. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy élőholt quwarg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy csontváz lord. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy törpemammut. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut ormányát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a törpemammut testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A törpemammut most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [97,-61] Továbbra is síkságon vagy. Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ez nem lehet más, mint egy szubreális vámpír. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy tűzrakó helyet. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 118.]

ef 2 501 energia fejlesztése 2
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 104.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 104.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 103.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Gyakorlod a képzeletbeli ellenfelek csapásai, ütései elől való félreugrást. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 90 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 63.]

tf 3 33 fejleszted a 3. tulajdonságodat 33 pontért
A levegőben szállingó rovarokat próbálod kézzel elkapni, ezáltal fejlesztve a kézügyességedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 57 TVP-t kell elköltened.] [33 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a sullár. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól nagyhatalmú kalandozó helyett rettenetes hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +22 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 284 pontot. A következő körben tehát 314 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KRISTÁLYGÖMB (265. TÁRGY)
Átlátszó üveggömb, amely mágikus képességekkel bír. Ha erősen koncentrálsz egy kalandozóra, és a kristálygömböt a két kezedbe fogod, megpillanthatod a kalandozót, és azt is megtudhatod, jelenleg hol tartózkodik. Ehhez a H 265 <kalandozó> parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. A használattól a kristálygömb mágikus képessége megfogyatkozik: minden ilyen használat után van 10% esély, hogy a gömb elveszti mágikus képességét.

KARAKTERLAP

WA Schuppanzigh, egy barna, göndör hajú, kék szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 143. fordulód.

Erő: 25 (26) Szint: 18 Merészség: 2/1 Magasság: 168 cm
IQ: 31 Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 92 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 21 Menekülés: 35 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 18 Életpont: 275/206 Jellem: jó (278) Tul. pont: 2
Szerencse: 20 Varázspont: 251/24 Pénz: 21 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 12/0
Eddig összesen 937 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 305 TP-t kaptál. Jelenleg 267 059 TP-d van. A következő szinthez még 72 941 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, Thargodan csontváz, élőholt sullár. A 138. fordulódban 400 arany került a bankszámládra. 400 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 20/50 (+16%) vágófegyverek: 8/65 ütőfegyverek: 21/12 (+11%)
lőfegyverek: 21/74 (+4%) dobófegyverek: 1/10

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 .); vashegyű nyíl (#176) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
97,9 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 81 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 29/56 (+121%) 2. nyomkövetés: 28/72 (+41%) 3. mászás: 7/88
4. csapdakészítés: 11/7 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/14 6. gyógyítás: 24/11 (+44%)
7. titkosírás: 3/5 (+11%) 8. felderítés: 4/57 9. szörnyidomítás: 3/89
10. teológia: 11/95 (+3%) 11. taumaturgia: 13/0 (+6%) 12. szörnyismeret: 15/8 (+33%)
13. zárnyitás: 1/5 14. vadászat: 13/21 15. bányászat: 23/58

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 50 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer)
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 13, 14, 19, 27, 28, 29, 32, 33, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 16 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1068 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
1 * harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13) 1 szöges bunkó (#8)
1 vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
11 bronzhegyű nyíl (#94) 2 mérgezett tüske (#23) 16 ubuk tüske (#131)
11 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 bumeráng (#249) 1 mérg. vas dobónyíl (#190) 5 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * gromak páncél (#270) 1 láncing (#222) 1 rézpáncél (#71)
1 szöges páncél (#65)
Sisakok
1 bronzsisak (#88) 1 * vassisak (#160)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271)
Övek
1 * sárga erőöv (#276)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 * bakkura csizma (#96)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 * nap szimbólum (#141)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 30 csepp tinta (#101), fér még: 0]
1 éjurna (#2368) [benne 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 18 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 30]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 23 csepp spiritusz (#170), fér még: 17]
10 uzbány csőr (#169) [bennük 13 csepp ugh méreg (#166), fér még: 107]
1 vizestömlő (#3) [benne 3 korty víz (#27), fér még: 17]
6 zöld üveg (#82) [bennük 5 csepp ragasztó (#83), fér még: 115]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 3 + deus ex machina (#1) 1 fáklya (#36)
1 hebrencs csapda (#147) 9 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 2 nagy bronzkulcs (#185) 2 ork csodaszer (#1228)
3 rézkulcs (#75) 1 távcső (#42) 3 + tüskecsapda (#242)
1 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
30 álompor (#396) 1 amniosz (#203) 20 aurach fog (#657)
1 berzerker tüske (#713) 1 csuklyavirág (#133) 1 darázsszárny (#652)
8 dorony tüdő (#212) 16 drótszőr (#37) 3 elkarog szőr (#665)
2 evaporőr háj (#105) 1 fekete gyöngy (#99) 3 grákóbőr (#41)
2 grifftojás (#179) 1 gromak bőr (#268) 1 gyíkfű (#201)
7 gyöngymangó (#135) 2 ilkin érc (#232) 28 kaktusztüske (#114)
1 kőszem (#304) 1 kvazár (#244) 1 magszim bél (#103)
1 mákrózsa virág (#56) 1 moa obszidián (#380) 6 móri gyümölcs (#116)
17 óndarab (#85) 4 ormánygőte csont (#21) 1 pular kristály (#239)
1 purifikátor háj (#269) 2 remák szív (#264) 17 rézdarab (#70)
5 rinóbőr (#651) 4 sámán erszény (#650) 8 smirglilevél (#29)
2 szárnyas hernyó (#69) 1 szvó-ektoplazma (#151) 2 téfea-agy (#172)
3 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110) 6 varányszem (#30)
6 vasérc (#152) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 107.57 kg Megterheltség: 101%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 65 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 bronzsisak (#88)
1 bumeráng (#249) 1 gromak bőr (#268) 6 kaja (#2)
1 kristálygömb (#265) 1 rézpáncél (#71) 1 szöges páncél (#65)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

93 94 95 96 97 98 99 100 101
-65
-64
-63
-62
-61
-60
-59
(94,-61) 31. jellempróba, ryuku légiósok (#361), Thargodan csontváz (#297), tetemember (#123)
(95,-61) tetemember (#123), Elenios rúnaköve, 28. jellempróba, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), manifesztátor (#124)
(95,-60) Raia oltár, ryuku gárdisták (#360)
(96,-61) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 31. jellempróba, Fairlight oltár, élőholt quwarg (#202), törpemammut (#115)
(96,-60) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), uzbány (#102)
(97,-61) ryuku légiósok (#361), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), törpemammut (#115)
(98,-62) ryuku gárdisták (#360), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(99,-63) arató csattanat (#144), phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 38. jellempróba, massza (#217)
(100,-64) tüskés harci gromak (#156)

Üzenet küldése a karakternek