Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. aug. 3. 9h:17' EZ A 741. JÁTÉKHETED, 143. FORDULÓD 742. játékheted kezdete: aug. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1629 SZÁMLA : XXXX |
v 24 | elmormolod a 24. varázslatot |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [8,-3] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " "Újra él, újra támad, újra eljön, nem vártad!" - A vámpírurak visszatértek! " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Étel, ital, álom - legjobb ez a három. - DM " Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy útonálló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [9,-3] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy sötét gnóm közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sötét gnóm testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sötét gnóm fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
be 585 | bemész az 585. épületbe |
ezüst nyaklánc (#117) 20 ap /db, | koponya szimbólum (#139) 20 ap /db, | denevér szimbólum (#140) 20 ap /db, | virág szimbólum (#143) 16 ap /db, |
két kard szimbólum (#144) 20 ap /db, | villám szimbólum (#145) 20 ap /db, | ezüst karkötő (#158) 28 ap /db, | borostyán függő (#162) 12 ap /db, |
ezüst gyűrű (#180) 12 ap /db, | aranylánc (#191) 40 ap /db, | gyöngysor (#192) 96 ap /db, | aranygyűrű (#193) 24 ap /db, |
arany karperec (#194) 52 ap /db, | obszidián függő (#195) 20 ap /db, | trófea nyaklánc (#196) 60 ap /db, | igazgy. fülbevaló (#197) 40 ap /db, |
smaragd védőgyűrű (#223) 600 ap /db, | obszidián karkötő (#229) 60 ap /db, | nekrofun medál (#253) 2000 ap /db, | ametiszt medál (#275) 56 ap /db, |
rejtőköpeny (#277) 28 ap /db, | umbatari karkötő (#278) 200 ap /db, | réz papi karkötő (#307) 200 ap /db, | ezüst papi karkötő (#308) 300 ap /db, |
arany papi karkötő (#309) 800 ap /db, | Eldaran karkötője (#373) 500 ap /db, | réz masszariasztó (#436) 16 ap /db, | arany masszariasztó (#437) 28 ap /db, |
ónix masszavadító (#438) 24 ap /db, | zafír medallion (#514) 50 ap /db, | gyémánt karperec (#728) 240 ap /db, | smaragd orrkarika (#730) 200 ap /db, |
topáz erényöv (#731) 220 ap /db, | jegygyűrű (#736) 100 ap /db, | ezüstlevél (#759) 100 ap /db, | nodonrod kitűző (#1533) 270 ap /db, |
griff nyakék (#1579) 240 ap /db. |
borostyán függő (#162) 6 ap /db, | denevér szimbólum (#140) 10 ap /db, | obszidián függő (#195) 10 ap /db áron. |
be 588 | bemész az 588. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló bal vállát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
be 579 | bemész az 579. épületbe |
be 582 | bemész az 582. épületbe |
m 8 | mozogsz északra |
Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd az útonálló jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod az útonálló testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
be 573 | bemész az 573. épületbe |
be 598 | bemész az 598. épületbe |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 8 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a miksziszi húsgólem rotható testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a miksziszi húsgólem rotható testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A miksziszi húsgólem megüti a bal karodat a mancsával. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a miksziszi húsgólem jobb oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A miksziszi húsgólem mancsával eltalálja a bal lábadat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +34 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 84, gyógyulás: 0, összesen: -84 ÉP}
gy 30 | gyógyítás 30 pontért |
m 1 4 6 | mozogsz északkeletre, délre, nyugatra |
(Továbbmész...) [10,-5] Egy kisebb településhez érkeztél. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy Quirov. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a Quirov testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a Quirov testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A Quirov megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a Quirov jobb oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a Quirov jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a Quirov sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A Quirov összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Szereztél 64 aranyat. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}
(Továbbmész...) [9,-5] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Quirov. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a Quirov testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a Quirov testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a Quirov sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +35 életerő. Szereztél 68 aranyat. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
f 106 | kísérletezel a 106. tárggyal |
f 106 | kísérletezel a 106. tárggyal |
h 396 | használod a 396. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
QUIROV (975. ELLENFÉL) Quirov a csatorna túloldalán tevékenykedő, roxati tolvajcéh egyik legtehetségesebb, legbecsvágyóbb fiatal orgyilkosa volt pár éve. Sajnos egy ilyen szervezetnél az ambícionizmus nem mindig válik az egyén javára. Miután a tolvajcéh feje úgy érezte, Quirov hamarosan az ő posztjára pályázhatna, mondvacsinált okokkal vérdíjat tűzött ki a fejére. Quirov egyetlen reménye a csatornán való átúszás maradt, hogy végképp eltűnhessen a keletiek szeme elől. Jelenlegi vadászterülete a helytartói városoktól egészen a kisvárosokig terjed. Itt, ahová a tolvajcéh keze nem ér el, Quirov valódi kiskirálynak számít. Ha vagyonodat becsben tartod, jobban teszed, ha egy szemmel mindig a kezét figyeled. |
KARÓCSAPDA (163. TÁRGY) Sok munkával félelmetes csapdát készíthetsz: ez a karócsapda. Szükséges alapanyagok: négy bot, egy kőkés és két fabontó. A négy botot kettétörve és alaposan kihegyezve a fabontókkal kialakított rugalmas keretre helyezed. Mindehhez a KT 163 parancsot kell kiadnod, 24 pontért. Ha letáborozol, akkor néhány rugalmas bokor ágával kifeszítheted és elrejtheted ezt a ravasz csapdát. Mindig táborozás előtt (az utolsó Mozgás parancs után) kell kihelyezned, a H 163 paranccsal, 5 pontért. Ha valaki lopni próbál tőled, akkor valószínűleg bele fog lépni ebbe a csapdába, és veszít 3d4 életpontot. Bár a karócsapda többet sebez, mint a hebrencs csapda, könnyebb is kikerülni. |
Erő: | 26 (27) | Szint: | 15 | Merészség: | 5/3 | Magasság: | 145 cm |
IQ: | 30 (32) | Támadás: | 14 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 51 kg |
Ügyesség: | 24 | Védekezés: | 14 | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 22 | Életpont: | 248/248 | Jellem: | gonosz (88) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 (17) | Varázspont: | 215/194 | Pénz: | 151 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 5 | szúrófegyverek: | * 19 | lőfegyverek: | 17 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); tüske (#22) (11 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
99,79 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15 | 2. nyomkövetés: | 29 | 3. lopás: | 15 |
4. mászás: | 2 | 5. csapdakészítés: | 4 | 6. csapdaészlelés: | 3 |
7. gyógyítás: | 70 (+1) | 8. titkosírás: | 1 | 9. teológia: | 5 |
10. taumaturgia: | 8 | 11. harcművészetek: | 1 | 12. zene: | 1 |
13. szörnyismeret: | 3 | 14. vadászat: | 13 | 15. bányászat: | 11 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 5 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12) |
ormánygőte (#18), woor-antilop (#31), drótszőrű pincsi (#22), királygyík (#26), sötét motyogó (#37) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 12) |
fabontó szójer (#71), szeppent rákfatty (#186), vízionár (#66), nukleáris cickány (#155), ragyás burástya (#111), nektoraf (#355), fémbontó szójer (#150), Métely (#7000), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
tolvajszem (#2, 8 VP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
13. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), méregfelhő (#37), energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pókvadász (#59) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Mágusaim egyik legnagyobb ellensége a téfea magoflux: áldozd fel oltáromnál kettőnek az agyát! |
3.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot! |
Összsúly: 65.36 kg | Megterheltség: 102% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 93 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 2 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
132 | arany (#50) | 3 | spiritusz (#170) | 3 | víz (#27) |