Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2009. dec. 28. 12h:03' EZ A 412. JÁTÉKHETED, 142. FORDULÓD 413. játékheted kezdete: jan. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5954 SZÁMLA : XXXX |
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a homokféreg testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a homokféreg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A homokféreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 525 tapasztalati pontot kaptál. Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod az 1167. tárgyat |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot |
ftv 50 221 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 221. szörnyet |
ba 201 | nem támadod a 201. szörnyet |
p 104 192 | használod a 104. pszi képességet |
ba 356 | nem támadod a 356. szörnyet |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [99,42] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Sheran templomot. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. Quwarg szagot érzel! A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Egy quwarg felderítő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg felderítő potrohát. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg felderítő testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [98,42] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg harcos. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos jobb oldalát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a quwarg harcos torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 17 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos bal hátsó lábát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 21 életpontot vesztettél. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner rücskös gigaféreg trófeát, és diadalmasan beszerzel egy quwarg harcos trófeát. 1072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}
m 4 2 2 | mozogsz délre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [99,43] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Port kavar a távolban egy homokvihar. Quwarg szagot érzel! Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! A feléd közeledő vörös rakolits mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 22 életpontot vesztettél. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vörös rakolits fejét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a vörös rakolits egyik karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 21 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-12 varázspont.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vörös rakolits jobb lábát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 15 életpontot vesztettél. A vörös rakolits feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos torát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg harcos megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a quwarg harcos bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [100,43] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északra egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Quwarg szagot érzel! Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg harcos. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a quwarg harcos torát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a quwarg harcos jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 18 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 12 életpontot vesztettél. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a vörös rakolits kitines vázát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a vörös rakolits testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 30 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vörös rakolits testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 17 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a vörös rakolits száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 562 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 59, gyógyulás: 0, összesen: -59 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy oldás varázst. [+3% tau] Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled ragasztót köp! Az oldószeres varázspajzs megvéd. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg szabotőr jobb vállát. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 16 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 1 spirituszt.) 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
(Továbbmész...) [102,43] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
h 233 40 | használod a 233. tárgyat |
h 233 40 | használod a 233. tárgyat |
h 233 40 | használod a 233. tárgyat |
h 233 40 | használod a 233. tárgyat |
h 233 40 | használod a 233. tárgyat |
h 233 40 | használod a 233. tárgyat |
szk 121 | keresed a 121. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
MORGUD HAGYMATŐ (402. NÖVÉNY) A Morgud hagyma hatalmas, vastag szárú növény, amely száraz helyeken terem. Ha van egy ásód, és a KT 403 paranccsal nekiállsz kiásni a morgud óriási gumóját, akkor 10 TVP árán egy jókora fokhagymához jutsz. Egy körben max. öt gumót termelhetsz így ki. A kesernyés ízű Morgud-fokhagyma nem igazán ehető, azonban alapvető komponense számos varázsfőzetnek. Nem véletlenül, hiszen minden valamirevaló boszorkány részleges mágikus képességeket tulajdonít megfelelő alkalmazás esetén a furcsa gumónak. |
BORKONYÓ CSERJE (311. NÖVÉNY) Egész Ghallán a legfinomabb pálinkát a borkonyó erjesztett gyümölcséből készítik. Te, a tapasztalt kalandozó azonban nem a gyümölcsöt fogod leszedni, ez legyen továbbra is a kocsmárosok feladata. Egy apró, hengerbe csavart levélbe gyűjtve inkább egyenként kitépkeded az épp virágzó borkonyó bibéit. Hosszadalmas feladat (10 TVP-t emészt föl), de megéri: a borkonyó bibe rengeteg varázsfőzethez elengedhetetlen komponens. A gyűjtéshez a KT 312 parancsot kell kiadnod. Egy fordulóban maximum három adag borkonyó bibét gyűjthetsz. |
Erő: | 23 (25) | Szint: | 16 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 140 cm |
IQ: | 28 | Támadás: | 16 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 21 (23) | Védekezés: | 34 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 171/171 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 256/122 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 (23) | Varázspont: | 314/106 | Pénz: | 519 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 16/10 | Pszi pont: | 104/57 | EFejl: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 6/93 | szúrófegyverek: | 20/64 (+16%) | vágófegyverek: | 8/95 (+8%) |
ütőfegyverek: | 3/37 | lőfegyverek: | *20/102 | dobófegyverek: | 1/0 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
Eltaposott quwargok: össz.: 155 időszaki: 71 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/76 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 22/20 (+36%) | 3. lopás: | 2/64 |
4. mászás: | 6/50 | 5. csapdakészítés: | 10/42 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/3 |
7. gyógyítás: | 30/80 | 8. titkosírás: | 1/52 | 9. felderítés: | 14/14 |
10. szörnyidomítás: | 6/19 | 11. teológia: | 4/25 (+13%) | 12. taumaturgia: | 20/52 (+3%) |
13. szerencsejáték: | 1/32 | 14. versengés: | 2/8 | 15. harcművészetek: | 5/56 |
16. zene: | 8/18 (+206%) | 17. szörnyismeret: | 9/50 (+34%) | 18. pszi: | 17/70 (+7%) |
19. zárnyitás: | 2/10 | 20. vadászat: | 17/25 | 21. bányászat: | 12/77 |
22. főzés: | 1/27 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 2. fajúaknak |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot ) |
elfogod hegyi rákot (#61) fedett veremmel (#219), vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
quwarg királynő (#153), vadász quwarg (#241), fémbontó szójer (#150), élőholt quwarg (#202) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | tetemember (#123) | villámcsapás (#50) | >> | szintszívó (#96) | |
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
oldás (#372) | >> | quwarg szabotőr (#301) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (teljesítve) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: quwarg-ász (101) mozgalom ereje (106) gyógyító totem (116) quwargok leigázása (122) a barátság melege (155) b. tudat formálása (162) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) a bunkó megszólal (242) a butaság ára (273) a quwarg szaga (283) vérdíj (301) magiometer (314) erősebb quwargszag (319) kötélbűvölés (381) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 28 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 33 TU szükséges.) kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 375. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
69 | arany (#50) | 1 | fáklya (#36) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | rakolits por (#669) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | spiritusz (#170) |