141. forduló, 143. forduló, Fühttöske összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. szept. 22. 9h:12'
EZ A 305. JÁTÉKHETED, 142. FORDULÓD
306. játékheted kezdete: szept. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4527
SZÁMLA : XXXX

FÜHTTÖSKE KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [116,29] koordinátán.
Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Találkozol egy különös kinézetű férfival. Egy szintszívó trófeát visel. Mikor melléd lép, furcsa borzongás fut végig rajtad, s ő a füledbe suttogja: "Emlékszel rám? Már találkoztunk egyszer... de azóta sokminden változott." Azzal megérint csontos kezével, mire földöntúli, hideg borzongás fut végig rajtad. Te ijedtedben fegyveredhez kapsz, ő viszont csak felkacag. Iszonyodva látod, hogy ahol megérintett, bőröd elszürkül, megráncosodik, míg ő lassan megtelik élettel! Mikor menekülni próbálsz, újra lesújt, és most már érzed, ahogy életenergiáid átvándorolnak az ő testébe. "Csak nem hitted el a meséket, hogy bárki is immúnis lehet a szintszívásra?" kérdi kéjes sikollyal, miközben elhagy az utolsó lehelet. A levegőt kapkodva ébredsz álmodból.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+17 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+118 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+36 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+1 kaja.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy piromenyét nyomára bukkansz. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 271.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 266.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 261.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 256.]

* 4. KP: TVP spórolása: 5 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 5 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [5 pontot használtál fel, van még 251.]

* 5. KP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 117 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 248.]

kf 74 3 kézbeveszed/felveszed a 74. tárgyat (őrzöd)
Már nem őrzöd annyira a megbűvölt utazóládát, de nagyon őrzöd a csontkulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-3 TU.] A befejezéshez még 983 TU szükséges. IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 218.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 218.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Lamlimmmukkhhum". Hadarva ismerteti a feladatot. A feladat egyszerű: egy agyagelementál legyőzése.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 26 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az agyagelementál testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az agyagelementál agyagtestét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az agyagelementál fejét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az agyagelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az agyagelementál bal vállát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az agyagelementál testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mancsával az agyagelementál megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Fájdalom, de nem tudtad leölni. Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [10 pontot használtál fel, van még 208.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[125,3] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Már vár itt rád valami. Egy vortexmágus.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus fejét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vortexmágus fejét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vortexmágus bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 21 életpontot vesztettél. A vortexmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 fiatalság itala (ld. enc.). 873 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 70 életpontot!
Hirtelen a bibircsókos boszi sátrába botlasz, és úgy döntesz, tiszteleted teszed nála. Az öregasszony mosolygó arckifejezéssel fogad, de észreveszed, hogy szemével már a tárgyaidat vizsgálgatja.
- Látom itt a csontkulcs. Remek - mondja, de aztán elkomorodik. - Nincs itt minden! Egyszerre hozz máskor mindent, kalandor! Ezt most nem adom vissza, hogy megtanuld a leckét. - Mérgesen tapasztalod, hogy a tárgyat a köpenye alá gyűri. A boszi kis morgolódás után úgy dönt, más tárgyakat kér tőled. Mielőtt kilépnél az ajtón, emlékezetedbe vésed, miket kell hoznod: 1 nagy vaskulcs, 10 elkarog szőr, 3 téfea-agy, 2 rókafarok, 1 raptor szablya.
Egy csúcsos, fekete színű sátorra lelsz a cirkusz közepén. Előtte egy jókora ember férfi szónokol az őt körülálló kalandozóknak, és eget rengető szenzációként próbálja az odabent található veszélyeket beharangozni. A tétova tömeg látványa magabiztossá tesz. Előrelépsz, hogy tárgyaidat leadva beléphess a labirintusba. Egy kör alakú terembe jutottál, melyből számtalan embernagyságú folyosó indul a szélrózsa minden irányába. Remegő térddel indulsz el az egyik járatban, majd megérzéseidet követve választasz irányt mindegyik elágazásnál. Szinte leteper a lábadról a hirtelen rád törő éhség. A közelben lévő járatok összes molekuláját tüzetesen átvizsgálod pár falatnyi ennivaló után, de nem jársz sikerrel. Közben egyre elviselhetetlenebbé válik gyomrod üresség elleni tiltakozása, úgyhogy inkább visszafelé indulsz. 195 tapasztalati pontot kaptál. Szégyenkezve kéred vissza tárgyaidat az őrt álló férfitól, majd lehajtott fejjel elkullogsz.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
[39 pontot használtál fel, van még 169.]

ftv 61 209 felt. tám/véd. varázslat a 61. varázslatot a 209. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

ftv 98 221 felt. tám/véd. varázslat a 98. varázslatot a 221. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

kt 189 3 elkészíted a 189. tárgyat (3 darabot)
Legyártottál 3 vas dobónyilat. IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 139.]

m 8 3 3 mozogsz északra, délkeletre, délkeletre
[125,2] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. A víz fölött sirályok köröznek. Egyszercsak megpillantasz egy szörnyet a parti fák között. Egy purifikátor nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiatüskék varázslat. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 19 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor szürke hengertestét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a purifikátor testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a purifikátor testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (6 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A purifikátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Látsz egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Iván Nitró előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [126,3] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Myotis Canis egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku gárdista. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 20 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku gárdista bal karját. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku gárdista fejét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a ryuku gárdista testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes lopás:) Hamar felfedezed azt a helyet, ahol az alakváltó férfi tábort vert. Megvárod a megfelelő pillanatot. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A fenébe, a tábort csapda védi! Nem vetted észre - a környék csendjét hamarosan a fájdalomüvöltésed veri fel. Vesztettél 3 életpontot. Szégyen a futás, de ilyen ciki helyzetben célszerű. Lelécelsz.

(Továbbmész...) [127,4] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku légiós közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 23 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku légiós bal karját. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a ryuku légiós bal oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a ryuku légiós testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! Látsz egy nekrofunt. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Eassy-Lien Dib vigyorog kajánul. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy fürkésző szemek varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [32 pontot használtál fel, van még 107.]

m 2 mozogsz keletre
[128,4] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy friss csatamezőt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Loph O'Thöck előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 98.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Megcsonkított varkaudar hullákat látsz nagy kupacokba hordva. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy dögkeselyű jön feléd.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiatüskék varázslatot. 21 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a dögkeselyű fejét. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a dögkeselyű farkát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a dögkeselyű fejét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Belecsipked a dögkeselyű a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával kegyetlenül összevagdalod a dögkeselyű jobb oldalát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a dögkeselyű tollas testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Folytatod a kutatást. Még semmi! Azért nem adod fel. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy tetemember támad rád.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tetemember jobb karját. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tetemember bal lábát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a tetemember jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával oldalba lök. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy autentikus vámpír jön feléd.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiatüskék. 18 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír testét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az autentikus vámpír nyakát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod az autentikus vámpír jobb lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy mérg. ubuk dobónyíl és 8 nyílvessző. Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod. Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 68 életpontot! Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [20 pontot használtál fel, van még 78.]

m 8 2 2 mozogsz északra, keletre, keletre
[128,3] A sík vidéket bozótos váltja fel. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely E.H.Boldog Bulldog formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku légiós. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiatüskék varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku légiós jobb vállát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a ryuku légiós bal lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a ryuku légiós testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy nektoraf közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nektoraf viaszos testét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra rontasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a nektoraf viaszos testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a nektoraf jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Ellenfeled regenerálódik! Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nektoraf testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a nektoraf viaszos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a nektoraf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 42 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. (ld. enc.) 570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 61, gyógyulás: 0, összesen: -61 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+37 életerő.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [129,3] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Találsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Bea Melindre előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).

(Továbbmész...) [130,3] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő ryuku légiós mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 17 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós bal lábát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku légiós testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a ryuku légiós fejét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a ryuku légiós bal lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a ryuku légiós bal oldalát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy gyilkos mókus irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy vérfürdető magszim nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 8 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával végigvagdosod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (7 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a bal karodra. (8 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Friss emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [67 pontot használtál fel, van még 11.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[131,3] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 1.]

p 74 326 2 használod a 74. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

f 1170 kísérletezel az 1170. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

f 148 kísérletezel a 148. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

v 22 137 elmormolod a 22. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

tpf 5 TVP elővétele: 5 pontért
Felszabadítottunk neked 5 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

ek 227 116 29 t. energia kisütése: 227 116 29
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy drótszőrű pincsit. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: elmormolod a 83. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 2. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [8 pontot használtál fel, van még -2.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a mutáns pók. 2 kaját bezabál a karmos tankány. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól veterán kalandozó helyett öreg róka a szakmában. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +13 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 283 pontot. A következő körben tehát 281 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A FIATALSÁG ITALA (473. TÁRGY)
A fiatalság itala egyike a legnehezebben előállítható, ámde leghatalmasabb varázsitaloknak. Elkészítéséhez természetesen szükséges a varázsital főzése, egy kék orchidea, egy Thargodan esszencia, galachmit por (azaz egy galachmit és egy kőkalapács), 5 csepp isteni könnycsepp, és néhány speciális növény, amely kizárólag mocsárban terem (azaz az ital csak mocsárban készíthető el). Külön tartóedényre nincs szükséged, csak 10 TVP-re. A fiatalság italát a H 473 paranccsal használhatod, és felhasználásakor fiatalodsz néhány évet. Az italt nem iszod meg, ha semmilyen hatása nem lenne.

NEKTORAF FAGGYÚ (667. TÁRGY)
A nektoraf bőréről lekapargatva a dús faggyút, félreteheted egy tetszőleges koszos edénybe vagy üvegcsébe, nem lesz semmi baja a dús zsiradéknak. Hogy mire jó? Hát, enni azt biztos nem...

KARAKTERLAP

Fühttöske, egy kopasz, izzóan vörös szemű ember férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Fairlight kisebb papja vagy. A Hófarkas Klán (#9117) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 142. fordulód.

Erő: 20 (25) Szint: 14 Merészség: 9/3 Magasság: 174 cm
IQ: 23 (25) Támadás: 13 Agresszió: 4 Testsúly: 94 kg
Ügyesség: 16 (22) Védekezés: 25 Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 16 (20) Életpont: 289/103 Jellem: semleges Tul. pont: -3
Szerencse: 25 (29) Varázspont: 269/13 Pénz: 585 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 83/51 EFejl: 22
Eddig összesen 697 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7631 TP-t kaptál. Jelenleg 54158 TP-d van. A következő szinthez még 20842 TP szükséges. Trófeáid: quwarg királynő, élőholt quwarg, varkaudar behemót. A Hófarkas tetoválását viseled. A 134. fordulódban 1 arany került a bankszámládra. 1 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: *20/100 (+7%) vágófegyverek: 12/48 (+12%)
ütőfegyverek: 9/98 (+5%) lőfegyverek: 8/18 dobófegyverek: *21/100 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (110%) << vashegyű lándzsa (#182) (110%) << ryuku szablya (#695) (110%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -14.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (15 -); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/55 2. nyomkövetés: 18/4 (+30%) 3. lopás: 2/35
4. mászás: 8/84 5. csapdakészítés: 12/92 (+6%) 6. csapdaészlelés: 4/86 (+6%)
7. gyógyítás: 22/98 (+46%) 8. titkosírás: 4/61 9. felderítés: 11/80 (+11%)
10. szörnyidomítás: 8/4 11. teológia: 14/96 (+11%) 12. taumaturgia: 17/42 (+36%)
13. szerencsejáték: 1/10 14. versengés: 7/79 (+27%) 15. zene: 4/11
16. szörnyismeret: 11/95 (+20%) 17. pszi: 14/35 (+13%) 18. zárnyitás: 1/17
19. vadászat: 6/94 (+11%) 20. bányászat: 16/44 21. főzés: 9/90 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
lopsz az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a mutánsoktól (9) bármit, a trolloktól (5) bármit, az emberektől (1) bármit, a gnómoktól (6) bármit, a kobuderáktól (8) bármit
gyógyítasz 55% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
ásol max. 24 TVP-ért
mászol max. 58 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, küldetés, labirintus (21)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
fémbontó szójer (#150), fabontó szójer (#71), kardfogú fülemüle (#146), Zinthurg (#180), ryuku ostromteknős (#362)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)
fürkésző szemek (#213)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
hhaar burka (#32), tompítás (#40), tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> khór darázs (#348) villámcsapás (#50) >> nektoraf (#355)
izomernyesztés (#33) >> halálhozó (#419) villámcsapás (#50) >> kőkorszaki szaki (#109)
villámcsapás (#50) >> vérfürdető magszim (#148) tűzeső (#61) >> orgoró (#170)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> 14. szintű lényekre
tűzeső (#61) >> quwarg királynő (#153) tűzeső (#61) >> varkaudar behemót (#189)
tűzeső (#61) >> óriás csontváz (#176) tűzeső (#61) >> 16. szintű lényekre
tűzeső (#61) >> quwarg harcos (#201) tűzeső (#61) >> epokitféreg (#147)
tűzeső (#61) >> Zinthurg (#180) tűzeső (#61) >> varkaudar bajnok (#190)
tűzeső (#61) >> vörös rakolits (#356) tűzeső (#61) >> hadroszaurusz (#162)
tűzeső (#61) >> degradátor (#210) tűzeső (#61) >> kneopatikus mollusk (#209)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) hhaar burka II (#162) >> 14. szintű lényekre
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét!
2.) Az én híveim gyakran fordulnak meg a városban, ezért nem lehet számodra komoly nehézség hét orgyilkos lemészárlása. (számláló: 0)
3.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van!

Összsúly: 90.10 kg Megterheltség: 100%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 44 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
25 arany (#50) 1 csontkulcs (#74) 2 kaja (#2)
8 kaktusztüske (#114) 12 pirkit (#153) 6 vasérc (#152)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 álompor (#396) 1 fiatalság itala (#473) 2 gyöngymangó (#135)
4 madártoll (#112) 7 mákrózsa virág (#56) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 nektoraf faggyú (#667) 8 nyílvessző (#108) 1 purifikátor háj (#269)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(125,2) purifikátorok (#157), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(125,3) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), 47. jellempróba, vortexmágus (#418)
(126,3) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), Elenios rúnaköve, szent tölgyfa (#393), ryuku gárdisták (#360), egy alakváltó férfi
(127,4) ryuku légiósok (#361), nekrofun (#173), 49. jellempróba, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), tündöklő szobor (#1587), régészeti lelőhely (#1208), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(128,3) oltár, 34. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), ryuku légiósok (#361), nektoraf (#355)
(128,4) friss csatamező (#262), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), dögkeselyű (#174), tetemember (#123), autentikus vámpír (#154)
(129,3) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 31. jellempróba
(130,3) ryuku légiósok (#361), 22. jellempróba, Elenios rúnaköve, Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), vérfürdető magszim (#148)
(131,3) Chara-din monolitja (#534)

Üzenet küldése a karakternek