141. forduló, 143. forduló, Hosszúkarom Kriton összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. okt. 29. 12h:07'
EZ A 180. JÁTÉKHETED, 142. FORDULÓD
181. játékheted kezdete: nov. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2563
SZÁMLA : XXXX

HOSSZÚKAROM KRITON KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [125,28] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy fekete, göndör hajú, barna szemű troll férfival. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Tharr ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy mind. kristályát, egy monstrum vállvédőt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot, egy vasvértet, egy vortex talizmánt és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy varkaudar felderítő trófea és egy Földrengető trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Piedone. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+17 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+1 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 15 135 1 elmormolod a 15. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új gyöngymangó. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 277.]

im 0 2 imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +3 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve DEM kreálása. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül! 2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! 3.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 244 TVP áll rendelkezésedre! [30 pontot használtál fel, van még 247.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 217.]

a 148 5001 2 átadod a 148. tárgyat az 5001. kalandozónak (2 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 2 mocsári penkét Ezüst Larian részére. [5 pontot használtál fel, van még 212.]

dd 56 eldobod az 56. tárgyat
Elhajítasz 10 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[126,29] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy áeratikus hasnyák nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 31 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Kudarcot vallottál! A hang iszonytató. Túl sok sebet kaptál. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy mákrózsa bokrot. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [127,30] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Felismered a közeledőt. Csak egy epokitféreg. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 35 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az epokitféreg testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod az epokitféreg testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod az epokitféreg testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az epokitféreg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. A kék rothasztó csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá. Inadba száll a bátorságod. Az óriás csodálkozó tekintete előtt elrohanva elhagyod a céllövöldét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [128,31] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Észreveszel egy gumifát. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy élőholt quwarg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Tüzet köpsz. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 25 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 17 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 118, gyógyulás: 0, összesen: -118 ÉP}

Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [37 pontot használtál fel, van még 175.]

m 4 mozogsz délre
[128,32] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy kardszárnyú pocok nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 38 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kardszárnyú pocok jobb oldalát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a kardszárnyú pocok ollója a bal karodat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Észreveszel egy vaskohót. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. [12 pontot használtál fel, van még 163.]

kt 181 1 elkészíted a 181. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 vasalt bunkót. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [50 pontot használtál fel, van még 113.]

ff 181 2083 182 felt. fegyverváltás: 181 2083 182
Felt. fegyverváltás: << vasalt bunkó << bronzkard << vashegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 113.]

ffk felt.fv.kozkázata:
Ok, FFK parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 113.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[127,32] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy trappoló dinymák. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trappoló dinymák testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Utad során felfedezel egy púdersziklát. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Sheran hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Látsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összeakadsz Halmazábrával. Sheran tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar páncélt, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy ekharion bébi trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy áeratikus hasnyák trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Tárgyainak egy részét egy ragyás burástya viszi.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) [126,32] A domb lábánál ritka erdő kezdődik. Gyanús mozgást látsz a fák között. A feléd közeledő kardfogú fülemüle mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád. Túl erős az ellenfeled. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Találsz egy kék orchideacserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [125,31] Az erdőt síkság váltja fel. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Ababo. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 86.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[124,30] Továbbra is síkságon vagy.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [124,29] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sóhajtó dorony. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony taraját. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a sóhajtó dorony taraját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy quwarg harcos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 35 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a quwarg harcos bal vállát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütögeted a quwarg harcos bal első lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a quwarg harcos torát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 68.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

ef 5 507 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 33.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 28.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 28 pontod maradt, ebből a következő körre 28 pontot vihetsz át. Kapsz még 283 pontot. A következő körben tehát 311 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DEUS EX MACHINA KREÁLÁSA (95. VARÁZSLAT)
Végre, istened megtanította, hogy hogyan kreálhatsz deus ex machinát! Először is a kőkalapácsoddal ketté kell roppantani egy pular kristályt, és beleönteni egy remák szívét. Ekkor mondod el a varázslat első részét, amely visszahívja az elpusztult remák lelkét, és megköti. Ezután 3 vasérc és 6 pirkit felhasználásával kikovácsolod a d.e.m. burkát (vaskohó nem szükséges, elegendő a varázslat által fejlesztett hő), hogy tartós és elpusztíthatatlan legyen. Végül elmondod a varázslat második felét, amely megalkotja, és véglegessé formálja a tárgyban rejlő nagyhatalmú varázserőt. A varázslat elmondása összesen 50 VP-t igényel, és 10 TVP-nyi koncentrációt. A fent felsoroltakon kívül még 10 isteni könnycsepp az anyagi komponens.

ÁERATIKUS HASNYÁK (243. SZÖRNY)
Vajon milyen visszataszító, torz mágia teremtette ezt a szörnyszülöttet? Ez a három méter magas borzalom úgy néz ki, mintha különböző élőlények testrészeiből varrták volna össze, nem túl nagy precizitással. A hóna alól törpemammut ormány fityeg, a bal középső karjából szarvak állnak ki, három lába nem egyforma hosszú, emiatt biceg, feje olyan, mintha a nyakára egy belülről kifordított macskát raktak volna, és az egész teste lilás-zöldes, csupasz bőrű, néhol egy-egy groteszk, fehér anyaggal bevont szőrszállal. Látványától egy dologban biztos vagy: ennek a gusztustalan dolognak pusztulnia kell a föld felszínéről. Legkényelmesebben szúrófegyverrel ölheted le, ha vágó vagy ütő fegyvert használsz, túlzottan bemocskolod magad a lény testnedveivel.

KARAKTERLAP

Hosszúkarom Kriton, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 142. fordulód.

Erő: 17 (19) Szint: 18 Merészség: 6/4 Magasság: 186 cm
IQ: 19 (21) Támadás: 17 (18) Agresszió: 6 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 18 (23) Védekezés: 19 (22) Menekülés: 40 % Életkor: 36/36 év
Egészség: 16 (20) Életpont: 295/266 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (27) Varázspont: 197/38 Pénz: 750 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 27/20
Eddig összesen 893 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 105 TP-t kaptál. Jelenleg 296 453 TP-d van. A következő szinthez még 43 547 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, ryuku ostromteknős, ezoterikus mardel.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/33 szúrófegyverek: 23/45 (+4%) vágófegyverek: 10/3
ütőfegyverek: 14/65 (+9%) lőfegyverek: 11/90 dobófegyverek: 7/70

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << bronzkard (#2083) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (5 -7.); nyílvessző (#108) (8 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1
124,29 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 131
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 65

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 164 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/75 2. nyomkövetés: 18/91 (+38%) 3. mászás: 11/31
4. csapdakészítés: 13/81 (+10%) 5. csapdaészlelés: 3/4 6. gyógyítás: 31/59
7. titkosírás: 6/19 8. felderítés: 2/94 9. szörnyidomítás: 6/12
10. teológia: 12/17 (+6%) 11. taumaturgia: 7/47 (+5%) 12. versengés: 4/29 (+9%)
13. zene: 5/48 14. szörnyismeret: 16/17 15. zárnyitás: 4/94
16. vadászat: 4/48 17. bányászat: 18/83

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), ubuk tüskét (#131) (max. 2 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 3 darabot )
elfogod zombit (#49) háló-csapdával (#220)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), óriás patkány (#42)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
energiatüskék (#29), szárazság (#48), méregfelhő (#37), éhínség (#39), kisebb tűzlehelet (#110)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 244 TVP áll rendelkezésedre!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. fekete gránittorony (530): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): 39. labirintus (88,25). helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 11, 12, 19, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 46, 47, 48, 49, 65.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 52 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 975 TU szükséges.)
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 82.08 kg Megterheltség: 103%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 41 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 göcsörtös bunkó (#123) 2 kaja (#2)
10 mákrózsa virág (#56) 2 mocsári penke (#148) 20 pirkit (#153)
4 spiritusz (#170) 10 vasérc (#152) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dorony tüdő (#212) 1 gyöngymangó (#135) 5 isteni könnycsepp (#260)
2 kerek kő (#19) 3 ragasztó (#83) 6 tinta (#101)
1 vasalt bunkó (#181)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

123 124 125 126 127 128 129
27
28
29
30
31
32
33
(124,29) sóhajtó dornyok (#112), quwarg harcos (#201)
(124,30) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 31. jellempróba
(125,31) művészi porolit (#720), oltár
(126,29) áeratikus hasnyák (#243), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 37. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(126,32) kardfogú fülemüle (#146), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(127,30) epokitféreg (#147), 39. jellempróba
(127,32) trappoló dinymák (#118), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), 23. jellempróba, Sheran oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Halmazábra (3663. kalandozó)
(128,31) gumifa (#38), 28. jellempróba, élőholt quwarg (#202)
(128,32) kardszárnyú pocok (#152), vaskohó (#155), 49. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)

Üzenet küldése a karakternek