141. forduló, 143. forduló, Hetedik Rogaf összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. ápr. 1. 18h:33'
EZ A 878. JÁTÉKHETED, 142. FORDULÓD
879. játékheted kezdete: ápr. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1727
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

HETEDIK ROGAF KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,67] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+21 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+10 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál.]
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy pattanóböde fészket vagy búvóhelyet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 305.]

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 300.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 295.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 290.]

kf 397 kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

kf 529 kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

kt 43 2 elkészíted a 43. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 tükröt. [10 pontot használtál fel, van még 280.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 278.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+17 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 276.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 274.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 272.]

m 8 mozogsz északra
[106,66] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kérődző etra. Itt csata lesz.

A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kérődző etra nyakát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) Véres nyál csordul ki a kérődző etra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy változatos morf. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+10.}

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 40 életpontot sebeztél. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a változatos morf bal karját. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Nem sikerült a változatos morf ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A változatos morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. A következő ellenfél egy harcias morf.

Tüzet köpsz. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Elsápadsz: a nálad levő 2 vizestömlő úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a harcias morf testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A harcias morf belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a harcias morf, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval eltalálod a harcias morf testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a harcias morf, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Találsz nála 1 Jerome köpenyét. (ld. enc.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). [8 pontot használtál fel, van még 264.]

kt 114 20 elkészíted a 114. tárgyat (20 darabot)
Begyűjtöttél 20 kaktusztüskét. [60 pontot használtál fel, van még 204.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[105,65] A sík vidéket bozótos váltja fel. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mákrózsa bokrot. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tüskés harci gromak. (ld. enc.) {max. életpontja: 141-150.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 38 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 gromak bőrt. (ld. enc.) 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy harcias morf.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcias morf testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) A harcias morf fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A harcias morf farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megütöd a harcias morf bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A harcias morf belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A harcias morf farkával melletted a levegőbe suhint. A harcias morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy mágiamorfáló.

A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a mágiamorfáló farkát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A mágiamorfáló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Találsz nála 1 manakristályt. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 40 tüskét. [48 pontot használtál fel, van még 156.]

kt 56 3 elkészíted az 56. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 mákrózsa virágot. [9 pontot használtál fel, van még 147.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[104,65] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy purifikátor. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 26 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a purifikátor szürke hengertestét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a purifikátor testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a purifikátor nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A purifikátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 purifikátor hájat. (ld. enc.) 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy védelmező morf áll veled szemben.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 38 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a védelmező morf testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a védelmező morf jobb szárnyát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 795 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. A következő ellenfél egy védelmező morf.

Tüzet köpsz. 17 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a védelmező morf testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a védelmező morf bal lábát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (3 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A védelmező morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 hattyútollat. (ld. enc.) Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).

(Továbbmész...) [103,65] Tovább barangolsz a fák között. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 10 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a trikornis testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trikornis fejét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 trikornis szarvat. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő).

(Továbbmész...) [102,65] A terep továbbra is ritka erdő. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Felismered a közeledőt. Csak egy manaelementál. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Vasalt bunkóval néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Ellenfeled ezúttal egy lomha morf.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a lomha morf bal lábát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lomha morf bal lábát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) A lomha morf harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a lomha morf végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lomha morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 010 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Második ellenfeled egy éltető morf.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 36 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az éltető morf nyakát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az éltető morf testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Az éltető morf megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja az éltető morf ollója a jobb karodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az éltető morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Találsz nála 7 nyu-shurikent. (ld. enc.) A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy khór darázs. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a khór darázs jobb szárnyát. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a khór darázs csíkos potrohát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Feléd sújt a khór darázs a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 darázsszárnyat. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Sorvadsz (-1 életerő). [24 pontot használtál fel, van még 123.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 121.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[101,65] Az erdőt síkság váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Ráismersz a lényre. Egy vérszomjas csüldő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a bal karodra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Elsőnek egy éltető morf száll szembe veled. {védettsége: 50 szúró, 44 vágó, 20 ütő ellen.}

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 34 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az éltető morf testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az éltető morf testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja az éltető morf ollója a jobb karodat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az éltető morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy éltető morf.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 36 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Becsapódva, megdöfi az éltető morf bal vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az éltető morf jobb oldalát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Az éltető morf megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál az éltető morf ollója. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az éltető morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Találsz nála 17 aranyat. Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) Sorvadsz (-2 életerő).

(Továbbmész...) [100,65] Még mindig füves síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél.

A környék hemzseg az morfoktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy brutális morf áll veled szemben.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a brutális morf testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a brutális morf jobb oldalát. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) A brutális morf feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy éltető morf.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az éltető morf jobb oldalát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Az éltető morf harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál az éltető morf ollója. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az éltető morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy bíbor morfplazmát. Találsz nála 10 angyalok gyűrűjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő).

(Továbbmész...) [99,64] Továbbra is síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy változatos morf száll szembe veled.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Tüzet köpsz. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a változatos morf testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) A változatos morf pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a változatos morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fekete morfplazmát. Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy lomha morf.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 16 életpontot sebeztél. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lomha morf bal vállát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) A lomha morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a lomha morf összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 tudás gyöngyét. (ld. enc.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő). [24 pontot használtál fel, van még 97.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 95.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[98,63] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ezt az észak-déli irányú dombvonulatot Rin tarajának nevezik. Látsz egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy olvasztókemencét. Találsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. Itt csata lesz.

Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval párszor megpöccinted a manaelementál testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Vasalt bunkóval párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy lomha morf.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lomha morf jobb lábát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) A lomha morf megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a lomha morf összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A lomha morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. A következő ellenfél egy éltető morf.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 15 életpontot sebeztél. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az éltető morf jobb oldalát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával az éltető morf végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval eltalálod az éltető morf karmával. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja az éltető morf ollója a jobb karodat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az éltető morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 58, gyógyulás: 0, összesen: -58 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy narancs morfplazmát. Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 varázskövet. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...) [97,62] Továbbra is dombság.

Két szörnyre bukkansz. Csak morfok lehetnek, különben ezek a lények nem lennének párban! Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy éltető morf. {támadása: 27.}

Tüzet köpsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. A szörny szemeivel rád bámul. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az éltető morf bal lábát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál az éltető morf ollója. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az éltető morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy vörös morfplazmát. Második ellenfeled egy harcias morf.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 40 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a harcias morf testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) A harcias morf fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A harcias morf farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megcsapod a harcias morf testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A harcias morf belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a harcias morf, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A harcias morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy lila morfplazmát. Találsz nála 4 grifftojást. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 vasércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). [28 pontot használtál fel, van még 67.]

v 14 elmormolod a 14. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 62.]

kf 1541 3 kézbeveszed/felveszed az 1541. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd az Arsa potrohgyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

kf 1558 3 kézbeveszed/felveszed az 1558. tárgyat (őrzöd)
Nagyon őrzöd a hősiesítő medált. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

szk 145 keresed a 145. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy pattanóbödét. [0 pontot használtál fel, van még 62.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 59.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 29 fejleszted az 1. tulajdonságodat 29 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 117 TVP-t kell elköltened.]

Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). [29 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torokkal kívánkozol egy kis Sepsi Varázskóla után. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a mélységi grittang. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 283 pontot. A következő körben tehát 313 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT)
Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, előfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tőle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetőséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetőséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedből. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitől meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat.
Figyelem! A varázslat csak a 118. sorszámú küldetésig használható!

JEROME KÖPENYE (1527. TÁRGY)
Hozzájutottál Jerome legendás köpenyéhez! Ez? Hiszen csak egy ütött-kopott köpönyeg, aminél különbet bármelyik kolduson láthatsz, bármelyik helytartói városban. Lehet azonban, hogy mégsem kéne kidobnod, próbáld ki előbb: a legendák szerint ugyanis a köpenynek különleges képességei vannak: véd a kisebb sérülésektől (+2 védettség), a rád lőtt varázslatok sikerének esélyét csökkenti (+2 szerencse), csökkenti az éhségérzetet (mint a vasszervezet varázslat), valamint könnyeben talál élelmet gazdája (+3 vadászatot is ad).

TÜSKÉS HARCI GROMAK (156. SZÖRNY)
A tüskés harci gromakok hatalmas testű, kemény páncélú mindenevők. Spekulációk szerint az alpesi tehén és a sörényes ubuk keresztezésével jöttek létre, de biztosat még az alanori alkímia tanszék tudományos munkatársai sem mernek mondani. A letűnt Vabrovag kultúra hátasállatként tartotta őket, de mostanra már a puszták vadon élő, kicsinyeiket bőszen védelmező lényeivé váltak. Mivel hihetetlen mennyiségű sebzést képesek elviselni és kiosztani, általánosságban bölcs gondolat békén hagyni őket.

GROMAK BŐR (268. TÁRGY)
A tüskés harci gromak megnyúzása hosszadalmas és sok fáradtságot igénylő feladat. Tapasztalt vadászok szerint azonban mindenképpen megéri, mert az igencsak nehéz bőrdarabok nagyon rugalmasak és ellenállóak.

PURIFIKÁTOR (157. SZÖRNY)
A purifikátorok állítólag egy másik dimenzióból, a Mély-Mogrori Szürke Ködből származnak. Hosszú, vékony testük van, és ráncos, szürke bőrük. Szemet és más érzékszervet nem lehet rajtuk megkülönböztetni, a fejük tetején és az aljukon (ha a kettőt egyáltalán érdemes megkülönböztetni) ülő hosszú, hegyes, szarvszerű tüskéik jelentik az egyetlen speciális deformációt. Mozgásuk is különleges, álló helyzetből előregörbülnek, leteszik a felső végüket a földre, majd áthelyezve az egyensúlyt, felemelik az alsó részüket. A hosszúkás, radírszerű lény két vége megcserélődött, és a folyamat ezután ismétlődik. A purifikátorok előrehajolva, hegyes szarvaikkal támadnak. Speciális hatása is van e szarvacskák érintésének - purifikálják az áldozat auráját, azaz eltolják az abszolút semleges felé. A purifikátor világos és párában gazdag helyeken fordul elő, mint például a ritka erdő és a tengerpart. Rendelkeznek korlátozott mágikus képességgel.

PURIFIKÁTOR HÁJ (269. TÁRGY)
Finom és ügyes ezeket kívánó művelet a purifikátor hártyavékony hájának lemetszése. A különlegesen ritka anyagért a legtöbb város vegyesboltjában igen magas árat fizetnek, mivel állítólag mágikus képességekkel rendelkezik.

HATTYÚTOLL (1222. TÁRGY)
Ha legyőzöl egy hattyúkirályt, válogathatsz áldozatod tollai közül, melyiket is vinnéd magaddal. A legnagyobb tollakat nem választhatod, hiszen azok van, hogy méternyi hosszúak, be sem tudnád gyömöszkölni a hátizsákodba. De a kisebbek közül néhányat bátran magaddal vihetsz, nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kimetszed a hattyú testéből. A puha pihés tollak talán jók lesznek még valamire a jövőben.

NYU SHURIKEN (157. TÁRGY)
A nyu shuriken egy precíz, pontosan dobható dobófegyver. Találati esélye +3 (tehát ha használod, a találat számításakor 3-al nagyobb a támadásod), sebzése pedig 3d4+2. Elkészítéséhez egy lapkorong, három csepp ragasztó és három sallank karom szükséges. Mindehhez a KT 157 parancsot kell kiadnod, 6 pontért. Hátránya az ubuk dobónyíllal szemben, hogy könnyebben tönkremegy.

A TUDÁS GYÖNGYE (522. TÁRGY)
A Tudás Gyöngye ritka és igencsak keresett varázstárgy. Ha fel akarod használni, el kell nyelned a H 522 paranccsal, ekkor a gyöngy mágikus energiája felszabadul, és egy véletlenszerűen választott alaptulajdonságod eggyel megnő, függetlenül attól, hogy mekkora volt (a TF-elés persze nem vész el, tehát ha 30-as erőd volt és 100-at TF-eltél, és az erőd megnő 31-re, a 100 TF-elés akkor is meglesz). A tudás gyöngye egyfajta jóindulatú ragaszkodással bír: a varázskőhöz hasonlóan, a tudás gyöngyétől sem tudsz megszabadulni semmilyen módon. A használatnál megadhatsz egy második, mennyiségi paramétert. Ekkor annyi darabot használsz fel.

KARAKTERLAP

Hetedik Rogaf, egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr ministránsa vagy. Ez a 142. fordulód.

Erő: 25 (30) Szint: 18 Merészség: 4/4 Magasság: 182 cm
IQ: 30 Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 32 Menekülés: 30 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 20 Életpont: 292/229 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 12
Szerencse: 18 (22) Varázspont: 326/148 Pénz: 17 arany Kép. pont: 23
Pszi pont: 9/1
Eddig összesen 1025 szörnyet (24 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 21 304 TP-t kaptál. Jelenleg 328 079 TP-d van. A következő szinthez még 11 921 TP szükséges. Trófeáid: ryuku futárbérenc, élőholt quwarg, quwarg királynő.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 3 vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: * 23
lőfegyverek: * 22

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); tüske (#22) (2 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
97,62 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 116

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 178 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 2. nyomkövetés: 13 3. mászás: 6
4. csapdakészítés: 11 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 30
7. titkosírás: 3 8. felderítés: 2 9. szörnyidomítás: 3
10. teológia: 9 (+1) 11. taumaturgia: 2 12. zene: 6
13. szörnyismeret: 11 14. pszi: 1 15. vadászat: 6
16. bányászat: 19 (+1) 17. főzés: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot )
elfogod kaffogó hebrencset (#88) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
vízionár (#66), fabontó szójer (#71), semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), kisebb tűzlehelet (#110)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 22, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 97, az összesen kapott pontszám: 9700. (összesen ölhető: 366 )

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 2 méregfog (#1553) 7 orgyilkos tőr (#225)
1 ryuku kopja (#694)
Vágófegyverek
2 bronzpenge (#126) $1 csontszablya ($64) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13) 1 szögletes kő (#17)
1 * vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 rövid íj (#107)
Lövedékek
1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 ubuk tüske (#131) 1 vortexvessző (#2331)
Dobófegyverek
1 ezüstshuriken (#327) 7 nyu-shuriken (#157) 2 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 * nagy vaspajzs (#161)
Páncélok
1 láncing (#222) 1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 1 királyi korona (#338) 1 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 Jerome köpenye (#1527)
Kesztyűk
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
1 tankány karom (#237)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
8 borostyán függő (#162) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 0+1)
1 ametiszt medál (#275) 3 aranylánc (#191) 1 denevér szimbólum (#140)
3 ezüst nyaklánc (#117) 1 + hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144)
1 nap szimbólum (#141) 2 trófea nyaklánc (#196)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
4 arany karperec (#194) 1 * arany papi karkötő (#309) 1 + Arsa potrohgyűrűje (#1541)
5 ezüst karkötő (#158) 1 * obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
19 * angyalok gyűrűje (#529) 5 aranygyűrű (#193) 3 ezüst gyűrű (#180)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 41 csepp tinta (#101), fér még: 19]
4 fűszertartó (#210) [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 18]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 21 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 27]
8 kavadu iszák (#25) [bennük 56 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 24]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
3 sullár hólyag (#168) [bennük 14 csepp spiritusz (#170), fér még: 46]
1 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 10]
11 uzbány csőr (#169) [bennük 73 csepp ugh méreg (#166), fér még: 59]
6 zöld üveg (#82) [bennük 19 csepp ragasztó (#83), fér még: 101]
Eszközök, használati tárgyak
1 aenouth ködkürt (#1554) 4 aranypikkely (#415) 2 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76) 2 csontkulcs (#74)
5 + deus ex machina (#1) 2 dobóháló (#221) 3 Fairlight szütyője (#2108)
5 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 3 gernim balzsam (#1894)
1 + hebrencs csapda (#147) 110 kaja (#2) 1 keg gomba (#1615)
2 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265)
1 kulcskarika (#648) 10 leviatán hólyag (#2182) 3 manakristály (#500)
2 nagy bronzkulcs (#185) 9 ork csodaszer (#1228) 5 rézkulcs (#75)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 2 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32)
6 szent jogar (#150) 1 tapasztalatkő (#975) 2 távcső (#42)
1 titanitdukát (#1480) 1 tudás gyöngye (#522) 1 tüskecsapda (#242)
5 varázskő (#305) 2 vaskulcs (#183) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 46 álompor (#396) 7 amniosz (#203)
2 antilopbőr (#48) 13 átlátszó morfplazma (#2451) 33 aurach fog (#657)
1 berzerker tüske (#713) 14 bíbor morfplazma (#2450) 4 bordacsont (#16)
5 darázsszárny (#652) 10 dorony tüdő (#212) 2 dözmöng szív (#122)
28 drótszőr (#37) 1 elkarog szőr (#665) 3 fabontó (#106)
11 fehér morfplazma (#2445) 13 fekete gyöngy (#99) 8 fekete morfplazma (#2446)
1 galachmit (#310) 2 grákóbőr (#41) 4 grifftojás (#179)
1 gromak bőr (#268) 14 gyöngymangó (#135) 1 hattyútoll (#1222)
4 ilkin érc (#232) 1 jégszív (#282) 20 kaktusztüske (#114)
1 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205) 9 kék morfplazma (#2442)
1 kőszem (#304) 3 lajhár csont (#236) 3 lapkorong (#80)
13 lila morfplazma (#2448) 2 liumbe hajtás (#655) 93 madártoll (#112)
5 magszim bél (#103) 3 mákrózsa virág (#56) 6 mandibulapenge (#125)
7 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa zafír (#381) 1 mocsári penke (#148)
2 móri gyümölcs (#116) 1 mutáns csont (#331) 5 narancs morfplazma (#2449)
47 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21) 26 pirkit (#153)
5 púderkő (#119) 1 pular kristály (#239) 1 purifikátor háj (#269)
4 quwarg tojás (#360) 1 ramit kő (#226) 23 rézdarab (#70)
2 rókafarok (#124) 43 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650)
8 sárga morfplazma (#2447) 6 smirglilevél (#29) 63 sünmedve tüske (#14)
13 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529) 6 szulfagor agyar (#677)
4 trikornis szarv (#198) 2 tükör (#43) 12 varányszem (#30)
17 varkaudar csont (#1113) 44 vasérc (#152) 10 vörös morfplazma (#2443)
2 xirnox szív (#213) 6 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 174.09 kg Megterheltség: 96%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 4 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 180 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 vizestömlő (#3)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
8 arany (#50) 4 álompor (#396) 10 angyalok gyűrűje (#529)
3 átlátszó morfplazma (#2451) 4 bíbor morfplazma (#2450) 1 darázsszárny (#652)
1 fekete morfplazma (#2446) 4 grifftojás (#179) 1 gromak bőr (#268)
1 hattyútoll (#1222) 1 Jerome köpenye (#1527) 3 kaja (#2)
20 kaktusztüske (#114) 4 lila morfplazma (#2448) 3 mákrózsa virág (#56)
1 manakristály (#500) 1 narancs morfplazma (#2449) 7 nyu-shuriken (#157)
1 purifikátor háj (#269) 3 rézdarab (#70) 1 sárga morfplazma (#2447)
1 trikornis szarv (#198) 1 tudás gyöngye (#522) 2 tükör (#43)
2 varázskő (#305) 2 vasérc (#152) 2 vörös morfplazma (#2443)
2 zöld morfplazma (#2444)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107
61
62
63
64
65
66
67
68
(97,62) éltető morf (#7625), harcias morf (#7619), Sheran oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(98,63) vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), egy ismeretlen isten rúnaköve, 31. jellempróba, érclelőhely, manaelementál (#290), lomha morf (#7621), éltető morf (#7625)
(99,64) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), változatos morf (#7626), lomha morf (#7621)
(100,65) brutális morf (#7620), éltető morf (#7625), Sheran rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 43. jellempróba
(101,65) oltár, vérszomjas csüldő (#114), éltető morf (#7625)
(102,65) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), manaelementál (#290), lomha morf (#7621), éltető morf (#7625), khór darázs (#348)
(103,65) phua-kúp (#372), trikornis (#104)
(104,65) Dornodon rúnaköve, purifikátor (#157), védelmező morf (#7622)
(105,65) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), 36. jellempróba, tüskés harci gromak (#156), harcias morf (#7619), mágiamorfáló (#7623)
(106,66) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), kérődző etra (#368), változatos morf (#7626), harcias morf (#7619)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2019.04.01 18:17 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Titkos zseb -> 1.)
2019.04.01 18:17 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Titkos zseb -> 2.)
2019.04.01 18:17 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Titkos zseb -> 3.)
2019.04.01 18:22 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Isteni küldetés -> 1.)
˙

Üzenet küldése a karakternek