140. forduló, 142. forduló, Larissia En Liriel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. dec. 23. 15h:03'
EZ A 411. JÁTÉKHETED, 141. FORDULÓD
412. játékheted kezdete: dec. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5954
SZÁMLA : XXXX

LARISSIA EN LIRIEL KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,41] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+18 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+25 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+49 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy homokféreg nyomára vezet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 313.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 308.]

* 2. KP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 308.]

ba 356 nem támadod a 356. szörnyet
BA 356 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 308.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+44 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 268.]

cir 31 vándorcirkusz látogatása 31
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 258.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 248.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 238.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[103,41] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Port kavar a távolban egy homokvihar. A földön meglátsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. Quwarg szagot érzel! Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Egy kiszáradt kaktuszhoz tapadva próbálsz eltűnni szem elől. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy quwarg harcos volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


(Továbbmész...) [104,41] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északra megpillantasz egy Leah oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Mivel nem találsz rejtekhelyet, ezért megpróbálsz úgy tenni, mintha délibáb lennél. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy tormikus egér. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.


(Továbbmész...) [105,41] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Quwarg szagot érzel! Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Mivel nem találsz rejtekhelyet, ezért megpróbálsz úgy tenni, mintha délibáb lennél. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy quwarg királynő. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Északnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Elteszed a látcsövet. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 208.]

m 4 6 6 mozogsz délre, nyugatra, nyugatra
[105,42] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Csak egy érző szívű dromedár. Megvető mosollyal várod a találkozást. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [104,42] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Quwarg szagot érzel! Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Mivel nem találsz rejtekhelyet, ezért megpróbálsz úgy tenni, mintha délibáb lennél. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy quwarg harcos. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.


(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Egy halálhozó les rád a sátor sötétjéből. (ld. enc.)

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a halálhozó testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (6 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálhozó bőrszárnyát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a halálhozó fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 18 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 21 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 halálhozó talizmán (ld. enc.). 1060 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}


Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába. Az első próba következik. A súlyzó nem tűnik nehéznek, mégse tudod mellmagasság fölé emelni. Kimerülten ejted vissza a földre. 288 tapasztalati pontot kaptál. Nem volt szerencséd. Megfogadod magadban, hogy egyszer még visszatérsz, és megmutatod, mit tudsz.
Hamar felfedezed a sátrat, melyben a boszi a legutóbbi küldetésed adta.
- Elhoztál mindent - köszönt az öregasszony mosolyogva és elveszi a tárgyakat. - Jutalmul a tied a teremtés zsákja. - Örömmámorban úszva hagyod el a sátrat. (ld. enc.)
Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtető kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképű alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon.
- 100 arany?!? - kiáltasz fel mérgesen, amikor ellenfeled közli, milyen összegben játszotok. Hamar kiderül, hogy nem viccelt. Miután leolvassa arcodról, hogy ennyi nincs nálad, tudomást sem vesz rólad többet. Felháborodottan elkullogsz.
Egy megtermett, mélyhangú férfi kiabálására leszel figyelmes. Egy sátor előtt áll, és kalandozókat próbál rávenni arra, hogy belépjenek a szirén labirintusába. Közelebb lépsz, és a feladat mivoltáról kérdezősködsz.
- Az a bátor ifjú, aki kiállja az odabent található próbákat, mesés jutalomban részesül - közli veled fennhangon a fickó. - A próbálkozóknak minden tárgyat a bejáratnál kell hagyniuk, a labirintusban nélkülük kell helyt állni. - Mintegy végszóra odabentről egy velőt rázó sikoltás hallatszik.
- Biztos csak a hatás növelése céljából - gondolod, és jelentkezel, hogy belépnél. Hamar felismered, hova keveredtél: ugyanolyan küllemű falak, ugyanolyan széles járatok mindenütt, a szélrózsa minden irányában. Ez egy labirintus. Eleinte még sikerül memorizálni, melyik úton jöttél, és ennek függvényében merre haladhatnál tovább, viszont ez a magabiztosság hamar szertefoszlik. Eltévedsz. Csak amikor ott bukkansz ki, ahol bejöttél, lélegzel fel kicsit. 288 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy vaskohót. Elrakod a távcsövet. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [103,42] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A Kegyetlen Sivatag mélyén vagy. A távolból az itt oly gyakori homokférgek dübörgését hallod. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Körbevizsgálódsz. Friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. [80 pontot használtál fel, van még 128.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[102,42] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Csillag orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... A földön meglátsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [101,42] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Nini, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 108.]

h 233 40 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Megdöbbentő, hogy a környék állatai nem menekülnek eszüket vesztve a muzsikád hallatán. Határozottan fejlődtél! [40 pontot használtál fel, van még 68.]

kut 40 kutatsz 40 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [40 pontot használtál fel, van még 28.]

h 233 40 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Nem is megy rosszul! Persze csak egyszerűbb dallamokkal próbálkozol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [28 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 121 keresed a 121. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy homokférget. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [+3% teo] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 4 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 30, 28.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 282 pontot. A következő körben tehát 277 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HALÁLHOZÓ (419. SZÖRNY)
Ennek a denevérszerű lénynek a kedvenc támadási formája a sötétségből rontani a gyanútlan ellenfélre, és a meglepetés előnyét kihasználva halálra ijeszteni a szerencsétlent. A szörny minden tulajdonsága ezt hivatott elősegíteni: bőrszárnyának gyors verdesésével rendkívül ügyes manőverekre képes, mind támadáskor, mind védekezéskor a közelharcban, hosszú csőre pedig messziről mély sebet képes ejteni áldozatán. Ezenkívül a halálhozót körüllengő maró szag egyéb kellemetlen meglepetéseket is tartogat a felkészületlen támadóknak.

HALÁLHOZÓ TALIZMÁN (813. TÁRGY)
Ez az apró, kerek szimbólum szinte hívogatóan arra kér, hogy akaszd a nyakadba. Ha megteszed, rögtön megérzed hatását: végtagjaid könnyedebben engedelmeskednek utasításaidnak, koordinációjuk magabiztosabbá válik. Ügyességed kettővel nő. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható.

A TEREMTÉS ZSÁKJA (818. TÁRGY)
E különleges tulajdonságokkal bíró tárgy első ránézésre nem tűnik különlegesnek, csupán egy posztóból készült zsáknak. Ha azonban közelebbről is szemügyre veszed, halvány rúnákat láthatsz az anyag felületén körös-körül. Ha ezeket megpróbálod megérinteni, felizzanak, mintha a zsák lélegezne. Ezenkívül van még egy speciális tulajdonsága: minden forduló elején teremt neked egy olyan tárgyat (vagy akár többet is), ami már van a birtokodban. A varázshatalmának természetesen vannak korlátjai: csak nem mágikus, és nem túl értékes tárgyat sokszorosít. A zsákot nem adhatod át másik kalandozónak.

KARAKTERLAP

Larissia En Liriel, egy hosszú aranyhajú, kék szemű elf nő vagy. Fairlight hittérítője vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 141. fordulód.

Erő: 23 (25) Szint: 16 Merészség: 5/5 Magasság: 140 cm
IQ: 28 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 21 (23) Védekezés: 34 Menekülés: 30 % Életkor: 171/171 év
Egészség: 20 Életpont: 255/147 Jellem: semleges (+4) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (23) Varázspont: 314/99 Pénz: 13 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 16/12 Pszi pont: 104/24 EFejl: 6
Eddig összesen 509 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1640 TP-t kaptál. Jelenleg 155860 TP-d van. A következő szinthez még 24140 TP szükséges. Trófeáid: rücskös gigaféreg, Öregsámán Krough, élőholt quwarg. A 137. fordulódban 5549 arany került a bankszámládra. 5549 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6/93 szúrófegyverek: 20/48 (+2%) vágófegyverek: 8/87 (+1%)
ütőfegyverek: 3/37 lőfegyverek: *20/102 dobófegyverek: 1/0

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); bronzhegyű nyíl (#94) (10 -13.); bronzhegyű nyíl (#94) (14 -); bronzhegyű nyíl (#94) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
Eltaposott quwargok: össz.: 154 időszaki: 70

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/65 (+44%) 2. nyomkövetés: 21/84 (+18%) 3. lopás: 2/64
4. mászás: 6/50 5. csapdakészítés: 10/36 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/3
7. gyógyítás: 30/80 (+34%) 8. titkosírás: 1/52 9. felderítés: 14/14 (+46%)
10. szörnyidomítás: 6/19 11. teológia: 4/12 (+3%) 12. taumaturgia: 20/49
13. szerencsejáték: 1/32 14. versengés: 2/8 (+45%) 15. harcművészetek: 5/56
16. zene: 6/12 (+78%) 17. szörnyismeret: 9/16 (+20%) 18. pszi: 17/63 (+46%)
19. zárnyitás: 2/10 20. vadászat: 17/25 21. bányászat: 12/77
22. főzés: 1/27

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 20 darabot )
elfogod hegyi rákot (#61) fedett veremmel (#219), vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
quwarg királynő (#153), vadász quwarg (#241), quwarg harcos (#201), fémbontó szójer (#150), élőholt quwarg (#202), vörös rakolits (#356)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> tetemember (#123) villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> quwarg szabotőr (#301)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 1)

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
a barátság melege (155)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a bunkó megszólal (242)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
magiometer (314)
erősebb quwargszag (319)
kötélbűvölés (381)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 22 TU. szükséges még: 28 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 35 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 40 TU szükséges.)
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 375.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
16 arany (#50) 7 acélpengőke (#231) 1 aranylánc (#191)
1 bronzhegyű nyíl (#94) 10 fülemüle agyar (#267) 4 kaja (#2)
1 rézpáncél (#71) 1 súlyzó (#347) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 halálhozó talizmán (#813) 1 teremtés zsákja (#818)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(102,42) művészi porolit (#720)
(103,41) quwarg harcos (#201)
(104,41) tormikus egér (#218)
(104,42) quwarg harcos (#201), halálhozó (#419)
(105,41) quwarg királynő (#153)
(105,42) érző szívű dromedár (#753)

Üzenet küldése a karakternek