140. forduló, 142. forduló, WA Schuppanzigh összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. márc. 9. 15h:04'
EZ A 181. JÁTÉKHETED, 141. FORDULÓD
182. játékheted kezdete: márc. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4680
SZÁMLA : XXXX

WA SCHUPPANZIGH KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,-63] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+9 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+27 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: v 6 4 9 elmormolod a 6. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 306.]

ef 2 501 energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] [14 pontot használtál fel, van még 292.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 IQ.) VALAMIT megpillantasz egy parti bokor mögött. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy purifikátor. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 7 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a purifikátor testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (6 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+4 gonoszság.) A purifikátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 purifikátor hájat. 976 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 252.]

tf 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 252.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+31 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 212.]

jlk 1429 jelszó kimondása 1429
Kimondod a megfejtést a találós kérdésre. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Huk, valami zümmög! Á, csak a szörnygenerátor! A szörny... ááá, egy massza jön!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 7 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy agyroppantás varázslatot. (-10 védelem és támadás) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a massza testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza jobb oldalát. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a massza ragyás testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a massza végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A massza bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (3 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 vasércet. 1 171 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 88, gyógyulás: 0, összesen: -88 ÉP}

Körbekémlelsz, a régmúlt idők kincsei után kutatva. Hah! Valami érdekes feliratra bukkantál: Az energiatámadások nevetséges sebzést okoznak egy igazán jó kalandozónak. Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. [15 pontot használtál fel, van még 197.]

m 2 mozogsz keletre
[99,-63] A tengerpartot füves síkság váltja fel. A tenger illatát hozza feléd a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy patakot. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vérszomjas csüldő. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a bal karodra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északra. [10 pontot használtál fel, van még 187.]

jlk 2230 jelszó kimondása 2230
Kimondod a jelszót, de persze semmi sem történik, hiszen a találós kérdést még el sem olvastad. [0 pontot használtál fel, van még 187.]
[0 pontot használtál fel, van még 187.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[98,-62] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Délre fekszik egy helytartói város. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Utad során felfedezel egy halálbokort. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Északra nézve látsz egy phua-kúpot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku gárdista került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku gárdista jobb lábát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a ryuku gárdista bal vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy élőholt quwarg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ork sámán. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 7 életpontot vesztettél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az ork sámán bal oldalát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 6 életpontot vesztettél. Az ork sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [97,-61] Továbbra is síkságon vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Észreveszel egy tűzbokrot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy tűzrakó helyet. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy ryuku légiós közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a ryuku légiós testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+47 életerő.) A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy drakolich. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [96,-61] Síkság, továbbra is csak síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg harcos. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos fejét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos bal hátsó lábát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a quwarg harcos bal középső lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 15 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal tudod, hogy egy zombi mester volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy amniosz-fát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy tűzrakó helyet. Északnyugatra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. [70 pontot használtál fel, van még 117.]

m 5 7 mozogsz délnyugatra, északnyugatra
[95,-60] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledő ryuku gárdista mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku gárdista páncélos testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a ryuku gárdista testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy drakolich. Amikor elhal a zaj, előmászol. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Nagyot bukik egy óriás ugróegér a kirakott lábadon, és ez lett a veszte. Főfogás lesz őkelme! (+2 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Még egész friss emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [94,-61] Még mindig bozótos. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku légiós nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku légiós jobb vállát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megcsapod a ryuku légiós testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a ryuku légiós bal vállát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 808 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy noth szellem. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy tetemember. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 97.]

m 1 3 6 mozogsz északkeletre, délkeletre, nyugatra
[95,-62] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felkészültök az alany befogásához. A csalétket leteszed a nyílástól mintegy fél méterre, ezután te és a biológus lehasaltok az átellenes oldalon. Feszülten figyeltek. A görény egy fél óra múlva feladja: kimerészkedik a lukból. Ti azonnal rávetitek magatokat, mielőtt megpattanna a csemegével. A gnóm hálálkodik, majd buzgón hozzáfog a kutatáshoz. Te fülig érő szájjal indulsz tovább és csak arra gondolsz, hol lehetne kezet mosni. (+2 jóság.)
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy élőholt sullár áll veled szemben.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt sullár testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt sullár testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az élőholt sullár testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.)
(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+48 életerő.) Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy hegymélyi lidérc. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

(Továbbmész...) [96,-61] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy tűzrakó helyet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal tudod, hogy egy élőholt quwarg volt a rémület okozója. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy élőholt quwarg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [95,-61] A sík vidéket bozótos váltja fel. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy tetemember. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy zombi mester. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [80 pontot használtál fel, van még 17.]

szk 7000 keresed a 7000. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy Mételyt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 17.]

tf 2 3 fejleszted a 2. tulajdonságodat 3 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [3 pontot használtál fel, van még 14.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 13.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a sullár. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 13 pontod maradt, ebből a következő körre 13 pontot vihetsz át. Kapsz még 282 pontot. A következő körben tehát 295 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PURIFIKÁTOR (157. SZÖRNY)
A purifikátorok állítólag egy másik dimenzióból, a Mély-Mogrori Szürke Ködből származnak. Hosszú, vékony testük van, és ráncos, szürke bőrük. Szemet és más érzékszervet nem lehet rajtuk megkülönböztetni, a fejük tetején és az aljukon (ha a kettőt egyáltalán érdemes megkülönböztetni) ülő hosszú, hegyes, szarvszerű tüskéik jelentik az egyetlen speciális deformációt. Mozgásuk is különleges, álló helyzetből előregörbülnek, leteszik a felső végüket a földre, majd áthelyezve az egyensúlyt, felemelik az alsó részüket. A hosszúkás, radírszerű lény két vége megcserélődött, és a folyamat ezután ismétlődik. A purifikátorok előrehajolva, hegyes szarvaikkal támadnak. Speciális hatása is van e szarvacskák érintésének - purifikálják az áldozat auráját, azaz eltolják az abszolút semleges felé. A purifikátor világos és párában gazdag helyeken fordul elő, mint például a ritka erdő és a tengerpart. Rendelkeznek korlátozott mágikus képességgel.

KARAKTERLAP

WA Schuppanzigh, egy barna, göndör hajú, kék szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 141. fordulód.

Erő: 25 (26) Szint: 17 Merészség: 2/1 Magasság: 168 cm
IQ: 31 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 92 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 18 Menekülés: 35 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 18 Életpont: 268/121 Jellem: jó (278) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 Varázspont: 223/0 Pénz: 15 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 12/0
Eddig összesen 919 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 494 TP-t kaptál. Jelenleg 254 453 TP-d van. A következő szinthez még 5 547 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, Thargodan csontváz, élőholt sullár. A 138. fordulódban 400 arany került a bankszámládra. 400 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 20/22 (+12%) vágófegyverek: 8/65 ütőfegyverek: *20/100 (+9%)
lőfegyverek: 21/68 (+8%) dobófegyverek: 1/10

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) (13 .); vashegyű nyíl (#176) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
95,9 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 103

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 81 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/58 (+121%) 2. nyomkövetés: 28/1 (+36%) 3. mászás: 7/88
4. csapdakészítés: 10/96 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/14 6. gyógyítás: 21/91 (+132%)
7. titkosírás: 2/94 (+11%) 8. felderítés: 4/50 9. szörnyidomítás: 3/89
10. teológia: 11/89 (+2%) 11. taumaturgia: 12/90 (+6%) 12. szörnyismeret: 14/75
13. zárnyitás: 1/5 14. vadászat: 13/21 15. bányászat: 23/58

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 50 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer)
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 13, 14, 19, 27, 28, 29, 32, 33, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 18 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1068 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 * gromak páncél (#270) 1 láncing (#222)
1 mászókarom (#78) 1 * sárga erőöv (#276) 1 * szürke bőrkesztyű (#271)
1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1 bányászcsákány (#434) 11 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csontszablya (#64)
1 fúvócső (#20) 1 * harci kalapács (#174) 1 hosszú íj (#111)
1 kőkalapács (#13) 1 mandibulakasza (#127) 1 mérg. vas dobónyíl (#190)
2 mérgezett tüske (#23) 1 szöges bunkó (#8) 16 ubuk tüske (#131)
5 vas dobónyíl (#189) 1 vasalt bunkó (#181) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
12 vashegyű nyíl (#176)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * nap szimbólum (#141)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
1 csontkulcs (#74) 3 + deus ex machina (#1) 1 fáklya (#36)
1 hebrencs csapda (#147) 6 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kötél (#92) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
2 nagy bronzkulcs (#185) 2 ork csodaszer (#1228) 3 rézkulcs (#75)
1 távcső (#42) 3 + tüskecsapda (#242) 1 vaskulcs (#183)
1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 28 csepp tinta (#101), fér még: 2]
1 éjurna (#2368) [benne 10 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 0]
1 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 18 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 30]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 26 csepp spiritusz (#170), fér még: 14]
9 uzbány csőr (#169) [bennük 13 csepp ugh méreg (#166), fér még: 95]
1 vizestömlő (#3) [benne 10 korty víz (#27), fér még: 10]
6 zöld üveg (#82) [bennük 5 csepp ragasztó (#83), fér még: 115]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
26 álompor (#396) 1 amniosz (#203) 20 aurach fog (#657)
1 berzerker tüske (#713) 1 csuklyavirág (#133) 1 darázsszárny (#652)
7 dorony tüdő (#212) 16 drótszőr (#37) 3 elkarog szőr (#665)
2 evaporőr háj (#105) 1 fekete gyöngy (#99) 3 grákóbőr (#41)
2 grifftojás (#179) 1 gyíkfű (#201) 7 gyöngymangó (#135)
2 ilkin érc (#232) 28 kaktusztüske (#114) 1 kőszem (#304)
1 kvazár (#244) 1 magszim bél (#103) 1 mákrózsa virág (#56)
1 moa obszidián (#380) 6 móri gyümölcs (#116) 17 óndarab (#85)
4 ormánygőte csont (#21) 1 pular kristály (#239) 1 purifikátor háj (#269)
2 remák szív (#264) 17 rézdarab (#70) 5 rinóbőr (#651)
4 sámán erszény (#650) 8 smirglilevél (#29) 2 szárnyas hernyó (#69)
2 téfea-agy (#172) 3 vadász tatu bőr (#15) 1 vapár ág (#110)
6 varányszem (#30) 6 vasérc (#152) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 91.12 kg Megterheltség: 85%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 73 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 kaja (#2)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 purifikátor háj (#269) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

93 94 95 96 97 98 99 100
-64
-63
-62
-61
-60
-59
(94,-61) 31. jellempróba, ryuku légiósok (#361), tetemember (#123)
(95,-62) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 48. jellempróba, Raia oltár, élőholt sullár (#216)
(95,-61) tetemember (#123), Elenios rúnaköve, 28. jellempróba, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)
(95,-60) ryuku gárdisták (#360), Raia oltár
(96,-61) quwarg harcos (#201), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 31. jellempróba, Fairlight oltár, élőholt quwarg (#202)
(97,-61) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), ryuku légiósok (#361)
(98,-63) purifikátor (#157), massza (#217)
(98,-62) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), ryuku gárdisták (#360), ork sámán (#345)
(99,-63) phua-kúp (#372), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 38. jellempróba, vérszomjas csüldő (#114)

Üzenet küldése a karakternek