140. forduló, 142. forduló, Mumus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. szept. 16. 15h:03'
EZ A 211. JÁTÉKHETED, 141. FORDULÓD
212. játékheted kezdete: szept. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3493
SZÁMLA : XXXX

MUMUS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [74,57] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+2 tvp ). Nesztelenül osonsz az elhagyatott kastély folyosóin, óvatosan, de sietve, mert tudod, hogy feladatod célpontja a hadúr hamarosan megérkezhet kis csapatával, hogy itt megpihenjen. Urad - a káosz démona - akarja a halálát, s te nem okozhatsz neki csalódást. Rövid bolyongás a kastélyban - mindenütt számtalan szobor szegélyezi a falakat, földsárkányokat, gránit és bazaltelementálokat vagy hős harcospapokat megjelenítő alkotások mindenhol. Végre eléred a kiszemelt lakosztályt, s óvatosan belépsz. Szemközt egy oltárt pillantasz meg, előtte pedig a kobudera hadúr meditáció közben ábrázolt szobrát látod. "Hahhh, hogy valaki ennyire hiú legyen!" - húzódik szád gúnyos mosolyra, ami az arcodra is fagy, mikor a "szobor" feléd fordul rejtélyes mosolyával, fejbiccentéssel üdvözöl, s harcra hív, GARANTÁLTAN BECSÜLETES HARCRA. Micsoda rémálom, ébredsz fel hirtelen.
Varázserőd regenerálódik. (+19 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+37 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-9 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+1 kaja.)

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 302.]

* 2. KP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Magad sem hiszed, hogy ezzel a siralmas teljesítménnyel bárhol is kopogtathatnál. [10 pontot használtál fel, van még 292. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

* 4. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 287. Kapsz 1 VP-t.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[74,58] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Úgy gondolod, hogy a közeledő útonálló nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed az útonálló testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ezüsttőrrel felnyársalod az útonálló testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 110 pontot kell rákölteni.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Néhány méterre magad előtt döbbenetes képződményt pillantasz meg! Valaki púderkővel szabályos, legalább tíz méter átmérőjű kört rajzolt a földre. A körvonalon egymástól azonos távolságra furcsa, fekete gyertyák égnek. Illetve... az biztos, hogy égnek, de nemhogy világosságot adnának, inkább a környezetük fényét is magukba szippantják! Sápadt, fehér lángjuk homályba borítja a körvonalat, sűrű ködfüggönyt szőve, elrejtve a kíváncsi tekintetek elől a kör belsejét. Monoton kántálás foszlányait hozza feléd a szél bentről. Talán van odabent valaki? Inkább csak sejted, hogy így lehet, szemedet meregetve mintha formátlan, köpenybe burkolózó alakok mozgását vennéd ki. Esetleg a BE paranccsal megpróbálhatsz átjutni a kísérteties, síron túli füstfalon. (709. épület.)
Már messziről észreveszed a három, égre törő tornyot, ezért afelé veszed az irányt. Még a lélegzeted is eláll a látványtól, mikor megpillantod a föléd magasodó, gigantikus méretű építményt. Három oldala, és azokon egy-egy különálló bejárata van. Mindhárom hátborzongatóan különleges! A Halál oldalát hófehér márványból építették, de csontkarmok, koponyák és agyarak ágyazódtak a fehér kőbe, a rothadás és az elmúlás látványát ábrázolva. A faragások és stukkók egyetlen összefüggő képet alkotnak. Járványok, éhínség és háborúk nyomán hullnak porba halandók százai, hogy aztán felettük a Csontarcú Leah hozzon megfellebbezhetetlen ítéletet. A Pusztítás oldalát vörös márványból építették. A romba dőlő házak, szénné égő halandók, izzó erdők, és elpárolgó tavak látványát mindent elborító lángförgeteg fogja közre, s a kép legalján fortyogó vértengerben fuldokolnak a gyarlók, és esendők. Hatalmas, kiterjesztett szárnyű denevér uralja a kép felső harmadát. Vicsorgó ábrázata elriaszt innen mindenkit, aki nem kívánatos. A Káosz oldalát fekete márványból építették, és képtelenség kiolvasni az alkotók pontos szándékát az itt ábrázolt képből. Tárgyak, növények, állatok és halandók alakja mosódik egybe, visszataszító, értelmezhetetlen kavarodássá olvadva. A groteszk, kicsavarodott és fenyegető alakok önnön szörnyűségüktől megrettenve borulnak térdre egy felfoghatatlan jelenés előtt. A bejárat fölött pedig egy csúcsaival lefelé fordított félhold dereng halványan. (771. épület.)

(Továbbmész...) [74,59] Folytatod sétádat a házak közt. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Ráismersz a lényre. Egy orgyilkos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orgyilkos bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az orgyilkos testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ezüsttőrrel jól megszúrod az orgyilkos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Látsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sárkánytanyát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " A következő épületeket látod: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. "

(Továbbmész...) [74,60] A síkság után kisebb hegyek következnek. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy manaelementál. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a manaelementál testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ezüsttőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié. Észreveszel egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy emberevő közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az emberevő testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az emberevő testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ezüsttőrrel jól megszúrod az emberevő jobb vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai majdnem eltalálnak! Az emberevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 385 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Találkozol egy fekete, kontyos hajú, kék szemű, hosszú szakállas törpe férfival. Fekete a bőre. Fairlight követője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy mind. ametisztjét és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy ork sámán trófea, egy trappoló dinymák trófea és egy sötét gnóm trófea színesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: semleges a nyomorult.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Bamba Balvin. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[27 pontot használtál fel, van még 260. Kapsz 5 VP-t.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[73,61] Még mindig hegyvidéken vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy drasmólyom közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a drasmólyom testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a drasmólyom jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ezüsttőrrel teljesen átdöföd a drasmólyom bal szárnyát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A drasmólyom megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [72,62] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy rőtmanó berzerker. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 30 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a rőtmanó berzerker bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ezüsttőrrel megdöföd a rőtmanó berzerker bal vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 674 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Hasfejlesztő Jack. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [71,63] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios híveié. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Bányászat képességeddel fémet (vasérc) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy mélységi grittang közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a mélységi grittang testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ezüsttőrrel felnyársalod a mélységi grittang testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [43 pontot használtál fel, van még 217. Kapsz 8 VP-t.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[71,64] A dombság átmegy hegységbe.

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Körbevizsgálódsz. Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [71,65] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy világítótornyot. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy nyuhaj karbin. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [71,66] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Chara-din: gonoszság, pusztítás, káosz! <Dur Yazil Abbad, a Lord> " Találsz egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Shanon Dhar Wermon, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy világítótornyot. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [27 pontot használtál fel, van még 190. Kapsz 5 VP-t.]

m 4 mozogsz délre
[71,67] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy megrongált világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 78 pontot kell rákölteni.)

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss troll nyomok vezetnek délre. [9 pontot használtál fel, van még 181. Kapsz 1 VP-t.]

v 202 1550 elmormolod a 202. varázslatot
Sajnos nem ismered azt a kalandozót. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

v 202 5491 elmormolod a 202. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad az álommérgezés varázslatot! Hehe! Sikeresen megmérgezted Victor Vision álmát. [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 176. Kapsz 1 VP-t.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 171. Kapsz 1 VP-t.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 161. Kapsz 2 VP-t.]

ef 14 506 energia fejlesztése 14
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-14 TU.] [98 pontot használtál fel, van még 63. Kapsz 19 VP-t.]

* 1. BP: tf 1 20 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [20 pontot használtál fel, van még 43. Kapsz 3 VP-t.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 38.]

* 3. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Talán fejlődtél - gondolod, mivel most már nem fájdul meg a fejed tíz percnyi saját produkció után. [10 pontot használtál fel, van még 28.]

* 4. BP: v 187 0 0 elmormolod a 187. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a halál csókja varázslatot! Egy leheletnyit besötétedik körülötted. (+1 életerő.) [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 26.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be az emberevő. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 26 pontod maradt, ebből a következő körre 26 pontot vihetsz át. Kapsz még 282 pontot. A következő körben tehát 308 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Mumus, egy hollófekete, hosszú hajú, izzóan vörös szemű troll férfi vagy. Bőröd mélykék színű. Chara-din hűséges követője vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 141. fordulód.

Erő: 22 (31) Szint: 18 Merészség: 7/4 Magasság: 252 cm
IQ: 22 (26) Támadás: 31 (32) Agresszió: 3 Testsúly: 493 kg
Ügyesség: 18 (25) Védekezés: 31 (34) Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 20 (24) Életpont: 371/372 Jellem: gonosz (227) Tul. pont: 0
Szerencse: 17 (23) Varázspont: 135/125 Pénz: 3374 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 19/0 Pszi pont: 78/5
Eddig összesen 884 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 822 TP-t kaptál. Jelenleg 280 971 TP-d van. A következő szinthez még 59 029 TP szükséges. Trófeáid: tüskés harci gromak, quwarg harcos, élőholt quwarg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/24 szúrófegyverek: 20/33 vágófegyverek: 18/73 (+18%)
ütőfegyverek: 16/53 lőfegyverek: 8/43 dobófegyverek: 19/33 (+15%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << kétfejű csatabárd (#1754) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
71,67 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 50,69

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 74 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/87 (+11%) 2. nyomkövetés: 26/5 (+35%) 3. mászás: 6/90
4. csapdakészítés: 26/19 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/37 6. gyógyítás: 10/40
7. titkosírás: 1/11 8. felderítés: 4/34 9. szörnyidomítás: 8/86
10. teológia: 14/78 (+17%) 11. taumaturgia: 11/74 (+6%) 12. versengés: 1/55
13. zene: 3/33 (+23%) 14. szörnyismeret: 11/27 15. pszi: 11/47 (+20%)
16. zárnyitás: 3/43 17. vadászat: 2/86 18. bányászat: 23/43 (+34%)
19. testépítés: 8/42 (+25%) 20. főzés: 5/44

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 15 darabot )
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
piromenyét (#99), nukleáris cickány (#155), halálmadár (#351), grákó denevér (#25) (csak egyszer), acéldarázs (#140) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
Pszinapszis (#974), vízionár (#66), kardfogú fülemüle (#146), lábascet (#647)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) káoszcsapás (#200, 10 VP)
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (2) vámpirizáció (#1) (5,20) erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), agykorbács (#97), káoszcsapás (#200)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
mágiatörés (#35) >> sötét gnóm (#132)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK
emberevő (#119) (építő: +20% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A káoszhoz puszítás szükséges. Fröccsents szét mondjuk két acéldarazsat! (számláló: 0)
2.) Az ellenem küzdő Közös Tudatok a legnagyobb ellenségeink. Tudatcsatázz le egy másik KT tagjától egy paranccsal legalább 3 TU-t!
3.) A legvisszataszítóbb áldozat számomra a legkedvesebb. Áldozz oltáromnál élő óriás patkányt!

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1 (limit: 1792), pontszámod: 12.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fejleszt.gyümölcse (292)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 51 TU. szükséges még: 19 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1629 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 89.51 kg Megterheltség: 51%
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van.
Még 69 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 kaja (#2) 1 óndarab (#85) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 madártoll (#112) 1 orgyilkos tőr (#225) 2 rézdarab (#70)
3 spiritusz (#170) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

70 71 72 73 74 75
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
(71,63) Elenios oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely, mélységi grittang (#103)
(71,64) egy ismeretlen isten rúnaköve, Fairlight oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155)
(71,65) világítótorony (#156), nyuhaj karbin (#110)
(71,66) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), világítótorony (#156), egy ismeretlen isten rúnaköve
(71,67) világítótorony (#156)
(72,62) rőtmanó berzerker (#369), olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), Leah oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(73,61) drasmólyom (#60), Fairlight oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155)
(74,58) útonálló (#130), Ördögi Kör (#709), Gonoszság Temploma (#771), vaskohó (#155), főutca (#399), oltár, olvasztókemence (#86), ház (#400)
(74,59) orgyilkos (#131), ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), nekrofun (#173), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400)
(74,60) manaelementál (#290), egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), világítótorony (#156), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), emberevő (#119), Bamba Balvin (2008. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek