Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 12. 9h:13' EZ A 172. JÁTÉKHETED, 141. FORDULÓD 173. játékheted kezdete: okt. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3468 SZÁMLA : XXXX |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az erszényes elkarog testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az erszényes elkarog jobb karját. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Rövid karddal megvágod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 14, gyógyulás: 26, összesen: +12 ÉP}
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 4. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 5. KP: kf 291 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 291. tárgyat |
a 696 3411 1 | átadod a 696. tárgyat a 3411. kalandozónak (1 darabot) |
v 24 | elmormolod a 24. varázslatot |
ek 116 60 10 | t. energia kisütése: 116 60 10 |
tno 6 6 | növeled a 6. tulajdonságodat |
ek 273 1 14 | t. energia kisütése: 273 1 14 |
kt 270 1 | elkészíted a 270. tárgyat (1 darabot) |
kf 1528 270 | kézbeveszed/felveszed az 1528. tárgyat a 270. tárggyal |
h 1167 2 | használod az 1167. tárgyat |
t 360 | támadod a 360. szörnyet |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku gárdista testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a ryuku gárdista fejét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Rövid karddal megvágod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 12, gyógyulás: 22, összesen: +10 ÉP}
m 2 4 1 | mozogsz keletre, délre, északkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tüskés harci gromak fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Rövid karddal megvágod a tüskés harci gromak fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A tüskés harci gromak meglök a szarvával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 18, gyógyulás: 35, összesen: +17 ÉP}
(Továbbmész...) [127,4] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Eassy-Lien Dib orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Felfedeztél egy régészeti lelőhelyet. Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat! Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy halálbokort. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku légiós. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a ryuku légiós testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Rövid karddal kissé megkarcolod a ryuku légiós jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 10, gyógyulás: 23, összesen: +13 ÉP}
(Továbbmész...) [128,3] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku légiós lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku légiós testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod a ryuku légiós testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Rövid karddal felnyitod a ryuku légiós testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 13, gyógyulás: 22, összesen: +9 ÉP}
m 3 8 2 | mozogsz délkeletre, északra, keletre |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku ostromteknős bal hátsó lábát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a ryuku ostromteknős testét. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Rövid karddal végigvagdosod a ryuku ostromteknős bal oldalát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 341 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 15, gyógyulás: 21, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [129,3] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg harcos. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg harcos jobb első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg harcos testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Rövid karddal megvagdalod a quwarg harcos torát. (5 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 15 életpontot vesztettél. A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 27, gyógyulás: 28, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) [130,3] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy ryuku légiós nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku légiós testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a ryuku légiós fejét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Rövid karddal kicsit megvágod a ryuku légiós testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 18, gyógyulás: 24, összesen: +6 ÉP}
h 2373 | használod a 2373. tárgyat |
m 2 3 | mozogsz keletre, délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a partravetett medúza testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a partravetett medúza egyik csápját. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Rövid karddal felnyitod a partravetett medúza testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápjaival a partravetett medúza csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A partravetett medúza meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A partravetett medúza csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 693 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 15, gyógyulás: 25, összesen: +10 ÉP}
(Továbbmész...) [132,4] A tengerpartot bozótos vidék váltja fel. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben.
(Feltételes támadás:) Egy tetemember! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Megmarkolva a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tetemember rotható húsát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Rövid karddal megvágod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
378 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a korinthai amőba testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Rövid karddal néhányszor megcsapod a korinthai amőba testét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Csápjaival a korinthai amőba lecsap a bal karodra. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 25 életpontot vesztettél. Vaskarddal végigvagdosod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Rövid karddal épp hogy megvágod a korinthai amőba testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a korinthai amőba száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 339 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 455, sebződés: 108, gyógyulás: 72, összesen: -36 ÉP}
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [134,3] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Rhaegar Do'er irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku légiós. Itt csata lesz.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku légiós testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós bal oldalát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Rövid karddal megvágod a ryuku légiós bal karját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 15, gyógyulás: 24, összesen: +9 ÉP}
(Továbbmész...) [135,3] Továbbra is síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Napsugár előtt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy ryuku gárdista. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku gárdista testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Rövid karddal felnyitod a ryuku gárdista jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 ryuku szablya (ld. enc.). 703 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 9, gyógyulás: 22, összesen: +13 ÉP}
szk 765 354 351 | keresed a 765. szörnyet a 354. szörnyet a 351. szörnyet |
pps 100 |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
ef 7 519 | energia fejlesztése 7 |
h 1576 100 | használod az 1576. tárgyat |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: kf 709 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
* 4. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
MANASZíVÁS (515. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati tér lehetőségeinek feltérképezése során ismét egy érdekes, ámde veszélyes módszert fedeztek fel. Ez a módszer még a Világégés előtt Ezüstmágusok rendjében is tiltott volt, azonban ti egyelőre nem látjátok ennek okát. Az a varázsló, aki jártas a tudati tér rejtelmeiben, képes gyengébb ellenfelétől elszipkázni annak mágikus tartalékait, együttműködés esetén pedig a jó szándék tudati kivetülését képes mágikus energiává alakítania. [Játéktechnikailag, ha a fordulód során rálépsz egy kalandozóra, és barátságosak vagytok egymással, taumaturgia/10 varázspontot kapsz. (Ez összeadódik A barátság melegével, és más hasonló találkozáskori képességgel, és működik tudati portya alatt is.) Ha a találkozás harcba torkollik és taumaturgiád nagyobb ellenfeledénél, akkor a csata elején taumaturgia különbség/10 varázspontot szívsz el ellenfeledtől, és te ezt megkapod. Ezzel a képességgel egy körben maximum tízszer kapsz varázspontot barátságos találkozásnál. A képesség használata automatikus, külön parancsot nem igényel.] |
ARANYTERMŐ ERSZÉNY (819. TÁRGY) Ez a vándorcirkuszban nyerhető tárgy csecsebecséktől és ékes díszítésektől mentes külseje ellenére minden kalandozó kedvence lehet, különleges tulajdonsága miatt: minden forduló elején aranyat termel gazdájának. A termelt arany mennyisége két dologtól függ: a kalandozó szintjétől és jelenlegi vagyonától. A tárgyat nem lehet átadni. |
RYUKU SZABLYA (695. TÁRGY) Ezek a rövid, görbe pengéjű szablyák hihetetlenül éles pengéjűek - állítólag a ryuku császári kovácsok hónapokon keresztül dolgoznak egy-egy darabon. Tény, hogy 4D6+4-es sebzésével elégedett lehet minden kardforgató. Használatához azonban legalább 12-es vágófegyver szakértelem kell, nehogy megvágd magad vele. |
TUDATI ISMÉTLÉS (519. TUDATI KÉPESSÉG) A kasztroplanáris síkon nem csak a kiterjedés, de az idő is új értelmet kap. A múlt a jelen és a jövő összemosódik. E fogalmak jelentősen átértékelődnek, és kicserélődnek attól függően, hogy egy-egy történés, vagy esemény milyen fontos az itt rekedtek számára. A jelentéktelen eseményekről szükségtelen tudni, hogy azok a múltban estek-e meg, éppen most zajlanak, vagy majd még csak ezután történnek meg, hiszen épp ezért jelentéktelenek. A fontos események azonban ezen a síkon majdnem mindig tárgyiasulnak, megtestesülnek. Mintha az élet nagy fordulópontjaiból, egy-egy megdermedt pillanat testet öltene. A közös tudatokat érintő legjelentősebb események is ugyanígy tárgyiasulnak. Trófeák, vagy szobrok formájában kerülnek be a tudati erőd dicsőségtermébe, hogy bárki rápillantva felidézhesse emlékeiből a történtetek. Néha tervek, és a jelen nagy eseményei is ugyanilyen, folyton változó, formálódó emlékoszloppá szilárdulnak. Ha kifejlesztettétek ezt a képességet, bármelyikőtök megkapja a jogot, hogy saját életének jelentős eseményeit megörökítse a dicsőség termében, és persze azt a jogot is, hogy ezeket az emlékeket megsemmisítse. Ha összetörsz egy korpuszt a kollektív emlékezet dicsőségtermében, az súlyos következményekkel jár a valóságban is! A megsemmisített emlék azonnal, végleg, és visszahozhatatlanul törlődik minden érintett elméjéből! [A képesség kifejlesztését követően a felsőbb beavatkozás (388) varázslat segítségével nem egy, hanem fél évente tudsz egy általad már teljesített, többszemélyes kalandot meg nem történtté tehetsz a saját magad szempontjából Emellett az EXT parancs egy kategóriával több lemaradáshoz juttatja a karakteredet, mint ami egyébként a fordulószámától függően járna. Tehát pl. 150. fordulónál 20 EXT járna, de ehelyett a 100 alatt adott 25 forduló jár. Maximális fordulószámnál is mindig 3 EXTet fogsz kapni, nem pedig csak kettőt.] |
Erő: | 15 (18) | Szint: | 24 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 26 (30) | Támadás: | 29 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 16 (20) | Védekezés: | 32 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/74 év |
Egészség: | 26 | Életpont: | 381/473 | Jellem: | gonosz (174) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 17 (24) | Varázspont: | 556/147 | Pénz: | 385 arany | Kép. pont: | 17 |
Tudatpont: | 51/4 | Pszi pont: | 150/160 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 20/73 | szúrófegyverek: | 19/73 | vágófegyverek: | 28/74 (+4%) |
ütőfegyverek: | 2/98 | dobófegyverek: | 27/74 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: méregfog (#1553) (600%) << vaskard (#2084) (150%) << ököl (#28) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (11 -15.); ubuk dobónyíl (#138) (16 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
135,3 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 139 |
Kedvenc táborhely: 96,19 |
Legfeljebb 55 TU-t válthatsz TVP-re. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 169 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 72/63 (+144%) | 2. nyomkövetés: | 42/5 (+55%) | 3. lopás: | 1/32 |
4. mászás: | 1/28 | 5. csapdakészítés: | 23/35 (+11%) | 6. csapdaészlelés: | 1/94 |
7. gyógyítás: | 17/82 | 8. titkosírás: | 1/97 | 9. felderítés: | 2/27 |
10. szörnyidomítás: | 6/67 | 11. teológia: | 28/38 (+64%) | 12. taumaturgia: | 32/90 (+56%) |
13. szerencsejáték: | 3/15 (+12%) | 14. versengés: | 9/39 (+40%) | 15. zene: | 2/25 |
16. szörnyismeret: | 23/59 (+37%) | 17. pszi: | 20/36 (+10%) | 18. zárnyitás: | 9/73 |
19. vadászat: | 3/9 | 20. vitalitás: | 2/67 | 21. bányászat: | 23/21 |
22. főzés: | 8/79 (+16%) | 23. csapatmunka: | 2/98 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (életszívás (#10)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot, csak egyszer), halálkristályt (#2372) (max. 100 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), rinóbőr övet (#685) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyomkereső talizmánt (#671) (max. 1 darabot, csak egyszer), tűzfényt (#686) (max. 1 darabot, csak egyszer), hibátlan gyémántot (#680) (max. 1 darabot, csak egyszer), orvosságos zacskót (#682) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 5 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50) |
zombi (#49), csontváz (#48), csontlepke (#746), élőholt mirg (#135), Jerome (#956) (csak egyszer), szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), manifesztátor (#124), tetemember (#123), élőholt mágus (#175), sírlidérc (#172), láplidérc (#352), öregedést okozó lények (#9095), nektoraf (#355) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), purifikátor (#157), hegymélyi lidérc (#7084), drakolich (#760), élőholt tigris (#766), inváziós ellenfelek (#9089), ezoterikus mardel (#184), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 14 vp; taumaturgia: 14 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (9809,10) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs I (#12) |
hadiszerencse II (#24) | esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | drónkeselyű (#208) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | vízionár (#66) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | óriás csontváz (#176) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | pszi elementál (#221) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | Pszinapszis (#974) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | nektoraf (#355) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | zombi mester (#251) | izomernyesztés (#33) | >> | élőholt tigris (#766) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | csontváz lord (#177) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | manifesztátor (#124) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot! |
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): 50. labirintus (98,19). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 22, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 43, 44, 45, 50, 170, 175, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6. |
Kész: 5, 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1295 (limit: 1345), a megölt főholtak száma: 20, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 83080. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 824 TU szükséges.) |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | méregfog (#1553) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 2 | * | rövid kard (#171) | 1 | ryuku szablya (#695) | ||
1 | * | vaskard (#2084) | ||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | kőkalapács (#13) | 10 | szögletes kő (#17) | 1 | Trákin csákánya (#367) | |||
Lövedékek | ||||||||
1 | ezüsttollú nyíl (#363) | 32 | ubuk tüske (#131) | 11 | vashegyű nyíl (#176) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
3 | bumeráng (#249) | 4 | tolmokov-koktél (#351) | 9 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
Páncélok | ||||||||
$1 | bronzpáncél ($90) | 1 | * | gromak páncél (#270) | ||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | harci maszk (#1739) | 2 | ryuku sisak (#688) | ||||
Köpenyek | ||||||||
1 | Jerome köpenye (#1527) | 3 | ryuku köpeny (#693) | 1 | * | szirén köpenye (#820) | ||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | boszorkánykendő (#1697) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
2 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Övek | ||||||||
1 | bíbor erőöv (#291) | 1 | * | ritualista öv (#709) | $1 | sárga erőöv ($276) | ||
Csizmák | ||||||||
1 | * | ryuku csizma (#692) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
5 | * | saválló fülbevaló (#1552) | ||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
1 | * | csontamulett (#711) | 1 | * | denevér szimbólum (#140) | 1 | + | nap szimbólum (#141) |
3 | * | nekrofun medál (#253) | 1 | ritualista amulett (#708) | 4 | Tharr Keresztje (#287) | ||
1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | ||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | $1 | Eldaran karkötője ($373) | 1 | * | ryuku karvédő (#687) | ||
$1 | * | umbatari karkötő ($278) | ||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
22 | angyalok gyűrűje (#529) | $1 | * | regeneráló gyűrű ($254) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | |
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1) | ||||||||
1 | * | nodonrod kitűző (#1533) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
12 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 63 csepp tinta (#101), fér még: 57] | ||||||
6 | éjurna (#2368) | [bennük 31 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 29] | ||||||
3 | Fekete Kehely (#283) | [üres, kapacitás: 15] | ||||||
2 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
3 | huhogó bibe (#332) | [bennük 11 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 25] | ||||||
4 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
21 | sullár hólyag (#168) | [bennük 18 csepp spiritusz (#170), fér még: 402] | ||||||
8 | szent kehely (#257) | [üres, kapacitás: 80] | ||||||
23 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 276] | ||||||
4 | + | vizestömlő (#3) | [bennük 53 korty víz (#27), fér még: 27] | |||||
6 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 120] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytermő erszény (#819) | 6 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | + | Beholder csapda (#2107) | 1 | bőrkantár (#1125) | 12 | ¤ | deus ex machina (#1) | |
1 | esszenciafókusz (#2373) | 28 | fáklya (#36) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
3 | fülemüle síp (#1576) | 2 | fűszerkeverék (#1170) | 4 | gernim balzsam (#1894) | |||
13 | gyógykenőcs (#313) | 2 | halálkristály (#2372) | 18 | kaja (#2) | |||
4 | Korrum pálcája (#1545) | 1 | kötél (#92) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
1 | kronokristály (#1636) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | márványkulcs (#245) | 2 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
5 | megsemmisítő (#1540) | 12 | ork csodaszer (#1228) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | |||
11 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 2 | szeksztáns (#32) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | |||
6 | varázskő (#305) | 2 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
63 | álompor (#396) | 3 | amniosz (#203) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
3 | csillezsályalevél (#1253) | 10 | + | csuklyavirág (#133) | 2 | darázsfarok (#654) | ||
8 | + | dözmöng szív (#122) | 3 | elkarog szőr (#665) | 16 | ezüstdarab (#326) | ||
1 | fokhagyma (#403) | 1 | főnixtoll (#563) | 4 | fülemüle agyar (#267) | |||
2 | galachmit (#310) | 1 | gromak bőr (#268) | 7 | gyöngymangó (#135) | |||
5 | halálvirág (#2371) | 15 | halcsont (#390) | 12 | hattyútoll (#1222) | |||
$11 | kaktusztüske ($114) | 5 | lidércesszencia (#1074) | 1 | liumbe hajtás (#655) | |||
49 | madártoll (#112) | 6 | mákrózsa virág (#56) | 1 | moa smaragd (#377) | |||
6 | mutáns csont (#331) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | 48 | pirkit (#153) | |||
4 | púderkő (#119) | 52 | quwarg tojás (#360) | 4 | remák szív (#264) | |||
4 | rókafarok (#124) | 4 | smirglilevél (#29) | 63 | sünmedve tüske (#14) | |||
7 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | szivárványszív (#1529) | 2 | szulfin (#676) | |||
2 | teknősesszencia (#702) | 5 | Tiume batyuja (#660) | 19 | varányszem (#30) | |||
11 | vasérc (#152) |
Összsúly: 110.95 kg | Megterheltség: 78% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 36 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (16 db, BANKSZÉF MÉRETE: 16) | 25 | éjkő (#2369) | 8 | elkarog szőr (#665) | 2 | esszenciakristály (#350) | 1 | grifftojás (#179) | 70 | isteni könnycsepp (#260) | 86 | kaja (#2) | 6 | keg gomba (#1615) | 6 | pszi kő (#248) | 13 | purifikátor háj (#269) | 1 | rinóbőr (#651) | 23 | sáfránypor (#211) | 4 | tapasztalatkő (#975) | 25 | trikornis szarv (#198) | 4 | tudás gyöngye (#522) | 3 | vortexvessző (#2331) | 25 | xirnox szív (#213) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | grifftojás (#179) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
1 | mákrózsa virág (#56) | 1 | ryuku buzogány (#696) | 10 | spiritusz (#170) | |||
1 | szuperkötél (#209) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 15 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
64 | arany (#50) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | gromak páncél (#270) | 3 | kaja (#2) | 1 | ryuku szablya (#695) |
125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | |
2 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|