140. forduló, 142. forduló, Buzzplotrzud összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. júl. 1. 9h:06'
EZ A 150. JÁTÉKHETED, 141. FORDULÓD
151. játékheted kezdete: júl. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #3112
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

BUZZPLOTRZUD KALANDJAI


39 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [83,70] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 varkaudar szablyát (20 arany). Miközben ásítozva ébredezel, egy apró csomagot találsz tábortüzed kihunyt parazsa mellett. Ahogy tanácstalanul forgatod, megakad a szemed a Trikornis Futárszolgálat óarany színű pecsétjén. Romold Thralk neve is ott szerepel. Kíváncsian bontogatod ki, vajon mit kaptál: 5 elkarog szőrt. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 14 aurach fogat, 1 aurach bőrt, 8 fokhagymát.
Már órák óta azon töprengsz, hogy megfejtsd az Orbitális Ananászlétekerő Megaturmixer vagy a Brúgófrekvenciás Hypotérrackásító titkát. Egyszerűen nem hagyhatod, hogy nagy elődeid ezen híres találmányai a múlt homályába vesszenek. De bármennyire is töprengsz, nem jut eszedbe semmi, amire ezeket a dolgokat használni lehetne. Hát igen! Azóta sokat fejlődött a technika s a Te híres Törturpális Miszlikfalú Kengyelbügyölőd egész biztosan az egész gnómság hasznára lesz. Nem az ősökben volt a hiba, Egyszerűen Te sikerültél túl tökéletesre. Önmagadtól eltelve, mosolyogva ébredsz.
A teremtés zsákja létrehozott 1 nyílpuska lövedéket.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+51 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+66 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+67 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy garokk nyomára vezet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 314.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+2% tau] [0 pontot használtál fel, van még 314.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 304.]

* 3. KP: elmormolod a 15. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új csillezsályalevél. [-21 varázspont.] [+7% teo] [15 pontot használtál fel, van még 289.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 284.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 274.]

ek 35 3 t. energia kisütése: 35 3
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 30 varázspontot. [-3 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 274.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). [3 pontot használtál fel, van még 271.]

v 96 74 59 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[74,59] Egy kisebb településhez érkeztél. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Felfedeztél egy teljesen lerombolt vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy sárkánytanyát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI "

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " Épületeket látsz: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.).
Összeakadsz egy tüsi ezüsthajú, kék szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötőt, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy pókvadász trófea és egy útonálló trófea színesíti. Bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Aldhyr. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nővel. Fekete a bőre. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy csontamulettet, egy griff nyakéket, egy harci maszkot, egy Khór maszkját, egy kvazár páncélt, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy regeneráló gyűrűt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát, egy tünde tegezt, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar csizmát visel. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Pepper . Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. "
[-50 varázspont.] [+8% tau] [10 pontot használtál fel, van még 261.]

be 698 3 bemész a 698. épületbe
A lépcsők sokáig kanyarognak lefelé, mígnem egy hatalmas csarnokba nem érsz, ahol szilaj csatákat vívnak egymással harcospapok s kalandozók vegyesen egy-egy mester irányítása alatt. Megakad a szemed egy hatalmas troll harcospapon, aki a küzdő és gyakorlatozó csoportok között járkál, itt is, ott is tanácsokat adva. Mint az itteni harcospapok többsége, ő is olyan, akár egy kőszobor, de gránitszürke bőre és kőkemény támadásai és védései ellenére, könnyed és gyors, szeme pedig gnómokat megszégyenítő intelligenciáról árulkodik. Melléd érve közvetlen tekintetét kérdőn fordítja feléd. Elmondod, hogy szeretnél bepillantást nyerni a vágófegyverek szakértelem rejtett misztériumaiba. Laza küzdőállásban lesed mestered szavait, kifinomult mozdulatait, majd igyekszel pontosan végrehajtani tanácsait. A küzdelmi gyakorlatok már sokszor inkább a rejtett érzékeid finomítják, tested szinte magától hajtja végre a szükséges mozdulatokat, miközben előre érzed ellenfeled mozdulatait, szándékát. Jó érzéssel tölt el tudásod gyarapodása. (+1 vágófegyverek.) Büszkén emeled tisztelgésre fegyvered, a gyakorlás véget ért. Csekély 105 aranyat tartalmazó erszényt ejtesz a szentély fogadalmi ajándékai közé cserébe az új tapasztalatokért. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 211.]

m 3 7 6 mozogsz délkeletre, északnyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[83,70] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios híveié.

(Továbbmész...) [82,69] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Chara-din hívei emelték.

(Továbbmész...) [81,69] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy evaporőr lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 18 életpontot sebeztél. [+3% tau] Elszántan a másikra rohansz. Kvazár karddal alaposan megvágod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az evaporőr bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az evaporőr csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
Összeakadsz egy hófehér, hosszú hajú, szürke szemű troll férfival. Bőre színe zöld. Tharr követője. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy trófea nyakláncot, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy uzbány trófea és egy téfea magoflux trófea színesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Fehérsörény Ulgulu. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[27 pontot használtál fel, van még 184.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[80,68] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy vörös rakolits közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+2% tau] Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 19 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a vörös rakolits farkát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a vörös rakolits kitines vázát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 12 életpontot vesztettél. A vörös rakolits feléd sújt csáprágóival, de mellé! Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a vörös rakolits testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal kissé megkarcolod a vörös rakolits testét. Kritikus ütés! (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Csáprágójával a vörös rakolits megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 55, gyógyulás: 1, összesen: -54 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [79,67] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Mivel nem találsz rejtekhelyet, ezért megpróbálsz úgy tenni, mintha délibáb lennél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy tormikus egér. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy kopasz, barna szemű, körszakállas troll férfi táborát. A bőre kreolszínű. Tharr személyes tanácsadója. Egy bozontfonatot, egy csontamulettet, egy ezüst papi karkötőt, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy vasvértet, egy yeti mokasszint és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy jégzabáló trófea, egy animált hókutya trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy troll dorongot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Összefutsz egy tüsi ezüsthajú, kék szemű ember férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rejtőköpenyt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy topáz erényövet, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy kocsmai verekedő trófea, egy rücskös gigaféreg trófea és egy földsárkány trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy fokhagymát tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy spagulár a hátasa. Teherhordója is van: egy púpos burástya! Szegény állat majd megszakad. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Noar Amaron. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.

(Továbbmész...) [78,66] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A távolban felsejlik egy tevekaraván délibábja. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Látsz egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy goldugar közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+3% tau] Meglengetve a kvazár kardot ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal végigmetszed a goldugar testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a goldugar csáprágóját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A goldugar csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A goldugar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 87 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 157.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[78,67] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Ráismersz a lényre. Egy óriás skorpió. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+2% tau] Megmarkolva a kvazár kardot ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az óriás skorpió farkát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal végigvágod az óriás skorpió hatalmas ollóját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az óriás skorpió melléd csap a farkával! Az óriás skorpió ollója centiméterekre tőled záródik össze. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [78,68] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Csodás nekrofun tövében álmodni... Lendrin Vellian /<<Az Illúzió Mesterei>> " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elpusztított nekrofunt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Arisztotelész hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 139.]

szk 356 keresed a 356. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy vörös rakolitset. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 134.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 134.]

* 3. BP: használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Nem is megy rosszul! Persze csak egyszerűbb dallamokkal próbálkozol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+1 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 94.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 70 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 54.]

tf 1 24 fejleszted az 1. tulajdonságodat 24 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 46 TVP-t kell elköltened.] [24 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 18, 22.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a mutáns pók. 2 kaját nyel le a nektoraf. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 282 pontot. A következő körben tehát 312 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MORGUD HAGYMATŐ (402. NÖVÉNY)
A Morgud hagyma hatalmas, vastag szárú növény, amely száraz helyeken terem. Ha van egy ásód, és a KT 403 paranccsal nekiállsz kiásni a morgud óriási gumóját, akkor 10 TVP árán egy jókora fokhagymához jutsz. Egy körben max. öt gumót termelhetsz így ki. A kesernyés ízű Morgud-fokhagyma nem igazán ehető, azonban alapvető komponense számos varázsfőzetnek. Nem véletlenül, hiszen minden valamirevaló boszorkány részleges mágikus képességeket tulajdonít megfelelő alkalmazás esetén a furcsa gumónak.

AURACH BŐR (658. TÁRGY)
Néha előfordul, hogy egy jobb állapotban levő aurachhal hoz össze a sors, amely nem mocskos, nem szutykos, nem szakadt irhájú. Ilyenkor az ép irhát lenyúzod, és félreteszed későbbi használatra.

KARAKTERLAP

Buzzplotrzud, egy kontyos ezüsthajú, barna szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran ministránsa vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 141. fordulód.

Erő: 27 (33) Szint: 16 Merészség: 5/5 Magasság: 108 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 20 (22) Védekezés: 32 Menekülés: 30 % Életkor: 89/89 év
Egészség: 20 (26) Életpont: 251/106 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 32 (36) Varázspont: 275/7 Pénz: 524 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 21/2 Pszi pont: 137/48 EFejl: 25
Eddig összesen 505 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1095 TP-t kaptál. Jelenleg 121425 TP-d van. A következő szinthez még 58575 TP szükséges. Trófeáid: vörös rakolits, troll ritualista, vérfürdető magszim. A 140. fordulódban 5043 arany került a bankszámládra. 5068 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 3/73 vágófegyverek: 21/2 (+1%)
ütőfegyverek: 1/78 lőfegyverek: 18/75 dobófegyverek: 3/44

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -8.); ubuk tüske (#131) (9 .); nyílpuska lövedék (#547) (10 -12.); nyílpuska lövedék (#547) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/4 (+11%) 2. nyomkövetés: 18/41 (+25%) 3. lopás: 1/39
4. mászás: 8/17 5. csapdakészítés: 13/2 (+6%) 6. csapdaészlelés: 1/19
7. gyógyítás: 23/6 8. titkosírás: 4/29 9. felderítés: 6/71
10. szörnyidomítás: 10/61 11. teológia: 14/43 (+7%) 12. taumaturgia: 23/52 (+24%)
13. versengés: 7/3 14. zene: 5/14 (+46%) 15. szörnyismeret: 18/28 (+20%)
16. pszi: 20/19 (+12%) 17. zárnyitás: 5/5 18. vadászat: 5/81
19. bányászat: 8/73 20. főzés: 2/23 (+27%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
érző szívű dromedár (#753), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +9 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +9 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 11. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419) védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
nektoraf (#355) (málhás: +25 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
105 arany (#50) 1 álompor (#396) 5 kaja (#2)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranyló ugarhéj (#100) 3 csillezsályalevél (#1253) 1 evaporőr háj (#105)
1 nyílpuska lövedék (#547) 1 rakolits por (#669) 3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(78,66) egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), goldugarok (#65)
(78,67) óriás skorpió (#72)
(78,68) nekrofun (#173), művészi porolit (#720)
(79,67) tormikus egér (#218), egy troll férfi, Noar Amaron (4289. kalandozó)
(80,68) vörös rakolits (#356)
(81,69) evaporőrök (#69), Tharr oltár, 36. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, Fehérsörény Ulgulu (2489. kalandozó)
(82,69) oltár
(83,70) 21. jellempróba, Elenios oltár

Üzenet küldése a karakternek