139. forduló, 141. forduló, Buzzplotrzud összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. máj. 23. 9h:08'
EZ A 145. JÁTÉKHETED, 140. FORDULÓD
146. játékheted kezdete: máj. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3112
SZÁMLA : XXXX

BUZZPLOTRZUD KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,57] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Amos Kaelpyrral. Tharr nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bundás kabátot, egy csontamulettet, egy Eldaran karkötőjét, egy fejvadász medált, egy hősi övcsatot, egy gránit szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy koponya gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy varkaudar iszákos trófea, egy Rodrig trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy mutáns pók! Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon összeakadsz Anutával. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy umbatari karkötőt és egy regeneráló gyűrűt visel. Felszerelését egy emberevő trófea, egy orgyilkos trófea és egy sötét gnóm trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy gyerek van vele! Mentális auráját felismered, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon találkozol Yogh Norgh-al. Addig rendben, hogy kiállnak a bordái, de biztos, hogy mind az övé? Sheran bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy koponya gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy Brod trófea, egy óriásféreg trófea és egy Vérmes Amazon trófea ékesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy parittya. Hátasa egy idomított sullár. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon újból összefutsz Anutával. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mert gonosz.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű, körszakállas alakváltó férfival. Auráját mágikus vihar övezi. Fairlight tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy arató csattanat trófea, egy vérfürdető magszim trófea és egy ork bérgyilász trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Neuris Plonteneis. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Amos Kaelpyr, amikor összefutottatok, adott neked egy hűségérmét (ld. enc.) és 2 rinóbőrt (ld. enc.).
Romold Thralk, amikor találkoztál vele, adott neked egy smaragd kulcsot. A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+47 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+130 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+30 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy orgyilkos nyomok után kutattál. A keresgélés eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 286.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 286.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 276.]

* 3. KP: elmormolod a 15. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új csillezsályalevél. [-21 varázspont.] [+7% teo] [15 pontot használtál fel, van még 261.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-20 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-ernyő II. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+4 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [30 pontot használtál fel, van még 231.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 226.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[72,58] Még mindig a városban vagy. Látsz egy xantusz-kaktuszt. Látsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Látsz egy álomvirágot. Látsz egy főutcát. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy orgyilkos. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+1% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 25 életpontot sebeztél. [+4% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Meglengetve a kvazár kardot ellenfeledre rontasz. Kvazár karddal kilukasztod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal végigmetszed az orgyilkos jobb oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [72,59] Folytatod sétádat a házak közt. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [18 pontot használtál fel, van még 208.]

pki 3000 kiveszel a bankból 3000 aranyat
Kiveszel a bankból 3000 aranyat. A számládon van még 5043 arany. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

pbe 8000 3471 beraksz a bankba 8000 aranyat
Romold Thralk számlájára átutalsz 8000 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 208.]

m 3 mozogsz délkeletre
[73,60] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.)

Van itt egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Találkozol Bitang Barnabás sal. Ő Eskarina férje! Elenios főpapja. Egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy jegygyűrűt, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy mentát karkötőt, egy rinóbőr övet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy varkaudar katona trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy Quwargamanga trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy goldugar! Teherhordója is van: egy érző szívű dromedár! Szegény állat majd megszakad. Egy őszapó repked körülötte. Érzékeled auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[9 pontot használtál fel, van még 199.]

fa 100 3338 3 feladod a 100. tárgyat a 3338. kalandozónak (3 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Amos Kaelpyr részére szánod. Átadsz 3 aranyló ugarhéjat. Ennek elküldése 27 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 196.]

fa 733 3338 1 feladod a 733. tárgyat a 3338. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Amos Kaelpyr részére szánod. Átadsz 1 bunthar bőrt. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 193.]

fa 1253 3471 16 feladod az 1253. tárgyat a 3471. kalandozónak (16 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Romold Thralk részére szánod. Átadsz 16 csillezsályalevelet. Ennek elküldése 40 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 190.]

fa 153 3471 18 feladod a 153. tárgyat a 3471. kalandozónak (18 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Romold Thralk részére szánod. Átadsz 18 pirkitet. Ennek elküldése 42 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 187.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[78,68] Homokdűnék között gyalogolsz. Ez már sivatag. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy legyengült vörös rakolits közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+3% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 58 életpontot sebeztél. [+6% tau] Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal végigvágod a vörös rakolits kitines vázát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal megkarcolod a vörös rakolits testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A vörös rakolits szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges érző szívű dromedár trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő vörös rakolits trófeát. 562 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Csodás nekrofun tövében álmodni... Lendrin Vellian /<<Az Illúzió Mesterei>> " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elpusztított nekrofunt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Arisztotelész orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Az odabent lapuló vortexmágus harciasan megindul feléd.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+1% tau] Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 28 életpontot sebeztél. [+6% tau] Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 42 életpontot vesztettél. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kvazár karddal többször mélyen végigmetszed a vortexmágus testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Rövid karddal végigvágod a vortexmágus örvénylő köpenyét. Kritikus ütés! (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 25 életpontot vesztettél. A vortexmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1058 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] [+3% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol Al'khabrankahhal. Auráját mágikus vihar övezi. Fairlight nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy aranyozott klipszet, egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya gyűrűt, egy korinthai talizmánt, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy mászókarmot, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy quwarg parafenomén trófea, egy Ciang Csí trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy harci kalapácsot tart. Egy sullár a hátasa. Holmiját egy nektoraf cipeli. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [79,68] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy mély kutat. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Elrakod a távcsövet. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Belapulsz két kisebb bucka közötti árnyékba. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy tormikus egér volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [80,68] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy mély kutat. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre. [42 pontot használtál fel, van még 145.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[81,68] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délre látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Elteszed a látcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [82,68] A terep vált: bozótos területen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sullár. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 14 életpontot sebeztél. [+4% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a sullár bal oldalát. Kritikus ütés! (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre támadsz. Kvazár karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a sullár testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a sullár hatalmas testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [83,69] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sóhajtó dorony közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+2% tau] Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 17 életpontot sebeztél. [+3% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 ubuk tüske. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Elszántan a másikra támadsz. Kvazár karddal kegyetlenül összevagdalod a sóhajtó dorony fejét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal végigvágod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A sóhajtó dorony most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívői építették.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút mélyén félhomály honol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy százfogú!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+2% tau] Vad csatakiáltással, felemelve a kvazár kardot ellenfeledre ugrasz. Kvazár karddal alaposan megvágod a százfogú testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal alaposan megvágod a százfogú testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A százfogú megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 rézkulcsot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Északra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [41 pontot használtál fel, van még 104.]

m 4 mozogsz délre
[83,70] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Találsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ragyás burástya. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. [+3% tau] Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya jobb lábát. Kritikus ütés! (3 támadással 87 életpontot sebezve.) A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 95.]

szk 73 keresed a 73. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy garokkot. [0 pontot használtál fel, van még 95.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 90.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 90.]

* 3. BP: használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Hah! Hibátlanul előadtad a boci, boci, tarkát! Ez már haladás. Ez jól esett! (+1 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 50.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 20 fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 110 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 9, 20.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a mutáns pók. 2 kaját fal föl a nektoraf. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól rutinos, rafinált kalandozó helyett profi, nagy tudású harcos. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +21 max. varázspont, +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 281 pontot. A következő körben tehát 311 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HŰSÉGÉRME (1141. TÁRGY)
A hűségérme sokban hasonlít a Királyság pénzverdéiben vert fizetőeszközhöz, de persze különbségek is vannak. Méreteiben megegyeznek, de a dombornyomásban nem. A hűségérmén egy szörny holttestén taposó ember kalandozó képe van. Bár az áldozat mivoltát nem lehet megállapítani, azét a fegyverét, mellyel a kalandozó leszúrhatta ellenfelét annál inkább: az egy vashegyű lándzsa. A hűségérme egy kitüntetés, melynek birtoklásával jogosulttá válsz némi kedvezményre a Királyság területén belül. Mutasd csak fel az aukciós ügynöknek, ha a tárgyaidat hozza, és a százalékos aukciós díjak fizetésekor 2% kedvezményt kapsz. (Ha az aukciós díj 10%, neked csak 8%-ot kell fizetned.) [Az Aukciós Ház az Interneten keresztül elérhető, a www.beholder.hu oldalon. Ezenkívül a postai UL-ed hátulján megadott felajánlásaid is erre az aukcióra kerülnek.] Vagy mutasd fel az adószedőnek, és mentességet élvezel a keleti városokban szedett kapuadók alól.
A hűségérme megszerzéséhez, és a birtoklásának kiérdemléséhez persze kisebb fajta hőstettre van szükség: a királyi őrsáncon dolgozó tisztnek 25 darab varkaudar csontot kell hoznod annak bizonyítékául, hogy tényleg kivetted a részed a varkaudarok gyilkolásából. A hűségérmét a KT 1141 paranccsal veheted át a királysági őrsáncnál! Az ezt követő, elkerülhetetlenül szívélyes beszélgetés, és az érme átvétele 5 TVP-nyi időt emészt fel.

RINÓBŐR (651. TÁRGY)
Néha, ha elejtesz egy rinocéroszt, elég ép és jó állapotban marad a bőre a csata után ahhoz, hogy le tudd nyúzni, és félre tudd tenni későbbi felhasználásra.

PSZI-ERNYŐ II. (113. PSZI KÉPESSÉG)
A Pszi-Ernyő II, mint neve is mutatja, a Pszi-Ernyő továbbfejlesztett változata. A Pszi-Ernyő II-vel megvizsgálhatod, hogy egy adott kalandozó 60 mező sugarú körben van-e, ha igen, mik a pontos koordinátái, és ezenkívül a Pszi-Ernyőtől megszokott információkból dupla adagot is megkapsz róla. Használatához a P 113 <kalandozó> parancsot kell kiadnod, 3 TVP-ért és 10 pszi pontért. Az adott kalandozót ismerned kell!

RAKOLITS POR (669. TÁRGY)
Egy kőkalapáccsal apróra zúzva a rakolits kitinpáncélját, rakolits porhoz juthatsz - amelyet egy tetszőleges üvegben vagy edényben tárolsz. Ez a vöröses por sokak által megbecsült komponens, a kereskedők is szép summát hajlandók érte fizetni.

KARAKTERLAP

Buzzplotrzud, egy kontyos ezüsthajú, barna szemű gnóm nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran ministránsa vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 140. fordulód.

Erő: 27 (33) Szint: 16 Merészség: 5/5 Magasság: 108 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 43 kg
Ügyesség: 20 (22) Védekezés: 32 Menekülés: 30 % Életkor: 89/89 év
Egészség: 20 (26) Életpont: 250/108 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 32 (36) Varázspont: 275/26 Pénz: 649 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 21/3 Pszi pont: 137/21 EFejl: 25
Eddig összesen 501 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3508 TP-t kaptál. Jelenleg 120330 TP-d van. A következő szinthez még 59670 TP szükséges. Trófeáid: vörös rakolits, troll ritualista, vérfürdető magszim. A 140. fordulódban 5043 arany került a bankszámládra. 5043 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 3/73 vágófegyverek: *20/101
ütőfegyverek: 1/78 lőfegyverek: 18/75 (+12%) dobófegyverek: 3/44

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk tüske (#131) (6 -8.); ubuk tüske (#131) (9 .); nyílpuska lövedék (#547) (10 -12.); nyílpuska lövedék (#547) (13 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/93 (+11%) 2. nyomkövetés: 18/16 (+34%) 3. lopás: 1/39
4. mászás: 8/17 (+2%) 5. csapdakészítés: 12/96 (+6%) 6. csapdaészlelés: 1/19
7. gyógyítás: 23/6 8. titkosírás: 4/29 9. felderítés: 6/71
10. szörnyidomítás: 10/61 11. teológia: 14/36 (+10%) 12. taumaturgia: 23/28 (+37%)
13. versengés: 7/3 (+9%) 14. zene: 4/68 (+46%) 15. szörnyismeret: 18/8 (+18%)
16. pszi: 20/7 (+7%) 17. zárnyitás: 5/5 18. vadászat: 5/81
19. bányászat: 8/73 20. főzés: 1/96

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
érző szívű dromedár (#753), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +9 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +9 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> 11. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> fémbontó szójer (#150)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem sav ellen (#36) >> halálhozó (#419) védelem sav ellen (#36) >> ragyás burástya (#111)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
nektoraf (#355) (málhás: +25 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5146 arany (#50) 1 álompor (#396) 3 aranyló ugarhéj (#100)
1 bunthar bőr (#733) 13 csillezsályalevél (#1253) 1 fekete gyöngy (#99)
5 kaja (#2) 1 nyílpuska lövedék (#547) 18 pirkit (#153)
3 spiritusz (#170) 9 ubuk tüske (#131) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dorony tüdő (#212) 1 madártoll (#112) 1 rakolits por (#669)
1 rézkulcs (#75) 1 sullár hólyag (#168) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(78,68) vörös rakolits (#356), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), vortexmágus (#418), Al'khabrankah (5865. kalandozó)
(79,68) tormikus egér (#218)
(82,68) phua-kúp (#372), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), sullár (#101)
(83,69) sóhajtó dorony (#112), mély kút (#93), Elenios oltár, százfogú (#53)
(83,70) Elenios oltár, ragyás burástya (#111)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A varkaudar arénánál lehetőség van arra, hogy hozzájárulj az aréna szörnyeinek beszerzéséhez. Az arénánál add ki a H 497 [hánszor*100 arannyal járulsz hozzá] [szörny száma, amit szeretnél] parancsot. Az arany levonásra kerül, az arénamester pedig megpróbálja beszerezni azokat a szörnyeket, amelyekre a hozzájárulásokat kapja.

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Buzzplotrzud 140. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) gazda (#24) grákó denevér (#25)
királygyík (#26) óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30)
woor-antilop (#31) gnóm boltos (#32) sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35)
manó (#36) sötét motyogó (#37) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39) hamupók (#40)
görgőte (#41) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45)
Tugt-ork (#46) harcos (#47) csontváz (#48) zombi (#49) technokolin (#50)
gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55)
félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60)
hegyi rák (#61) kőevő (#62) umor-pióca (#63) varkaudar (#64) goldugar (#65)
vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69) vadtroll (#70)
fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74) mirg (#75)
gitonga (#76) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) bombagoly (#79) trollfa (#80)
tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85)
topránypolip (#86) árnyékrája (#87) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) törpe kovács (#90)
alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95)
szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szőrös pók (#100)
sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) óriás griff (#105)
griffőniksz (#106) fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111)
sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116)
mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120) homokféreg (#121)
tetemember (#123) manifesztátor (#124) büntető praglonc (#125) Morbid (#127) útonálló (#130)
orgyilkos (#131) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140)
szőrlajhár (#141) vérfürdető magszim (#148) fémbontó szójer (#150) autentikus vámpír (#154) óriásféreg (#171)
karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) élőholt quwarg (#202) agyagelementál (#203) bazaltelementál (#204)
gránitelementál (#205) kacagó szépia (#206) diuretikus kráken (#207) kneopatikus mollusk (#209) degradátor (#210)
joviális m.szockó (#211) Tguarkhan (#212) kisebb quwarg isten (#213) quwarg nagymester (#214) tűzfőnix (#215)
massza (#217) tormikus egér (#218) északi tűzsárkány (#219) pszi elementál (#221) alanori csatamén (#233)
káoszteknőc (#235) Chara-din fattya (#236) Mnebolath (#237) sivatagi doareg (#240) vadász quwarg (#241)
qwarg rohamosztagos (#242) áeratikus hasnyák (#243) hegyi góliát (#244) kputtyintó csalán (#247) zombi mester (#251)
lidércúr (#252) hordóagyú mameluk (#254) tüskés gigaféreg (#256) manaelementál (#290) ork sámán (#345)
khór darázs (#348) északi aurach (#350) halálmadár (#351) nektoraf (#355) vörös rakolits (#356)
dűnekukac (#357) troll ritualista (#365) dombi yeti (#366) rőtmanó berzerker (#369) smaragdgólem (#417)
vortexmágus (#418) halálhozó (#419) korinthai amőba (#420) csontlepke (#746) érző szívű dromedár (#753)
csodabogár (#755) Quirov (#975) Nehéz Norbi (#7119) Féktelen Fantom (#7120) Ököl (#7121)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) $bunkó (#5)
kőkés (#6) $kőhegyű lándzsa (#7) $szöges bunkó (#8) $bunkósbot (#9) $dárda (#10)
$csontkés (#11) $csontszurony (#12) kőkalapács (#13) $sünmedve tüske (#14) $vadász tatu bőr (#15)
$bordacsont (#16) szögletes kő (#17) $parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) $lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) $kis vaskulcs (#40)
$grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) $királygyík bőr (#44) $kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) $surranó kígyó bőr (#47) $antilopbőr (#48) $kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
$bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) $mákrózsa virág (#56) $bőrsisak (#57) ködmangó cserje (#58)
ködmangó (#59) ködkapu (#60) árnyéksár (#61) ködcsillag (#62) $tigroszlán fog (#63)
$csontszablya (#64) $szöges páncél (#65) $szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) $kék orchidea (#68)
szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) $rézpáncél (#71) $rézsisak (#72) $rézpajzs (#73)
csontkulcs (#74) $rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78)
korongfa (#79) $lapkorong (#80) $mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83)
$díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85) olvasztókemence (#86) $bronzhegyű lándzsa (#87) $bronzsisak (#88)
$bronzpajzs (#89) $bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93)
bronzhegyű nyíl (#94) $bakkura bőr (#95) $bakkura csizma (#96) $rákpáncél (#97) $rákpajzs (#98)
fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) vízionár szem (#102) $magszim bél (#103)
fémrúd (#104) evaporőr háj (#105) $fabontó (#106) $rövid íj (#107) $nyílvessző (#108)
vapár cserje (#109) vapár ág (#110) hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113)
kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118)
púderkő (#119) tábla (#120) dözmöng szív (#122) $göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124)
$mandibulapenge (#125) $bronzpenge (#126) $mandibulakasza (#127) sallank karom (#128) sallank nyíl (#129)
$hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) $hóhérbimbó (#132) $csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134)
gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) $mérg. ubuk tüske (#137) $ubuk dobónyíl (#138) koponya szimbólum (#139)
denevér szimbólum (#140) nap szimbólum (#141) szem szimbólum (#142) virág szimbólum (#143) két kard szimbólum (#144)
villám szimbólum (#145) oltár (#146) $hebrencs csapda (#147) $mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149)
szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155)
világítótorony (#156) ezüst karkötő (#158) $vassisak (#160) $nagy vaspajzs (#161) $borostyán függő (#162)
mászókampó (#165) ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169)
spiritusz (#170) rövid kard (#171) téfea-agy (#172) nekrofun (#173) vashegyű nyíl (#176)
mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) ezüst gyűrű (#180) vashegyű lándzsa (#182) vaskulcs (#183)
ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185) nagy vaskulcs (#186) vas dobónyíl (#189) $mérg. vas dobónyíl (#190)
$gyöngysor (#192) aranygyűrű (#193) $trófea nyaklánc (#196) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205)
ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fűszertartó (#210)
sáfránypor (#211) $dorony tüdő (#212) manifeszt.nyúlvány (#214) praglonc hártya (#215) hurokcsapda (#217)
fedett verem (#219) dobóháló (#221) $láncing (#222) smaragd védőgyűrű (#223) $orgyilkos tőr (#225)
ramit kő (#226) obszidián karkötő (#229) lánckesztyű (#230) acélpengőke (#231) ilkin érc (#232)
furulya (#233) tatu dob (#234) $lajhár csont (#236) $tankány karom (#237) lant (#238)
pular kristály (#239) kis aranykulcs (#240) smaragd kulcs (#241) $tüskecsapda (#242) nyílcsapda (#243)
kvazár (#244) márványkulcs (#245) nagy aranykulcs (#246) fekete bőrcsizma (#247) pszi kő (#248)
bumeráng (#249) kvazár páncél (#251) regeneráló gyűrű (#254) $tatu ködmön (#255) templom (#256)
$nehezék (#258) remák szív (#264) kvazár sisak (#266) fülemüle agyar (#267) purifikátor háj (#269)
$gromak páncél (#270) szürke bőrkesztyű (#271) aranytű (#272) $sárga erőöv (#276) rejtőköpeny (#277)
umbatari karkötő (#278) Mágikus Koponya (#279) $tyrex csont (#280) $raptor karom (#281) Fekete Kehely (#283)
Szent Kulacs (#285) bíbor erőöv (#291) sárkánypikkely (#292) kvazár kard (#297) arx formázó minta (#298)
bev formázó minta (#299) din formázó minta (#301) $ezüst papi karkötő (#308) arany papi karkötő (#309) taposó tappancs (#318)
ezüsttőr (#322) ezüsthegyű nyíl (#323) ezüsthegyű lándzsa (#324) ezüstkard (#325) ezüstdarab (#326)
ezüstshuriken (#327) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) acéltű (#334)
piranha zsákvédő (#337) lovagi tabard (#349) esszenciakristály (#350) mithril (#352) phua-kúp (#372)
Eldaran karkötője (#373) fekete tű (#374) fény szentélye (#376) moa zafír (#381) moa burát (#384)
szigony (#389) halcsont (#390) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396)
városépítkezés (#398) főutca (#399) ház (#400) $réz fejpánt (#406) $bronz fejpánt (#407)
kígyóbőr öv (#410) $aranypikkely (#415) era formázó minta (#418) agyartőr (#420) törpe bánya (#435)
ónix masszavadító (#438) szent liget (#439) Muezli aranykeze (#442) kristályfolyadék (#449) krapixlon fürdőruha (#454)
Urgod kesztyűje (#462) Dantor amulettje (#468) dizen kulcs (#472) törpe bakancs (#475) drakolder szem (#478)
cápaölő tőr (#480) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) erődítmény (#488) sárkánytanya (#492)
kdole (#501) ostromlétra (#510) $varkaudar szablya (#516) Luthius karkötője (#527) Chara-din monolitja (#534)
gnóm nyílpuska (#546) nyílpuska lövedék (#547) főnixtoll (#563) sámán erszény (#650) rinóbőr (#651)
darázsszárny (#652) liumbe hajtás (#655) aurach fog (#657) Morgan kristálya (#659) elkarog szőr (#665)
nektoraf faggyú (#667) rakolits por (#669) sáfránykristály (#675) tímárkunyhó (#684) rinóbőr öv (#685)
tűzfény (#686) Ezüstmágus kürt (#697) manóodú (#698) sötét kámzsa (#699) kobudera csont (#705)
berzerker tüske (#713) $rőtmanó kacagány (#714) művészi porolit (#720) topáz erényöv (#731) bunthar bőr (#733)
gólem talizmán (#811) korinthai talizmán (#814) hatalom fülbevalója (#817) teremtés zsákja (#818) szirén köpenye (#820)
varkaudar látógömb (#1107) varkaudar csont (#1113) párducbőr pénztárca (#1118) varkaudar pálinka (#1137) hűségérme (#1141)
Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169) malom (#1204) csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253)
vadászkés (#1264) Sheran cserepe (#1271) Métely páncélja (#1562) illatos rózsaszál (#1595) koponya gyűrű (#1733)
harci maszk (#1739) olimpiai fáklya (#1823)

Receptek

főtt étel (#1)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
EXT                                   -  játékhét visszadátumozási kérelem
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FA   tárgy     kalandozó darab        3  futárpostának átad
FAA  tárgy     [tárgy]   [tárgy]  par*3  futárpostának átad
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata
PBE  pénz                             -  pénz berakása bankba
PKI  pénz                             -  pénz kivétele bankból
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek