13. forduló, 15. forduló, Alyr összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. szept. 17. 15h:09'
EZ A 697. JÁTÉKHETED, 14. FORDULÓD
698. játékheted kezdete: szept. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3262
SZÁMLA : XXXX

ALYR KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [44,9] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemű kobudera nővel. Bőre bronzként csillog. Sheran tanítványa. Egy borostyán függőt, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy kígyóbőr kesztyűt, egy obszidián függőt, egy örökkéval. rubinját és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy purifikátor trófea, egy burástya királynő trófea és egy epokitféreg trófea teszi egyedivé. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Tisztán érzed auráját: ő is semleges. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Silverlard. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Az 1. napon megintcsak találkozol Silverlarddal. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 5. napon találkozol egy hosszú aranyhajú, zöld szemű elf nővel. Bőre bronzként csillog. Dornodon ministránsa. Egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy sárga erőövet és egy szürke bőrkesztyűt visel. Ruházatát egy északi aurach trófea, egy trikornis trófea és egy mutáns pók trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Az 5. napon újból összeakadsz Silverlarddal. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 5. napon összeakadsz egy hosszú aranyhajú, zöld szemű elf nővel. Bőre bronzként csillog. Dornodon inkvizítora. Egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy sárga erőövet és egy szürke bőrkesztyűt visel. Felszerelését egy ork sámán trófea, egy trikornis trófea és egy mutáns pók trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Auráját érzékelve máris tudod, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Otthagyod a másik kalandozót.
Silverlard, amikor összefutottatok, adott neked 11 kaját, egy csontkést, egy bakkura csizmát (ld. enc.), egy kis bőrpajzsot (ld. enc.), egy zárnyitó készletet (ld. enc.), 2 huhogó bibét (ld. enc.), egy rézsisakot (ld. enc.), egy botot, egy tüskecsapdát (ld. enc.) és egy mocsári penkét (ld. enc.). Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! (ld. enc.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.)

ba 992 nem támadod Dornodon híveit
BA 992 parancs tárolva. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 153.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért

A repülő majom elejtéséhez szükség volt némi ügyességre, a megevéshez legfeljebb némi üres gyomorra lesz szükség. (+3 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss elf nyomok vezetnek északkeletre. [30 pontot használtál fel, van még 123.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 83.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 30 TVP-t kell elköltened.]

Eszel valamit. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 43.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 3.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Figyelmeztetés: A megterheltséged meghaladja a 75%-ot. Amennyiben ez 100% fölé megy, a mozgásod 20%-kal többe fog kerülni (alapesetben 10 helyett 12 pontba, barlangokban 5 helyett 6 pontba). Ha a 150%-ot is meghaladja, a mozgásod 50%-kal több pontba fog kerülni, ezenkívül lesz -4 támadásod harcban. 200% fölött a mozgás kétszer annyi pontba kerül, -8 támadásod van, és kör végén automatikusan eldobálod a súlyfelesleget (kezdve azokkal a tárgyakkal, amelyek kevésbé értékesek, és több van belőlük). A teherbírásod az erő függvénye.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 154 pontot. A következő körben tehát 157 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BAKKURA CSIZMA (96. TÁRGY)
Négy bakkura bőrből kiváló csizmát készíthetsz, a lábad védelmére. A mezítláb gyaloglással szemben nyújtotta előnyeit azt hiszem, nem kell ecsetelnem, de emellett nem árt, ha tudod, hogy ez a 36 pontért elkészíthető tárgy 2-vel javítja a védettségedet is!

KIS BŐRPAJZS (45. TÁRGY)
Kemény munkával ugyan, de hozzájuthatsz a legegyszerűbb (és leghagyományosabb) védőeszközhöz, amelyet már ősapáid ük-nagy-dédatyjai is használtak. Egy kerek falapra két királygyík bőrt erősítesz, és már kész is a kis bőrpajzs. Ha a bal kezedbe veszed, egyet ad a Védekezésedhez. Készítéséhez a KT 45 parancsot kell kiadnod, 25 pontért. Ez a tárgy eggyel javítja a védettségedet.

ZÁRNYITÓ KÉSZLET (39. TÁRGY)
Nos, egyik legnagyobb felfedezésedhez érkeztél. Számtalan helyen találkozhatsz zárt ládákkal, ajtókkal, amelyeket esetleg nem tudsz kinyitni. Kulcs hiányában néhány drótszerszám is megteszi. Honnét lehetne ilyeneket beszerezni? Igazad van, a nálad levő drótszálakat a gumifa nedvébe mártogatva, rögzítheted, könnyen használhatóvá teheted a girbegurba drótszálakat. Egy komplett zárnyitó készlet elkészítéséhez 20 ponton és egy gumifán kívül 10 ép drótszőr szükséges (KT 39 parancs).

HUHOGÓ BIBE (332. TÁRGY)
Leölve egy karmazsin huhogót, kimetszheted a fejen növő, duzzadt, üreges bibeszerű valamit. Első pillantásra ugyan semmi haszna, de valamilyen hátsó gondolat az agyvelőd egyik legtávolabbi zugában motoszkálva azt sugallja, hogy van valami, igen, van valamilyen anyag, amelyet sehol máshol nem lehet tartani, csak huhogó bibében.

RÉZSISAK (72. TÁRGY)
Három rézdarabból egy olvasztókemencénél a kalapácsoddal összekalapácsolhatsz egy kicsit kényelmetlen, de a bőrsisaknál jobb védelmet (2-es) nyújtó sisakot. Ehhez a KT 72 parancsot kell kiadnod, 18 pontért.

TÜSKECSAPDA (242. TÁRGY)
Ez talán a legprimitívebb csapda, amelyet a tolvajok elleni védekezésképp készíthetsz. Nem kell hozzá más, csak egy lapkorong, és öt sünmedve tüske, amelyet a lapkorongba szúrsz. Ehhez a KT 242 parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Ettől kezdve a tüskecsapdát minden körben, az utolsó mozgás parancsod után használhatod, a H 242 paranccsal, 1 TVP-ért. Ilyenkor a tüskecsapdát elhelyezed a motyód közelében, és beszórod némi porral. Ha szerencséd van, a közeledbe settenkedő tolvaj pont belelép, és veszít 1d4 életpontot.

MOCSÁRI PENKE (148. TÁRGY)
Ha alaposan keresgélsz a mocsár zsombékjai, nádasai között, rátalálhatsz erre a vékony szárú, apró kék virágra. Üde illata egy percnyi kellemes érzést ad a végtelen mocsár bűzében. Keresett cikk a városok parfümkészítőinek, alkimistáinak körében. Könnyen lehet, hogy ez nemcsak illatának, hanem kevéske mágikus erejének is köszönhető.

ARANYPIKKELY (415. TÁRGY)
"Gyönyörű." Ez az első szó, amely eszedbe jut, ahogy kezedbe fogod, és közelebbről is szemügyre veszed ezt a színaranyból készült tenyérnyi sárkánypikkelyt. És milyen kellemesen, simogatóan meleg! A felületére vésett sárkány olyan élethű, hogy szinte várod, hogy megmozduljon. Elolvasod a hátára írt rejtélyes szöveget is: "Párosan jó élni. Ne aggódj, nemsokára kerül másik." Vajon mit jelenthet? Mikor beleakadt a kezed, még el akartad dobni, mint fölösleges, értéktelen holmit, most viszont elviselhetetlennek érzed már a gondolatát is, hogy valami baja essen. Gondosan bebugyolálva visszadugod a zsákod mélyére, és miközben továbbindulsz, jólesően figyeled az egész belsődben szétáradó meleget. [Megjegyzés: az aranypikkelynek nincs hatása a semleges kalandozókra, valamint azokra, akik épphogy jók ill. gonoszak (azaz csak néhány jellempontjuk van).]

KARAKTERLAP

Alyr, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű árnymanó férfi vagy. Fekete a bőröd. Ez a 14. fordulód.

Erő: 11 Szint: 4 Merészség: 5/5 Magasság: 108 cm
IQ: 11 Támadás: 3 Agresszió: 5 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 1 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 12 Életpont: 77/71 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 2
Szerencse: 11 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 27 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 358 TP-d van. A következő szinthez még 142 TP szükséges. Trófeád: tigroszlán.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 3 vágófegyverek: 2 lőfegyverek: 3

44,95 mezőn táborozol
EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 2 3. lopás: 4
4. gyógyítás: 8 5. vadászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
lopsz a trolloktól (5) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, az emberektől (1) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, az elfektől (2) bármit
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
Dornodon hívők (#992)

Összsúly: 31.36 kg Megterheltség: 98%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 120 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranypikkely (#415)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE



Üzenet küldése a karakternek