Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. nov. 30. 15h:02' EZ A 62. JÁTÉKHETED, 14. FORDULÓD 63. játékheted kezdete: dec. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #2385 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
tno 5 2 | növeled az 5. tulajdonságodat |
fgy 50 30 1 | felt. gyógyítás 50 30 |
fl | lopsz parancsok törlése |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a mélységi grittang farkát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A mélységi grittang beleharap a kezedbe. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a mélységi grittang testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Eldobod az értéktelenné vált drasmólyom trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes mélységi grittang trófeát. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [3,3] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sünmedve. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a sünmedve jobb oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a sünmedve testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A sünmedve fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [4,4] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy grákó denevér lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a grákó denevér jobb szárnyát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a grákó denevér testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A grákó denevér fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 3 életpontot vesztettél. A grákó denevér most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 grákóbőrt. 16 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a démontetű jobb hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A démontetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A démontetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
f 37 | kísérletezel a 37. tárggyal |
kt 39 1 | elkészíted a 39. tárgyat (1 darabot) |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Telibe kaptad az útonálló testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd az útonálló testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az útonálló testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az útonálló rávág a derekadra. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [6,5] Továbbmész a város utcáján. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sörsátrat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy útonálló került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod az útonálló jobb lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az útonálló jobb karját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az útonálló testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 85 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
be 526 | bemész az 526. épületbe |
kaja (#2) 2 ap /db, | vizestömlő (#3) 14 ap /db, | sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, | vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db, |
bordacsont (#16) 4 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, | kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, | kavadu iszák (#25) 4 ap /db, |
varányszem (#30) 2 ap /db, | lapockacsont (#33) 8 ap /db, | fáklya (#36) 1 ap /db, | drótszőr (#37) 4 ap /db, |
zárnyitó készlet (#39) 32 ap /db, | kis vaskulcs (#40) 6 ap /db, | grákóbőr (#41) 6 ap /db, | távcső (#42) 32 ap /db, |
királygyík bőr (#44) 6 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, | antilopbőr (#48) 6 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 2 ap /db, |
kék orchidea (#68) 8 ap /db, | szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, | rézdarab (#70) 2 ap /db, | rézkulcs (#75) 12 ap /db, |
bronzkulcs (#76) 18 ap /db, | lapkorong (#80) 4 ap /db, | mérleg (#81) 16 ap /db, | zöld üveg (#82) 6 ap /db, |
óndarab (#85) 4 ap /db, | kötél (#92) 2 ap /db, | bakkura bőr (#95) 4 ap /db, | rákpáncél (#97) 8 ap /db, |
fekete gyöngy (#99) 12 ap /db, | vízionár szem (#102) 6 ap /db, | magszim bél (#103) 10 ap /db, | fémrúd (#104) 16 ap /db, |
evaporőr háj (#105) 10 ap /db, | fabontó (#106) 10 ap /db, | vapár ág (#110) 20 ap /db, | madártoll (#112) 2 ap /db, |
mandibulapenge (#125) 6 ap /db, | sallank karom (#128) 4 ap /db, | hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, | csuklyavirág (#133) 2 ap /db, |
gyöngymangó (#135) 4 ap /db, | mocsári penke (#148) 2 ap /db, | szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db, | vasérc (#152) 4 ap /db, |
pirkit (#153) 4 ap /db, | sullár hólyag (#168) 14 ap /db, | uzbány csőr (#169) 12 ap /db, | téfea-agy (#172) 16 ap /db, |
vaskulcs (#183) 20 ap /db, | ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, | nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db, | nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, |
trikornis szarv (#198) 24 ap /db, | karbin plazma (#199) 20 ap /db, | gyíkfű (#201) 2 ap /db, | amniosz (#203) 2 ap /db, |
dorony tüdő (#212) 16 ap /db, | xirnox szív (#213) 20 ap /db, | manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db, | praglonc hártya (#215) 400 ap /db, |
dobóháló (#221) 16 ap /db, | acélpengőke (#231) 6 ap /db, | lajhár csont (#236) 6 ap /db, | pular kristály (#239) 16 ap /db, |
márványkulcs (#245) 32 ap /db, | nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, | kristálygömb (#265) 20 ap /db, | fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, |
gromak bőr (#268) 16 ap /db, | aranytű (#272) 8 ap /db, | tyrex csont (#280) 60 ap /db, | raptor karom (#281) 24 ap /db, |
jégszív (#282) 30 ap /db, | sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, | arx formázó minta (#298) 50 ap /db, | bev formázó minta (#299) 50 ap /db, |
cru formázó minta (#300) 50 ap /db, | din formázó minta (#301) 50 ap /db, | Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db, | mutáns csont (#331) 8 ap /db, |
huhogó bibe (#332) 16 ap /db, | shinai gömb (#348) 240 ap /db, | molluszk ház (#353) 4 ap /db, | szockó hólyag (#355) 6 ap /db, |
quwarg tojás (#360) 4 ap /db, | halcsont (#390) 4 ap /db, | álompor (#396) 2 ap /db, | era formázó minta (#418) 50 ap /db, |
fpi formázó minta (#419) 50 ap /db, | gór formázó minta (#444) 50 ap /db, | aranytoll (#572) 80 ap /db, | mópat tetem (#584) 8 ap /db, |
jégkristály (#593) 40 ap /db, | hro formázó minta (#601) 50 ap /db, | sárkányfog (#617) 40 ap /db, | sámán erszény (#650) 20 ap /db, |
rinóbőr (#651) 10 ap /db, | darázsszárny (#652) 8 ap /db, | darázsfarok (#654) 28 ap /db, | liumbe hajtás (#655) 8 ap /db, |
aurach fog (#657) 2 ap /db, | elf csont (#664) 8 ap /db, | elkarog szőr (#665) 2 ap /db, | nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db, |
rakolits por (#669) 14 ap /db, | szulfagor agyar (#677) 8 ap /db, | kobudera csont (#705) 8 ap /db, | etra hályog (#712) 50 ap /db, |
topáz erényöv (#731) 220 ap /db, | jegygyűrű (#736) 100 ap /db, | kitintüske (#879) 8 ap /db, | quwarg igazgyöngy (#912) 8 ap /db, |
rozmárfog (#1069) 6 ap /db, | yetiszív (#1070) 16 ap /db, | lidércesszencia (#1074) 14 ap /db, | varkaudar látógömb (#1107) 600 ap /db, |
varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, | fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db, | Thargodan csont (#1181) 30 ap /db, | ektoplazma (#1185) 93 ap /db, |
bruhatagnyelv (#1230) 14 ap /db, | teriád edény (#1278) 140 ap /db, | teriád ékszer (#1279) 2000 ap /db, | bíbor drakpikkely (#1305) 120 ap /db, |
topáz drakpikkely (#1307) 120 ap /db, | zöld drakpikkely (#1309) 120 ap /db, | aszott drakpikkely (#1310) 120 ap /db, | extra takarmány (#1360) 36 ap /db, |
teriád kobak (#1461) 39 ap /db, | azuka vese (#1462) 18 ap /db, | térhajlító kavics (#1539) 690 ap /db. |
acélpengőke (#231) 3 ap /db, | bordacsont (#16) 2 ap /db, | csuklyavirág (#133) 1 ap /db, | drótszőr (#37) 2 ap /db, |
fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, | fémrúd (#104) 8 ap /db, | grákóbőr (#41) 3 ap /db, | hebrencs állkapocs (#130) 4 ap /db, |
kavadu iszák (#25) 2 ap /db, | királygyík bőr (#44) 3 ap /db, | madártoll (#112) 1 ap /db, | ormánygőte csont (#21) 3 ap /db, |
sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, | surranó kígyó bőr (#47) 2 ap /db, | tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, | varányszem (#30) 1 ap /db, |
vizestömlő (#3) 7 ap /db, | zárnyitó készlet (#39) 16 ap /db áron. |
ea 41 4 | eladod a 41. tárgyat 4 |
ea 30 4 | eladod a 30. tárgyat 4 |
ea 99 1 | eladod a 99. tárgyat 1 |
ea 104 3 | eladod a 104. tárgyat 3 |
ea 44 3 | eladod a 44. tárgyat 3 |
ve 1 1 | megveszed az 1. tárgyat 1 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
go 12 | gonoszkodsz: 12 |
m 8 | mozogsz északra |
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A szörny mancsaival borzalmas ütéseket mér Rád! (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A manifesztátor mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}
f 21 29 | kísérletezel a 21. tárggyal a 29. tárggyal |
kt 78 1 | elkészíted a 78. tárgyat (1 darabot) |
MÉLYSÉGI GRITTANG (103. SZÖRNY) A dombok mélyén az ősi mesék szerint több méteres, lomhán mozgó, szőrös testű férgek élnek. Nagyon ritkán esznek csak, de akkor kiadósan. Elrejtőznek ilyenkor egy gyakran használt ösvény alatt, és amikor elhalad valaki felettük, akkor hirtelen kitörnek, óriásira tátva hatalmas pofájukat, és egybe lenyelik az áldozatot. Alkoholos tartalmú nyálukkal képesek tartósítani is az áldozatot, későbbi, szűkösebb időkre. Ezért az alkimisták vadásszák is őket: a speciális eljárással kinyert nyálat spiritusznak hívják. Ha biztosan el akarod kerülni őket, két dolog tehetsz: 1.) szárnyakat növesztesz, 2.) nem jársz dombság felé. A mélységi grittang ellen egyformán jó mindenfajta fegyver. |
ZÁRNYITÓ KÉSZLET (39. TÁRGY) Nos, egyik legnagyobb felfedezésedhez érkeztél. Számtalan helyen találkozhatsz zárt ládákkal, ajtókkal, amelyeket esetleg nem tudsz kinyitni. Kulcs hiányában néhány drótszerszám is megteszi. Honnét lehetne ilyeneket beszerezni? Igazad van, a nálad levő drótszálakat a gumifa nedvébe mártogatva, rögzítheted, könnyen használhatóvá teheted a girbegurba drótszálakat. Egy komplett zárnyitó készlet elkészítéséhez 20 ponton és egy gumifán kívül 10 ép drótszőr szükséges (KT 39 parancs). |
ZÁRNYITÁS A földalatti labirintusokban gyakran találsz ládákat, ajtókat, amelyeket trükkös zárak védenek. Persze, a legegyszerűbb megoldás a kulcsot a zárba illeszteni és elfordítani. Igen, de mi van, ha nincs kulcs? Az igazi tolvaj ilyenkor előkapja a zárnyitó készletét, és pillanatok alatt kinyitja a zárat. Az, hogy sikerrel jársz-e, nemcsak a zárnyitás képességedtől függ, hanem attól is, hogy mennyire jó a zár. |
BOLTOK Ha egy boltban vásárolni akarsz, egyszerűen csak oda kell menned arra a mezőre, ahol a bolt van. Itt a vesz (VE) paranccsal vásárolhatsz, paraméterként az árucikket és a mennyiséget megadva. Pl. VE 29 3 hatására veszel 3 db 29-es tárgyat. [A korábbi változattal ellentétben, a bolt sorszámát NEM kell megadni.] Ilyenkor automatikusan be is mész a boltba, majd elhagyod. Ha akarod, persze kiadhatod a BE (épület) parancsot, ilyenkor részletes listát fogsz arról kapni, hogy mit kínál a bolt, mit venne, és mennyiért. Eladni az EA paranccsal lehet, hasonlóképpen kell paraméterezni, mint a VE parancsot: EA (tárgy, mennyiség). Bár a boltos nem mondja meg, mennyi van az adott cikből raktáron, lehet, hogy nem lesz annyi, amennyit kérsz. A boltban mindent kétszer annyiért árulnak, mint amennyit neked fizetnek érte. |
MANIFESZTÁTOR (124. SZÖRNY) A manifesztátor barna bőrű, szem nélküli, háromkarú lény. Egyszerre két létsíkon létezik, ezért szinte lehetetlen ellene harcolni: amikor támad, ezen a síkon van, amikor te próbálod megütni, visszacsusszan a másik világba... Ezt a furcsa képességet állítólag semlegesíti egy bizonyos tárgy jelenléte. Vajon melyik lehet az? |
FÚVÓCSŐ (20. TÁRGY) Ha az ormánygőte csontját megtisztítod és lecsiszolod kívülről-belülről egy smirglilevéllel, profi lőfegyvert kapsz, a fúvócsövet. Ehhez a KT 20 parancsot kell kiadnod, 6 pontért. Lövedékként bozótos terepen kell tüskéket gyűjtened, a KT 22 paranccsal, 1 pontért. Ezek d3 sebzésű lövedékek. Ki tudja, talán van jobb is... A fúvócső egy nagy előnye, hogy sokkal pontosabban lehet vele célozni, mint a parittyával (+2 támadás). |
FELTÉTELES TÁMADÁS ÉS BARÁTSÁGOSSÁG Az elmúlt évek tapasztalata alapján mindenkiben felmerülnek ötletek nemcsak a játék továbbfejlesztésével, hanem a meglevő dolgok javításával kapcsolatban is. Ilyen fejlesztésre váró parancsok a T és a BA - és a fejlesztés meg is történt! Először is, mostantól a T és BA parancsok a rendes feltételes listától függetlenül kerülnek tárolásra. Így a normál feltételes parancsokon felül ezentúl lehetőség lesz még 12 T és 12 BA parancs kiadására. A T parancs mostantól mindenben megegyezik az FT-vel is (Tehát ha egy T 96 után kiadsz egy FT 96-ot, a T 96-ot törlöd), ezért az FT parancs használatát a továbbiakban nem javasoljuk (idővel meg is szüntetjük). A T-re mostantól meg lehet adni, hogy első teljesülés után törlődjön, vagy bekapcsolva maradjon. Ha törlődő T-t akarsz kiadni, ugyanúgy használd, mint eddig, ha viszont azt akarod, hogy megmaradjon, második paraméternek írj egy egyest, pl. T 96 1. Az T törlése ugyanúgy történik, mint eddig, egy T 96 vagy T 96 1 törölni fog egy korábban kiadott T/FT 96-ot vagy 96 1-et. Második újítás, hogy az T és BA parancsoknak mostantól akár két vagy három paramétert is megadhatsz, ahelyett, hogy három különálló T ill. BA parancsot kéne kiadnod. Pl. T 10 11 6666 ugyanazt jelenti, mintha kiadtál volna egy T 10, egy T 11 és egy T 6666 parancsot is. Természetesen T-nél a 2. paraméter nem lehet egyes, mert ez a nem törlődő T parancsot jelenti! (Sőt, ilyenkor a gép a 3. paramétert sem veszi figyelembe.) Harmadik újítás, hogy az T és BA parancsoknak mostantól paraméterei lehetnek egy Közös Tudat tagjai (9101, 9102, stb.), egy isten hívei (991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight, 987: Chara-din), adott jelleműek (988: gonoszok, 989: semlegesek, 990: jók) sőt egy adott nembe tartozók is (998: férfiak, 999: nők). A parancsok prioritási (kiértékelési) sorrendje a következő: 1.) T kalandozóra, vagy szörnyre 2.) BA kalandozóra, vagy szörnyre 3.) T KT-re és vallásra, 4.) BA minden egyébre, 5.) T minden egyébre. Példa: T-d van trollokra, a 9101. KT-re és Vlagyimirre (6666. kalandozó). BA-d van emberekre, Dornodon híveire és Murkra (7777. kalandozó, 9101. KT tagja). [Ez a feltételes listádban így néz ki ki: FELT. TÁM: 5; 9101; 6666; BARÁTSÁGOSSÁG: 1; 992; 7777;] Ha találkozol Vlagyimirrel, meg fogod támadni, mert a kalandozóra kiadott T a legnagyobb prioritású. Ha találkozol egy Dornodon hívő trollal, nem fogod megtámadni, mert a BA <vallás> nagyobb prioritású, mint a T <faj>. Ha találkozol Murkkal, nem fogod megtámadni, mert a BA <kalandozó> nagyobb prioritású, mint a T <K.T.>. Még egy fontos apróság, ami változást jelent az előzőekhez képest: A T <kalandozó/szörny> mindenképpen végrehajtódik, ha menekülés% fölött vagy, függetlenül a merészségedtől (ez eddig is így volt), DE a többi T nem, ha a merészséged miatt nem támadnál! Tehát ha kiadod az T 1 parancsot, továbbra is csak azokat az embereket fogod megtámadni, akik elől nem bújnál el a merészséged miatt. (ez a változás.) [Tapasztalt kalandozók figyelmébe: Speciális esetet jelentenek a <szörny> fajú kalandozók, pl. a varkaudar "kalandozók". Az T <varkaudar> mindig meg fogja támadni a "szörny" varkaudarokat, de a "kalandozó" varkaudarokat csak akkor, ha azt merészséged indokolja.] Van néhány speciális lénycsoport, akikre még Feltételes Támadás parancsot adhatsz ki, ezekhez a következő paramétert kell az FT parancs paramétereként megadnod: 9095 - öregedést okozó lények, 9096 - éjfattyak, 9097 - szintszívó lények, 9098 - azonnali halált okozó lények, 9099 - armageddont varázslatot használó lények. Ne feledd azonban, hogy labirintusban a BA parancs nem működik. |
Erő: | 18 | Szint: | 7 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 110 cm |
IQ: | 10 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 9 | Védekezés: | 0 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 58/58 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 112/18 | Jellem: | semleges (-16) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 55 arany | Kép. pont: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 8 (+1) | lőfegyverek: | 6 (+1) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); kerek kő (#19) (3 -); |
46,60 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 736 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5 | 2. nyomkövetés: | 4 | 3. gyógyítás: | 6 |
4. felderítés: | 1 | 5. zárnyitás: | 1 (+1) | 6. vadászat: | 1 |
7. bányászat: | 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
Összsúly: 12.48 kg | Megterheltség: 27% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 126 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10 | drótszőr (#37) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 3 | fémrúd (#104) | |||
3 | grákóbőr (#41) | 7 | kerek kő (#19) | 3 | királygyík bőr (#44) | |||
4 | varányszem (#30) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
55 | arany (#50) | 5 | sünmedve tüske (#14) | 1 | zárnyitó készlet (#39) |
0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | |
0 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
1 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|
|
|
|