137. forduló, 139. forduló, Romold Thralk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. ápr. 4. 9h:08'
EZ A 151. JÁTÉKHETED, 138. FORDULÓD
152. játékheted kezdete: ápr. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3471
SZÁMLA : XXXX

ROMOLD THRALK KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [89,84] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 2 elkarog szőrt (20 arany).
Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+22 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+47 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+10 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy uzbány nyomok után kutattál. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 10 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az uzbány testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az uzbány testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Az uzbány megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az uzbány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 300.]

* 1. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 295.]

* 2. KP: használod a 65. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve felejtés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) [10 pontot használtál fel, van még 285.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 280.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 275.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 265.]

kf 171 2 kézbeveszed/felveszed a 171. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a harci kalapácsot, majd a bal kezedbe veszed a rövid kardot. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

fu 5 udvarolsz az 5. fajúaknak
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 265.]

kt 187 3 elkészíted a 187. tárgyat (3 darabot)
Legyártottál 3 mérgezett vasnyilat. [6 pontot használtál fel, van még 259.]

m 4 3 2 mozogsz délre, délkeletre, keletre
[89,85] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint ELFelejett Álmok, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
(Feltételes mászás:) Idegen akarat tapogatózik feléd, köpenyedet túlvilági energiák duzzasztják. Lassan eléred a bejáratot. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy százfogú!

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a százfogú puha lebernyegét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A százfogú most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 2 rézdarabot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [90,86] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [91,86] Síkság, továbbra is csak síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy törpemammut nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut ormányát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával megvagdalod a törpemammut testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal súrolod a törpemammut ormányát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával a törpemammut kissé megtaszít. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megcsapod a törpemammut testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal súrolod a törpemammut jobb vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. A kút mély, de szerencsére a köteled elég hosszú volt. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy topránypolip!

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a topránypolip egyik csápját. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a topránypolip puha testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal alaposan megvágod a topránypolip puha testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjával megérint a topránypolip. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 6 sünmedve tüskét. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [55 pontot használtál fel, van még 204.]

m 2 2 4 mozogsz keletre, keletre, délre
[92,86] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy manaelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval párszor súrolva eltalálod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Vasalt bunkóval párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Rövid karddal megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy krómkaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Észreveszel egy templomot. Elenios híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [93,86] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység.

Felfedeztél egy mély szakadékot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Feltételes mászás:) A Szörny üvöltve tör a felszínre, s te denevér alakjában megközelíted a bejáratot. Nem mersz lepillantani. A kötél szorosan tart - óvatosan bemászol a sötét nyíláson. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy mosolygó rettenet!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a mosolygó rettenet testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a mosolygó rettenet ragyás testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal megvágod a mosolygó rettenet testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mosolygó rettenet megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mosolygó rettenet csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a mosolygó rettenet száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 345 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 2 magszim belet. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [93,87] Még mindig hegyvidéken vagy.

Felfedeztél egy mély szakadékot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) Megidézed a Szörny erejét, érzékelésed kiteljesedik, ahogy magad leszel a gomolygó köd. A bejáratnál találod magadat. A barlangnyílás jóval nagyobb, mint gondoltad volna - könnyedén be tudsz mászni. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy téfea magoflux!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 18 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a téfea magoflux ragyás nyelvét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával végigmetszed a téfea magoflux jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a téfea magoflux ragyás nyelvét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A téfea magoflux most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 3 magszim belet. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [67 pontot használtál fel, van még 137.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[92,87] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel.

Felfedeztél egy krómkaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [91,87] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy manaelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal kicsit megvágod a manaelementál testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Vasalt bunkóval néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal súrolod a manaelementál testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy szent tölgyfát. Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [90,87] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Ráismersz a lényre. Egy manaelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 ubuk tüske. Pár lövedéked átjárja a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyengén megütögeted a manaelementál testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal épp hogy megvágod a manaelementál testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Vasalt bunkóval néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy móricserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívői építették. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 110.]

d 278 1 27 eldobod a 278. tárgyat (1 darabot) 27
Gondosan elrejtesz 1 umbatari karkötőt. [6 pontot használtál fel, van még 104.]

tk 9 1450 többszemélyes kaland 9 1450
Lássuk, kik értek ide nálad is korábban: Öcsi, Trollina. Amint ideér Rasty Buragghia, a szervező, a csapat indulhat is kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 104.]

bpb bef. parancs berakása:

h 233 40 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Egyszerű dallammal próbálkozol, de még így is sokszor hibázol. [40 pontot használtál fel, van még 64.]
[A parancs tárolásra került.]

szk 355 keresed a 355. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy nektorafot. [0 pontot használtál fel, van még 64.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 61.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 61.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 31 fejleszted a 4. tulajdonságodat 31 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 7 TVP-t kell elköltened.] [31 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 1, 6.
Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a karmos tankány. 2 kaját fal föl a spagulár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 279 pontot. A következő körben tehát 309 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FELEJTÉS (68. PSZI KÉPESSÉG)
Ezt a pszi képességet a P 68 <kalandozó/faj/vallás/KT> paranccsal, 5 TVP-ért és 5 pszi pontért használhatod. (Vallásnál 991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight.) A felejtés inaktívan lapul mindaddig, amíg a megadott kalandozóval/fajjal össze nem futsz. Ekkor a pszi működésbe lép, és ellenfeled elfelejti 1.) hogyan nézel ki te (vagyis kalandozószámodat nem használhatja parancsainak paramétereként), 2.) törlődnek feltételes parancsai (azok, amelyek a Feltételes Parancsok alatt vannak felsorolva, tehát nem tartozik ide pl. a Feltételes Lőfegyverhasználat). A támadás nem sikerül, ha ellenfeled megdobja mentális mentődobását. Mivel egyszerre csak egy mentális trükk alkalmazható egy találkozás folyamán, ha ellenfeledre egy másik inaktív pszi/varázslat is aktiválódik előbb, akkor a felejtés nem hajtódik végre. Mivel a felejtés némi mentális előkészületet igényel, csak akkor tudod alkalmazni, ha te lépsz rá egy kalandozó táborára, fordítva nem.

KARAKTERLAP

Romold Thralk, egy kopasz, kék szemű troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Raia hittérítője vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 138. fordulód.

Erő: 29 (33) Szint: 15 Merészség: 5/5 Magasság: 255 cm
IQ: 26 Támadás: 21 Agresszió: 4 Testsúly: 493 kg
Ügyesség: 20 (21) Védekezés: 25 Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 19 Életpont: 238/177 Jellem: jó (192) Tul. pont: 1
Szerencse: 30 (34) Varázspont: 173/106 Pénz: 2602 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 7/6 Pszi pont: 27/7 EFejl: 30
Eddig összesen 461 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1753 TP-t kaptál. Jelenleg 98695 TP-d van. A következő szinthez még 21305 TP szükséges. Trófeáid: arató csattanat, troll ritualista, quwarg szabotőr. A 136. fordulódban 1848 arany került a bankszámládra. 1884 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/10 szúrófegyverek: 8/51 vágófegyverek: 9/50 (+34%)
ütőfegyverek: *20/101 lőfegyverek: 19/35 (+24%) dobófegyverek: 4/17

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) (1 -8.); vashegyű nyíl (#176) (9 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/9 2. nyomkövetés: 15/58 (+36%) 3. mászás: 7/27 (-86%)
4. csapdakészítés: 10/19 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/96 6. gyógyítás: 36/42
7. titkosírás: 2/0 8. felderítés: 3/25 9. szörnyidomítás: 6/4
10. teológia: 11/52 (+17%) 11. taumaturgia: 8/35 (+20%) 12. versengés: 4/45
13. zene: 3/92 (+40%) 14. szörnyismeret: 9/92 (+22%) 15. pszi: 4/1 (+7%)
16. zárnyitás: 3/30 17. vadászat: 12/16 18. bányászat: 14/74 (+40%)
19. testépítés: 12/46 20. csapatmunka: 1/19

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 10 TVP-ért
segítesz max. 40 TVP-ért
udvarolsz az 5. fajúaknak
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), botot (#4) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot, csak egyszer)
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
kavadu (#19) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 9, max: 12)
troll (#5), Kvazársziklák Népe (#9119), Idő Porszemei (#9130), Humán Páholy (#9145), Árnymenők (#9153), Raia hívők (#993), manifesztátor (#124), Amos Kaelpyr (#3338), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
6. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), vakító fény (#43)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> ork sámán (#345) tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. (számláló: 4)
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

Összsúly: 122.38 kg Megterheltség: 115%
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 55 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 spiritusz (#170) 19 ubuk tüske (#131) 3 ugh méreg (#166)
1 umbatari karkötő (#278) 4 vashegyű nyíl (#176) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 9 kaja (#2) 1 madártoll (#112)
5 magszim bél (#103) 3 mérgezett vasnyíl (#187) 2 rézdarab (#70)
6 sünmedve tüske (#14) 1 téfea-agy (#172) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(89,84) uzbányok (#102)
(89,85) mély kút (#93), művészi porolit (#720), százfogú (#53)
(90,86) Dornodon rúnaköve
(90,87) manaelementál (#290), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Raia oltár
(91,86) törpemammut (#115), mély kút (#93), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), topránypolip (#86)
(91,87) manaelementál (#290), oltár, szent tölgyfa (#393)
(92,86) manaelementál (#290), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), Elenios oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(92,87) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Leah oltár, érclelőhely
(93,86) mély szakadék (#154), oltár, mosolygó rettenet (#97), érclelőhely
(93,87) mély szakadék (#154), oltár, vaskohó (#155), téfea magoflux (#98), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek